-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
сметана
Завершена
320 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2021 15:11 - 05.02.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Неправомірне відхилення Учасника ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
Номер:
2fbceba878a54f7aa1045af633155811
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001841-a.a1
Назва:
Неправомірне відхилення Учасника ТОВ "НОВОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД"
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо Вас переглянути своє рішення щодо дискваліфікації та більш уважніше розглянути документи, які надав Учасник ТОВ «Новопільський молокозавод», так як причини відхилення, які зазначені у протоколі №36 від 25.02.2021, не відповідають дійсності та тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, згідно зі статтею 164-14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розглянемо більш детально підстави, які зазначив Замовник у своєму рішенні.
Протокол №36 від 25.02.2021 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Каховської міської ради (код ЄДРПОУ 02146707), склала та підписала уповноважена особа – Майстеренко Лілія Володимирівна. Уповноважена особа зазначила 7 пунктів, в яких зазначено «причини» відхилення Учасника процедури закупівлі відкриті торги ТОВ «Новопільський молокозавод», Учасник не погоджується з таким рішенням та надає роз’яснення щодо кожного пункту:
1) У Постанові № 749 КМУ сказано, що для інформаційного обміну державні органи і підприємства державної форми власності повинні використовувати ключі лише на захищених носіях. Постанова набула чинності з 07.11.2018. Отже, саме з цієї дати держоргани зобов'язані зберігати ключі на ЗН.
Комерційні організації можуть, за бажання, і далі працювати з ключами, які були отримані після 7.11.2018 року не на ЗН. Таке право їм дає постанова КМУ №193 "Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів”, що діє до 31.12.2021 року. Опісля приватний сектор також повинен буде використовувати КЕП виключно на ЗН.
ВИСНОВКИ:
З 07.11.2018 державні підприємства мають використовувати КЕП, які в обов'язковому порядку повинні зберігатися на захищених носіях.
Інші категорії користувачів — приватний сектор — зможуть, за бажання, і надалі використовувати ключі КЕП, отримані після 07.11.2018 р., які зберігаються, наприклад, на жорсткому диску ПК або звичайній флешці.
При перевірці КЕП Замовника, який має Державну форму власності / власність територіальних громад, у протоколі перевірки КЕП на сайті (https://czo.gov.ua), було зазначено, що підпис Замовника має НЕЗАХИЩЕНИЙ тип носія особистого ключа (надаємо файл з підтвердженням), що порушує Закон №2155 «Про електронні довірчі послуги».
Замовник стверджував, що Учасник ТОВ «Новопільський молокозавод» має незахищений та не Кваліфікований КЕП. Учасник надає протокол перевірки КЕП із сайту (https://czo.gov.ua), де зазначено, що КЕП має КВАЛІФІКОВАНИЙ сертифікат , а те, що він знаходиться на незахищеному носії, не порушує Закон №2155 «Про електронні довірчі послуги», та Учасник має повне право використовувати саме такий тип КЕП.
2) Хочемо звернути вашу увагу, що «Умови поставки товару у випадку виникнення непередбачуваних обставин», зазначені у пункті 7, а не у пункті 6 у Додатку №2 до ТД. А також те, що Замовник не вимагав додаткового підтвердження, яким саме способом це буде відбуватись. А також ця вимога про те, що Учасник повинен забезпечити термінову поставку необхідного товару в один або кілька або в усі заклади замовника у разі виникнення нагальної потреби, час на доставку товару зі складу учасника до будь-якого закладу замовника не повинен перевищувати півгодини має дискримінуючий характер, та скоріш за все, встановлена для переможця процедури ФОП ТЕРНАВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ, пропозиція якого в 2 раза вища за пропозицію Учасника ТОВ «Новопільський молокозавод», а саме на 136 500,00 грн. Такі дії Замовника є не професійними, та призводять до необґрунтованих розтрат коштів місцевого бюджету, а не навпаки – економію цих видатів, так як публічні закупівлі створені для прозорості та економії бюджетних коштів.
Учасник ТОВ «Новопільський молокозавод» надав у складі своєї пропозиції Гарантійний лист щодо спроможності забезпечити термінову поставку необхідного товару в один або кілька або в усі заклади замовника у разі виникнення нагальної потреби, час на доставку товару зі складу учасника до будь-якого закладу замовника не буде перевищувати півгодини. Це означає, що Замовник має такі можливості.
3) Учасник надав гарантійний лист № 61/232-в від 04.02.2021, про захист персональних даних, з дотриманням всіх вимог, які зазначав Замовник у своїй ТД., який знаходиться у папці «Гарантійні листи».
4) Учасник надав технічні паспорти та інформацію про чинну санітарну обробку транспорту, яка здійснюється кожні 10 днів. Ця інформація знаходиться у папці МТБ. Також надав ПОЛІС, який знаходиться у папці «поліс».
Учасник у складі своєї пропозиції надав договір з установою, яка здійснює дезінфекцію транспортного засобу, який знаходиться у папці «транспорт обробка».
Пункти 5,6 та 7 належать до Статті 16, а це означає, що згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник порушив ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій, та відхилив пропозицію Учасника ТОВ «Новопільський молокозавод», не маючи на це підстав. Такі дії несуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вимагаємо скасувати своє рішення та визнати переможцем процедури закупівлі № UA-2021-01-22-001841-a ТОВ «Новопільський молокозавод», дотримуючись Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол перевірки КЕП Новопільський.pdf 26.02.2021 11:01
- ВИМОГА.pdf 26.02.2021 11:01
- Протокол перевірки КЕП Каховської міської ради.pdf 26.02.2021 11:01
Дата подачі:
26.02.2021 11:01