-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло вищого гатунку 73 % жиру
Учасник повинен бути зареєстрований в системі НАССР. Для укладення договору потрібно надати копії установчих документів
Завершена
59 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 296.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 296.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2021 13:33 - 29.01.2021 13:37
Вимога
Залишено без розгляду
невідповідність Учасника
Номер:
8b30b305e55a45f6be6d15f74f241a5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-24-000057-c.c2
Назва:
невідповідність Учасника
Вимога:
ФОП Столярчук Оксана Миколаївна, подала пропозицію, яка не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам визначеним Замовником.
Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі − фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію / пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Поряд з цим виходячи зі змісту частин першої статті 26 Закону та дев’ятої статті 14 Закону, тендерна пропозиція/пропозиція подається учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
Водночас Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі − Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через систему.
Так, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю зокрема шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в системі.
При цьому внесення такої інформації в електронні поля передбачає застосування кваліфікованого електронного підпису.
У свою чергу, відповідно до пункту 4 частини першої статті 5 Закону недискримінація учасників та рівне ставлення до них визначено одним з принципів здійснення публічних закупівель.
Так, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах (частина друга статті 5 Закону).
Крім того, виходячи зі змісту пункту 21 Порядку функціонування системи оператор авторизованого електронного майданчика зокрема повинен забезпечувати для учасників рівний доступ до участі в закупівлях, підтвердження особи користувача за допомогою способів ідентифікації, визначених у пункті 4 цього Порядку, під час розміщення будь-якої інформації в системі.
При цьому пунктом 4 Порядку реєстрація користувача в системі здійснюється зокрема з використанням засобів електронної ідентифікації відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Таким чином учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах та використовують кваліфікований електронний підпис у разі розміщення інформації в системі, зокрема під час подання пропозицій/тендерних пропозицій.
ФОП Столярчук Оксана Миколаївна не наклала електронно-цифровий підпис на тендерну пропозицію Учасника.
А також додатково зазначаємо, що ФОП Столярчук Оксана Миколаївна не надала підтвердження реєстрації у системі НАССР, а саме сертифікат, оскільки наказ запровадження системи управління якістю продукції не є підтвердження, що її запроваджено у повному обсязі.
Тому, пропозицію ФОП Столярчук Оксани Миколаївни повинно бути відхилено на підставі не відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам визначеним Замовником у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2021 11:03
Вирішення:
Згідно Вашої вимоги від 08.02.2021 року замовник повідомляє, що ФОП Столярчук О.М. не наклала ЕЦП на тендерну пропозицію, оскільки не зобов’язана була цього робити, тому що законодавство про публічні закупівлі не встановлює обов’язкових вимог щодо накладення ЕЦП на тендерну пропозицію. Учасник буде зобов’язаний це зробити у випадку, коли про це є вимога замовника у документації, проте замовник цього не вимагав.
Щодо другої вимоги, що ФОП Столярчук О.М. не надала підтвердження реєстрації у системі НАССР, а саме сертифікат. Повідомляємо, що сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР), не є обов’язковою. Законодавством прописана лише вимога щодо запровадження НАССР на підприємствах з виробництва харчових продуктів, але немає вимоги щодо отримання сертифікату НАССР. ФОП Столярчук О.М. надала пакет документів де чітко зазначено про впровадження системи управління безпеки харчових продуктів на її підприємстві, а також додатково надала Акт Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Вінницького міського управління Головного управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області від 03.02.2021 року № 32.
Тому, пропозиція ФОП Столярчук О.М. відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.02.2021 15:35
Вимога
Відкликано скаржником
невідповідність Учасника
Номер:
27bc76fbad92415c8a47a3d5465cad6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-24-000057-c.c1
Назва:
невідповідність Учасника
Вимога:
ФОП Столярчук Оксана Миколаївна, подала пропозицію, яка не відповідає ЗУ «Про публічні закупівлі» та умовам визначеним Замовником.
Закон України “Про публічні закупівлі” (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з пунктом 37 частини першої статті 1 Закону учасник процедури закупівлі / спрощеної закупівлі − фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об'єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію / пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Поряд з цим виходячи зі змісту частин першої статті 26 Закону та дев’ятої статті 14 Закону, тендерна пропозиція/пропозиція подається учасниками в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями.
Водночас Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі (далі − Порядок), яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі системи, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через систему.
Так, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації в системі здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю зокрема шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в системі.
При цьому внесення такої інформації в електронні поля передбачає застосування кваліфікованого електронного підпису.
У свою чергу, відповідно до пункту 4 частини першої статті 5 Закону недискримінація учасників та рівне ставлення до них визначено одним з принципів здійснення публічних закупівель.
Так, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах (частина друга статті 5 Закону).
Крім того, виходячи зі змісту пункту 21 Порядку функціонування системи оператор авторизованого електронного майданчика зокрема повинен забезпечувати для учасників рівний доступ до участі в закупівлях, підтвердження особи користувача за допомогою способів ідентифікації, визначених у пункті 4 цього Порядку, під час розміщення будь-якої інформації в системі.
При цьому пунктом 4 Порядку реєстрація користувача в системі здійснюється зокрема з використанням засобів електронної ідентифікації відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”.
Таким чином учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах та використовують кваліфікований електронний підпис у разі розміщення інформації в системі, зокрема під час подання пропозицій/тендерних пропозицій.
ФОП Столярчук Оксана Миколаївна не наклала електронно-цифровий підпис на тендерну пропозицію Учасника
Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Усі документи тендерної пропозиції у тому числі документ цінова пропозиція довантаженні в систему після проведення аукціону. ФОП Столярчук Оксана Миколаївна не завантажила жоден документ до початку електронного аукціону який підтверджує відповідність умовам визначеним Замовником.
А також додатково зазначаємо, що ФОП Столярчук Оксана Миколаївна не надала підтвердження реєстрації у системі НАССР, а саме сертифікат, оскільки наказ запровадження системи управління якістю продукції не є підтвердження, що її запроваджено у повному обсязі.
Тому, пропозицію ФОП Столярчук Оксани Миколаївни повинно бути відхилено на підставі не відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам визначеним Замовником у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2021 10:48
Опис причини скасування:
дублювання вимоги
Дата скасування:
08.02.2021 11:04