-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з харчування (обіди) – ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з харчування (обіди) – ДК 021:2015 – 55523000-2 - Кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Категорія замовника відповідно до п. 3 ч. 4. ст. 2. Місцезнаходження: пр-т Науки, 47, м. Київ, 03028
Торги не відбулися
565 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 655.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 655.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2021 13:52 - 06.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження протоколу засідання №19 Тендерного комітету ІЯД НАНУ
Номер:
a549732d2a4c407a99e5c4eb76b29f5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003029-c.c4
Назва:
Оскарження протоколу засідання №19 Тендерного комітету ІЯД НАНУ
Вимога:
Шановний Замовнику,
Ми, Товариство з Обмеженою Відповідальністю “МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС”, висловлюємо свою повагу Тендерному комітету Інституту ядерних досліджень НАН України. Згідно протоколу №19 від 22.02.2021 р, засідання Тендерного комітету Інституту ядерних досліджень НАН України пропозиція ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» була відхилена через відсутність Довідки про те, що учасник не визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна , зг. Частини другої ст. 28 ЗУ «Про публічні Закупівлі», та через відсутність сканованої копії Статуту ТОВ “МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС” в діючій редакції.
Звертаємо Вашу увагу, що ми, як учасник закупівлі додали ці документи в момент виправлення помилок, і просимо згідно статті 26, п. 2 ЗУ «Про публічні Закупівлі» розглянути нашу пропозицію з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей.
Додаємо скріни з сайту ДЗО доданих сканованих копій Статуту ТОВ “МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС” в діючій редакції та Довідки про те, що учасник не визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна , зг. Частини другої ст. 28 ЗУ «Про публічні Закупівлі».
Просимо повторно розглянути нашу пропозицію, щоб засвідчитись, що всі необхідні документи було надано.
Просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ “МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС”.
Директор ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» О.П. Чоканська
– учасник процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2021 16:57
Вирішення:
Інститут ядерних досліджень Національної академії наук України у відповідь на вашу скаргу ID: UA-2021-01-25-003029-c.b2 від 19.02.2021 року повідомляє наступне.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до 16 статті Закону кваліфікаційними критеріями є:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Відповідно до умов тендерної документації документами, що підтверджують право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю юридичної особи є: протокол (виписка з протоколу/витяг з протоколу) засновників або наказ про призначення керівника організації-учасника. У разі підписання документів пропозиції іншою особою додатково надається доручення (довіреність) керівника Учасника.
Інші документи, відповідно до вимог Закону, виправлятися не можуть, тому замовник не може розглядати документи, які завантажені після закінчення строку подання тендерних пропозицій та не підпадають під виправлення помилок. Тому замовник не взмозі задовольнити вашу вимогу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога на незаконні дії Замовника №1902/1 від 19.02.2021 р. стосовно обрання переможцем закупівлі ТОВ "МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС"
Номер:
d2eaafd4210f45c391c8ae2dc90e27d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003029-c.b3
Назва:
Вимога на незаконні дії Замовника №1902/1 від 19.02.2021 р. стосовно обрання переможцем закупівлі ТОВ "МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС"
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику.
Відповідно до протоколу №13 засідання тендерного комітету Інституту ядерних досліджень НАН України, найбільш економічно вигідну пропозицію Приватного підприємства «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» було відхилено та визначено переможцем учасника закупівлі – ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС». Однак, в процесі розгляду пропозиції учасника ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» тендерним комітетом було пропущено невідповідності пропозиції учасника, а саме:
1. Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовником вимагались наступні документи, але не були подані в складі тендерної пропозиції учасника перед початком аукціону:
- копія Статуту учасника в останній (діючій) редакції (для юридичних осіб) або копію опису з посиланням на номер, за яким можливо переглянути Статут в електронному варіанті – учасником ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» не було подано.
- Довідка про гарантії застосування заходів із захисту довкілля була підписана Директором ТОВ «МЕТРОРОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС», в той час як учасником закупівлі є ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС».
2. Відповідно до п. 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації наявні наступні невідповідності:
- Учасником ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» не було надано в складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист, яким гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів;
- Учасником ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» не було надано в складі своєї тендерної пропозиції довідку в довільній формі (на фірмовому бланку учасника) про те, що учасник не визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовником з незрозумілих причин було надано Учаснику – ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» вимогу та час на виправлення невідповідностей – «Шановний учаснику! Просимо виправити вас довідку про виконання аналогічного договору відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Відповідно до частини 16 статті 29 закону України «Про публічні закупівлі» - «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Замовником всупереч вимогам закону України «Про публічні закупівлі» було опубліковано вимогу про усунення помилок стосовно ст. 17 закону України «Про публічні закупівлі». Також, Учасником – ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» після публікації вимоги про усунення невідповідностей до електронної системи закупівель були дозавантажені документи, які не стосуються кваліфікаційних критеріїв та документів, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або Договору про закупівлю».
