-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Газове паливо ( Природний газ)
Спрощена процедура викладається українською мовою
Завершена
183 866.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 919.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 919.33 UAH
Період оскарження:
22.01.2021 14:18 - 28.01.2021 01:00
Вимога
Вирішена
Щодо 10 аналогічних договорів та надання копії чинного договору про надання послуг з приймання, захоронення та утилізації (знешкодження) відходів (терміном дії до 31.12.2021 року або більше)
Номер:
e9101802352d4ea19908eaf98cdd68d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-007867-b.b1
Назва:
Щодо 10 аналогічних договорів та надання копії чинного договору про надання послуг з приймання, захоронення та утилізації (знешкодження) відходів (терміном дії до 31.12.2021 року або більше)
Вимога:
Замовник вимагає подати у складі пропозиції не менше 10 повністю виконаних аналогічних договорів з документами що засвідчують факт його повного виконання. При цьому, аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори, що укладені із замовниками за результатами відбору відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” або інформація про них знаходиться в публічному доступі. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення даного відбору, за яким були укладені дані договори. Дана вимога є дискримінаційною, особливо для новостворених суб'єктів. Пунктом 3 ч.1 ст 16 Закону України “Про публічні Закупівлі” встановлено такий кваліфікаційний критерій процедури закупівлі як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому, вимоги щодо кількості договорів для підтвердження цього критерію не передбачено. Разом з тим, дана вимога дискримінує учасників, які є новоствореними, які мають позитивний досвід в укладенні договорів на постачання природного газу, але за кількістю меншою, аніж 10 договорів. Замовник не обгрунтовує необхідності подачі у складі пропозиції саме 10 договорів. Чому не 20 договорів? Адже, кількість укладених договорів не завжди свідчить про належний досвід поставки товару. Обсяг поставки товару по 1 договору може значно перевищити сумарний обсяг по усіх 10 таких договорах. Тому, дані вимоги є дискримінаційними Така вимога Замовника також визнана дискримінаційною у рішенні Антимонопольного комітету України № 286-р/пк-пз від 11.01.2021 року. Тому, Замовник повинен внести зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі у цій частині. Зокрема, у Додатку 1 в частині “Інші документи , що подаються Учасниками” для підтвердження застосування заходів із захисту довкілля учасником надається копія чинного договору про надання послуг з приймання, захоронення та утилізації (знешкодження) відходів (терміном дії до 31.12.2021 року або більше) разом із підтверджуючими документами про надання даних послуг з додатками та угодами. Предметом даної закупівлі є природний газ. Поводження з побутовими відходами в Україні здійснюється відповідно до державних норм і стандартів. Ці правила закріплені у законах України «Про житлово-комунальні послуги», «Про відходи» та «Про місцеве самоврядування в Україні». Механізм надання суб’єктами господарювання незалежно від форми їх власності послуг з поводження з побутовими відходами у містах, селищах і селах визначено Правилами надання послуг з поводження з побутовими відходами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 року № 1070 (зі змінами). Відповідно до ст.1 Закону України “Про відходи”, відходи - будь-які речовини, матеріали і предмети, що утворилися у процесі виробництва чи споживання, а також товари (продукція), що повністю або частково втратили свої споживчі властивості і не мають подальшого використання за місцем їх утворення чи виявлення і від яких їх власник позбувається, має намір або повинен позбутися шляхом утилізації чи видалення; Відповідно до ст.4 Закону України “Про відходи”, особливості регулювання відносин щодо поводження з невловлюваними газоподібними речовинами, що викидаються безпосередньо у повітря, речовинами, що скидаються із стічними водами у водні об'єкти (крім тих, які акумулюються і підлягають вивезенню у спеціально відведені місця складування), радіоактивними відходами і речовинами, забрудненими ними, розкривними породами гірничодобувних підприємств, які за технологією зворотного відвалоутворення використовуються для закладення виробленого простору, металобрухтом, включаючи побічні продукти від виробництва та обробки чорних і кольорових металів та їх сплавів (шлаки, шлами та інше), а також вторинними матеріальними чи енергетичними ресурсами та іншими відходами визначаються відповідними законами. Переважно учасники мають статус трейдера без можливості здійснювати видобування природного газу. У своїй діяльності учасники зобов'язані не порушувати законодавство з питань охорони навколишнього природного середовища, дотримується заходів із захисту довкілля, в підтвердженням чого надати довідку та звіт про екологічний аудит екологічного аудитора, сертифікованого Мінрегіоном України експерта в частині забезпечення життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища, забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення.(долучаємо до скарги). Разом з тим, надати у складі своєї пропозиції вищенаведений договір не вбачається можливим, оскільки порядок укладення договору про надання послуг з приймання, захоронення та утилізації (знешкодження) відходів для трейдерів не передбачений, а Типовий договір про надання послуг з приймання, захоронення та утилізації (знешкодження) відходів для трейдерів не розроблений та не затверджений уповноваженим органом. Провадження господарської діяльності газопостачальної компанії, що має статус трейлера без укладення вищезазначеного договору не порушує вимоги чинного законодавства України. Однак, вимога Замовника про наявність такого договору в діяльності трейдера (учасника торгів) порушує та дискримінує учасників на участь у відкритих торгах, оскільки порядок укладення такого договору не регульований чинним законодавством України, відсутній перелік суб’єктів господарювання, які мають право надавати послуги з приймання, захоронення та утилізації (знешкодження) невловлюваних газоподібних речовин. Вимагаючи такий договір, що не передбачений чинним законодавством України, Замовник втручається у господарську діяльність учасника, перешкодаючи йому брати участь у відкритих торгах.Або таким чином бажає відхиляти "не вигідних" для Замовника учасників. Таким чином, дана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує право на участь в торгах. Замовник не обгрунтовує необхідності надання такого договору. Така вимога Замовника також визнана дискримінаційною у рішеннях Антимонопольного комітету України № 286-р/пк-пз від 11.01.2021 року; № 798-р/пк-пз від 18.01.2021 року; № 13019-р/пк-пз від 1.09.2019 року, № 8289-р/пк-пз від 24.06.2019 року, 3961-р/пк-пз від 03.04.2019 року та інші. Тому, Замовник повинен внести відповідні зміни в оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання копії такого договору або ж виключити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.01.2021 15:51
Вирішення:
в оголошення будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено