-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі Код ДК 021:2015: 18520000-0 Персональні хронометри (18522000-4 наручні годинники)
Документи пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог оголошення, повинні бути викладені українською мовою. У разі подання у складі пропозиції інших документів, викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу. Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи Учасника та/або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
199 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
Період оскарження:
25.01.2021 15:05 - 29.01.2021 09:00
Вимога
Відхилено
Просимо привести «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до Оголошення) у відповідність до чинного законодавства
Номер:
68edeea630684a2fbbb7018e9efeda56
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-006877-b.a1
Назва:
Просимо привести «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до Оголошення) у відповідність до чинного законодавства
Вимога:
Шановне керівництво Полтавської обласної ради!
Просимо привести «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до Оголошення) у відповідність до чинного законодавства, оскільки зараз вона прописана з його грубим порушенням під конкретні моделі годинників ТМ «Клейнод» - годинник наручний чоловічий KLEYNOD Модель K 114-513 та годинник наручний жіночий KLEYNOD Модель K 138-523, постачальником яких є ТОВ «Київський годинниковий завод»
По-перше, викликає величезне занепокоєння, що у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента щодо максимального ефективного використання бюджетних коштів, Полтавська обласна рада НЕ проводить відкриті торги з метою стимулювання конкуренції, залучення всіх потенційних учасників та отримання в процесі аукціону найбільш економічно вигідної пропозиції. Замість цього, Полтавська обласна рада (надалі – Замовник) вдається до спрощеної процедури закупівлі за завищеною ціною у одного конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод»
Не викликає жодних сумнівів, що, в черговий раз, має місце факт змови Полтавської обласної ради (надалі – Замовник) з ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою недопущення до участі в тендері інших постачальників та проведення закупівлі за завищеними цінами.
«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до Оголошення) прописана Замовником виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» та під його годинники “Клейнод” (KLEYNOD)
Це повністю підтверджують наступні факти
1.1. Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію ПРОТИПРАВНО ВИМАГАЄ конкретну марку годинника KLEYNOD та конкретні моделі зазначеної марки, а саме годинник наручний чоловічий KLEYNOD Модель K 114-513 та годинник наручний жіночий KLEYNOD Модель K 138-523
Таким чином, більш конкурентні пропозиції інших постачальників будуть протиправно відхилені Замовником лише на тій підставі, що їх продукція не є годинниками ТМ «KLEYNOD» ТОВ «Київський годинниковий завод»
Відповідно до п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, які Замовник також грубо порушує, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей конкретного постачальника
1.2. Замовник вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо розмірів корпусів, конструкції корпусів, підлаштованих під параметри конкретних механізмів Ronda, які вимагаються та розміру ременів, а також вимоги щодо циферблатів та їх специфічного дизайну, специфічного методу нанесення зображення на циферблат, тощо
Так, для чоловічого годинника Замовник встановлює обмеження форми корпусу та його діаметру (42 мм), обмеженням ширини реміня (22 мм), а також вимагає «гільоширований» циферблат білого кольору зі специфічним типом індикації – символи.
Важливо відмітити, що «гільоширований» циферблат* в моделі “Клейнод” К 114-513, яку вимагає Замовник, ВІДСУТНІЙ. У цьому легко пересвідчитися, подивившись на світлину зазначеного годинника, розміщеного Замовником у тендерній документації
*«Гільоширований» циферблат – це циферблат виконаний з використанням мистецтва «гільоше» (з фр. quilloche – візерунок ліній, які переплітаються) - декоративної обробки поверхні циферблата, корпуса, інших деталей шляхом вирізання на них складних візерунків. Методом гільошировання за допомогою спеціального обладнання (як правило зробленого на початку XXст.) на циферблат, корпус або частини годинникового механізму наноситься орнамент, який візуально здається динамічним: метал немов оживає на очах, пропонуючи чарівну гру тіней та об’ємів. Це витончена ювелірна робота - товщина ліній становить не більше десятої частини міліметра, переплітаючись між собою, вони складають дивовижний візерунок – «гравюру». Для вирізки одного циферблата методом гільошировання необхідно декілька днів. Зазначений метод притаманний переважно швейцарським годинникам «Breguet», який використовується у самих дорогих ювелірних годинниках цього бренду, виконаних з золота та срібла»
Для жіночого годинника, Замовник також встановлює обмеження форми корпусу та його діаметру (36 мм), обмеженням ширини реміня (18 мм), вимагає інкрустацію корпусу «стразами», циферблат білого кольору зі специфічним типом індикації – символи. Підлаштовуючи предмет закупівлі під зазначені годинники «Клейнод», Замовник вимагає комплектацію ременями, ширина яких пристосована під конкретні копуси та КОНКРЕТНИМИ МЕХАНІЗМАМИ Ronda із зазначенням конкретного калібру 705 (для чоловічого годинника_ та 715 (для жіночого годинника), чиї параметри розраховані на відповідну конструкцію корпусів, при тому, що існує широкий вибір різноманітних механізмів аналогічної якості та характеристик, відмінність яких залежить від пристосування під певну специфіку конструкції корпусу, у тому числі велика кількість брендів кращої якості ніж Ronda, крім того у виробника Ronda – широкий асортимент інших механізмів. Тому вимога механізму конкретного виробника Ronda, зазначення конкретного калібру, обмеження кольору та дизайну циферблатів, ширини ременя – це також лише дискримінаційні обмеження.
