-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Соки фруктові та ягідні в асортименті
Соки фруктові та ягідні в асортименті
Завершена
109 169.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 545.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 545.85 UAH
Період оскарження:
25.01.2021 08:51 - 29.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення про переможця
Номер:
0fbb667ec4af40c7a4a6b60f0179ffac
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-000250-b.a1
Назва:
Оскарження рішення про переможця
Вимога:
Вимога
Щодо скасування рішення про визнання переможця
Відповідно до оголошення № UA-2021-01-25-000250-b від 25.01.2021 року Замовником: КУ "Солобковецький навчально-реабілітаційний центр Хмельницької обласної ради", розпочато спрощену закупівлю на продукцію за код ДК 021:2015 - 15321000-4 «Фруктові соки» (Соки фруктові та ягідні в асортименті), в подальшому 08.02.2021 року за результатами аукціону Вами прийняте рішення про визначення переможця та намір укласти договір із Фізичною особою підприємцем "Данилишена Катерина Олегівна", дане рішення я вважаю незаконним так як пропозиція ФОП " Данилишена Катерина Олегівна" не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам до учасників, а саме:
1) Відповідно до вимог п. 3 Додатку 1 до оголошення (Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника) Учасник у складі пропозиції мав надати паспорт та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб). Учасник ФОП " Данилишена Катерина Олегівна" в складі своєї пропозиції не надала відповідних документів.
2) Відповідно до вимог п. 2 Додатку 1 до оголошення Учасник у складі пропозиції мав надати інформацію на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Учасник також надає документ, що підтверджує якість товару (декларація виробника тощо). Учасник ФОП " Данилишена Катерина Олегівна" в складі своєї пропозиції не надала пояснювальної записки та надала одну сторінку сертифікату відповідності на товар без додатку, що є невід’ємною частиною сертифікату, з переліком продукції що сертифікується.
3) Відповідно до вимог п. 10 Додатку 1 до оголошення Учасник у складі пропозиції мав надати документи, які підтверджують взаємодію учасника із виробником: договір з виробником або сертифікат представника, дилера, лист виробника про представництво його інтересів, тощо. Учасник ФОП " Данилишена Катерина Олегівна" в складі своєї пропозиції не надала відповідних документів.
4) Відповідно до вимог п. 10 Додатку 1 до оголошення Учасник у складі пропозиції мав надати документ, що підтверджує наявність в учасника автомобільного транспорту, пристосованого для перевезення даного виду товару. Учасник ФОП " Данилишена Катерина Олегівна" в складі своєї пропозиції надала договір оренди на авто, проте не надала акт прийому-передачі автомобіля, який є невід’ємною частиною договору, про що прописано в тексті договору оренди автомобіля. А отже такий договір є нікчемним.
Також хочу зазначити, що Замовник повідомив про те, що Учасник ФОП " Данилишена Катерина Олегівна" додала документи: копію паспорту та коду, пояснювальну записку з описом тех.. та якісніх характеристик товару, інформаційну довідку про учасника, надіславши їх на електронну пошту Замовника. Однак інших помилок Учасник ФОП " Данилишена Катерина Олегівна" не виправила.
Тому просимо Вас прийняти законне рішення щодо відхилення Учасника ФОП " Данилишена Катерина Олегівна" розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
У випадку залишення моєї вимоги без розгляду та вчинення Законних дій, я буду змушений звернутися до Аудиторської служби.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2021 23:59
Вирішення:
Виходячи із змісту статті 11 Закону організація та проведення закупівлі є компетенцією уповноваженої особи замовника. При цьому Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (в редакції Закону України від 19.09.2019 року №114-IX) (далі – Закон) не містить положень, які б передбачали враховувати зауваження учасників закупівлі під час та/або після розгляду пропозицій, окрім випадку, передбаченого абзацом другим частини чотирнадцятої статті 14 Закону, яким встановлено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь. В вимозі про усунення порушень УЧАСНИК ФОП Бондарчук Олександр Володимирович не вимагає надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Отже, УЧАСНИК ФОП Бондарчук Олександр Володимирович не має законних підстав вимагати відхилення пропозиції іншого учасника, натомість прийняття рішення щодо відхилення пропозицій або визначення переможця закупівлі відноситься виключно до компетенції уповноваженої особи.
Статус вимоги:
Відхилено