• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (16 цілодобових постів)

Торги не відбулися

5 148 485.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 742.42 UAH
Період оскарження: 22.01.2021 18:54 - 19.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Фінзвітність, яка відповідає очікуваній вартості

Номер: 9410f3a24d71456bb76098e9519e2b7a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-013157-b.a1
Назва: Фінзвітність, яка відповідає очікуваній вартості
Вимога:
Фінзвітність у розмірі не менше 100% від очікуваної вартості закупівлі є неправомірною та дискримінаційною. По-перше, чиним законодавством України (в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про охоронну діяльність») не визначено, що учасники закупівель повинні мати фінзвіт 25%, 50% або 100% від закупівлі, або мати позитивний баланс, або взагалі мати якісь цифрові показники конкретного рівня чи обсягу, то яким ЗУ Ви керуєтеся при встановленні своїх вимог? По-друге, якщо учасник не діяв протягом 2020 року, а був створений в кінці 2020, то як він може надати такі документи??? По-третє, пропонуємо Вам ознайомитись з практикою АМКУ з цього питання (закупівля UA-2020-08-06-002598-a), і Ви можете побачити, що Колегія АМКУ також вважає, що це вимога є дискримінуючою та незаконною. І по-четверте, враховуючи економічний стан нашої держави та останні події, що загалом відбуваються в світі, то кожна компанія має «важкі» та «легкі» часи, то підприємство могло не мати фінобігу 50% від Вашої закупівлі в 2020 році, а в 2019 році мати обіг 150% від вартості вашої закупівлі. То повторюємось, яким чином фінобіг компанії впливає на охорону Вашого об’єкта??? Враховуючи, вищевикладене, вважаємо, що ваша вимога є неправомірною та дискримінаційною та незаконною, і спеціально спрямована на допомогу участі «окремим» підприємствам, а саме – ВАШИМ УЛЮБЛЕНИМ МАКРОХЕМОМ, тому вимагаємо її виключення! Попереджаємо, що у разі незадовільнення нашої вимоги, ми звернемося до АМКУ за захистом наших прав, що в свою чергу призведе до затягнення процедура по строкам і залишення Ваших об’єктів без охорони!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» унормовано, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Таким чином, у відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником встановлено кваліфікаційний критерій фінансової спроможності відповідно до якого замовник не вимагає підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено