• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Брикети паливні з лушпиння соняшника, код національного класифікатора України ДК 021:2015 : 09110000-3 — Тверде паливо

Брикети паливні з лушпиння соняшника - 45,0 тонни. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.

Завершена

148 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 742.50 UAH
Період оскарження: 25.01.2021 16:27 - 29.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Позиція Замовника вказує на існування корупційних зв’язків з ФОП ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ

Номер: a04dbb79cbe94283990f3197d5f70274
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-25-008987-b.a2
Назва: Позиція Замовника вказує на існування корупційних зв’язків з ФОП ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ
Вимога:
Протоколом № 11 від 05.02.2021 року переможцем процедури закупівлі UA-2021-01-25-008987-b було оголошено ФОП ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ. У відповідності до ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Вважаємо, що протокол № 11 від 05.02.2021 року підлягає до скасування Замовником, оскільки тендерна пропозиція Учасника ФОП ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ не відповідає вимогам Замовника, а відтак вимогам ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», вихоячи з наступного: 1. У відповідності до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати Скановану копію сертифікату якості, та/або сертифікату відповідності, та/або паспорт підприємства виробника. Учасник, якого Замовником визнано Переможцем, не надав ЖОДНОГО з вище зазначених документів, що є грубим порушенням вимог Замовника. В свою чергу, визнання такого Учасника Переможцем процедури закупівлі, стане в майбутньому підставою для накладення штрафу на посадову особу Замовника у відповідності до ст. 16414 КУпАП. 2. ФОП ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ надав довідку «Опис товару», в якій зазначені відповідні параметри пропонуємого товару. Без наявності копії сертифікату якості та/або сертифікату відповідності, та/або паспорту підприємства виробника, зазначені Учасником, якого оголошено Переможцем, показників товару, що пропонується, не мають документального підтвердження з боку незалежної лабораторії. Отже, Замовник не може бути впевнений в якісних характеристиках предмету закупівлі. Визнання такого Учасника Переможцем процедури закупівлі, стане в майбутньому підставою для накладення штрафу на посадову особу Замовника у відповідності до ст. 16414 КУпАП. 3. У Додаток №1 Тендерної документації Замовника – «Проект договору» та Додатку №1 до нього Учасник не вніс жодної інформації стосовно попередньо передбачуваної та запропонованої ціни. За таких умов подана тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що повинне стати підставою для відхилення тендерної пропозиції, а не визнання Учасника, який подав тендерну документацію з порушеннями, Переможцем. Доводимо до Вашого відому, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено ЖОДНОГО обмеження щодо подачі будь-яким Учасником вимоги на дискваліфікацію іншого Учасника в процедурі спрощеної закупівлі. Крім цього, кожен з Учасників має повне права звернутися і до правоохоронних органів, і до Державної аудиторської служби України з заявами про притягнення чи-то посадових осіб Замовника, чи-то службових осіб Замовника до адміністративної відповідальності за вчинення порушень у сфері публічних закупівель, які передбачені у ст. 16414 КУпАП. Позиція Замовника вказує на існування корупційних зв’язків з ФОП ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ, на що вказує намагання будь-якою «ціною» «протягнути» даного Учасника у Переможці. Просимо Вас зважено підійти до розгляду даної вимоги і прийняти законне та обгрунтоване рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Виходячи із змісту статті 11 Закону організація та проведення закупівлі є компетенцією уповноваженої особи замовника. При цьому Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) (далі – Закон) не містить положень, які б передбачали враховувати зауваження учасників закупівлі під час та/або після розгляду пропозицій, окрім випадку, передбаченого абзацом другим частини чотирнадцятої статті 14 Закону, яким встановлено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь. В вимозі про усунення порушень ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРІЩЕНКО БОРИС БОРИСОВИЧ не вимагає надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Отже, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРІЩЕНКО БОРИС БОРИСОВИЧ не має законних підстав вимагати відхилення пропозиції іншого учасника, натомість прийняття рішення щодо відхилення пропозицій або визначення переможця закупівлі відноситься виключно до компетенції уповноваженої особи.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вважаємо, що протокол № 11 від 05.02.2021 року підлягає до скасування

Номер: a45dc17afd66412586dd1d1cc7ebc42c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-25-008987-b.b1
Назва: Вважаємо, що протокол № 11 від 05.02.2021 року підлягає до скасування
Вимога:
ВИМОГА Протоколом № 11 від 05.02.2021 року переможцем процедури закупівлі оголошено ФОП ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ. Вважаємо, що протокол № 11 від 05.02.2021 року підлягає до скасування, оскільки тендерна пропозиція Учасника ФОП ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ не відповідає вимогам Замовника, а саме: 1. У відповідності до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати Скановану копію сертифікату якості, та/або сертифікату відповідності, та/або паспорт підприємства виробника. Учасник не надав ЖОДНОГО вище зазначеного документу, а параметри показників, зазначених Учасником в наданій довідці «Опис товару», не мають документального підтвердження з боку незалежної лабораторії. Отже, Замовник не може бути впевнений в якісних характеристиках предмету закупівлі. 2. У Додаток №1 Тендерної документації Замовника – «Проект договору» та Додатку №1 до нього Учасник не вніс жодної інформації стосовно попередньо передбачуваної та запропонованої ціни. 3. Згідно з законом України « Про публічні закупівлі» у тендерній пропозиції Учасника не надано документального підтвердження Учасника кваліфікаційним вимогам ст. 17 Закону. За таких умов тендерна пропозиція ФОП ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ повинна бути відхилена. Приймаючи до уваги викладене вище, ВИМАГАЄМО: Протокол № 11 від 05.02.2021 року про оголошення переможцем ФОП ГОРОБЧУК ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ скасувати, та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: • Виходячи із змісту статті 11 Закону організація та проведення закупівлі є компетенцією уповноваженої особи замовника. При цьому Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) (далі – Закон) не містить положень, які б передбачали враховувати зауваження учасників закупівлі під час та/або після розгляду пропозицій, окрім випадку, передбаченого абзацом другим частини чотирнадцятої статті 14 Закону, яким встановлено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь. В вимозі про усунення порушень ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРІЩЕНКО БОРИС БОРИСОВИЧ не вимагає надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Отже, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТРІЩЕНКО БОРИС БОРИСОВИЧ не має законних підстав вимагати відхилення пропозиції іншого учасника, натомість прийняття рішення щодо відхилення пропозицій або визначення переможця закупівлі відноситься виключно до компетенції уповноваженої особи.
Статус вимоги: Відхилено