• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизель - генератор (з монтажем)

Завершена

1 900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
Період оскарження: 22.01.2021 15:38 - 05.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Окарження

Номер: 25d72ffc31f049438990c70ab87ef8cb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-010440-b.a10
Назва: Окарження
Вимога:
Шановний Замовник ! У додатку файл оскарження
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: залишити без задоволення, оскільки у даних вимогах не встановлено порушень вимогам тендерної документації Замовника та вимогам Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

СКАРГА на рішення/дії Замовника

Номер: 4d6468e071814a12b81a92f0f0529f33
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-010440-b.a9
Назва: СКАРГА на рішення/дії Замовника
Вимога:
Шановний Замовник ! Прошу розглянути наступне Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер, код ЄДРПОУ 05480996, оголосило 22.01.2021р. процедуру закупівлі Генератору Класифікація за ДК 021:2015: 31120000-3 - Генератори. Місце поставки Товару: 40030, Україна, Сумська область, Суми, Привокзальна, 31 Кінцевий строк подання тендерних пропозиції – 09.02.2021р. Дата початку аукціону – 10.02.2021р. Критерії вибору переможця: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО», як потенційний учасник, приймав участь у даному аукціоні. Тендерна документація (далі ТД) розроблена Замовником на виконання вимог Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до Протоколу № 58 від 15.02.2021р. засідання тендерного комітету Замовника: Замовник зазначив що: «Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" та долучених документів, на сьогоднішній день, відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.» Замовник Вирішив: «2. Визначити переможцем закупівлі за предметом ДК: 021:2015:31120000-3- Генератори, а саме - Дизель - генератор (з монтажем) - учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" код ЄДРПОУ 34452127.» «3. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю - ДК: 021:2015:31120000-3 - Генератори, а саме - Дизель - генератор (з монтажем) із учасником ТОВ "БВК "МОСБУД" код ЄДРПОУ 34452127.» «4. Доручити секретарю тендерного комітету оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю (у вигляді цього протоколу) на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик протягом одного дня відповідно до вимог ст. 10 Закону та надіслати Повідомлення про намір укласти договір переможцю - Учаснику ТОВ "БВК "МОСБУД".» Відповідно до Протоколу № 63 від 17.02.2021р. засідання тендерного комітету Замовника: Замовник зазначив що: «Електронна система 15.02.2021 автоматично оприлюднила повідомлення, що тендерна пропозиція ТОВ "БВК "МОСБУД" визначена як аномальна низька ціна.» «Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" та долучених документів, на сьогоднішній день, відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції» Замовник вирішив : « Вирішили: 1. Визначити переможцем закупівлі за предметом ДК: 021:2015:31120000-3 — Генератори, а саме - Дизель - генератор (з монтажем) - учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" код ЄДРПОУ 34452127. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю - ДК: 021:2015:31120000-3-Генератори, а саме - Дизель - генератор (з монтажем) із учасником ТОВ "БВК "МОСБУД" код ЄДРПОУ 34452127. 3. Доручити секретарю тендерного комітету оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю (у вигляді цього протоколу) на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик протягом одного дня відповідно до вимог ст. 10 Закону та надіслати Повідомлення про намір укласти договір переможцю — Учаснику ТОВ "БВК "МОСБУД". » З даним прийнятим рішенням Замовника учасник ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» не згоден, вважає, що Замовником порушено процедуру розгляду та оцінки тендерних пропозиції (ст. 29 Закону України «Про Публічні закупівлі») на підставі протоколу № 58 від 15.02.2021р. та протоколу № 63 від 17.02.2021р. засідання тендерного комітету та неправільно оголошено переможцем ТОВ "БВК "МОСБУД", який не відповідає вимогам тендерної документації замовника та знецінює добросовісну конкуренція серед учасників і дискримінує учасників, що порушує їх законні права та інтереси, з огляду на таке. ПО-ПЕРШЕ Згідно з п.1. ст. 29 Закону «1. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.» Згідно з п.15. ст. 29 Закону «15. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.» Замовник згідно з протоколом № 58 від 15.02.2021р. (розміщено 15.02.2021 11:26) вже 15.02.2021р. визначив переможцем ТОВ "БВК "МОСБУД" до результату оцінки та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ "БВК "МОСБУД" код ЄДРПОУ 34452127. На підтверження про передчасне прийняття такого рішення Замовником є той факт, що електрона система закупівель визначила (15.02.2021 11:28) аномально низьку ціну тендерної пропозиції ТОВ "БВК "МОСБУД". Тобто замовник порушив п.15. ст. 29 Закону без результату оцінки (яка проводиться автоматично електронною системою закупівель (п.1. ст. 29 Закону) визначив переможця та прийняв рішення про намір укласти договір. А також порушено п.1 ст.5 Закону ( 1) добросовісна конкуренція серед учасників, 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.). Зважаючи що учасником з яким Замовник передчасно прийняв рішення про намір укласти договір є учасник ТОВ "БВК "МОСБУД" код ЄДРПОУ 34452127. На нашу думку Замовник не об’єктивно та упереджено визначає переможцем ТОВ "БВК "МОСБУД", і це може привести до корупційних дій та зловживань. ПО-ДРУГЕ Замовник у протоколі № 58 від 15.02.2021р. зазначає, що «Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції наступного Учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" та долучених документів, на сьогоднішній день, відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.» Та приймає рішення «Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю - ДК: 021:2015:31120000-3-Генератори, а саме - Дизель - генератор (з монтажем) із учасником ТОВ "БВК "МОСБУД" код ЄДРПОУ 34452127. « Проте учасник ТОВ "БВК "МОСБУД" надав тендерну пропозицію, що є аномально низькою і не зважаючи на це Замовник (у протоколі № 58 від 15.02.2021р.) приймає рішення про укладання з учасником ТОВ "БВК "МОСБУД". Обґрунтування аномально низької ціни учасник ТОВ "БВК "МОСБУД" розмістив у системі 16.02.2021 09:00. Згідно з ТД «4.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1) учасник процедури закупівлі:» «- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;» А також згідно ст.31 «Стаття 31. Відхилення тендерних пропозицій» «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:» «не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;» Тобто Замовник 15.02.2021 зазначає відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БВК "МОСБУД" що протирічить вищезазначеному пункту ст.31 Закону. Замовник не переконавшись та не перевіривши інформацію щодо ціни, приймає рішення про укладання з учасником ТОВ "БВК "МОСБУД" у протоколі № 58 від 15.02.2021р. Проте при розгляді пропозиції учасника ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» Замовник прискіпливо вивчав її та на нашу думку необґрунтовано та упереджено відхилив (див. Оскарження від 19.02.2021, 16:49. ID: UA-2021-01-22-010440-b.b8) ПО-ТРЕТЄ Замовник у ТД вимагає : «5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:» «1) Довідка у довільній формі, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням аналогічного договору за відповідним предметом закупівлі, назви організації (замовника), суми договору, що укладений у 2018-2020 році разом з копією такого договору, один із документів: видаткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт, акти прийому-передачі.» Згідно з оголошеною Замовником закупівлею (Ідентифікатор закупівлі UUA-2021-01-22-010440-b), що розміщена на (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-22-010440-b) чітко визначено у інформації про предмет закупівлі: «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-22-010440-b» «Інформація про предмет закупівлі: Вид предмету закупівлі: Товари Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори» Тобто відповідно до оголошеної закупівлі предметом закупівлі є Товар за класифікатором ДК 021:2015:31120000-3: Генератори». У Законі чітко визначено, що таке Товар, Послуга та Робота. В залежності від того, що саме закуповується (товар, послуга, робота), для визначення предмету закупівлі використовується один або декілька класифікаторів. Учасник ТОВ "БВК "МОСБУД" у своїй пропозиції надає довідку і копію договору на товар за Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015 -31680000-6 Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання Надані документи учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" не містять документ: «Довідка у довільній формі, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням аналогічного договору за відповідним предметом закупівлі» (предметом закупівлі є Товар за класифікатором ДК 021:2015:31120000-3: Генератори»), ТОМУ, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" - не відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, його пропозиція має бути відхилена, згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. А також замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "БВК "МОСБУД", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовником в порушенні цього пункту не виявлено невідповідності в документах учасника ТОВ "БВК "МОСБУД". Проте при розгляді пропозиції учасника ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» Замовник прискіпливо вивчав її та на нашу думку необґрунтовано та упереджено відхилив (див. Оскарження від 19.02.2021, 16:49. ID: UA-2021-01-22-010440-b.b8). ПО-ЧЕТВЕРТЕ Замовник у ТД вимагає «5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:» «копії посвідчень по техніці безпеки та допуск в електроустановки напругою до 1000В, 4 групи електробезпеки, не менше як на двох працівників.» Тобто Замовником вимагається надати копії посвідчень саме 4 групи. Учасник ТОВ "БВК "МОСБУД" не надав у своїй тендерній пропозиції копії посвідчень 4 групи. У наданих документах ТОВ "БВК "МОСБУД" надав копії посвідчень на двох працівників 5групи. Замовником у тендерній документації не непередбачена вимоги подача інших посвідчень ніж 4 групи, Дана вимога не була оскаржена учасниками тендеру. Надані документи учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" не містять документ який вимагався ТД : «копії посвідчень по техніці безпеки та допуск в електроустановки напругою до 1000В, 4 групи електробезпеки, не менше як на двох працівників», ТОМУ, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" - не відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, його пропозиція має бути відхилена, згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; . А також замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "БВК "МОСБУД", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовником в порушенні цього пункту не виявлено невідповідності в документах учасника ТОВ "БВК "МОСБУД". Проте при розгляді пропозиції учасника ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» Замовник прискіпливо вивчав її та на нашу думку необґрунтовано та упереджено відхилив (див. Оскарження від 19.02.2021, 16:49. ID: UA-2021-01-22-010440-b.b8). ПО-П’ЯТЕ Замовником у ТД вимагається: 5.4. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель У складі тендерної пропозиції ТОВ "БВК "МОСБУД" відсутня довідка що підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5 частини першої статті 17 Закону, ТОМУ, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" - не відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, його пропозиція має бути відхилена, згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. А також замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "БВК "МОСБУД", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. ПО-ШОСТЕ Замовником у ТД вимагається: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:» 3. Наявність ліцензії на право виконання монтажу електричних мереж, та проведення пусконалагоджувальних робіт (надати копію). У протоколі №58 від 15.02.2021 Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» посилаючись на наступне: «відсутня ліцензія на право виконання Учасником монтажу електричних мереж, та проведення пусконалагоджувальних робіт (копія), згідно вимог п. З додатку 1.3 до ТД та відповідей наданих Замовником на вимоги потенційних учасників до тендеру від 01.02.2021 року та 29.01.2021 року у електронній системі закупівель. До складу Переліку видів робіт до ліцензії відносяться роботи, що відповідають коду 2.01.00 Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання ( електропостачання і електроосвітлення) та коду 2.02.00 Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів. Враховуючи той факт, що монтажні та пусконалагоджувальні роботи електричних мереж тобто інженерних мереж, повинні здійснюватись у приміщеннях закладу охорони здоров'я, що за класом наслідків належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, наявність ліцензії для здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками є обов'язковою. Дана вимога Замовника не була оскаржена учасниками тендеру.» Виходячі із вищенаведеного Учасником ТОВ "БВК "МОСБУД" не надано ліцензію відповідно до вимог Замовника а саме ліцензія що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) ТА значними (ССЗ) наслідками є обов'язковою, оскільки учасник ТОВ "БВК "МОСБУД" надав документ в якому зазначено клас наслідків лише СС2. ТОБТО Замовник в одному випадку (при відхиленні пропозиції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» прискіпливо вивчає пропозицію і, на нашу думку, упереджено приймає рішення) в іншому при прийнятті рішення щодо наміру підписати договір (з ТОВ "БВК "МОСБУД") зазначає що «відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції» не приймаючі до уваги свої ж вимоги і роз’яснення. ТОМУ, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" - не відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, його пропозиція має бути відхилена, згідно пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. А також замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "БВК "МОСБУД", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. ПО-СЬОМЕ Замовником в ТД вимагається : «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:» «6. Товар, що пропонується повинен бути новим, рік випуску не раніше 2020 р, а також таким, що не використовувався в якості демонстраційного зразку (надати гарантійний лист), виробництво на заводах-виробниках Туреччини.» Зважаючи на те, як прискіпливо і упереджено Замовник вивчав пропозицію ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО», перевіряючи і приймаючи до уваги непідтверджену інформацію про те що нібито заявлені дані у пропозиції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» не відповідають, про що зазначено в протоколі №58 від 15.02.2021. ТА не перевіряє аналогічним чином дані що надає учасник ТОВ "БВК "МОСБУД" слід зазанчити: Учасник ТОВ "БВК "МОСБУД" надає у складі пропозиції гарантійний лист в якому зазначає що «виробництво на заводах-виробниках Туреччини», також у файлі «1. Таблиця відповідності запропонованого товару.pdf» зазначає, що пропонує «дизель-генератор DJ122BD, виробництва Dalgakiran (Турція)» Відповідно до інформації якою користується Замовник при вивченні та відхиленні пропозиції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО», а саме «інформація в загальному доступі» та «яку можна знайти у вільному доступі в Інтернеті» (про що зазначено у протоколі №58 від 15.02.2021), офіційним сайтом Dalgakiran є сайт dalgakiran.com. На офіційному сайті Dalgakiran o не міститься інформації що Dalgakiran є заводом-виробником дизельних генераторів; o навіть не міститься інформації що Dalgakiran пропонує дизельні генератори; o значиться, що це компанія яка є виробником компресорів; o обладнання яке пропонується – лише компресори. Відповідно до цього ТОВ "БВК "МОСБУД" у своїй пропозиції зазначає що пропонує товар виробленого на заводі-виробнику Dalgakiran (Турція) – який за наявною інформацією не є заводом-виробником дизель-генераторів. ТОБТО Замовник в одному випадку (при відхиленні пропозиції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» прискіпливо вивчає пропозицію і, на нашу думку, упереджено приймає рішення) в іншому при прийнятті рішення щодо наміру підписати договір (з ТОВ "БВК "МОСБУД") зазначає що «відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції». ТОМУ, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" - не відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, його пропозиція має бути відхилена, згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. ПО-ВОСЬМЕ Замовником у додатку 1.1. ТД «Вимоги до технічних характеристик ДГ» вимагається: № п/п Найменування параметру Значення Критерій Спосіб підтвердження 24. Гарантійне та післягарантійне обслуговування, усунення аварійних відмов Наявність сервісного центра в Сумській обл. Можливість виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання. Термін реагування на неполадки -на протязі 2 год. Офіційний лист, завірений мокрою печаткою, від заводу-виробника та/або офіційного представника в Україні. Підтвердження адреси реєстрації сервісного центру від заводу-виробника та/або офіційного представника в Україні Відповідно до цього - учасники мали надати підтвердження на цю вимогу у вигляді офіційного листа завіреного мокрою печаткою, від заводу-виробника та/або офіційного представника в Україні. Учасник ТОВ "БВК "МОСБУД" на дану вимогу у своїй тендерній пропозиції надав лише лише документ у файлі «3. Представництво ТОВ Далгакиран Компресор Україна в м. Суми.pdf» в якому зазначається що, «Компанія ТОВ «Далгакиран Компресор Україна» повідомляє, що в м.Суми має своє представництво, яке знаходиться на вул.Ярослава Мудрого 71 оф.№ 301. Тел. (0542) 61-06-12 Дане представництво має можливість швидко реагувати на вимоги щодо усунення виниклих неполадок». По-перше : у тендерній пропозиції ТОВ "БВК "МОСБУД" не надано достовірної інформації про те який завод-виробник виготовляє запропонований учасником дизель-генератор (у тендерній пропозиції ТОВ "БВК "МОСБУД" зазначено що пропонується дизель-генератор DJ122BD, виробництва Dalgakiran (Турція), такого заводу-виробника дизель-генераторів в Туреччині не має), відповідно наданий документ у файл «3. Представництво ТОВ Далгакиран Компресор Україна в м. Суми.pdf» - НЕ є офіційним листом а ні від заводу-виробника , а ні від офіційного представника заводу-виробника. По-друге : в даному документі «від непідтвердженого офіційного представника заводу-виробника» не зазначається наявність сервісного центру, лише представництво. По-третє : учасником ТОВ "БВК "МОСБУД" у складі тендерної пропозиції взагалі НЕ надано офіційний лист від заводу-виробника та/або офіційного представника в Україні, що підтверджує «Можливість виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання.» По-четверте : учасником ТОВ "БВК "МОСБУД" у складі тендерної пропозиції взагалі НЕ надано офіційний лист від заводу-виробника та/або офіційного представника в Україні, що підтверджує «Термін реагування на неполадки - на протязі 2 год.» По-п’яте: учасником ТОВ "БВК "МОСБУД" у складі тендерної пропозиції НЕ надано «Підтвердження адреси реєстрації сервісного центру від заводу-виробника та/або офіційного представника в Україні» ТОБТО учасником ТОВ "БВК "МОСБУД" не надано відповідний офіційний лист завірений мокрою печаткою, від заводу-виробника та/або офіційного представника в Україні щодо - Наявності сервісного центра в Сумській обл., Можливості виконання гарантійного та післягарантійного обслуговування обладнання та Терміну реагування на неполадки -на протязі 2 год. ТОМУ, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" - не відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, його пропозиція має бути відхилена, згідно пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" - не відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, його пропозиція має бути відхилена, згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;. А також замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "БВК "МОСБУД", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовником в порушенні цього пункту не виявлено невідповідності в документах учасника ТОВ "БВК "МОСБУД". Проте при розгляді пропозиції учасника ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» Замовник прискіпливо вивчав її та на нашу думку необґрунтовано та упереджено відхилив (див. протокол №58 від 15.02.2021 та Оскарження від 19.02.2021, 16:49. ID: UA-2021-01-22-010440-b.b8). ПО-ДЕВЯТЕ Замовником у додатку 1.1. ТД «Вимоги до технічних характеристик ДГ» вимагається: № п/п Найменування параметру Значення Критерій 2. Потужність номінальна, кВА 111 Не менше На сайті компанії, яку учасник ТОВ "БВК "МОСБУД" у пропозиції зазначає як постачальника запропонованого дизель-генератора ТОВ «Далгакиран Компресор Україна», містяться характеристики на запропоновану учасником ТОВ "БВК "МОСБУД" модель дизель-генератора - DJ22BD Dalgakiran. https://dalgakiran.ua/products/dizelnye-generatory-serii-dj-bd-s-dvigatelyami-baudouin Відповідно до цієї інформації запропонований дизель-генератор має номінальну (основну потужність 110кВА, яка не відповідає вимозі ТД : що основна потужність має бути не менше ніж 111кВА. Така сама інформація міститься і в буклеті ТОВ «Далгакиран Компресор Україна» ТОМУ, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" - не відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, його пропозиція має бути відхилена, згідно пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Також вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" - не відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, його пропозиція має бути відхилена, згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;. А також замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "БВК "МОСБУД", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. ПО-ДЕСЯТЕ Замовником у роз’ясненні щодо подачі документу «Тендерна пропозиція» Додаток №2 Надана відповідь у системі закупівель (ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 01.02.2021, 14:54) «Пунктом 5 розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономрозитку від 17.03.2016 № 454 встановлено, що під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів. Тому з метою підтвердження того факту, що ціна на монтаж. розробку проєкту та ін. не перевищує вартість самого дизель - генератора, замовником прийнято рішення виокремити ці два рядки. Учасники мають заповнити два рядки. у першому рядку зазначається вартість товару разом із послугами - розробка та складання проекту підключення дизель-генератора в існуючу схему електропостачання (схем, креслень, тощо), його погодження у відповідних органах; транспортування, установка, монтаж, підключення, пуско-налагоджувальні роботи. У другому рядку зазначається лише вартість перелічених послуг.» Оскільки - учасник ТОВ "БВК "МОСБУД" не надав відповідне підтвердження, - учасник ТОВ "БВК "МОСБУД" не надав «Тендерну пропозицію» Додаток №2 яку, як пояснює Замовник мають заповнити Учасники для відповідного підтвердження що наведено вище, - учасник ТОВ "БВК "МОСБУД" у своїй тендерній пропозиції зазначає лише пропозицію на дизель-генератор і не зазначає згідно з вимогою ТД надати інформацію про характеристики предмета закупівлі згідно Додатку 1 (а в Додатку 1 ТД міститься склад послуг які відсутні в пропозиції ТОВ "БВК "МОСБУД", а саме « 1.1. Постачання ДИЗЕЛЬ ГЕНЕРАТОРА капотної компоновки з вимогами до нього згідно Додатку 1.1. 1.2. Підбір та постачання додаткового обладнання для забезпечення аварійного живлення споживачів згідно Додатка 1.2. 1.3. Розробка та складання проекту для забезпечення аварійного живлення споживачів і підключення його в існуючу схему електропостачання, а також його погодження у відповідних органах, згідно діючого законодавства України. Замовником надається вся необхідна для складання інформація. 1.4. Монтаж та підключення вищевказаного обладнання з встановленням плити основи та огороджувальної конструкції, яка унеможливлює вільний доступ до дизель генератора та його пошкодження. 1.5. Пусконалагоджувальні роботи. 1.6. Складання та підписання договору на гарантійне та після гарантійне обслуговування.»). ТОМУ, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" - не відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, його пропозиція має бути відхилена, згідно пункту 2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. А також, вважаємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "БВК "МОСБУД" - не відповідає вимогам тендерної документації та, відповідно, його пропозиція має бути відхилена, згідно пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , де зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. А також замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "БВК "МОСБУД", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовником в порушенні цього пункту не виявлено невідповідності в документах учасника ТОВ "БВК "МОСБУД". Проте при розгляді пропозиції учасника ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» Замовник прискіпливо вивчав її та на нашу думку необґрунтовано та упереджено відхилив (див. див. протокол №58 від 15.02.2021 та Оскарження від 19.02.2021, 16:49. ID: UA-2021-01-22-010440-b.b8). Враховуючі вищевикладене, скаржник робить висновок про те, що Замовник порушив принцип здійснення закупівель, встановлений ст. 5 Закону України «Про Публічні закупівлі». Вважаємо, що дії Замовника є неправомірними й містять дискримінаційний підхід до учасників, що порушує їх законні права та інтереси. З метою недопущення дискримінаційний підходу до учасників та усунення порушення норм законодавства про закупівлю, керуючись ст. 18 Закону України «Про Публічні закупівлі», ПРОШУ: - прийняти цю Скаргу до розгляду, - прийняти рішення про встановлення порушень Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер, код ЄДРПОУ 05480996: процедури закупівлі товару за кодом ДК ДК 021:2015: 31120000-3 - Генератори, iдентифiкатор закупiвлi UUA-2021-01-22-010440-b. - зобов’язати Замовника повністю скасувати свої рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ "БВК "МОСБУД" за протоколом № 58 від 15.02.2021р. та протоколом №63 від 17.02.2021р. - - Примітка : Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, та вся інформація є публічними та знаходяться у вільному доступі, в тому числі на веб-ресурсі: https://prozorro.gov.ua/
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: залишити без задоволення, оскільки у даних вимогах не встановлено порушень вимогам тендерної документації Замовника та вимогам Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Замовника

