-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі для оргтехніки різні)
Завершена
199 470.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2021 12:00 - 29.01.2021 11:36
Вимога
Відхилено
Вимога на рішення замовника, щодо законності та об’єктивності оцінки/прийняття рішення по розгляду пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
Номер:
9a9ca1ec0e3841a9907583204652341a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-003405-b.a1
Назва:
Вимога на рішення замовника, щодо законності та об’єктивності оцінки/прийняття рішення по розгляду пропозиції ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
Вимога:
Вимога до Замовника надати обгрунтування дискваліфікації зазначивши конкретно пункти Тендерної документації Замовника та пункти (додатки, довідки) згідно яких товар не відповідає, технічни вимогам, оскільки в пропозиції учасника ФОП Вінат Артем Валентинович, було запропоновано товар, що вимагався замовником та в технічній частині нами зазначено марку та модель. Технічні характеристики , якого відповідають вимогам Замовника.
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закону) передбачено можливість для учасника звернутися з вимогою про за-побігання порушень при прийнятті тендерним комітетом рішень та дотриму-ватись принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 3 Закону, зокрема:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, абзацом 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією уча-сника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.».
У відповідності до частини 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII року після автоматичної оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Управління адміністративними будинками Державного управління справами під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону.
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ є учасником оголошеної Вами закупівлі за предметом: ДК 021:2015 – 30120000-6«Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку»(Картриджі для оргтехніки різні).
Повідомляємо, що пропозиція учасника закупівлі - ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ (ЄДРПОУ 3360211252), повністю відповідає вимогам тендерної документації.
ПРОТОКОЛ No 1/4 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ, Замовником зазначено, що Учасник ФОП Вінат Артем Валентинович не надано документ на впровадження виду господарської діяльності відповідно до пункту 2 Додатку 2 до Оголошення.
Вважаємо, що дана причина відхилення є не вірною оскільки ФОП Вінат Артем Валентинович у складі своєї пропозиції надав документ №19 Лист підтвердження діяльності, і цим самим виконав дану вимогу Замовника.
Також Замовник зазнаяає, що проект Договору з додатком не відповідає вимогам Замовника, зазначеним в пункт 3 частині 1 розділу II. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ПРОПОЗИЦІЙ;
Хочемо повідомити Замовнику, що відповідно Закону України про публічні закупівлі, відсутня інформації про дану вимогу, а учасник підтвердив виконання договору видбитком печатки та власноруч підписаним договором, а також гаоантійним листом про виконання умов договору, отже за даним пунктом відхилення також безпідставне.
Також хочемо повідомити Замовнику, що головник критерієм оцінки пропозицій- є ціна .
Мною як учасником даної закупівлі, було надано на відповідність тендер-ної документації всі необхідні документи які безумовно відповідають Вашій закупівлі. Також наголошую що моя пропозиція повністю відповідає Закону України «Про публічні закупівлі», та на пропозицію було накладено відповід-ний цифровий ключ (sign.p7s), який повністю підтверджує юридичну значу-щість поданих мною документів.
На виконання принципів здійснення Закону України «Про публічні закупівлі», просимо повторно переглянути рішення про дискваліфікацію мене як учасника, тому як дана причина не може вважатися причиною для дискваліфікації.
Додатково інформуємо, що стаття 16414 Кодексу України про адміністра-тивні правопорушення, передбачає: «Здійснення закупівлі товарів, робіт і пос-луг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення най-кращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення про Дискваліфікацію пропозиції ФОП ВІНАТ АР-ТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ;
2. Перейти до повторного розгляду та оцінки нашої пропозиції: ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 09.02.2021 17:42
- Лист-відповідь.pdf 12.02.2021 12:53
Дата подачі:
09.02.2021 17:42
Вирішення:
Лист-відповідь
щодо законності та об’єктивності оцінки/прийняття рішення
розгляду пропозиції ФОП Віната Артема Валентиновича
1. Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до Оголошення, Учаснику необхідно було надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на впровадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на впровадження такого виду діяльності передбачено Законом. У разі відсутності ліцензування виду господарської діяльності за предметом закупівлі, необхідно було надати довідку з поясненням щодо ліцензування даного виду господарської діяльності, яку Учасник не надав.
У Документі № 19 Лист-підтвердження діяльності, що надав Учасник, зазначається класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010 (КВЕД) відповідно до Національного класифікатора України, але не стосується ліцензування виду господарської діяльності відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
2. У вимогах Замовника до технічних характеристик картриджів було зазначено: Тип картриджа – оригінал. Справжність – оригінал.
Учасник у Таблиця 1 на підтвердження своїх вимог щодо технічних характеристик картриджів прописав: Тип картриджа: сумісний. Справжність: сумісний, що не відповідає вимогам Замовника.
Також, Учасник до всіх картриджів у Таблиці 1 (Додаток 1 до Оголошення) та в Пропозиції (Додаток 3 до Оголошення) прописав торгові марки HP та Quantec. Тобто, йде посилання на дві торгові марки: HP (Helett-Packard), яка є однією із великих американських компаній у сфері інформаційних технологій та ТМ «Quantec» – країною-виробником якої є Китай.
У наданому Учасником Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.12.2018 року № 602-123-20-3/49829, виданого Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів де об’єктом експертизи є Картриджі лазерні ТМ "QUANTEC" зазначено, що країна-виробник "QUANTEC" – Китай.
Відповідно до вимог Замовника всі картриджі повинні бути торгової марки HP (Hewlett-Packard) (Додаток 1 до Оголошення, Таблиця 1).
3. Наданий Учасником Сертифікат на картриджі на іноземній мові, що не відповідає вимогам Замовника. Тобто, відповідно до Розділу ІІ. ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ПРОПОЗИЦІЙ, частини 2 – інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції прописано, що документи пропозиції, які складаються безпосередньо Учасником відповідно до вимог Оголошення, повинні бути викладені українською мовою. У разі подання у складі пропозиції інших документів, викладених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову, який повинен мати вигляд впорядкованого автентичного перекладу.
Учасник подає такий переклад, завірений підписом уповноваженої особи Учасника або підписом посадової особи чи представника служби перекладу, який гарантує достовірність інтерпретованої інформації. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
4. У Пропозиції Учасника (Додаток 3 до Оголошення) не прописаний ідентифікатор закупівлі, який є в електронній системі закупівель.
У найменуванні товару до кожного картриджа Пропозиції Учасника (Додаток 3 до Оголошення) прописано посилання на торгову марку HP та Quantec. Тобто, зазначено дві торгові марки одночасно.
5. Відповідно до пункту 3 частини 1 розділу II. «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ПРОПОЗИЦІЙ» Учасник надає проект Договору з додатком шляхом заповнення всіх пунктів та підписом Учасника/відповідальної особи, а також з відбитком печатки (у разі її наявності) на кожній сторінці.
Учасник надав проект Договору з додатком (Додаток 4 до Оголошення) без заповнення пунктів, а саме:
1) не заповнена преамбула Договору;
2) у розділі 2 «ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» не прописана загальна сума Договору;
3) у розділі 14 «ПОДАТКОВИЙ СТАТУС СТОРІН» Учасником не прописаний;
4) у розділі 16 «РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» не прописані банківські реквізити Учасника;
5) у Специфікації (Додаток до Договору):
не зазначено найменування товару, одиниця виміру, кількість, ціна за одиницю без ПДВ та вартість без ПДВ;
не прописана загальна вартість Договору;
6) на сторінках 7 та 8 немає відбитку печатки та підпису посадової особи Учасника.
6. Щодо накладанням кваліфікованого електронного підпису – зауважень не було.
Уповноважена особа _____________________ Л.А. Вансович
12.02.2021 року
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні