-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2021 14:17 - 08.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Незаконне визначення переможця
Номер:
72cb83f8a3d8439a86f8bbd38b5f7132
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001626-c.b6
Назва:
Незаконне визначення переможця
Скарга:
Незаконне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга визначення переможця.pdf 22.02.2021 10:10
- рішення від 25.02.2021 №3493+лист Замовнику.pdf 25.02.2021 18:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2021 №4286.pdf 09.03.2021 17:59
- рішення від 05.03.2021 №4286.pdf 11.03.2021 18:39
- Додаток 4 Протокол і Наказ про призначення директора ориг. + коп. (4).pdf 26.02.2021 16:40
- Додаток 6 Згода ПД Березка Д.І..pdf 26.02.2021 16:40
- Додаток 3 Довідка про стан позичкової заборгованості 26.01.21.pdf 26.02.2021 16:41
- Додаток 5 Додаток 40 Витяг ЄДР.pdf 26.02.2021 16:41
- Додаток 1 Протокол від 16.02.2021 № 23-21.docx 26.02.2021 16:41
- Пояснення по суті скарги до АМКУ 26.02.2021.docx 26.02.2021 16:41
- Пояснення по суті скарги до АМКУ 26.02.2021.pdf 26.02.2021 16:41
- Додаток 2 Протокол від 17.02.2021 № 07.docx 26.02.2021 16:41
- Додаток 7 Згода ПД Березка В.О..pdf 26.02.2021 16:41
- Протокол ТК 38 від 17.03.2021.pdf 17.03.2021 16:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.02.2021 15:37
Дата розгляду скарги:
05.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.02.2021 18:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.03.2021 18:39
Дата виконання рішення Замовником:
17.03.2021 16:24
Коментар замовника щодо усунення порушень:
17.03.2021 Тендерним комітетом Державного підприємства "Державний експертний центр МОЗ України" виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4286-р/пк-пз від 05 березня 2021 року (протокол засідання Тендерного комітету №38/21 від 17.03.2021)
Вимога
Відхилено
Досвід 5 років
Номер:
b9a92f77045940a58a0bf414b21e93c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001626-c.b5
Назва:
Досвід 5 років
Вимога:
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника 5 років, Ви СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вашому технічному завданню. Повторюємося, встановивши дані вимоги Ви ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло учасників, оскільки любіюєте інтереси конкретного учасника, який має такий досвід. Також врахуйте, що підприємсвто може бути на ринку і 20 років, але ліцензію на даний вид послуг отримати два роки тому, а по факту надавати такі послуги лише рік. Вимагаємо вилучити вимогу про наявність досвіду на ринку не менше 5 років, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Замовник
- ПротоколТК_10_21 від 28.01.2021 надання роз'яснень охорона.docx 28.01.2021 15:01
Дата подачі:
27.01.2021 11:53
Вирішення:
Шановний претендент на участь у процедурі відкритих торгів.
Уважно ознайомившись з Вашою вимогою інформуємо, Замовником оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг ОХОРОНИ.
Ваші зауваження щодо ліцензування діяльності на надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення не відповідають предмету зазначеної процедури.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ТД несе анті конкуренти вимоги
Номер:
9e1677d8f9274d749c8d38388d70848d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001626-c.c4
Назва:
ТД несе анті конкуренти вимоги
Вимога:
доброго дня,
плануємо брату участь у цій закупівлі, але деякі вимоги Замовника вважаємо дискримінаційними та такими, що штучно звужують коло учасників. Вимагаємо вилучити наступні вимоги з тендерної документації:
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами,затвердженим Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 р. за № 746/23278) та «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771;
- Завірена Учасником копія Сертифікату учасника, який підтверджує, що система управління якістю стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, не нижче ніж ДСТУ ISO 9001.
- Інформація про досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох договорів), охорони об’єктів з високим ступенем ризику ( медичні установи, об’єкти критичної інфраструктури державної форми власності). Дискримінаційним тут є вимога наявності досвіду саме охорони об’єктів з високим ступенем ризику ( медичні установи, об’єкти критичної інфраструктури державної форми власності).