З урахуванням вищезазначеного, з урахуванням відсутності поданих документів у складі тендерної пропозиції Учасника – ТОВ МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС», які жодним чином не стосуються кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі», та жодним чином не стосуються документів, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або Договору про закупівлю», тендерна пропозиція ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув пропозиції учасників та порушив право на добросовісну конкуренцію, адже пропозиція учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами, водночас пропозиція ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про намір укласти договір з учасником – ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС».
3. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС».
4. Прийняти рішення про намір укласти Договір з учасником – ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 1902-1.pdf 19.02.2021 15:48
Дата подачі:
19.02.2021 15:48
Вирішення:
Вимогу (скаргу) задоволено частково.
Шановний учаснику!
Інститут ядерних досліджень Національної академії наук України у відповідь на вашу скаргу ID: UA-2021-01-25-003029-c.b2 від 19.02.2021 року повідомляє наступне.
1) Щодо надання довідки про застосування заходів із захисту довкілля.
Відповідно до вимог тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про гарантії застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» є дана довідка. При оформленні документа була допущена формальна помилка і в назві в слові МЕТРОПОЛЬ було зазначено МЕТРОРОЛЬ, що ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, а відповідно до наказу МЕРТу від 15.04.2020 № 710 помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі не призводить до дискваліфікації учасника.
2) Щодо надання гарантійного листа щодо недостовірності інформації.
Відповідно до умов тендерної документації, учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні були надати гарантійний лист, яким гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підборку документів..
В складі тендерної пропозиції учасника є дана довідка під назвою «Гарантійний лист про достовірність наданої інформації».
3) Щодо надання вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до 16 статті Закону кваліфікаційними критеріями є:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Замовником 16.02.2021 року було направлено повідомлення учаснику ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» повідомлення з проханням виправити довідку про про виконання аналогічного договору (ст. 16 Закону) відповідно до умов тендерної документації. Жодної вимоги з усуненням недостовірностей по статті 17 ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» направлено не було, тим паче, що по 17 статті у даного учасника наявні всі документи в повному об’єму, у відповідності до вимог тендерної документації та електронізованої статті 17.
4) Щодо надання Статуту та довідки про те, що учасник не визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі»
При повторному розгляді тендерної пропозиції ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» було виявлено, що учасник дійсно не надав вищезазначені документи. Тому тендерний комітетом було прийнято рішення щодо повернення його тендерної пропозиції на кваліфікацію та відхилення.
5) Щодо визнання переможцем ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС».
Тендерний комітет не може визнати переможцем ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» з причин зазначених у протоколі відхилення та у відповіді на його вимогу.
Тому, зважаючи на вищезазначене, у тендерного комітету Інститут ядерних досліджень Національної академії наук України частково задовольняє скаргу ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» та відміняє дану процедуру закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Без відповіді
Вимога на незаконні дії Замовника №1902/1 від 19.02.2021 р. стосовно обрання переможцем закупівлі ТОВ "МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС"
Номер:
98dc9fa8c5394018b6175cafa2df17aa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003029-c.b2
Назва:
Вимога на незаконні дії Замовника №1902/1 від 19.02.2021 р. стосовно обрання переможцем закупівлі ТОВ "МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС"
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику.
Відповідно до протоколу №13 засідання тендерного комітету Інституту ядерних досліджень НАН України, найбільш економічно вигідну пропозицію Приватного підприємства «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» було відхилено та визначено переможцем учасника закупівлі – ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС». Однак, в процесі розгляду пропозиції учасника ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» тендерним комітетом було пропущено невідповідності пропозиції учасника, а саме:
1. Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовником вимагались наступні документи, але не були подані в складі тендерної пропозиції учасника перед початком аукціону:
- копія Статуту учасника в останній (діючій) редакції (для юридичних осіб) або копію опису з посиланням на номер, за яким можливо переглянути Статут в електронному варіанті – учасником ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» не було подано.
- Довідка про гарантії застосування заходів із захисту довкілля була підписана Директором ТОВ «МЕТРОРОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС», в той час як учасником закупівлі є ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС».
2. Відповідно до п. 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації наявні наступні невідповідності:
- Учасником ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» не було надано в складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист, яким гарантує, що вся вказана ним у тендерній пропозиції інформація є достовірною, а сам учасник відповідно до вимог чинного законодавства обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів;
- Учасником ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» не було надано в складі своєї тендерної пропозиції довідку в довільній формі (на фірмовому бланку учасника) про те, що учасник не визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Замовником з незрозумілих причин було надано Учаснику – ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» вимогу та час на виправлення невідповідностей – «Шановний учаснику! Просимо виправити вас довідку про виконання аналогічного договору відповідно до підпункту 5.1.1. пункту 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
Відповідно до частини 16 статті 29 закону України «Про публічні закупівлі» - «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.». Замовником всупереч вимогам закону України «Про публічні закупівлі» було опубліковано вимогу про усунення помилок стосовно ст. 17 закону України «Про публічні закупівлі». Також, Учасником – ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» після публікації вимоги про усунення невідповідностей до електронної системи закупівель були дозавантажені документи, які не стосуються кваліфікаційних критеріїв та документів, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або Договору про закупівлю».
З урахуванням вищезазначеного, з урахуванням відсутності поданих документів у складі тендерної пропозиції Учасника – ТОВ МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС», які жодним чином не стосуються кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 закону України «Про публічні закупівлі», та жодним чином не стосуються документів, на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або Договору про закупівлю», тендерна пропозиція ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» підлягає відхиленню, як така, що не відповідає вимогам Тендерної документації.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув пропозиції учасників та порушив право на добросовісну конкуренцію, адже пропозиція учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами, водночас пропозиція ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС» не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про намір укласти договір з учасником – ТОВ «МЕТРОПОЛЬ КЕТЕРІНГ СЕРВІС».
3. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС».
4. Прийняти рішення про намір укласти Договір з учасником – ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 1902-1.pdf 19.02.2021 15:29
Дата подачі:
19.02.2021 15:29
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ШКОЛЬНИК ПЛЮС"
Номер:
942ea5969ef04029b993812a8fbc586f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003029-c.b1
Назва:
Вимога щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ШКОЛЬНИК ПЛЮС"
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику.
Відповідно до протоколу №13 засідання тендерного комітету Інституту ядерних досліджень НАН України, найбільш економічно вигідну пропозицію Приватного підприємства «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» було відхилено з наступних підстав:
1. Відповідно до умов тендерної документації, учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні були надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 закону (подається довідка в довільній формі про підтвердження відсутності підстав для відхилення з переліком усіх пунктів відповідно до ч. 1 по п. 5, 6, 12, 13 та ч. 2 ст. 17 Закону); 5. Не заповнені відповідні поля електронізованої статті 17, які передбачаються та є обов’язковими для заповнення.
На заперечення щодо підстави відхилення №1 та №5 повідомляємо, з 3 грудня 2020 року було здійснено електронізацію статті 17 Закону, учасником ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» було заповнено відповідні поля в електронній системі закупівель Prozorro (викопіювання з сайту додається) та підтверджено зазначену інформацію.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» є безпідставним, тендерна пропозиція була відхилена неправомірно.
Відповідно до підстав 2 та 3, в яких повністю дублюється текст наступного змісту – «Відповідно до умов тендерної документації, учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні були надати витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або витяг з реєстру платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку).
На заперечення щодо підстави 2 та 3, які в повній мірі дублюють одна одну, повідомляємо, у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» було надано документ під найменуванням в електронній системі закупівель Prozorro «ПДВ свідоцтво», яким підтверджується те, що Учасник є платником ПДВ.
Згідно із Законом України від 24.10 2013 № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень», який набрав чинності з 1 січня 2014 року, було здійснено зміну порядку реєстрації платників ПДВ і скасування свідоцтва платника цього податку, з початку 2014 року платникам надано право за їх запитом отримувати витяги з реєстру платників ПДВ. Однак, свідоцтво про статус платника ПДВ не анулюється та продовжує свою дію.
Також, повідомляємо, що інформація стосовно статусу учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» як платника ПДВ підтверджується, згідно з відкрити даними, які розмішені на офіційному веб-сайті ДФС України за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv (викопіювання з сайту додається)
Відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» з огляду на наявність у складі тендерної пропозиції свідоцтва платника ПДВ, та підтвердження з офіційного веб-сайту ДФС України, є безпідставною та неправомірною.
Відповідно до підстави 4 – «Відповідно до умов тендерної документації, учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні були надати письмову згоду із істотними умовами договору.»
На заперечення щодо підстави 4, повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» було надано документ під найменуванням в електронній системі закупівель Prozorro «Довідка», вих.№5 від 02.02.2021р., яким підтверджується те, що Учасник в погоджується з умовами проекту Договору, що наведений в додатку №3 до Тендерної документації.
Відповідно до п. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, Замовником вимагалась «письмова згода учасника з проектом договору, наведеним у цій тендерній документації», учасником ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» було зазначено довідку з метою підтвердження згоди з проектом Договору. Таким чином, відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» є безпідставним, тендерна пропозиція відхилена неправомірно.
Таким чином, тендерна пропозиція ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» була неправомірно відхилена Замовником.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув пропозицію та порушив право на добросовісну конкуренцію, адже пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав, адже пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС» є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС».
3. Прийняти рішення про намір укласти Договір з учасником – ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику.pdf 18.02.2021 15:35
Дата подачі:
18.02.2021 15:35
Вирішення:
Шановний учаснику!
Інститут ядерних досліджень Національної академії наук України у відповідь на вашу скаргу ID: UA-2021-01-25-003029-c.b1 від 18.02.2021 року повідомляє наступне.
1) Щодо 17 статті Закону.
Відповідно до вимог тендерної документації учасник в складі своєї тендерної пропозиції повинен був надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (подається довідка в довільній формі про підтвердження відсутності підстав для відхилення з переліком усіх пунктів відповідно до ч. 1 по п. 5, 6, 12, 13 та ч. 2 ст. 17 Закону).
Тобто замовником було чітко встановлено, що в довідці повинні бути зазначена інформація саме по п. 5, 6, 12, 13 ч. 1 та ч. 2 ст. 17. Інформацію згідно п. 2, 3, 8 ч. 1 ст. 17 відповідно до ч. 5 ст. 17 замовник перевіряє самостійно. Дана довідка відсутня в складі вашої тендерної пропозиції, що не відповідає умовам тендерної документації, і є, згідно Закону, підставою для відхилення учасника процедури закупівлі.
Також не заповнені відповідні поля електронізованої статті 17, які передбачаються та є обов’язковими до заповнення. Згідно вимог замовника по п. 5, 6, 12, 12 учасник повинен був завантажити у відповідні поля електронізованої статті 17 документи, інші поля підтвердити у вигляді заяви. Скаржник, в свою чергу, підтвердив усі поля електронізованої статті 17 заявами, не завантаживши у відповідні поля жодного документу, що не відповідає вимогам замовника.
2) Щодо надання свідоцтва платника ПДВ.
Відповідно до умов тендерної документації, учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні були надати витяг з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або витяг з реєстру платника єдиного податку (якщо Учасник не є платником єдиного податку).
Тобто вимогами тендерної документації було чітко передбачено надання саме Витягу з реєстру платника єдиного податку. Даний документ відсутній в складі тендерної пропозиції учасника, що не відповідає умовам тендерної документації, і є, згідно Закону, підставою для відхилення учасника процедури закупівлі.
Свідоцтво платника єдиного податку, згідно умов тендерної документації, не вимагалося, а замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені тендерною документацією. Додатково зазначаємо, що Законом України від 24 жовтня 2013 року № 657-VII "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень" з 1 січня 2014 року було відмінено свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ та забезпечено право платників ПДВ отримати витяги із реєстру платників ПДВ (далі - Реєстр) в контролюючих органах (зміни до пункту 183.9 статті 183 розділу V Податкового кодексу України (далі - Кодекс). Витяг діє до внесення змін до Реєстру.
Підпунктом 2 пункту 2 наказу Міндоходів від 16.01.2014 № 26 "Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість", зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 06.02.2014 за № 232/25009, на перехідний період було встановлено, що свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ можуть застосовуватись як витяги з Реєстру до внесення змін до такого Реєстру чи отримання витягу з такого Реєстру, а також виникнення змін у даних про платників ПДВ. Зазначений наказ втратив чинність 19.11.2014 - у день набрання чинності наказом Мінфіну від 14.11.2014 № 1130 "Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 (далі - Положення).
Отже, до зазначеної дати (19.11.2014) як витяги з Реєстру могли застосовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. На сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру. Порядок отримання платником ПДВ витягу з Реєстру визначений пунктом 7.6 розділу VII Положення. На данний час свідоцтва платника ПДВ не дійсні!!!!
3) Щодо надання письмової згоди з істотними умовами договору.
Відповідно до умов тендерної документації, учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні були надати письмова згода із істотними умовами Договору.
Відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 «Строк укладання договору» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» вимагалось наявність в складі тендерної пропозиції письмової згоди з істотними умовами договору. Дана згода відсутня в складі тендерної пропозиції учасника, що не відповідає умовам тендерної документації, і є, згідно Закону, підставою для відхилення учасника процедури закупівлі.
Але скаржник зазначає, що він подав в складі тендерної пропозиції «Згоду з проектом договору». Відповідно ж до підпункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось надання письмової згоди учасника з проектом договору, наведеним у цій тендерній документації. По даному пункту у замовника до скаржника немає жодних зауважень. Тобто, згідно умов тендерної документації, учасники в складі своїх тендерних пропозицій повинні були надати два документи: Письмову згоду з проектом договору та Письмову згоду с істотними умовами. Скаржник надав тільки один документ, не виконавши умови тендерної документації, що і призвело до відхилення його тендерної пропозиції.
Тому, зважаючи на вищезазначене, у тендерного комітету Інститут ядерних досліджень Національної академії наук України немає підстав для задоволення скарги ПП «ШКОЛЬНИК ПЛЮС».
Статус вимоги:
Не задоволено