Номер: c97ee93af2bc4e87a331c0117132b59b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-010440-b.b8
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник ! Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер, код ЄДРПОУ 05480996, оголосило 22.01.2021р. процедуру закупівлі Генератору Класифікація за ДК 021:2015: 31120000-3 - Генератори. Місце поставки Товару: 40030, Україна, Сумська область, Суми, Привокзальна, 31 Кінцевий строк подання тендерних пропозиції – 09.02.2021р. Дата початку аукціону – 10.02.2021р. Критерії вибору переможця: Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО», як потенційний учасник, приймав участь у даному аукціоні. Відповідно до Протоколу № 58 від 15.02.2021р. засідання тендерного комітету Замовника тендерна пропозиція учасника ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» - відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону. ПО-ПЕРШЕ В Протоколі № 58 від 15.02.2021р. – зазначено, що Замовник виявив наступні порушення вимог тендерної документації, які зазначає у протоколі наступним чином: «По-перше, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» відсутня ліцензія на право виконання Учасником монтажу електричних мереж, та проведення пусконалагоджувальних робіт (копія), згідно вимог п.3 Додатку 1.3. до ТД та відповідей наданих Замовником на вимоги потенційних учасників до тендеру від 01.02.2021 року та 29.01.2021 року у електронній системі закупівель. До складу Переліку видів робіт до ліцензії відносяться роботи, що відповідають коду 2.01.00 Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладі та засобів вимірювання, іншого обладнання (електропостачання і електроосвітлення) та коду 2.02.00 Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів. Враховуючи той факт, що монтажні та пусконалагоджувальні роботи електричних мереж тобто інженерних мереж, повинні здійснюватись у приміщеннях закладу охорони здоров’я що за класом наслідків належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, наявність ліцензії для здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками є обов'язковою. Дана вимога Замовника не була оскаржена учасниками тендеру.» Зазначаємо, що згідно п.3 Додатку 1.3. вимагається лише наступне: «3. Наявність ліцензії на право виконання монтажу електричних мереж, та проведення пусконалагоджувальних робіт (надати копію).». Інших вимог щодо надання ліцензії ТД не містить. У тендерній пропозиції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» - присутня відповідна ліцензія, а саме на вимогу надати копію – надана копія що міститься у файлі «06-4 копія ліцензія.pdf», а також зважаючи на можливу упередженість Замовника до розгляду нашої пропозиції надана сканована копія з оригіналу у файлі «06-4 - Ліцензія.pdf». Також тендерна пропозиція ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» містить довідку у файлі «05-9 довідка1» щодо залучення спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для виконання монтажу електричних мереж, та проведення пусконалагоджувальних робіт що потребують ліцензію на вимогу Замовника. Тендерна документація не містить заперечення щодо такого залучення, здебільшого пп.5.9., п.5, Розділу ІІІ ТД навіть передбачено, що «5.9 У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю надає інформацію про повне найменування, місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання або інформацію у довільній формі щодо незалучення таких субпідрядників.» Таким чином у ТД передбачено можливість залучення субпідрядників/співвиконавців та передбачена вимога надати ліцензію. Оскільки у ТД не зазначено що ліцензія має бути у саме у Учасника, ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» виконав вимогу ТД («3. Наявність ліцензії на право виконання монтажу електричних мереж, та проведення пусконалагоджувальних робіт (надати копію).» надавши у складі своєї тендерної пропозиції відповідний документ у файлі «06-4 копія ліцензія.pdf». Також цим самим підтвердивши спроможність виконати роботи монтаж електричних мереж, та проведення пусконалагоджувальних робіт. Вважаємо, що дії замовника є упередженими, а рішення Замовника є дискримінаційним щодо розгляду саме нашої тендерної пропозиції. ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» виконав вимоги зазначені в ТД та в Законі без порушення, тому відхилення тендерної пропозиції є безпідставним та не законним. ПО-ДРУГЕ В Протоколі № 58 від 15.02.2021р. – зазначено, що Замовник виявив наступні порушення вимог тендерної документації, які зазначає у протоколі наступним чином: «По-друге, відповідно до розділу ТД п. 5.1. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Замовник вимагає довідку у довільній формі, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням аналогічного договору за відповідним предметом закупівлі. В аналогічних договорах( копіях) та документах до них, наданих Учасником ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО», зазначена лише поставка обладнання - дизель генератора. Без монтажу. Що не відповідає предмету закупівлі Замовника та не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам до Учасника.» Зазначаємо, що відповідно до розділу ТД п.5.1. вимагається: «1) Довідка у довільній формі, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням аналогічного договору за відповідним предметом закупівлі, назви організації (замовника), суми договору, що укладений у 2018-2020 році разом з копією такого договору, один із документів: видаткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт, акти прийому-передачі.» У Законі чітко визначено, що таке Товар, Послуга та Робота. В залежності від того, що саме закуповується (товар, послуга, робота), для визначення предмету закупівлі використовується один або декілька класифікаторів. Згідно з оголошеною Замовником закупівлею (Ідентифікатор закупівлі UUA-2021-01-22-010440-b), що розміщена на (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-22-010440-b) чітко визначено у інформації про предмет закупівлі: «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-22-010440-b» «Інформація про предмет закупівлі: Вид предмету закупівлі: Товари Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори» Тобто відповідно до оголошеної закупівлі предметом закупівлі є Товар за класифікатором ДК 021:2015:31120000-3: Генератори». Замовник у вимогах ТД не вимагає надати аналогічні договора (копії) та документи до них, на монтаж. ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕНРГО» має багатий досвід постачання дизель-генераторів, в тому числі тільки у 2019-2020 рр для таких замовників державних установ як: - Служба безпеки України - Національна гвардія України - Головне управління Національної поліції у м. Києві - Державна установа «Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії Міністерства охорони здоров’я України» - з виконанням монтажних та пусконалагоджувальних робіт - та багато інших, в тому числі закладів охорони здоров’я, з виконанням проектних, монтажних та пусконалагоджувальних робіт. ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» відповідно до вимоги розділу ТД п.5.1 надало у тендерній пропозиції документи у файлах «05-1 Досвід аналог дог довідка» та «05-2 Дог, видаткові, відгуки», в яких міститься довідка у довільній формі, скріплена печаткою, із зазначенням аналогічного договору за відповідним предметом закупівлі, назви організації (замовника), суми договору, що укладений у 2018-2020 році разом з копією такого договору, один із документів: видаткові накладні, податкові накладні, акти виконаних робіт, акти прийому-передачі, а саме видаткова накладна. Вважаємо, що дії замовника є упередженими, а рішення Замовника є дискримінаційним щодо розгляду саме нашої тендерної пропозиції. ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» виконав вимоги зазначені в ТД та в Законі без порушення, тому відхилення тендерної пропозиції є безпідставним та не законним. ПО-ТРЕТЬЕ В Протоколі № 58 від 15.02.2021р. – зазначено, що Замовник виявив наступні порушення вимог тендерної документації, які зазначає у протоколі наступним чином: «По-третє, у своїй тендерній пропозиції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» надає документи щодо залучення до постачання товару - Дизель - генератор (згідно ТД) субпідрядників. Це є порушення вимог ТД Замовника. Залучення субпідряднків не передбачається предметом закупівлі (Товару), ТД , проектом договору та Законом Украіни " Про публічні закупівлі" у разі закупівлі Товару (пп. 18 ч.2 ст.22).» У протоколі Замовник посилається на порушення вимог ТД Замовника, при цьому не зазначає де саме у ТД зазначена вимога яка порушується при залученні субпідрядника. Уважно вивчивши ТД зазначаємо, що у ТД не має вимоги яка забороняє залучати субпідрядника для виконання робіт/послуг. Тендерна документація не містить заперечення щодо залучення субпідрядників/співвиконавців, здебільшого пп.5.9., п.5, Розділу ІІІ ТД навіть передбачено, що «5.9 У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю надає інформацію про повне найменування, місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання або інформацію у довільній формі щодо незалучення таких субпідрядників.». ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» у довідці («05-9 довідка1») зазначає про можливе залучення субпідрядника для виконання лише «для виконання монтажу електричних мереж та проведення пусконалагоджувальних робіт, у разі якщо такі роботи/послуги потребуватимуть наявність ліцензії». Також слід відмітити, що в довідці зазначено, що таке залучення можливе лише для виконання робіт/послуг. Залучення субпідряднків для виконання робіт/послуг НЕ заборонено предметом закупівлі (Товару), ТД , проектом договору та Законом Украіни " Про публічні закупівлі" у разі закупівлі Товару (пп. 18 ч.2 ст.22). Доречі пп. 18 ч.2 ст.22 Закону на який посилається Замовник зазначає що «Стаття 22. Тендерна документація» «ч 2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:» «18) вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг;» - стосується вимоги до ТД і не забороняє залучення субпідрядників Вважаємо, що дії замовника є упередженими, а рішення Замовника є дискримінаційним щодо розгляду саме нашої тендерної пропозиції. ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» виконав вимоги зазначені в ТД та в Законі без порушення, тому відхилення тендерної пропозиції є безпідставним та не законним. ПО-ЧЕРВЕРТЕ В Протоколі № 58 від 15.02.2021р. – зазначено, що Замовник виявив наступні порушення вимог тендерної документації, які зазначає у протоколі наступним чином: «По-четверте, ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» надано гарантійний лист щодо наявності сервісного центру за адресою - м. Суми, вул.. Білопільський шлях, 11. Замовником наявність сервісного центру в Сумській обл. - не підтверджена Замовником при виїзді за адресою, зазначеною в наданому документі до тендерної пропозиції Учасником, не знайдено зазначеного сервісного центу, відсутня інформація щодо зазначених контактів на сайті офіційного представника в Україні (крім листа Учасника - інформація в загальному доступі відсутня ). Таким чином, наявність сервісного центру не можливо перевірити.» Тендерною документацією вимагалось надати Учасником: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:» «2. Наявність сервісного центру на території України з представництвом на території Сумської області щодо гарантійного та постгарантійного обслуговування запропонованого обладнання (надати гарантійний лист з контактами та адресою сервісного центру).» «Підтвердження від заводу-виробника та/або офіційного представника в Україні.» Жодних інших вимог щодо інформації про сервісний центр в ТД не зазначається, зокрема щодо наявності інформації «інформація щодо зазначених контактів на сайті офіційного представника в Україні». Законодавством також не регламентується щодо розміщення такої інформації , в тому числі стосовно розміщення «на сайті» чи в «загальному доступі». ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» є офіційним представником в Україні заводу-виробника (підтвердження було надано у складі тендерної пропозиції у файлі «06-7 Сертифікат KJ Power»). Наданий гарантійний лист у файлі «06-3 гарантійний лист» - є підтвердженням від офіційного представника в Україні та повністю відповідає вимозі ТД. Здебільшого ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» інформує усіх своїх замовників про розташування сервісних центрів, а також щодо найближчого сервісного центру і представництв. До сервісного центру на території України, в тому числі з представництвом на території Сумської області за адресою : Сумська область, м. Суми, Білопільський шлях, 11 та/або за телефоном +380636401529 Замовник не звертався (оскільки для ефективної роботи сервісу відбувається реєстрація всіх звернень). Дані зазначені у гарантійному листі у файлі «06-3 гарантійний лист» є достовірними і підтверджені офіційним представником заводу-виробника. НЕ можливість перевірити Замовником будь яку інформацію – НЕ є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Вважаємо, що дії замовника є упередженими, а рішення Замовника є дискримінаційним щодо розгляду саме нашої тендерної пропозиції. ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» виконав вимоги зазначені в ТД та в Законі без порушення, тому відхилення тендерної пропозиції є безпідставним та не законним. ПО-П’ЯТЕ В Протоколі № 58 від 15.02.2021р. – зазначено, що Замовник виявив наступні порушення вимог тендерної документації, які зазначає у протоколі наступним чином: «По-п’яте, технічні характеристики заявленої моделі ДГ, які можна знайти у вільному доступі в Інтернеті, не відповідають характеристикам, заявленим Учасником та вимогам додатку 1.1. ТД (серед яких - витрати палива при 100 % навантаженні).» Замовником вимагалось у додатку 1.1. ТД – Вимоги до технічних характеристик, а також спосіб їх підтвердження. ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» у своїй пропозиції запропонувало модель ДГ яка відповідає вимогам Замовника, в тому числі технічним характеристикам. Що зазначено у офіційному листі (файл «06-2 офіційний лист») відповідність характеристик запропонованої моделі ДГ вимогам ТД, а також підтвердило ці характеристики (файл «06-1 довідка2») як і вимагалось ТД (зокрема офіційним листом, завіреним мокрою печаткою, від заводу-виробника та/або офіційного представника в Україні). Замовник, посилаючись на невідому і недостовірну інформацію (навіть не надає посилання на таку інформацію) нічим не підтверджену (жодним документом), вбачає не відповідність пропозиції вимогам ТД. Вважаємо, що дії замовника є упередженими, а рішення Замовника є дискримінаційним щодо розгляду саме нашої тендерної пропозиції. ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» виконав вимоги зазначені в ТД та в Законі без порушення, тому відхилення тендерної пропозиції є безпідставним та не законним. ПО-ШОСТЕ Замовником при всіх зазначених ним підставах проігнорована та не виконана наступна вимога Закону України «Про публічні закупівлі» ст.31 ч.2, а саме «Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації…». Замовник в жодній підставі не зазначив норму Закону за якою він відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО». ПРОШУ: - прийняти цю Скаргу до розгляду, - зобов’язати тендерний комітет Замовника повністю скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» за протоколом № 85 від 18.02.2021р.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога Скаржника залишена без задоволення враховуючи вимоги ТД та вимоги Закону.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

