• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«ДК 021:2015: 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені – Морожена риба (хек)»

Категорія Замовника: Згідно п. 3, ч. 1, ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" , Пропозиції готуються українською мовою

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2021 15:14 - 13.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга стосовно неправомірної дискваліфікації

Номер: a4291aaf3002406aac356d1b7664e1ac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-25-004120-c.c2
Назва: скарга стосовно неправомірної дискваліфікації
Скарга:
Комунальне некомерційне підприємство "Черкаська обласна лікарня Черкаської обласної ради" неправомірно дискваліфікували пропозицію учасника ФОП Білостоцька Л.В. у зв'язку з чим подаю скаргу, яка додається у вкладці.
Дата розгляду скарги: 18.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.03.2021 14:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.03.2021 12:03
Дата виконання рішення Замовником: 24.03.2021 15:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення № 5413-р/пк-пз від 18.03.2021р. АМКУ, Замовником було скасовано рішення про визчення Переможця ТОВ "Каштан Плюс" та рішення про відхилення ФОП "Білостоцька Л.В."
Автор: ФОП "Білостоцька Людмила Василівна", Людмила Білостоцька +380964916505 bilostotska72@i.ua
Вимога
Є відповідь

неправомірна дискваліфікація учасника ФОП Білостоцька Л.В.

Номер: ec79f725b9b2478d90896189063db74a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-25-004120-c.a1
Назва: неправомірна дискваліфікація учасника ФОП Білостоцька Л.В.
Вимога:
Відповідно до протокольного рішення тендерного комітету № б/н від 23.02.2021 р. оприлюдненого 23.02.2021 р. о 12:18 пропозиція учасника ФОП Білостоцької Л.В. була відхилена з підстав ненадання останньою, у відповідності до вимог пункту 7 ДОДАТКУ 2 Тендерної документації, гарантійного листа про те, що доставка товару повинна супроводжуватись співробітниками постачальника (водієм та особою, яка супроводжує товар в дорозі, тощо). Разом з тим, як стверджує Замовник з поданих Учасником довідок встановлено, що доставка, розвантаження та інші дії пов’язані з доставкою товару будуть здійснюватись ФОП Андріяш Л.О., на підставі договору перевезення від 30.12.2020 р., при цьому не вбачається: Андріяш Л.О. є співробітником ФОП Білостоцької Л.В.; не надає послуги експедирування…під час передачі товару Замовнику. Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «ЦП риба обласна pdf», 9-та сторінка якого містить гарантійний лист, наданий учасником у відповідності до вимог 7 ДОДАТКУ 2, Тендерної документації, в якому ФОП Білостоцька Л.В. гарантує, що організує доставку, розвантаження та транспортування товару власними силами, а саме з залученням водія Андріяш Л.О., на підставі договору про надання послуг з перевезення вантажів. У відповідності до вимог цивільного кодексу України, договірні відносини, а саме послуги з перевезення вантажів, не породжують трудових відносин, відповідно трудові договора не укладаються, а трудові книжки на Перевізників не заводяться. Разом з тим, Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «ЦП риба обласна pdf», 16-та сторінка якого містить довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, зі змісту якої випливає, що учасник у відповідності до вимог чинного законодавства України здійснює свою діяльність без найманих працівників, адміністрацію договору здійснюватиме особисто, для транспортування, доставки та розвантаження товару, за договором про надання послуг з перевезення, залучено водія Андріяш Л.О. Отже, Учасник в повному обсязі виконав вимогу п.7 додатку 2 тендерної документації. Звертаю Вашу увагу, що нами було проведено аналіз закупівель, які проведені в минулому році КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ “ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ” та вдалося з’ясувати, що в минулому році залучення водія учасниками на підставі договору перевезень чи оренди транспортного засобу не слугувало підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. До прикладу закупівля UA-2020-09-02-002630-b. Так відповідно до вимог п. 10 додатку 2 тендерної документації зазначеної закупівлі доставка товару повинна супроводжуватись співробітниками постачальника (водієм, експедитором тощо). Учасником даної закупівлі ФОП Корякіною Л.В. в тендерній пропозиції подано гарантійний лист, зі змісту якого випливає, що доставка товару буде супроводжуватись, згідно умов договору оренди транспортного засобу водієм – експедитором. За результатами проведеної закупівлі ФОП Корякіну Л.В. визнано переможцем закупівлі UA-2020-09-02-002630-b. Дана обставина свідчить про упереджене ставлення з вашого боку до учасника ФОП Білостоцької Л.В. Враховуючи вищевикладене, прошу скасувати неправомірне рішення про відхилення пропозиції та акцептувати тендерну пропозицію учасника ФОП Білостоцької Л.В. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися з відповідною скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом замовника розглянуто Вашу скаргу щодо скасування рішення про відхилення пропозиції та акцептування тендерної пропозиції учасника ФОП Білостоцька Л.В. За результатами розгляду повідомляємо наступне: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Частиною 3 статті 31 Закону визначено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям. Таким чином, Закон окреслює коло питань стосовно яких, учасник має право подати вимогу до замовника. Разом з цим, статтею 18 Закону визначено орган оскарження (Постійно діюча адміністративна колегія (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) та порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовників. Оскільки Законом встановлено інший порядок оскарження дій/бездіяльності замовників, що відбулися після аукціну - подана скарга суперечить Закону та не може бути задоволена замовником. Враховуючи вище викладене в задоволенні скарги – відмовити.
Статус вимоги: Відхилено