- наявність Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю, охорони здоров’я та безпеки праці стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, не нижче ніж ДСТУ ISO 9001, ISO 45001 (надати скановані копії з оригіналів);
Пов'язані документи:
Замовник
- ПротоколТК_10_21 від 28.01.2021 надання роз'яснень охорона.docx 28.01.2021 14:59
Дата подачі:
27.01.2021 11:51
Вирішення:
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Слід зауважити, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 закону).
Вимога щодо наявності у Учасника Сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2008 гарантує якість надання послуг.
Система менеджменту якістю – це сукупність організаційної структури, методик, процесів і ресурсів, необхідних для здійснення загального управління якістю. Система менеджменту якістю компанії будується з урахуванням головної умови, згідно з якою для досягнення вищезазначених цілей необхідно організувати діяльність так, щоб тримати під контролем усі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на якість послуг.
Це гарантія спроможності Учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність послуг протягом усього часу їх надання.
Система менеджменту якістю забезпечує можливість зниження собівартості надання послуг, що в даному випадку призводить до економії бюджетних коштів, підвищення результативності і ефективності шляхом вдосконалення функціонування структурних підрозділів і їх посадових осіб, здатна виявити й оцінити наслідки, усунути, а головне, попередити надання послуг незадовільної якості.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності щодо якісного надання послуг, тому не вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Також, щодо аналогічної вимоги, Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель прийнято рішення № 52-р/пк-ск від 18.01.2016 року, згідно з яким, вимога щодо наявності сертифікату системи менеджменту якістю ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Стосовно Вашої вимоги про вилучення пункту «Інформація про досвід виконання аналогічних договорів (не менше двох договорів), охорони об’єктів з високим ступенем ризику (медичні установи, об’єкти критичної інфраструктури державної форми власності)», повідомляємо таке.
Будівля, споруди, територія, інше рухоме та нерухоме майно Замовника є об’єктом з високим ступенем ризику, оскільки Замовник, є уповноваженою Міністерством охорони здоров’я України спеціалізованою експертною організацією у сфері доклінічного вивчення, клінічних випробувань та державної реєстрації лікарських засобів (в тому числі медичних імунобіологічних препаратів) в межах, що визначені законами України “Про лікарські засоби” та “Про захист населення від інфекційних хвороб”, є головною організацією в Україні у сфері здійснення фармаконагляду, стандартизації медичної допомоги та медичного, в тому числі фармацевтичного, обслуговування, включаючи розробку відповідних медико-технологічних документів та проектів нормативних актів. Задля виконання своїх статутних завдань Замовник досліджує, зберігає, знищує медичні імунобіологічні препарати, наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори. Територія, об’єкту охорони - 8230 кв.м. На підприємстві встановлено суворий пропускний режим. Чисельна кількість робочих місць, розміщених в будівлі, близько 400 чоловік. Об’єкт охорони щоденно відвідує (окрім вихідних та святкових днів) понад 100 осіб.
Охоронна організація має забезпечити безперебійну роботу (4) чотирьох постів, з них цілодобових постів – 3 (три), 1 (один) денний пост. Персонал охорони Учасника здійснює охорону об’єкту, забезпечує пропускний режим на об’єкті, охорону майна та співробітників Замовника. Права та обов'язки персоналу охорони визначаються Законом України «Про охоронну діяльність».
Охоронна спеціалізована організація, несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені Замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо цілком обґрунтованою та доцільною вимогу щодо надання Учасником у складі своєї пропозиції Інформації про досвід виконання аналогічних договорів з охорони об’єктів з високим ступенем ризику. Вимогу ж про необхідність надання не менше двох аналогічних договорів – буде виключено.