питання надання ліцензії

Номер: 7ba47b90d6be449392e041ac0df6be17
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-010440-b.c7
Назва: питання надання ліцензії
Вимога:
Шановний Замовник ! При розгляді тендерним комітетом питання «Про розгляд Вимоги (Скарги) від 26.01.2021, 17:12. ID: UA-2021-01-22-010440-B.A1 щодо вимоги наявності ліцензії» у протоколі 44 від 29.01.2021 (скан-копія протоколу нечітка, тому номер і дата протоколу може бути не точною) було зазначено, що: 1) «відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності як 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"» 2) «Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення. їхніх частин. лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови).» 3) Враховуючи той факт, що монтажні та пусконалагоджувальні роботи електричних мереж тобто інженерних мереж, повинні здійснюватись у приміщеннях закладу охорони здоров’я що за класом наслідків належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, наявність ліцензії для здійснення господарської діяльності з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (ССЗ) наслідками є обов'язковою. Вищенаведене можливо розглядати після визначення класу наслідків (відповідальності) згідно існуючого законодавства, тому Звертаємо Вашу увагу, що : - Предметом закупівлі є дизель-генератор (з монтажем) , а також Замовником вимагається розробка та складання проекту. Тобто у складі предмета закупівлі (товару) закуповується (послуга) розробка та складання проекту підключення дизель-генератора в існуючу схему електропостачання. Тобто роботи будуть виконуватись за проектом який має надати переможець і визначення класу (наслідків) буде при виготовленні такого проекту. - Відповідно до ст.32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: п.6 «Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва.». крім того згідно п 7. Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»: «Правильність визначення класу наслідків (відповідальності) перевіряється під час проведення експертизи проектів, якщо здійснення такої експертизи є обов’язковим відповідно до закону.» Оскільки Замовник не надає відповідні документи (документ від проектної організації, а також не має проведеної експертизи), тоді Відповідно до вищенаведеного - на момент проведення тендеру клас наслідків не визначений, відповідно не має підстав для вимоги зазначеної в тендерної документації : «Наявність ліцензії на право виконання монтажу електричних мереж, та проведення пусконалагоджувальних робіт (надати копію).» Вимагаємо видалити дану вимогу (а саме «Наявність ліцензії на право виконання монтажу електричних мереж, та проведення пусконалагоджувальних робіт (надати копію).») оскільки документи які вимагаються у даній вимозі не передбачені законодавством.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У середній клас наслідків СС2 входять житлові будинки від 5 поверхів. Їх вихід з ладу загрожує життю і здоров'ю від 50 до 400 осіб, які перебувають в будівлі постійно, від 100 до 1 000 – періодично, і від 100 до 50 000 – зовні. Можливі економічні збитки сягають суми в розмірі від 2 500 до 50 000 мінімальних зарплат. Проходження експертизи проектної документації є обов'язковим. Значний клас наслідків СС3 охоплює житлові комплекси багатоповерхових будинків, комплекси з торговими та громадськими центрами. Їх вихід з ладу загрожує життю і здоров'ю для понад 400 осіб, які перебувають в будівлі постійно, більше 1 000 – періодично, і більше 50 000 – зовні. Можливі економічні збитки перевищують суму в 50 000 мінімальних зарплат. Вихід з ладу таких споруд може призвести до руйнування об'єктів національного масштабу енергетичної і транспортної інфраструктури, а також культурно-історичної спадщини. Експертиза об'єкта віднесеного до цього класу є обов'язковою умовою. Монтаж електричних мереж здійснюватиметься в закладі охорони здоров’я в якому постійно або періодично перебуватимуть більше 200 -400 пацієнтів, співробітників. І це є логічним та законним, що послуги монтаж, підключення, пуско-налагоджувальні роботи та ін. у закладі Замовника будуть відноситись до середнього або значного класу наслідків, тому зазначені послуги (роботи) підлягають ліцензуванню, згідно закону. Ця вимога Замовника виключає можливість перемоги суб’єктом господарювання, який не має відповідної ліцензії, що потягне за собою негативні наслідки для замовника. Таким чином, дана вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.02.2021 15:47
Вимога
Вирішена

