• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015-03220000-9 - овочі, фрукти (Буряк столовий, код ДК 021:2015-03221111-7; цибуля, код ДК 021:2015-03221113-1; капуста, код ДК 021:2015-03221410-3; морква, код ДК 021:2015-03221112-4; яблука, код ДК 021:2015-03222321-9; лимони, код ДК 021:2015-03222210-8; огірки, код ДК 021:2015-03221270-9; помідори, код ДК 021:2015-03221240-0)

Завершена

190 150.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 901.50 UAH
Період оскарження: 25.01.2021 16:39 - 29.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена

оскарження рішення про визначення переможця

Номер: 6c29842383844ddaa628b3420a93144f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-25-009329-b.c4
Назва: оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
Пропозиція ФОП Чіріч Олени Миколаївни не відповідає умовам, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі,. Як того вимагає оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: 1.Супутні документи до гарантії не підписані КЕП уповноваженої особи фінансової компанії, чим порушено вимоги Додатку 2 до оголошення. 2.Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 06.02.2021. за правилами ст..253ЦКУ перебіг строку починається з 07.02.2021, отже строк дії забезпечення пропозиції учасника складає 89 днів, проте в гарантії строк з 06.02.2021, чим порушено вимоги Додатку 2 до оголошення. 3. В порушення Додатку 2 до оголошення гарантія учасника не містить підпис та печатку гаранта. 4. В порушення Додатку 2 до оголошення відсутнє ознайомлення учасника (принципиал) про ознайомлення з умовами гарантії. 5. В листах згодах на збір та обробку персональних даних Чіріч М.Г. та Чіріч О.М. відсутні посади та паспортні дані, чим порушено Додаток 2 до оголошення. 6. В порушення додатку 2 до оголошення в складі пропозиції учасника не надано інформацію щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, як передбачено ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме відсутні дані щодо виконання договорів найменування замовника, дати, № договорів, суми, предмету закупівлі тощо, що мало б підтвердити дану інформацію. 7. В порушення Додатку 2 до оголошення учасником не надано гігієнічне навчання працівників, як передбачено вимогами Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 №590. Слід зазначити що довідка не є підтверджуючим документом про гігієнічне навчання. Неправомірне відхилення пропозиції ТОВ «Агрозернопромресурс», яким надані всі документи та пропозиція якого відповідає всім вимогам, а прийнята пропозиція учасника з численними порушеннями та такої що не відповідає оголошенню замовника та вимогам чинного законодавства. Вищевикладене свідчить про упереджене визначення переможця процедури закупівлі та домовленість сторін, що є порушенням статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того слід зазначити що пропозиція ФОП Чіріч О.М. не містить документів щодо безпечності та якості харчових продуктів, які в подальшому споживають діти в закладах освіти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Вашу вимогу від 11.02.2021 ID: UA-2021-01-25-009329-b.c4 розглянуто та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Порядок звернення Учасника з вимогами до Замовника визначений статтею 14 Закону України «Про Публічні закупівлі». Абзацем 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про Публічні закупівлі» передбачено, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.Оскільки вищезазначена вимога не стосується відхилення Вашої пропозиції, Замовник залишає її без розгляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

про порушення законодавства

Номер: 13c608b279b040c9b158f61e07582884
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-25-009329-b.b3
Назва: про порушення законодавства
Вимога:
Відповідно до ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Статтею 25 Закону не передбачено зазначення умов замовником -вимог до адреси або місця реєстрації фінансової установи. Діючим законодавством України не передбачено обмежень у виборі фінансової установи учасникам тим більше встановлення замовником вимог до вибору у відповідному місті або області України. В даному державному реєстрі фінансових установ зазначені фінансові установи по всій території України і учасники мають право укладати договори з фінансовими установами не обов'язково і без прив’язки до відповідного міста Харкова або області. Згідно з Положенням про Державний реєстр фінансових установ, затвердженого розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 28.08.2003 №41 реєстр створюється з метою сприяння захисту інтересів споживачів фінансових послуг та забезпечення державного регулювання ринків фінансових послуг, а також для забезпечення відкритості інформації про фінансові установи, уключені до Реєстру. Фінансова установа має право надавати фінансові послуги після внесення її до Реєстру та отримання Свідоцтва. Якщо відповідно до нормативно-правових актів для надання певної фінансової послуги необхідно мати ліцензію та/або дозвіл, фінансова установа має право на надання такої послуги лише після отримання відповідної ліцензії та/або дозволу. Державний реєстр фінансових установ містить дані про фінансові установи по всій території України які мають дозвільні документи, а учасники провадять діяльність на території України і мають право у виборі установи по всій території України. Враховуючи такі вимоги в процедурі закупівлі (обмеження) можуть прийняти участь учасники які нададуть забезпечення пропозиції від фінансової установи м.Харкова, що свідчить про дискримінацію та порушення конкуренції. Встановлюючи такі вимоги у оголошенні замовник порушує права учасників, принципи закупівель – дискримінація учасників, порушення конкуренції та може свідчити про упереджене визначення переможця, що є порушенням ст5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене просимо Вас внести зміни до оголошення та надати правове роз'яснення щодо вибору учасником фінансової установи у м.Харкові.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року №114-ІХ) (далі Закон), спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником викладені умови закупівлі виходячи з власної потреби. У випадку настання підстав для стягнення забезпечення, Замовник, з метою спрощення отримання коштів які визначені як фінансова гарантія, визначив та встановив таку вимогу до фінансової установи, яка має надати фінансову гарантію, як «місце реєстації у м. Харкові». На сайті Нацкомфінпослуг https://www.nfp.gov.ua/ua/Derzhavnyi-reiestr-finansovykh-ustanov.html є повний перелік фінансових установ, які можуть надавати послуги з оформлення вищезазначеної гарантії, в тому числі у м. Харкові. Вказана вимога не може вважатися дискримінаційною, оскільки у Учасника є право вибору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Порушення законодавства

Номер: 5de82792536d42bd953c33e86e2c3102
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-25-009329-b.c2
Назва: Порушення законодавства
Вимога:
Замовником в Додатку 2 встановлена вимога, що Учасник в складі пропозиції повинен надати відомості з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або Копія Довідки про визначення класифікаційних даних, що видана уповноваженим на те органом (для фізичних осіб-підприємців), які повинні бути видані не раніше 2021 р.. З даного питання хочу зазначити, що Постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 року №949 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань подання довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України», суб’єкти підприємницької діяльності звільняються від необхідності отримувати довідку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (довідку про визначення класифікаційних даних) у Головному управлінні регіональний статистики. Зважаючи на попередньо викладене встановлення вимоги, щодо надання Учасником в складі пропозиції відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або Копію Довідки про визначення класифікаційних даних, що видана уповноваженим на те органом (для фізичних осіб-підприємців) не є законодавчо обґрунтоване. Крім того ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить імперативної норми, яка б зобов’язувала потенційних Учасників надавати попередньо вказаний документ в складі пропозиції, як такий що підтверджує кваліфікацію Учасника. Отже вимагаю виключити дану вимогу з умов оголошення, у разі незадоволення даної вимоги прошу надати законодавче обґрунтування її незадоволення.! Замовником в Додатку 2 встановлена вимога , що Учасник в складі пропозиції повинен надати заяву, від уповноваженої особи учасника, що є учасником закупівлі, на згоду обробки персональних даних особи (з зазначенням ПІБ, посади, серії та номеру документу, що посвідчує особу. Примітка для учасника: лист-згода подається: на кожного співробітника, якого учасник зазначив у пропозиції, на уповноважену особу, яка залучена до складання пропозиції, на керівника або особу, яка уповноважена на підписання договору від імені учасника, на кожну особу, чиї персональні дані надані в пропозиції, а саме у випадку зазначення в пропозиції паспортних даних та/або ідентифікаційного коду такої особи. З зазначеної вимоги хочу зазначити, що відповідно до ст.2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована; Згідно п.2 ст. 11 Закону України «Про інформацію», до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Кожному забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законом. Згідно п.2 ст. 21 Закону України «Про інформацію», конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом. Відносини, пов'язані з правовим режимом конфіденційної інформації, регулюються законом. Згідно п.2 ст.5 Закону України «Про захист персональних даних», персональні дані можуть бути віднесені до конфіденційної інформації про особу законом або відповідною особою. ОТЖЕ, ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ МОЖУТЬ БУТИ ВІДНЕСЕНІ ДО КОНФІДЕНЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА МОЖЕ ПОШИРЮВАТИСЯ ЗА БАЖАННЯМ (ЗГОДОЮ) ВІДПОВІДНОЇ ОСОБИ У ВИЗНАЧЕНОМУ НЕЮ ПОРЯДКУ ВІДПОВІДНО ДО ПЕРЕДБАЧЕНИХ НЕЮ УМОВ, А ТАКОЖ В ІНШИХ ВИПАДКАХ, ВИЗНАЧЕНИХ ЗАКОНОМ, ВСТАНОВЛЮЮЧИ ВИМОГУ ЩОДО НАДАННЯ ЗГОДИ НА ОБРОБКУ Я ЯК УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ НЕ Є ВПЕВНАНИМ, ЩО ЗАМОВНИК ЗМОЖЕ ЗБЕРЕГТИ МОЇ ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ ВІД ПРОТИПРАВНИХ ПОСЯГАНЬІ ЯК НАСЛІДОК Я МАЮ ПОВНЕ ПРАВО НЕНАДАВАТИ ТАКУ ЗГОДУ ЗАМОВНИКУ. ТОМУ ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕ ВИКЛАДЕНЕ ЗАМОВНИК ВСТАНОВЛЮЮЧИ ДАНУ ВИМОГУ, ЩОДО НАДАННЯ ЗГОДИ НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ПРЯМО ПОРУШУЄ НОРМИ ПОПЕРЕДНЬО ВКАЗАНИХ НОРМАТИВНО ПРАВОВИХ АКТІВ, ТА В ТОМУ ЧИСЛІ ПОРУШУЄ МОЇ ЗАКОННІ ПРАВА ТА ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ ЩОДО ВІЛЬНОГО ДОСТУПУ ДО УЧАСТІ В ДАНІЙ ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ. ВИМАГАЮ ВИКЛЮЧИТИ ВИМОГИ ЗОДО НАДАННЯ ЗГОДИ НА ОБРОБКУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ З УМОВ ОГОЛОШЕННЯ, У РАЗІ НЕЗАДОВОЛЕННЯ ДАНОЇ ВИМОГИ ПРОШУ НАДАТИ ЗАКОНОДАВЧЕ ОБГРУНТУВАННЯ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо першої частини вимоги, вважаємо за необхідне зазначити, що Замовник проводить закупівлю у чіткій відповідності до норм ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вказана вимога в частині надання довідки про визначення класифікаційних даних ніяким чином не обмежує конкуренцію та не призводк до дискримінації учасників. При цьому Замовник не обмежує Учасника в наданні у складі пропозиції довідки або пояснення щодо ненадання відповідного документу у складі пропозиції з посиланням на відповідні нормативні акти. Щодо другої частини вимоги , взаємовідносини щодо обробки та захисту персональних даних регулюються норами Закону України "Про захист персональних даних". У відповідності до статті 21 вищезазначеного Закону "Про передачу персональних даних" третій особі володілець персональних даних протягом десяти робочих днів повідомляє суб'єкта персональних даних, якщо цього вимагають умови його згоди або інше не передбачено законом. Суб'єктами відносин, пов'язаних із персональними даними, є: суб'єкт персональних даних; володілець персональних даних; розпорядник персональних даних; третя особа; володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом; згода суб’єкта персональних даних - добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки; розпорядник персональних даних - фізична чи юридична особа, якій володільцем персональних даних або законом надано право обробляти ці дані від імені володільця; третя особа - будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних. Статтею 16 встановлено, що порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб’єкта персональних даних на обробку цих даних, наданої володільцю персональних даних, або відповідно до вимог закону. Порядок доступу третіх осіб до персональних даних, які перебувають у володінні розпорядника публічної інформації, визначається Законом України "Про доступ до публічної інформації", крім даних, що отримує від інших органів центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову та бюджетну політику, під час здійснення верифікації та моніторингу державних виплат. Таким чином взаємовідносини щодо обробки персональних даних між володільцем даних та суб’єктом персональних даних повинні бути здійснені у відповідності до вимог цього Закону. При цьому Замовник є третьою особою, яка має право на отримання персональних даних щодо суб’єктів персональних даних, а володілець бази даних повинен забезпечити розповсюдження цих відомостей без порушення прав суб’єкта даних. Вами не доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині. Враховуючи вищенаведене, Вимога залишена без задоволення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

щодо внесення змін до оголошення

Номер: 28aaeb426aad47ebbe17ab84de9a1eed
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-25-009329-b.b1
Назва: щодо внесення змін до оголошення
Вимога:
Шановний замовник! в оголошенні передбачено, що фінансова компанія повинна мати місце реєстрації у м.Харкові, проте діюче законодавство у сфері здійснення закупівель не обмежує учасників у виборі фінансової установи та її місця реєстрації для оформлення забезпечення пропозиції. Учасник має право оформити забезпечення пропозиції у будь-якій із фінансових установ незалежно від місця реєстрації при наявності ліцензії та відповідних дозвільних документів установи. Дане обмеження свідчить про дискримінацію учасників та порушення принципів закупівель передбачених статтею5 Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо вас внести зміни до оголошення в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року №114-ІХ) (далі Закон), спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Відповідно до ч. 4 ст. 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником викладені умови закупівлі виходячи з власної потреби. У випадку настання підстав для стягнення забезпечення, Замовник, з метою спрощення отримання коштів які визначені як фінансова гарантія, визначив та встановив таку вимогу до фінансової установи, яка має надати фінансову гарантію, як «місце реєстації у м. Харкові». На сайті Нацкомфінпослуг https://www.nfp.gov.ua/ua/Derzhavnyi-reiestr-finansovykh-ustanov.html є повний перелік фінансових установ, які можуть надавати послуги з оформлення вищезазначеної гарантії, в тому числі у м. Харкові. Вказана вимога не може вважатися дискримінаційною, оскільки у Учасника є право вибору.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні