• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Спеціалізована постова охорона території та приміщень Комунального підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» Чернігівської міської ради за адресою: м. Чернігів вул. Шевченка, 50Б

Завершена

1 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 500.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2021 11:15 - 06.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

МВС 2021

Номер: 6ba5b28de8ce4b559aac6d58ad234e82
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-25-002476-b.b3
Назва: МВС 2021
Вимога:
Довідки МВС не мають строку давності, то якщо працівник отримв довідку в грудні 2020, то він повинен її знову отримувтаи? тим паче вона робиться 30 днів, а у вас відкриті торги 15 днів? Це як працює, якщо тебе не попередили про тендер, то ти вже не встигнеш підготуватися?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: щодо Вашого звернення інформуємо Васпро наступне: Термін дії відомостей не визначається, так як вони надаються станом на дату здійснення перевірки. Він може встановлюватися установою або іншим органом, який з урахуванням її змісту приймає рішення про призначення на певні посади, надання права займатися визначеними видами професійної діяльності або скористатися іншими правами. Як правило, термін дії довідок про не судимість складає: Довідка про несудимість (для використання на території України) дійсна протягом строку, який встановлено установою до якої вона подається. Довідка про відсутність судимості (для використання за межами України) дійсна протягом 90 На підставі вище зазначеного замовник не встановив дискримінаційних вимог в закупівлі!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Підрозділ в Чернігові с фото

Номер: a9f1c72923fb449b80f66aa9b2e2e082
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-25-002476-b.b2
Назва: Підрозділ в Чернігові с фото
Вимога:
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що такий документ Вам зможе надати лише суб'єкт, який зареєстрований у Чернігові. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Чернігові та передислокувати свої групи для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у Чернігові. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Чернігові, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про надання підтеврдження чергової частини в Чернігові.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З метою надання учасниками належної оцінки якості послуг, що належить їм виконувати, в Тендерної документації чітко визначено місце знаходження об’єкту охорони, це - м. Чернігів Вимога замовника щодо фактичного розташування офісу або постійнодіючого представника учасника в м. Чернігів є цілком обґрунтованою, з урахуванням того, що за відсутності учасника в м. Чернігів (якщо його матеріально-технічна база та автотранспорт будуть знаходитись в іншому місті), то здійснення оперативного реагування, зокрема і мобільної групи учасника буде дуже сумнівним, враховуючи те, що при проведенні відкритих торгів замовник повинен керуватися ЗУ «Про публічні закупівлі». У даному випадку замовник перш за все ставить за мету належне виконання послуг з боку учасника, а не наявність у нього договору оренди. З урахуванням вказаного дана вимога не є дискримінаційною для учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Досвід з бюджетними установами

Номер: 0250163c550243a593b3973dd8cf5278
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-25-002476-b.b1
Назва: Досвід з бюджетними установами
Вимога:
Нам є незрозумілою дана Ваша вимога, тому питання - на підставі чого Ви обмежуєте коло суб’єктів за принципом права власності? Стаття 13 Конституції України передбачає, що «Усі суб'єкти права власності рівні перед законом». Законодавство України про публічні закупівлі також визначає, що «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах». Питання: на підставі чого ви хочете бачити відгуки та договори лише з державними структурами? Куди поділися приватні? Чим між собою відрізняються способи надання послуг для приватних та держаних структур? Вимагаємо внести зміни до документації та прибрати дану неправомірну вимогу!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Частина 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, з метою отримання послуг належної якості, Замовник має право вимагати від потенційних учасників підтвердження відповідного досвіду, наявності кваліфікованих спеціалістів та стабільності на ринку, що в свою чергу не суперечить нормам ЗУ «Про публічні закупівлі». Наші вимоги щодо професіоналізму досвіду роботи, відносяться до функціональних характеристик предмета закупівлі, тому в жодному разі не мають дискримінаційний характер, а лише передбачають надання послуг професіоналами у своїй сфері.
Статус вимоги: Відхилено