щодо типу генератора

Номер: ed0fdee2bd7c478aa9aef751583302f9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-010440-b.a6
Назва: щодо типу генератора
Вимога:
Шановний Замовник ! В тендерній документації зазначено : У п.1.1. Додатку 1 : «Постачання ДИЗЕЛЬ ГЕНЕРАТОРА капотної компоновки …» У Додатку 1.1. : «Комплектність поставки ДГ - Шумопоглинаючий кожух» У Вимогах до технічних рішень Додатку 1.3 : «При проведенні послуг з монтажу дизель-генератора контейнерного типу». Прошу надати роз’яснення який тип дизель-генератора необхідний, оскільки в різних місцях зазначена різна інформація (в одному місці зазначено «капотної компоновки», в іншому «контейнерного типу», в третьому - у шумоглинаючому кожусі), зазначити це в тендерній документації та виключити з тендерної документації не відповідність, виключити різні вимоги до типу дизель-генератора.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У тенедерній документації вказана капотна компановка, яка реалізується за рахунок шумопоглинаючого кожуха (кожух і є капотом). В додатку 1.3. замість "контейнерного типу" буде змінено на "капотної компоновки". Вимога задоволена, будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо вимоги - термін видачі проекту

Номер: fdf563741cd9407db5b01f1a6e8cd5e6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-010440-b.b5
Назва: щодо вимоги - термін видачі проекту
Вимога:
Шановний Замовник ! Тендерною документацією у Додатку 1.3 вимагається : Термін видачі проекту : протягом 20 календарних днів після підписання договору Також в тендерній документації зазначено, що визначення класу (наслідків) відповідності (в завданні на проектування) – «визначити при проектуванні», тобто клас (наслідків) відповідності не визначено. Оскільки згідно з Постановою Кабінету Міністрів №560 від 11.05.2011 встановлені наступні строки для проведення експертизи проекту : «для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками (відповідальності),» до 30 календарних днів; Тобто термін який встановлено законодавством тільки для проведення експертизи проекту (без урахування терміну розробки проекту) більший ніж термін який вимагає Замовник у тендерній документації на видачу проекту. Тому прошу прибрати наступну дискримінаційну вимогу зазначену у Додатку 1.3: «Термін видачі проекту : протягом 20 календарних днів після підписання договору»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: термін видачі проекту буде змінено в тендерній документації: до 30 календарних днів після підписання договору. Враховуючи викладене, вимога від 26.01.2021, 17:28. ID: UA-2021-01-22-010440-B.B5 щодо вимоги - термін видачі проекту підлягає задоволенню та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо вимог до габаритів дизель-генератора

Номер: b9fbacf2859c4e86a8d5043f801f7570
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-010440-b.b4
Назва: щодо вимог до габаритів дизель-генератора
Вимога:
Шановний, Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено деякі вимоги, що, на нашу думку, містять дискримінаційні вимоги, щодо інших учасників та прямо ОБМЕЖУЮТЬ кількість потенційних учасників даного тендеру, а саме: Додаток 1.1. до Тендерної документації "Вимоги до ДГ» містить вимоги : Габаритні розміри: Ширина ДГ не більше 1150 мм Довжина ДГ не більше 3350 мм Висота ДГ не більше 1500 мм Згідно вимог Тендерної документації, дизель-генератор постачається капотної компановки, Згідно завдання на проектування в Тендерній документації Переможець має передбачити проектом облаштування площадки під дизель-генератор, передбачити розміщення дизель-генератора у відповідності з діючими нормами та правилами, передбачити установку за межами приміщення на території Замовника. ОТЖЕ, габаритні розміри, не обмежені площею приміщення та висотою стелі – НЕ МАЮТЬ критичного значення. В першу чергу це стосується висоти дизель-генератора, що встановлюється на облаштованій площадці. Дана вимога не обґрунтована технічно, але, в свою чергу обмежує рівні права інших учасників Тендеру. Оскільки Замовник проводить закупівлю в цілому (дизель-генератор, розробка та складання проекту, погодження, транспортування, монтаж, підключення, пуско-налагоджувальні роботи), оскільки дана вимога для забезпечення аварійного живлення споживачів і підключення його в існуючу схему електропостачання (в тому числі для розробки та складання проекту які виконує учасник-переможець) не є визначальною та є дискримінаційною (визначальними є вимоги щодо потужності, напруги, ємності паливного баку, витраті палива, вартість), оскільки замовник обмежує габарити дизель-генератора, при цьому немає обмежень ні площадки під генератор, а ні території для розміщення дизель-генератора. У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням. У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: «5. Недискримінація учасників: 3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників." Вимагаємо видалити вищезазначені вимоги (щодо габаритних розмірів) з Тендерної документації, т. я. застосування даних вимог ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, штучно ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, створює потенційну можливість корупційних дій та, як наслідок може призвести до ПЕРЕВИТРАТ бюджетних коштів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: технічні вимоги щодо габаритів дизель-генератора є обґрунтованими виходячи з обмеженого простору для його встановлення. Звертаємо увагу, що обладнання постачається до закладу охорони здоров’я (лікарні), і габарити мають значення, враховуючи обмежену територію та напрямок діяльності закладу. Замовник перед розробкою технічного завдання уважно вивчив ринок щодо виробників генераторного обладнання, та повідомляє, що за габаритами , вказаними в технічних вимогах до закупівлі, мають можливість поставити більше ніж два виробника. Що не обмежує коло постачальників, та не дискримінує учасників. Щодо висоти дизель-генератора будуть внесені зміни до тендерної документації. Враховуючи викладене, вимога від 26.01.2021, 17:24. ID: UA-2021-01-22-010440-B.B4 щодо вимог до габаритів дизель-генератора підлягає задоволенню в частині висоти дизель-генератора та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

щодо вимоги заводу-виробника

Номер: 4ce242b48680418da82ad956be5006a2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-010440-b.c3
Назва: щодо вимоги заводу-виробника
Вимога:
Шановний Замовник ! Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено деякі вимоги, що, на нашу думку, містять дискримінаційні вимоги, щодо інших учасників. У Додатку 1.3 міститься вимога до Товару : «виробництво на заводах-виробниках Туреччини» Дана вимога не є вимогою щодо якості товару та встановлює дискримінаційну вимогу до учасників. У ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням. У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: «5. Недискримінація учасників: 3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників." Оскільки зазначена вимога ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, штучно ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, створює потенційну можливість корупційних дій та, як наслідок може призвести до ПЕРЕВИТРАТ бюджетних коштів. Вимагаємо видалити зазначену вимогу («виробництво на заводах-виробниках Туреччини») або додати «виробництво на заводах-виробниках країн Європи».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник перед розробкою технічного завдання уважно вивчив ринок щодо виробників генераторного обладнання, вивчив відгуки по роботі обладнання в інших медичних закладах України та повідомляє, що за вимогою « за заводом- виробником Туреччини», вказаною в технічних вимогах до закупівлі, мають можливість поставити дизель-генератор більше ніж два виробника, що не обмежує коло постачальників, та не дискримінує учасників. Враховуючи викладене, вимога від 26.01.2021, 17:20. ID: UA-2021-01-22-010440-B.C3 щодо вимоги заводу-виробника не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.02.2021 15:47
Вимога
Вирішена

щодо вимоги для двигуна

Номер: fe5a9447bede4e6b9b0f7b4b5abafcd1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-010440-b.b2
Назва: щодо вимоги для двигуна
Вимога:
Шановний Замовник ! Тендерною документацією у Додатку 1.1 вимагається : «Тип двигуна – Дизельний турбований виробництва BAUDOVIN – не гірше» Просимо перевірити чи існує виробник із зазначеною назвою BAUDOVIN та Враховуючи те, що Тендерну документацію має бути складено відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі, зокрема У статті 5 (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) Закону України про публічні закупівлі (далі Закон) зазначено що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням. Прошу надати роз’яснення за якими критеріями та/або параметрами буде визначатись еквівалент для зазначеного типу двигуна який є «не гірше», та внести відповідні зміни у тендерну документацію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У Додатку 1.1 виробника двигуна дизель-генератора допущена помилка – зміни будуть внесені до тендерної документації. Замовник перед розробкою технічного завдання уважно вивчив ринок щодо виробників генераторного обладнання, вивчив відгуки по роботі обладнання в інших медичних закладах України та повідомляє, що внесення виробника двигуна дизель-генератора мало на меті забезпечення поставки якісного та надійного обладнання, одним з головних критеріїв вибору якого є показник прийому навантаження ДГ за один крок. Щодо назви та критеріїв ДГ будуть внесені зміни то тендерної документації. Враховуючи викладене, вимога від 26.01.2021, 17:16. ID: UA-2021-01-22-010440-B.B2 щодо вимоги для двигуна підлягає задоволенню та будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

щодо вимоги наявності ліцензії

Номер: f43c1ed81994405e8035c34715a7a0b7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-010440-b.a1
Назва: щодо вимоги наявності ліцензії
Вимога:
Шановний Замовник ! Тендерною документацією у п.3 Додатку 1.3 вимагається : «Наявність ліцензії на право виконання монтажу електричних мереж, та проведення пусконалагоджувальних робіт (надати копію).» Прошу уточнити чи підлягає виконання монтажу електричних мереж та проведення пусконалагоджувальних робіт (які зазначені у тендерній документації) ліцензуванню, та видалити з тендерної документації вимоги що вимагають наявність ліцензії на послуги чи роботи які не підлягають ліцензуванню.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: До складу Переліку видів робіт до ліцензії відносяться роботи, що відповідають коду 2.01.00 Монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання ( електропостачання і електроосвітлення) та коду 2.02.00 Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів. Відповідно до ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз`яснення на звернення. Повідомляємо, що відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності як 9) будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Відповідно до статті 32 «Про регулювання містобудівної діяльності» Клас наслідків (відповідальності) будівель і споруд (далі - клас наслідків) - це характеристика рівня можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно або періодично перебуватимуть на об’єкті або які знаходитимуться зовні такого об’єкта, матеріальних збитків чи соціальних втрат, пов’язаних із припиненням експлуатації або з втратою цілісності об’єкта. Клас наслідків визначається відповідно до вимог будівельних норм, стандартів, нормативних документів і правил, затверджених згідно із законодавством. Клас наслідків визначається для кожного об’єкта - будинку, будівлі, споруди будь-якого призначення, їхніх частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, у тому числі тих, що належать до складу комплексу (будови). Монтаж електричних мереж здійснюватиметься в закладі охорони здоров’я в якому постійно або періодично перебуватимуть більше 200 пацієнтів, співробітників. Відповідно до постанови КМ України від 13 березня 2020 р. № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» 2) перелік видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, затверджений зазначеною постановою, доповнити пунктами 6 і 7 такого змісту: “6. Будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Враховуючи той факт, що монтажні та пусконалагоджувальні роботи електричних мереж тобто інженерних мереж, повинні здійснюватись у приміщеннях закладу охорони здоров’я що за класом наслідків належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, наявність ліцензії для здійснення господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками є обов’язковою. Враховуючи викладене, вимога від 26.01.2021, 17:12. ID: UA-2021-01-22-010440-B.A1 не підлягає задоволенню, як така, що не відповідає вимогам законодавства та вимогам тендерної документації замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.02.2021 15:47