-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2021 16:07 - 29.01.2021 16:12
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ФОП «Сидоренко Сергія Олексійовича» (код 2503106210)
Номер:
5d71b407716a4635894b383838a9357d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-004925-c.a1
Назва:
Щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ФОП «Сидоренко Сергія Олексійовича» (код 2503106210)
Вимога:
Щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника ФОП «Сидоренко Сергія Олексійовича» (код 2503106210)
Тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №1» Запорізької міської ради в публічній закупівлі № 9283013 обрано переможцем Учасника ФОП Сидоренко Сергія Олексійовича (код 2503106210) Уважно вивчивши тендерну пропозицію Учасника ФОП Сидоренко Сергія Олексійовича виявлено її невідповідність тендерній документації Замовника, а саме:
Згідно абз.2 Додатку 2 Оголошення документи Тендерної документації надаються обов`язково, у повному обсязі, не пізніше дня закінчення аукціону шляхом публікації у системі Прозоро. Крім того, в абз. 3 п.13 Оголошення чітко зазначено, що по закінченню аукціону Учасник з меншою пропозицією, в день проведення аукціону завантажує в електронну систему оновлену «Форму пропозиції» на суму останнього раунду. ФОП Сидоренко С.О. не завантажено оновлену «Форму пропозиції» на суму останнього раунду та зазначені в Додатку 2 Оголошення документи 05.02.21р. в день проведення аукціону, чим порушено вимоги Замовника викладені в Оголошенні.
Додатком № 4 Оголошення про Закупівлю, затверджена форма «Цінової пропозиції». Вказана форма містить розділ «Відомості про учасника» закупівлі, згідно якого кожен учасник обов`язково повинен був відобразити зразок підпису, особи уповноваженої підписати договір та зразок підпису особи, уповноваженої підписувати документи пропозиції учасника. Данна форма ФОП Сидоренко С.О. заповнена некоректно, без зразків підпису. Також, учасником не зазначено Загальну вартість «Цінової пропозиції «цифрами та словами (без урахування ПДВ). Крім того, ФОП Сидоренком надано довідку від 29.01.2021р. № 01272021-22 «Відомості про Учасника», що вимагалася п.2.Додатку 2 Оголошення, де Учасником мав в довільній формі надати інформацію, наприклад, про керівництво підприємства і т.д. Форма наданої Сидоренком С.О. Довідки, також, передбачає зразок підпису, особи уповноваженої підписати договір та зразок підпису особи, уповноваженої підписувати документи пропозиції учасника. Інформація вказана у вищевказаній довідці заповнена некоректно.
Згідно умов Тендерної документації (Додаток 1 до Оголошення) «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», повинні бути обов`язково заповнені, підписані учасником та надані серед інших документів пропозиції, що свідчило б про згоду та ознайомлення Учасника з вимогами Замовника щодо заправки картриджів, відновлення картриджів, якості надання послуг з техобслуговування і ремонту офісної техніки. ФОП Сидоренком С.О. вказаний Додаток 1 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» не надано до складу документів пропозиції Учасника взагалі. Серед інших, необхідних для подання документів, Учасник в порушення п.7 Додатку 1 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» не надав ліцензію на утилізацію небезпечних відходів та не завантажив скан-копії підтверджуючих актів про утилізацію (за 2020 - 2021рр), які було зазнчено в Оголошенні. Також, ФОП Сидоренком не виконано п.8 Додатку 1 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», не надано копію чинного документу радіаційної безпеки на використовуваний тонер, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою.\
ФОП Сидоренко, в порушення вимог Замовника, не надано копія сертифікату системи управління якості ISO (9001) виданого на саме на ім`я Учасника.
Так як, Стандарт ISO 9001 являє собою одну з моделей управління діяльністю організації з метою забезпечення її результативності, тобто система мене Застосування підходів ISO 9001 у системі управління підприємством допомагає вирішити багато внутрішніх і зовнішніх запитань:
поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку;
покращити якість продукції та послуг, тим самим підвищити задоволеність своїх замовників;
отримати переваги перед конкурентами при участі у тендерах;
забезпечити прозорість та легкість управління діяльністю організації;
запровадити механізм постійного покращення системи управління та підвищити ефективність роботи співробітників на всіх рівнях.
Систему управління якісю ISO (9001) підтвержується у незалежному компетентному органі сертифікації.
У відповідності з наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 31.12.2015 №221 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України» зі змінами міжнародні стандарти ISO 9001 («Системи управління якістю. Вимоги») та ISO 14001 (Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування) були прийняті у якості національних стандартів України (ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 відповідно), гармонізованих з міжнародними нормативними документами, з наданням чинності з 01 липня 2016 року. Вимога про надання у складі Тендерної пропозиції копій дійсного сертифікату ДСТУ ISO 9001 та ДСТУ ISO 14001 стосовно сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, які видані учаснику торгів, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Кожен суб’єкт господарювання має право на впровадження у своїй виробничій діяльності систем управління якістю і екологічного менеджменту та проходження сертифікації за стандартами ДСТУ ISO 9001 і ДСТУ ISO 14001. Наявність у Учасника торгів зазначених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню його ділових якостей на предмет: - спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором враховуючи значні обсяги послуг та стислі терміни їх виконання; - наявності на підприємстві системи екологічного менеджменту для застосування заходів із захисту довкілля при наданні послуг. Крім того, звертаємо вашу увагу та те, що пунктом 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено наступне: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
Згідно ч.1 ст.30 Закону України від 1 серпня 2016 “Про публічні закупівлі” (далі-Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Частиною 2 статті 16 визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
-наявність обладнання та матеріально - технічної бази;
-наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відповідно до 2.6 Вимоги до якості послуг Додатку 1 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до Оголошення, серед працівників Учасника повинні бути сертифіковані провідними виробниками фахівці з ремонту техніки. ФОП Сидоренко С.О. не надано інформацію про наявність в його штаті такого фахівця. Тобто, не доведено наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Серед іншого, на виконання в пп.2.11 Додатку 1 Оголошення, де вказано, що учасник повинен мати власний сервісний центр. ФОП Сидоренком О.С. надано Грантійний лист від 29.01.2021 № 01272021-12 щодо наявності власного сервісного центру в м. Запоріжжі, з метою підтвердження існування вказаного сервісного центру, надається копія Договору оренди від 03.10.17р. № 39/ТЦЛД/03/10/17 (далі-Договір оренди). Відповідно до пп.4.1 п.4 строк оренди обєкта, складає 1 (один) рік з моменту його прийняття за актом прийому – передачі. Звертає Вашу увагу на той факт, що ФОП Сидоренко С. О. не надано належним чином завірену копію акту прийому – передачі примішення, як додаток до Договору оренди, що вимагається на законодавчому рівні, не надано, також, Додаткових угод до Договору оренди, хоча з моменту його підписання минуло майже чотири роки, ціна оренди та інші умову договори могли змінитися. Тобто, Договір Оренди приміщення, наданий ФОПСидоренком, не оформлено належним чином, що дає підстави для визнання його недійсним.
На підставі викладеного, прошу тендерний комітет переглянути прийняте рішення про визнання Переможцем Закупівлі № 9283013 Учасника ФОП Сидоренко Сергія Олексійовича (код 2503106210).
Пов'язані документи:
Учасник
- Зауваження 1 лікарня.docx 10.02.2021 22:19
- Протокол №10 15.02.2021 16:33
Дата подачі:
10.02.2021 22:19
Вирішення:
Замовник відхиляє вимогу Учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.02.2021 16:34