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію. А встановленням протиправної вимоги «гільошированого» циферблату Замовник намагається обмежити конкуренцію для інших учасників з метою прийняття пропозиції ТОВ «Київський годинниковий завод» на годинники, які НЕ ВІДПОВІДАТИМУТЬ вимогам тендерної документації
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної моделі та конструкції годинника, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розміру та конструкції корпусу, ширини ременів, а також механізму конкретного виробника (Ronda), підлаштованого під зазначений корпус, вимоги щодо специфічного («гільошированого») циферблату, його кольору та дизайну (включаючи навіть специфічний тип індикації).
Таким чином, посилання на зазначені моделі «Клейнод» абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик аналогів предмета закупівлі специфічними параметрами, властивими лише контрактним моделям годинників «Клейнод», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі. Замовник також протиправно обмежує метод нанесення зображення на циферблат тамподруком, при наявності більш якісного методу шовкодруку та інших альтернативних методів нанесення зображення
Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів здійснення державних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне СИСТЕМАТИЧНЕ ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності
Звертаємо увагу, що відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель
Таким чином, посилання на зазначені моделі «Клейнод» абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик еквіваленту предмета закупівлі специфічними параметрами, властивими лише контрактним моделям годинників «Клейнод», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі. Теж саме стосується протиправного обмеження Замовником методу нанесення зображення на циферблат виключно методом тамподруку
Більш того, незрозуміло чому Полтавська обласна рада, яка має захищати національні інтереси на регіональному рівні під час війни з Росією, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників
Таким чином через протиправні та маніпулятивні обмеження, закладені у «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до Оголошення), участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» (засноване особами країни-агресора РФії), під товар яких прописаний предмет закупівлі та який продасть свій товар за явно завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Вимагаємо внести зміни до «Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (Додаток 2 до Оголошення) з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:
1. Прибрати протиправне посилання на ТМ «KLEYNOD» та Моделі K 114-513, K 138-523, які належать ТОВ «Київський годинниковий завод»
2. Прибрати протиправну вимогу щодо форми, будь-яких конкретних розмірів корпусів годинників, вимоги до циферблатів та їх дизайну, вимоги щодо ширини ремінців, тощо, властиві моделям «Клейнод”, які належать ТОВ «Київський годинниковий завод»
3. прибрати протиправну вимогу щодо механізму Ronda, пристосованого під певні параметри корпусів, натомість прописав необхідні характеристики механізмів з можливістю надавати аналоги
4. прибрати протиправну вимогу щодо конкретного методу нанесення зображення на циферблат
5. провести службове розслідування та виявити зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, намагалися підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» та у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
1. На якій підставі прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів?
2. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки «Клейнод» - годинник наручний чоловічий KLEYNOD Модель K 114-513 та годинник наручний жіночий KLEYNOD Модель K 138-523 у ТОВ «Київський годинниковий завод»?
3. Чому Замовником не передбачений еквівалент і чи будуть відхилятися більш конкурентні пропозиції інших постачальників лише на тій підставі, що їх годинники, при відповідності всім вимогам, іншої торгової марки?
4. Надати обґрунтування встановлення протиправних обмежень до чоловічого та жіночого годинників, включаючи обмеження діаметру, обмеження марки та калібру механізмів, кольору та дизайну циферблатів, тощо
5. На якій підставі Замовник вимагає «гільоширований» циферблат», який в моделі “Клейнод” К 114-513, яку вимагає Замовник, ВІДСУТНІЙ?
6. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі та порядку її формування
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.01.2021 00:20
Вирішення:
Відповідно до пункту 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник у вимогах до предмету закупівлі, що містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму може вказати аналоги, отже це його право, а не обов'язок.
Статус вимоги:
Відхилено