-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комплект деталей головного ущільнення для ВП ЗАЕС
Торги не відбулися
74 554 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 372 771.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 372 771.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2021 15:09 - 15.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Amendment 6
Номер:
16ed0e5c4664498bb4a5216657c75776
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001999-c.c24
Назва:
Amendment 6
Вимога:
Dear Buyer,
Frankly speaking, everybody is tired by your endless amendments and absence of proper information. You have 23 demands from different vendors...
Anyway, please publish DOC wording of your last amended technical requirements and bookmark with yellow what is changed. Our translator is tired to translate your new and new editions completely.
Sincerely,
----------------------
Шановний покупце,
Чесно кажучи, всі втомилися від ваших нескінченних поправок та відсутності належної інформації. Ви маєте 23 запити від різних постачальників ...
У будь-якому випадку, будь ласка, опублікуйте формулювання DOC ваших останніх змінених технічних вимог та помітьте жовтим, що змінено. Наш перекладач втомився повністю перекладати ваші нові та нові видання.
З повагою,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2021 17:20
Вирішення:
Відповідно до п. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до ст. 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження, внести зміни до тендерної документації.
Зміни, що вносяться Замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом зі змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться, в яких конкретно вказується які по суті зносяться зміни.
Закон не передбачає і не зобов’язує Замовника при внесенні змін до тендерної документації виділяти змінений текст, зображення тощо, зокрема іншим кольором, шрифтом, який відрізняється від попередньої редакції тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Various
Номер:
ee521edaaa3d40f5819c739b9e0143df
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001999-c.a23
Назва:
Various
Вимога:
Dear Buyer,
A. Three our associated factories are able to deliver required goods. But all of them, as well as other vendors, except Izhora Plant, are requiring drawings. You promised to provide, but cannot. Izhora's requirement to make illegal amendment against sanctions looks really naive if not to say stupid. I think you were laughed on it. Same as we were laughed.
But you are put in the corner. If you will buy from Izhora - you will be "wiped into powder". If not buy and something happen - same. I can only condolence you humanic.
You just showed the way out of it - to design own Technical Requirement. It might be possible. But you must provide very clear Technical Task: complete dimensions, complete physical and chemical parameters etc. You know that better. Or at least you must know. If you do not know - it is necessary to postpone this tender and order to corresponding research or project institute to make such Technical Task. For now it looks also naive, like in fairy-tale" go there, I do not know where, and bring that, I do not know what".
B. We expected that amendment of 25.02.2021 is clarifying the above. But not. You are only complicating by making your contract workable only for participation of residents.
DDP is a term, which is applicable only for payers of VAT and other taxes in Ukraine – for residents. Foreign/non-resident vendors may supply only DAP. As you want seller to pay for unloading – it is even impossible in term DAP, only in term DPU. But DPU is including customs clearance and shall be made only by resident, same as DDP. Same is touching upon Tax Invoice - it is only for resident vendors.
See extract from Ukrainian Law with explanation, as well as useful table of INCOTERMS 2020. On practice, foreign vendor is bidding on tender DDP price, delivers to place and provides customs clearance papers. In our case it is made by customs broker in Odessa port. Buyer pays to the foreign supplier less on amounts of VAT and Customs Duty. Those taxes you are paying yourself to the corresponding Ukraine Tax Authorities.
Very clearly the solution was described in previous edition of your standard contract. Your contract is professional. You cannot imagine what garbage is published by most other buyers. So, let's talk professional. It you just have resident vendor (maybe sourced by DneproTyazhMash or other) - that amendment looks as protectionism. I would not recommend you such steps. This deal may have resonance. Exclusion of publication of Annex 9 is only strenthening this suspicion. Other story if you want to protect the tender from Russians. But such way is not proper. You may simply disqualify Izhora goods on pre-qualification. And full stop. Anyway they will be not able to pass the border unless export to other country, which spites on sanctions, change Certificate of Origin etc (good idea? :-) But it is a crime). "Mission Impossible". Even do not think about it.
So, formally, based on actual legislation of Ukraine we require you to make terms of your Contract in compliance with Article 5 of THE LAW OF UKRAINE OF 19 OCTOBER 2019 No. 114 - IX “ON AMENDMENTS TO THE LAW OF UKRAINE “ON PUBLIC PROCUREMENT” AND SOME OTHER LEGAL ACTS OF UKRAINE ON IMPROVEMENT OF PUBLIC PROCUREMENT” to enable non-resident suppliers to participate in your tender.
For that we demand the following:
1. To provide referred in Technical Documentation drawings or exclude them from reference and provide detailed Technical Order.
2. To return to the term of DAP for non-resident vendors as only complying with actual legislation of Ukraine.
Respectfully,
----------------------------------------------
Шановний покупце,
А. Три пов'язані з нами заводи здатні доставити необхідні товари. Але всі вони, як і інші продавці, крім Іжорського заводу, потребують креслень. Ви обіцяли надати, але не можете. Вимога Іжори внести незаконну поправку проти санкцій виглядає справді наївною, якщо не сказати дурною. Думаю, з цього сміялися. Так само, як з нас сміялися.
Але вас поставили в кут. Якщо будете купувати у Іжори - вас «витріть у порошок». Якщо не купують і щось трапляється - те саме. Я можу лише співчувати вам по-людськи.
Ви щойно показали вихід із цього - розробити власні Технічні вимоги. Це може бути можливо. Але ви повинні надати дуже чітке Технічне завдання: повні розміри, повні фізико-хімічні параметри тощо. Ви це знаєте краще. Або принаймні ви повинні знати. Якщо ви не знаєте - необхідно відкласти цей тендер та замовити відповідний науково-дослідний або проектний інститут, щоб зробити таке Технічне завдання. Наразі це виглядає також наївно, як у казці "їдь туди, не знаю куди, а принеси, не знаю чого".
B. Ми очікували, що поправка від 25.02.2021 пояснює вищезазначене. Але не. Ви ускладнюєте лише тим, що робите контракт дієвим лише для участі мешканців.
DDP - це термін, який застосовується лише для платників ПДВ та інших податків в Україні - для резидентів. Іноземні / нерезидентні постачальники можуть надавати лише DAP. Оскільки ви хочете, щоб продавець заплатив за розвантаження - це навіть неможливо в термін DAP, лише в термін DPU. Але DPU включає митне оформлення і здійснюється лише резидентом, як і DDP. Те саме стосується податкової накладної - це лише для продавців-резидентів.
Див. Витяг із українського законодавства з поясненнями, а також корисну таблицю ІНКОТЕРМС 2020. На практиці іноземний постачальник торгує за ціною DDP тендеру, доставляє до місця розміщення та надає документи на митне оформлення. У нашому випадку це робиться митним брокером в Одеському порту. Покупець платить іноземному постачальнику за вирахуванням сум ПДВ та митних зборів. Ці податки ви сплачуєте самостійно відповідним податковим органам України.
Дуже чітко рішення було описано в попередній редакції вашого стандартного контракту. Ваш контракт професійний. Ви не уявляєте, яке сміття публікує більшість інших покупців. Отже, поговоримо професійно. Якщо ви просто маєте постачальника-резидента (можливо, його постачальник "ДніпроТяжМаш" чи інший) - ця поправка виглядає як протекціонізм. Я б не рекомендував вам таких кроків. Ця угода може мати резонанс. Виключення публікації Додатку 9 лише посилює цю підозру. Інша історія, якщо ви хочете захистити тендер від росіян. Але такий спосіб не є належним. Ви можете просто дискваліфікувати іжорські товари на попередній кваліфікації. І крапка. У будь-якому випадку вони не зможуть проїхати кордон, якщо не вивезуть до іншої країни, яка не зважає на санкції, не змінить сертифікат походження тощо (гарна ідея? :-) Але це злочин). "Місія неможлива". Навіть не думайте про це.
Отже, формально, виходячи з чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ ЗАКОНИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”, щоб дозволити постачальникам-нерезидентам взяти участь у Вашому тендері.
Для цього ми вимагаємо наступного:
1. Надати посилання на креслення технічної документації або виключити їх із посилань та надати детальний технічний наказ.
2. Повернутися до терміну дії DAP для продавців-нерезидентів як таких, що відповідають чинному законодавству України.
З повагою,
Пов'язані документи:
Учасник
- incoterms_2020_crane_worldwide_logistics.pdf 27.02.2021 01:10
- DAP and DDP.docx 27.02.2021 01:10
Дата подачі:
27.02.2021 01:10
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. По закінченню опрацювання даного питання, відповідне роз‘яснення буде надано у встановленому порядку.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Внесення змін до тендерної документації в частині умов постачання
Номер:
a5795a2a316d49448f03d274e824ca2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001999-c.b22
Назва:
Внесення змін до тендерної документації в частині умов постачання
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на те, що 25.02.2021 року Вами були внесені зміни та доповнення до Додатку 2 ТД - Інформація про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі в частині умов постачання, а саме: «DDP – склад Вантажоодержувача з оплатою всіх витрат, в тому числі митних платежів, постачальником. Нерезидент для виконання умов поставки DDP повинен укласти договір з митним брокером – резидентом України. Відповідно до умов такого договору брокер проводить митне оформлення зі сплатою митних платежів, в тому числі і ввізного ПДВ».
Нам, як компанії нерезиденту України, щоб виконати постачання на даних умовах, необхідно здійснити ввезення і розмитнення товару, з оплатою всіх мит, податків, прийнятих в Україні. Виконання даних умов для компанії нерезидента України не виявляється можливим, оскільки в чистому вигляді поставка на умовах DDP в Україні не можлива, тому що митне оформлення може провести тільки компанія резидент України. Підготовка до виконання цієї умови пов'язана з великими часовими і фінансовими витратами в період дії певних карантинних обмежень на території Європейського Союзу та України, які неможливо здійснити в такі стислі терміни - період дії тендерної процедури закупівлі.
В рекомендаціях EU , щодо застосування умов поставки DDP Інкотермс 2010 вказано : «Сторонам наполегливо рекомендується не використовувати DDP, якщо продавець не має можливості прямо або опосередковано здійснити формальності при імпорті».
Наполегливо просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині умов постачання на DAP Інкотермс 2010.
Потенційний учасник закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2021 13:50
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. По закінченню опрацювання даного питання, відповідне роз‘яснення буде надано у встановленому порядку.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо ТУ (ТС)
Номер:
c7d4a9d09b1e4d8cad9a57853267bac6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001999-c.b21
Назва:
Щодо ТУ (ТС)
Вимога:
У п. ІІ.А.4ТД зазначається, що у разі подання пропозиції на постачання еквівалентної продукції учасник, у складі тендерної пропозиції повинен надати на підтвердження технічних характеристик, зазначених в Додатку 4 «ТСдоПЗ» до цієї тендерної документації учасник має надати ТУ (ТС) або ТЗ на запропоновану учасником продукцію, підписані виробником і погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДІЯРУ. Як відомо, розроблення та погодження ТУ (ТС) або ТЗ регламентуються стандартом СОУ НАЕК 077:2020. Згідно п.5.3, 5.9 СОУ НАЕК 077:2020 ТУ (ТС) розробляються виробниками продукції за власною ініціативою або за вимогою замовника. Оскільки до цього часу на енергоблоки АЕС України еквівалентна продукція згідно Додатку 4 «ТСдоПЗ» не постачалась, то «за вимогою замовника» ТУ (ТС) не розроблялись, а могли розроблятись та погоджуватись з ДП «НАЕК «Енергоатом» та ДІЯРУ лише «за власною ініціативою» Виробника чи Постачальника. Відповідно до розділу 7 СОУ НАЕК 077:2020 погодження ТУ (ТС) виконується наступним чином: спочатку документ погоджується у ДП «НАЕК «Енергоатом», включаючи ВП, потім погоджується у ДІЯРУ з отриманням листа ДІЯРУ щодо відсутності зауважень до проектів ТУ (ТС), після чого виконуються приймальні випробування після виготовлення продукції згідно СОУ НАЕК 081:2015. Виходячи з цього, Виробник (Постачальник) «за власною ініціативою» може розробити ТУ (ТС) та отримати повне погодження у ДП «НАЕК «Енергоатом» та попереднє погодження у ДІЯРУ (лист щодо відсутності зауважень). Це є підтвердженням того, що ТУ (ТС) розроблені відповідно до норм, правил та стандартів, діючих в Україні та відповідають технічним вимогам Замовника. Наразі, остаточне погодження ТУ (ТС) може бути виконано після вироблення комплекту деталей головного ущільнення реактору, щоб отримати остаточне погодження ДІЯРУ, тобто лише після заключення Договору (Контракту) з Замовником. Тому, враховуючи все вищевказане та те, що потенційний учасник, який хоче запропонувати еквівалентну продукцію, на яку має погоджені ТУ (ТС) у ДП «НАЕК «Енергоатом» та має ТУ (ТС), до яких відсутні зауваження ДІЯРУ, не може прийняти участь у закупівлі, чим Замовник обмежує коло потенційних учасників, фактично, лише до Виробника оригінальної продукції та її можливих представників. Зазначимо, що організатору закупівлі достеменно відомо щодо відсутності остаточно погоджених ТУ, ТС, ТЗ у будь-якого Виробника чи Постачальника, тому вимагаємо внесення змін до п. ІІ.А.4ТД, а саме, викладення пункту в) у наступній редакції: «…У разі подання пропозиції на постачання еквівалентної продукції учасник, у складі тендерної пропозиції повинен надати: на підтвердження технічних характеристик, зазначених в Додатку 4 «ТСдоПЗ» до цієї тендерної документації учасник має надати ТУ (ТС) або ТЗ на запропоновану учасником продукцію, підписані виробником і погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом» та розглянуті ДІЯР України з отриманням листа щодо відсутності зауважень згідно п.7.3.3 СОУ НАЕК 077:2020. ТУ (ТС) мають бути актуалізовані, тобто мати відмітку про своєчасну перевірку...». У іншому разі, не може йти мова щодо можливості постачання еквівалентної продукції
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2021 20:11
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо застосування санкцій
Номер:
3024048999a345a8ae5f42100e4951a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001999-c.b20
Назва:
Щодо застосування санкцій
Вимога:
Щодо застосування санкцій: Ви як Замовник, в п. 4 Частини ІІ (А), Розділу ІІІ визначили, що оригінальною продукцією вважається продукція виготовлена ПАТ «Іжорські заводи» (РФ, м. Санкт-Петербург) або за конструкторською та технологічною документацією ПАТ «Іжорські заводи» (РФ, м. Санкт-Петербург). Таким чином, Ви чітко визначили, що маєте на меті придбати продукцію виготовлену в країні, яка незаконно окупувала частину території України та згідно з Постановою Верховної ради України №1854 від 27.01.2015 року визнана країною-агресосром! Хочемо додатково звернути Вашу увагу, увагу громадськості та компетентних органів, що до ПАТ «Іжорські заводи» (РФ, м. Санкт-Петербург)» застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) (Рішення Ради Національної Безпеки та оборони України від 21.07.2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», введено в дію Указом Президента України від 21.07.2018 року), крім того товар який входить до предмету закупівлі, включений до «Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Але не зважаючи на те, що вам відомо про існування вищевказаних санкцій, через недбалість або що ще страшніше маючи умисел Ви не встановили в тендерній документації вимоги підтвердити та гарантувати, що до виробника (виробників) товару не Застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), отримані учасником торгів грошові кошти за поставлений товар, не будуть використані для оплати товарі, робіт чи послуг підприємствам або фізичним особам до яких Застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), запропонований до постачання Товар не є походженням з території Російської Федерації. Для запобігання постачання на стратегічно важливий та ядерно-небезпечний об`єкт виробів, що є походженням з території країни-агресора, надходження державних грошових коштів до підприємств країни-агресора, ба більше, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції)», з метою недопущення порушень законодавства та нормативно-правових актів України, вимагаємо внести в Тендерну документацію зміни! Доповнити Частину ІІ (А), Розділу ІІІ Тендерної документації наступним: - Учасник торгів має надати гарантійний лист вільної форми, в якому підтвердити та гарантувати, що до виробника (виробників) товару не застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) згідно з відповідним рішенням Ради національної безпеки і оборони України, введеним у дію Указом Президента України), отримані учасником торгів грошові кошти за поставлений товар, не будуть використані для оплати товарів, робіт чи послуг підприємствам або фізичним особам до яких Застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), запропонований до постачання товар не є походженням з території Російської Федерації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2021 17:19
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Санкции
Номер:
d508cd56398a4f64a6e5b2c76f3da29c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001999-c.c19
Назва:
Санкции
Вимога:
Уважаемый, Заказчик. Наша компания планирует предложить к поставке оригинальную продукцию производства ПАО "Ижорские заводы" (г. Санкт-Петербург, Российская Федерация), как это установлено требованиями опубликованной Вами тендерной документации. В тоже время, согласно Решения совета национальной безопасности и обороны Украины от 21 июня 2018 года «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (пункт 683, Приложения 2 к Решению СНБО), введенного в действие Указом Президента Украины от 21 июня 2018 года №176/2018 - к предприятию ОАО "Ижорские заводы" (в настоящее время ПАО "Ижорские заводы") применяются ограничительные меры (санкции), а также, продукция, которая предусмотрена к Поставке, входит в «Перелік товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації» (утвержден Постановление Кабинета Министров Украины №1147 от 30 декабря 2015 года «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»). При этом, согласно п. 5.16 Приложения 5 к опубликованной Вами тендерной документации "Проект договора поставки" установлено следующее: "Продукція, що підлягає поставці, згідно рішення ФСЕК РФ віднесена до контрольних списків передачі «Товарів подвійного використання». Кінцевим споживачем продукції є ВП «Запорізька АЕС».". Таким образом, мы делаем вывод, что Заказчик планирует закупку продукции предприятии ПАО "Ижорские заводы" произведенной в Российской Федерации и которая согласно решения Федеральной службы по техническому и экспортному контролю Российской Федерации отнесена к контрольным спискам передачи "Товаров двойного назначения" и соответственно, конкретно для данной закупки, Заказчиком не применяются санкционные меры связанные с поставкой продукции из Российской Федерации. Для однозначного трактования и избежание необоснованного отклонения нашего предложения в будущем, требуем внести в Тендерную документацию, следующее: “На данную закупку не распространяются соответствующие Решения Совета национальной безопасности и обороны Украины, введенные в действие Указом Президента Украины о применении персональных специальных и других ограничительных мер (санкций) и не распространяется действие Постановления Кабинета Министров Украины №1147 от 30 декабря 2015 года «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», в связи с чем разрешена поставка Продукции производителя к которому применены персональные специальные и другие ограничительные меры (санкции) и поставка данной Продукции с территории Российской Федерации.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2021 11:30
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Опыт производства
Номер:
abac507111634a31a63a4484c3d93fdb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001999-c.b18
Назва:
Опыт производства
Вимога:
Пункт 4.2 ТТиУП изложен следующим образом: "4.2. Виробник повинен мати досвід у виробництві корпусів реакторів ВВЕР-1000 та деталей ущільнення головного роз’єму реакторів ВВЕР-1000. Відповідна інформація повинна бути надана у складі тендерної пропозиції". Такое требование является обоснованным, так как комплект деталей главного уплотнения имеет классификационное обозначение 1Н в соответствии с НП 306.2.141-2008. А в соответствии с НП 306.2.141-2008 к данному классу (1Н) относятся элементы АС, отказы которых являются исходными событиями, приводящими при проектном функционировании систем безопасности к повреждению тепловыделяющих элементов с превышением установленных для проектных аварий пределов. Таким образом, отказ элемента класса 1Н может привести к повреждению тепловыделяющих сборок (оболочек твэл), то есть второго барьера глубокоэшелонированной защиты на пути распространения ионизирующих излучений и радиоактивных веществ. Исходя из этого, элементы 1-го класса требуют особого надзора при производстве и эксплуатации. Производство оборудования 1-го класса безопасности требует исключительного опыта и квалификации персонала. Однако, Заказчик не внес пункт 4.2 ТТиУП в пункт 2 технической спецификации к предмету закупки, то есть требование к Производителю о наличии опыта производства деталей высшего класса безопасности отсутствует. Следует отметить, что отсутствие требований необходимости предоставить информацию об опыте производителя изготовления оборудования 1-го класса безопасности, в том числе реакторных установок и деталей главного уплотнения реактора может привести к закупке у неквалифицированных производителей продукции низкого качества, отказ которой при эксплуатации может привести к повреждению тепловыделяющих элементов (отказу второго барьера глубокоэшелонированной защиты) и, как следствие, ядерной аварии. Исходя из вышеприведенного, для предотвращения возможной ядерной аварии в связи с закупкой оборудования 1 го класса безопасности у неквалифицированных и неопытных производителей, требуем внести пункт 4.2 ТТиУП в техническую спецификацию к предмету закупки (Приложение 4 к ТД), как обязательный к подтверждению Участником закупки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2021 11:05
Вирішення:
Законом України про публічні закупівлі не передбачено подібні кваліфікаційні критерії.
У пункті 4 ч. II розділу III ТД передбачено вимоги, які виключають участь некваліфікованих виробників та унеможливлюють постачання неякісної продукції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Про заборону ввезення на митну територію України
Номер:
c1021987ca1443748bfbba9870e4e7c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001999-c.b17
Назва:
Про заборону ввезення на митну територію України
Вимога:
Шановний замовнику! У зв'язку з тим, що товар який входить до предмету закупівлі, включений до «Переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 року № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», а також зважаючи, що згідно абзацу в), п. 4 Частини ІІ (А), Розділу ІІІ - оригінальною продукцією вважається продукція виготовлена за конструкторською та технологічною документацією ПАТ «Іжорські заводи» (РФ, м. Санкт-Петербург), з метою запобігання постачання продукції виготовленої на потужностях ПАТ «Іжорські заводи» (РФ, м. Санкт-Петербург) та представленої Замовнику ніби-то як виготовленої іншим виробником за межами Російської Федерації на власних потужностях за конструкторською документацією ПАТ «Іжорські заводи», звертаємося до вас з вимогою доповнити п. 4, Частини ІІ (А), Розділу ІІІ Тендерної документації, наступним:
д) Довідка від виробника про наявність у виробника матеріально-технічної бази для виробництва даного виду продукції, із зазначенням переліку та типів обладнання, що буде використано при виробництві;
є) Довідка від виробника про наявність у виробника персоналу відповідної кваліфікації, із зазначенням чисельності і складу працюючих. ж) довідку про досвід виробника виробництва обладнання для АЕС 1 класу безпеки
ж) Довідка від виробника про досвід виробництва обладнання 1го класу безпеки, ядерних реакторів та їх складових частин.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 15:29
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Технічна специфікація на закупівлю (Додаток 4)
Номер:
01673ed4c5e8465186b46f247c19bb19
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001999-c.b16
Назва:
Технічна специфікація на закупівлю (Додаток 4)
Вимога:
Технічна специфікація на закупівлю (Додаток 4) вимагає виконання п.1.4 вимог 123456.ЕР.YC.ТТ.337-19. В п.1.4 123456.ЕР.YC.ТТ.337-19 вимог вказуються стандарти, не діючі в Україні. Йдеться про російські норми НП-001-97 і НП-031-01. Продукція, вироблена для систем важливих для безпеки (в даному випадку - реактор), повинна в обов'язковому порядку проводиться за національними Українськими нормами і правилами та відповідати даним нормам і правилам. Вимагаємо привести вимоги 123456.ЕР.YC.ТТ.337-19 у відповідність до діючої нормативної бази України, видаливши Російські норми НП-001-97 і НП-031-01.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 15:28
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Delivery time
Номер:
184e7f5a266a47fdb4941583c173fecf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001999-c.a15
Назва:
Delivery time
Вимога:
Dear Buyer,
It is fine that you extended deadline for delivery. Better please extend deadline for presentation of documents. Till now we have no drawings from you and our manufacturer cannot make offer. But to make those bolts and nuts physically the can in two weeks. Thats not a problem.
Best regards,
-------------------------
Шановний покупце,
Чудово, що ви продовжили термін доставки. Краще, будь ласка, продовжте термін подання документів. Дотепер ми не маємо від вас креслень, і наш виробник не може зробити пропозицію. Але зробити ці болти та гайки фізично можна за два тижні. Це не проблема.
З повагою,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2021 17:05
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено