• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015-15810000-9 хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

-хліб білий посипаний маком різаний (1020 кілограм) -хліб житньо-пшеничний різаний (1904 кілограм)

Завершена

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 700.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2021 15:48 - 28.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Неправомірне визнання переможцем

Номер: 36ae65894dec40b3836dd99c39a4d0cb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-010757-b.c1
Назва: Неправомірне визнання переможцем
Вимога:
Вважаємо, що нас, ФОП Ковальчук О.О. неправомірно дискваліфікували на підставі попередньої змови з переможцем закупівлі. У протоколі про відхилення нашої тендерної пропозиції пунктом першим було вказано наступне: "Учасник спрощеної закупівлі ФОП Ковальчук О. О. є безпосереднім виробником продукції за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 15810000-9 хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби проте, у складі своєї пропозиції не надав сертифікат якості виробника або декларацію виробника. На підтвердження якості продукції учасник надав копію протоколу №216 дослідження проб харчових продуктів від 19.11.2020 року та копію протоколу №144 від 25.09.2020 року, що є недостатнім для підтвердження належної якості продукції". Звертаємо вашу увагу на те, що у закупівельній документації було вказано наступне: "Якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується, повинні відповідати Закону України України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами), вимогам державним стандартів, що діють на момент поставки товару. Товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, АБО ІНШИЙ ПОДІБНИЙ ДОКУМЕНТ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України". Нами надано протоколи досліджень харчових проб сертифікованими та уповноваженими органами, які свідчать про безпечність та відповідність ДСТУ харчових продуктів, які ми збираємось постачати. Стосовно другого пункту, щодо якого було відхилення, а саме вимога санітарного паспорту на автотранспорт, ми вважаємо таку вимогу неправомірною та дискримінаційною, яка створює переваги для постачальників з інших областей, оскільки Держпродспоживслужба та Санітарно-епідеміологічна служба у Тернопільській області в даний момент не видають санітарних паспортів на автотранспорт, посилаючись на ст. 43, 44 Закону України "Про основні принципи та вимоги безпечності та якості харчових продуктів", де встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими не передбачено оформлення санітарних паспортів. Згідно прикінцевих та перехідних положень до цього Закону розділ VII набрав чинності через два роки з дня, наступного за днем опублікування Закону, тобто з 20 вересня 2016 року. У відповідності до норм Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладається на операторів ринку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Олександре Олексійовичу! За результатами розгляду вашої вимоги повідомляємо наступне. Відповідно до ст. 44 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено, що оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам: 1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію; 2) якщо використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення нехарчових продуктів може призвести до забруднення харчового продукту, для перевезення якого вони можуть потім застосовуватися, вони використовуються тільки для перевезення харчових продуктів; 3) у разі одночасного використання транспортних засобів та/або контейнерів для перевезення харчових та нехарчових продуктів або у разі одночасного перевезення різних харчових продуктів забезпечується таке розділення продуктів, що унеможливлює їх забруднення. Для уникнення ризику забруднення забезпечується результативне очищення зазначених транспортних засобів та/або контейнерів перед кожним наступним завантаженням; 4) перевезення рідких, гранульованих, порошкових харчових продуктів здійснюється в ємностях та/або контейнерах/танкерах, передбачених для перевезення тільки харчових продуктів. Зазначені ємності та/або контейнери/танкери чітко промарковані державною мовою, що вказує на їх використання виключно для перевезення харчових продуктів, або мають маркування "тільки для харчових продуктів"; 5) харчові продукти розміщуються у транспортних засобах та/або контейнерах таким чином, щоб мінімізувати ризик їх забруднення. Відтак вищезгаданим нормативно-правовим актом не заборонено оформлення та видачу санітарних паспортів на автотранспорт. Відповідно до пп. 12.3. наказу Міністерства транспорту України №363 від 14.10.1997 року «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» забороняється використання рухомого складу, призначеного для перевезення харчових продуктів, для перевезення інших вантажів. Рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо). Повідомляємо, що згідно з п. 194 Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі (СанПиН 5781-91) від 16.04.1991 року №5781-91 (у чинній поточній редакції від 23.01.2006 року) встановлено складові режиму санітарної обробки харчового транспорту, а саме: «а) уборка кузова и кабины выполняется с помощью щеток, веников или пылесоса; б) наружная мойка кузова автомобиля - щелочной водой (температура воды 35-40 град.C), с дальнейшим ополаскиванием водой из шланга; в) мойка внутренней поверхности автомобиля производится щетками, моющим раствором (температура раствора 55-60 град.C) или механическим способом из шлангов водой под давлением 1,5 атм. При температуре 65-70 град.C в течение 2-3 минут; г) после мойки моющими растворами внутренняя поверхность кузова автомобиля обязательно тщательно ополаскивается до полного удаления остатков моющего раствора, затем просушивается и проветривается, не должна иметь посторонни запахов; д) дезинфекция внутренней поверхности кузова должна производиться дезинфицирующим раствором с содержанием активного хлора 250 мг/л, экспозиция выдержки дезинфицирующего раствора 10 минут. По окончании дезинфекции внутренняя поверхность кузова промывается водой из шланга, просушивается и проветривается до полного удаления запаха хлора. Дезинфекция транспорта проводится но мере необходимости, но не реже 1 раза в 10 дней». У складі документації, яку надав ФОП Ковальчук О.О. є копія наказу №1/1 від 01.03.2020 який не є свідченням належної санітарної обробки автомобіля. Окрім того, як свідчить практика належним підтвердженням санітарної обробки транспортного засобу учасника окрім санітарного паспорта може бути довідка про санітарну обробку автомобіля яка може бути видана 2 способами: 1. Учасник повинен укласти договір з підприємством, яке здійснює санітарну обробку автомобіля та відповідно до цього видає підтверджуючий документ. 2. Учасник самостійно здійснює санітарну обробку автомобіля та підтверджує це експертним висновком з лабораторії. ФОП Ковальчук О. О. не надав належним чином оформлених документів, які підтверджують санітарну обробку автотранспортних засобів. Тому, з огляду на вищевказане вважаю, що ФОП Ковальчук О.О. було дискваліфіковано правомірно. Звертаю Вашу увагу, що відповідно до статті 14 закону України «Про публічні закупівлі» для учасників закупівлі відводиться не менше як три робочі дні для уточнення інформації про закупівлю. У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено