• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване, молоко згущене незбиране з цукром)

Документація розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі.

Торги відмінено

525 494.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 627.47 UAH
Період оскарження: 22.01.2021 17:16 - 04.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: acff6c690e564eeda842fcbd0123dd1d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-012472-b.b1
Назва: СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
25.02.2021 р. тендерним комітетом Замовник КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРЕМЕНЧУЦЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ СПОРТИВНОГО ПРОФІЛЮ І-ІІІ СТУПЕНІВ ІМЕНІ І.М.ПІДДУБНОГО" ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ було оприлюднено протокол № 62 від 25.02.2021 р. відповідно до змісту якого пропозицію ФОП Марченко В.О. було відхилено. Проте вважаємо, що рішення Замовника про відхилення пропозиції ФОП Марченко В.О. є таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Та як наслідок – порушує наші права як учасника процедури закупівлі, а саме: В Протоколі № 62 від 25.02.2021 р. зазначено: Додатком 1 до Тендерної документації Замовника зазначений Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, тобто Учасник у складі пропозиції повинен надати: Довідка, складена у довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності), у якій зазначається інформація щодо наявності в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази, у тому числі власних виробничих потужностей та/або складських приміщень, обладнання, автотранспорту тощо, необхідних для виконання умов Замовника. До довідки додаються : - копія технічного паспорту на автотранспорт, яким здійснюватиметься підвезення товару завірена підписом керівника або уповноваженої особи та печаткою підприємства. - копія відповідних документів на власний, та/або орендований автотранспорт, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору. Наявність у Учасника власного автотранспорту може бути підтверджено копією (копіями) свідоцтва (в) про реєстрацію транспортних засобів. Наявність у Учасника автотранспорту може бути підтверджено копією (копіями) договору (договорів) оренди або договору надання послуг з транспортування. - відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР. Замовник у вимога тендерної документації передбачає надання відомостей щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів на виконання вимог згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР Оскільки Замовник зазначає «та/або обігу харчових продуктів», вважаємо що учасники мають право надати відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на стадії обігу харчових продуктів та відповідно не суперечить вимогам замовника. ФОП Марченко В.О. не виробник продукції яка пропонується до постачання тому не надає відомості щодо державної реєстрації потужностей, які використовуються на будь – якій стадії виробництва. Замовником не було зазначено, що у випадку якщо учасник не є виробником надати відомості щодо державної реєстрації потужностей на Виробника, тому у складі пропозиції було надано Експлуатаційний дозвіл та Рішення про проведення державної реєстрації потужностей щодо обігу харчових продуктів, що не суперечить вимогам замовника. Відповідно до Статті 1. Терміни та їх визначення ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»: обіг - реалізація та/або зберігання харчових продуктів для цілей реалізації, включаючи пропонування до реалізації та/або іншої форми передачі, реалізації, розповсюдження або будь-яку іншу форму передачі незалежно від її здійснення на платній чи безоплатній основі. Зважаючи на те, що Замовником не було зазначено надати відомості щодо державної реєстрації потужностей на Виробника, тому у складі пропозиції було надано Експлуатаційний дозвіл та Рішення про проведення державної реєстрації потужностей щодо обігу харчових продуктів, тобто вимоги замовника було виконано та надано всі документи, що вимагалися Замовником відповідно пропозиція ФОП Марченко В.О. була неправомірно дискваліфікована Замовником. По-друге, замовник однією з підстав відхилення пропозиції учасника зазначає: Додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачає наступні вимоги: У складі пропозиції надано декларацію виробника № 17т( дата виготовлення 09.01.2021 року) та Посвідчення про якість ( декларація виробника) № 98 ( файли IMG_0001.jpg та IMG_0002.jpg). Документи надані на кожен запропонований вид товару. Згідно вищевикладеного, Учасник ФОП Марченко В.О. надала необхідні документи, що вимагалися Замовником тобто виконала вимоги замовника та була неправомірно дискваліфікована Замовником. До того ж наголошуємо, що вимог до оформлення документів які засвідчують якість та безпеку крім того що документи повинні бути надані на кожен вид товару не було встановлено. Тому вважаємо що замовник неправомірно відхилив пропозицію ФОП Марченко В.О. з цієї підстави. По-третє, замовник у протоколі № 62 від 25.02.2021 року зазначає наступне: Додатком 1 тендерної документації встановлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: …..Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). …….. 3.2) На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці. Інформація та документи надаються про виконаний/і договір/и. У складі пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору( файл «Аналогічний молоко») та договір № 31 від 09.09.2020 року на постачання продуктів харчування за кодом ДК 15510000-6 – молоко та вершки ( молоко пастеризоване, вершки порційні) з ФОП Кравченко Іван Павлович (файл «договір молоко»). Файл «Договір молоко» також містить видаткову накладну на передачу товару, що свідчить про виконання наданого у складі пропозиції аналогічного договору в повному обсязі. Додаткових вимог до підтвердження досвіду виконання аналогічного договору встановлено не було, тому вимоги замовника виконані в повному обсязі. Таким чином, шляхом надання вищевказаних документів ФОП Марченко В.О. було виконано вимоги замовника що встановлені у п.3 Додатку 1 та підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, а пропозиція ФОП Марченко В.О. була відхилена неправомірно. До того ж, відповідно до п.16 Ст. 29. ЗУ «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Замовником не було надано можливості Учаснику виправити невідповідності в інформації що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, чим відповідно порушив законні права Учасника що свідчить про те, що Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій учасників. Отже, відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП Марченко В.О. Замовник мав дискримінаційний підхід до розгляду пропозиції учасника ФОП Марченко В.О. Підсумовуючи викладене вище, вважаємо що Замовник допустив грубі порушення законодавства з питань публічних закупівель при проведенні оскаржуваної процедури закупівлі, які викладені вище. Зазначене спричиняє і недотримання Замовником принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Неправомірні дії Замовника порушують законний інтерес Фізичної особи-підприємця Марченко В.О. як Учасника у дотриманні законності та забезпеченні конкурентного середовища у торгах. Відповідно до частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. У зв’язку з зазначеними вище обставинами звертаємося до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, та ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3) Визнати неправомірним та скасувати рішення Замовника, Комунальний заклад «Кременчуцька спеціалізована школа-інтернат спортивного профілю І-ІІІ ступенів імені І.М.Піддубного Полтавської обласної ради» (Код в ЄДРПОУ 22531241, 39621, Полтавська обл., місто Кременчук, вул. 3-х Космонавтів, будинок 2, тел. +380983918012), про відхилення пропозиції ФОП Марченко В.О. у відкритих торгах на закупівлю: ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки.
Дата розгляду скарги: 22.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2021 20:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.04.2021 20:50
Дата виконання рішення Замовником: 25.04.2021 19:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасовані рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Марченко Віти Олександрівни та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Раковича Сергія Миколайовича переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки (молоко пастеризоване, молоко згущене незбиране з цукром)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-22-012472-b.
Автор: Фізична особа-підприємець Марченко Віта Олександрівна, Марченко Віта 380500247094 marchenkovita000@ukr.net