• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Гель для УЗД

Мова(мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що готуються учасником у складі тендерної пропозиції, викладаються українською мовою, а також всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

21 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 216.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2021 18:02 - 29.01.2021 17:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо внесення змін в Документацією для проведення закупівлі через систему електронних закупівель

Номер: dbdd08998ead455fbb3eeb22a63dc254
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-25-010458-b.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Документацією для проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику! В табличці п. 3.1. Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено найменування товару одного виробника (Гель для УЗД ECO SUPERGEL 5000г), що в свою чергу вказує на те, що Замовник забороняє подачу еквівалентів. Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. А от аналог це схожий за своєю суттю продукт, який є гіршим за технічними показниками ніж, оригінал продукту чи його еквівалент. Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару без зазначення про можливість подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Документацію для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-25-010458-b), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів вищезгаданого гелю для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, щоб не порушувати ч. 5. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов, які порушують ч. 5. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Шановний Учасник! Розглянувши Вашу вимогу до закупівлі гелю для УЗД повідомляємо наступне: Вимоги до предмета закупівлі можуть містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. МОЖЕ, але не зобов'язаний! Ми прописуємо конкретну марку тому, що ми такою користуємось на базі нашого закладу.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні