• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (2 Лота): Лот №1 – Пропофол 10 мг/мл по 20 мл – 1700 амп., фл., шпр.; Лот №2 - Севофлуран по 250 мг або еквівалент – 650 амп., фл., шпр.;

33600000-6 Фармацевтична продукція (2 Лота): Лот №1 – Пропофол 10 мг/мл по 20 мл – 1700 амп., фл., шпр.; Лот №2 - Севофлуран по 250 мг або еквівалент – 650 амп., фл., шпр.;

Завершена

3 507 819.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 023.91 UAH
Період оскарження: 24.03.2017 16:33 - 08.04.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Заперечення на Протокол №28 від 19 квітня 2017

Номер: 8bd2c79ae553421da6651041280cfb8f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-24-002480-b.a1
Назва: Заперечення на Протокол №28 від 19 квітня 2017
Вимога:
Протоколом №28 від 19 квітня 2017 року тендерний комітет замовника, Національного інституту раку, розглянувши тендерну пропозицію учасника, ТОВ «Нові Біотехнології», за лотом №2 предмету закупівлі «33600000-6 Фармацевтична продукція (2 Лота): Лот №1 – Пропофол 10 мг/мл по 5 мл – 1700 амп., фл., шпр.; Лот №2 - Севофлуран по 250 мг або еквівалент – 650 амп., фл., шпр.», відхилив її як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи, що протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднюється протягом одного дня з дня його затвердження, а замовником Протокол №28 від 19 квітня 2017 року опубліковано на день пізніше – 20 квітня 2017 року, про що свідчать відомості з інформаційно-телекомунікаційної системи «Prozorro» (додається), ТОВ «Нові Біотехнології» вбачає у діях Національного інституту раку ознаки порушення вимог частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Хоча б з цієї причини оскаржуваний протокол потрібно скасувати. Стосовно мотивів замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника зазначаємо наступне. За підтвердженням статусу та повноваження особи на підписання пропозиції замовник, незалежно від обсягу наданих учасником документів, не був позбавлений скористатися своїм правом, наданим у частині 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», і звернутися за підтвердженням інформації до відповідного органу державної влади, який є держателем Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Крім того, замовнику заборонено вимагати документальне підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (частина 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»). Щодо гарантійного листа повідомляємо: обмеження кола суб’єктів (виробник, відокремлений підрозділ виробника тощо), які вправі надати замовнику гарантійний лист стосовно можливості поставки предмету закупівлі, можна розглядати як порушення принципів здійснення закупівель (статті 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі»), адже таким чином замовник позбавляє дилерів, дистриб’юторів, правомірних володільців товару чи інших належним чином уповноважених на реалізацію товару осіб взяти участь у закупівлях. Поряд з цим, за змістом пункту 6 Розділу 3 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету замовника від 24.03.2017 року (Протокол № 19), замовнику необхідно довести змогу учасником своєчасно поставляти необхідну кількість товару за якістю, строками придатності та у визначені терміни. ТОВ «Нові Біотехнології» як фізичний володілець лікарського засобу та у якості уповноваженого на збут в Україні продукції Пірамал Критикал Кер Інк і надав замовнику гарантійний лист №31 від 30 березня 2017 р. з додатками, чим виконав вимоги тендерної документації. Проте, замовник на ці обставини уваги або не звернув, або не бажав враховувати під час оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Нові Біотехнології». За таких обставин ТОВ «Нові Біотехнології» вважають неправомірними дії замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції і ПРОСИТЬ Протокол №28 від 19 квітня 2017 року засідання тендерного комітету Національного інституту раку скасувати, а торги за лотом №2 предмету закупівлі «33600000-6 Фармацевтична продукція (2 Лота): Лот №1 – Пропофол 10 мг/мл по 5 мл – 1700 амп., фл., шпр.; Лот №2 - Севофлуран по 250 мг або еквівалент – 650 амп., фл., шпр.» відмінити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ч.7 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто Замовник має право, а не обов’язок, звернутися за підтвердженням тієї інформації, яка надана Учасником. При цьому, відповідно до ч.5 ст.28 Закону Замовник розглядає виключно тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації та не може ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції В свою чергу, тендерна документація складена Замовником відповідно до ст.22 Закону та містить чітку інструкцію з підготовки тендерних пропозицій із зазначенням переліку документів, які повинен надати Учасник для підтвердження відповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Проте, Вами в тендерній пропозиції не надано документи, обов’язковість надання яких передбачена тендерною документацією, а саме: протокол №1 від 06.08.2009 Загальних зборів Учасників ТОВ «Нові Біотехнології», на підставі якого призначено директора Камаєва А.Ю., та оригінал чи нотаріально завірену копію гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Щодо надання складеного Вами гарантійного листа на постачання запропонованого товару та документів на придбання Вами товару, то це жодним чином не може розглядатися як гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), адже документальне підтвердження придбання Вами запропонованого товару в липні-серпні 2016 року не у виробника такого товару не являється підтвердженням виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності) можливості поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Якщо ж Ви не погоджувалися з умовами тендерної документації, то відповідно до ст..23 Закону Ви мали право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Стосовно нібито порушення Замовником строку оприлюднення протоколу №28 від 19.04.2017, то згідно ст.69 ЦПК України перебіг процесуального строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок. Про це неодноразово надавалися відповідні роз’яснення Міністерством економічного розвитку і торгівлі України. Таким чином, у Замовника немає підстав для перегляду прийнятого рішення відносно відхилення Вашої тендерної пропозиції та скасування протоколу №28, а також безпідставною є Ваша вимога щодо відміни процедури закупівлі за лотом №2.
Статус вимоги: Задоволено