Враховуючи вищевикладене, за результатами розгляду вимоги номер UA-2021-01-22-001626-c.b4 Замовником прийнято рішення про часткове задоволення цієї вимоги, шляхом внесення змін до Тендерної документації, я саме вилучення пунктів:
- дозволи на встановлення та використання на транспорті реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв (відповідно до «Порядку обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами, затвердженим Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 травня 2013 р. за № 746/23278) та «Порядку обліку та видачі дозволів на встановлення та використання спеціальних світлових сигнальних пристроїв автожовтого (оранжевого) кольору на транспортних засобах реагування суб’єктів охоронної діяльності, затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 09.08.2016 № 771;
- вимоги про надання не менше двох договорів.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційна умова
Номер:
26e25f37a4c241f5895b0aedea7113cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001626-c.b3
Назва:
дискримінаційна умова
Вимога:
В Додатку 4 до тендерної документації вимагається: - персонал охорони повинен мати 3 розряд охоронника, стаж роботи в охороні не менше 3 (трьох) років та вік не старше 50 років;
Відповідно до ч.1 ст.11 Закону України "Про охоронну діяльність": Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із субєктом господарювання та подали документи. Окрім того, Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року №960 затверджені Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, які визначають організаційні та кваліфікаційні вимоги провадження охоронної діяльності.
Пунктом 17 Кадрові вимоги Ліцензійних умов визначено, що Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із субєктом господарювання.
Відповідно до п.15 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960: "Охоронники, охоронці повинні входити до штату субєкта охоронної діяльності та залежно від обєкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. №336 Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників. Кваліфікаційні вимоги для охоронника 3 розряду: 3-й розряд (**) Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта, професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), повязаною із захистом громадського порядку, боротьбою із злочинністю, охороною обєктів та майна - не менше 3 років.
Окрім того, відповідно до ст.43 Конституції України передбачає, що кожен має право на працю, що включає в себе можливість заробляти на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.
З урахуванням вищезазначеного, виимагаємо змінити/видалити вимогу до Учасника щодо лімітованої вікової межі охоронників, які зазначені в Додатку 4 до тендерної документації і які не відповідають ні одному із вищезазначених нормативно-правових актів, які є спеціальними актами, які регулюють вимоги до охоронців.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПротоколТК_10_21 від 28.01.2021 надання роз'яснень охорона.docx 28.01.2021 14:58
Дата подачі:
26.01.2021 13:25
Вирішення:
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Слід зауважити, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 закону).
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Відповідно до статті 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає в себе можливість заробляти на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом господарювання та подали документи.
Звертаємо увагу на те, що Замовник не встановлює обмежень для охоронних організацій стосовно підбору персоналу в частині прийняття на роботу фізичних осіб будь-якого віку. Лише конкретизує вимоги до тієї частини співробітників юридичної особи – часника, яка буде фактично залучена учасником до надання конкретних послуг, що ніяким чином не обмежує прав юридичних осіб приймати на роботу осіб будь якого віку.
Слід додатково наголосити, що 25 листопада 2020 року Замовником було оголошено аналогічну процедуру, номер оголошення UA-2020-11-25-014909-c, тендерною документацією було встановлено аналогічні вимоги до учасника закупівлі в частині вікового складу охоронників . У вищезазначеній процедурі закупівлі відкритих торгів прийняли участь 6 (шість) юридичних осіб. Жоден з них не звертався до замовника з вимогою про усунення «дискримінаційних вимог» до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Це свідчить про відсутність дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі, які б призвели до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників та підтверджує наявність на ринку значної суб’єктів господарювання, які відповідають встановленим вимогам.
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що Замовником дотримано принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону та прийнято рішення про відмову у задоволенні вимоги номер UA-2021-01-22-001626-c.b3 претендента на участь у процедурі стосовно зміни/видалення лімітованої вікової межі охоронників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
12.02.2021 13:56
Вимога
Вирішена
наявність досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п’яти) років
Номер:
032e1ae18fbc414f9dd348c079751dc7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001626-c.b2
Назва:
наявність досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п’яти) років
Вимога:
Шановний Замовнику, вимога "наявність досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п’яти) років" є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг з охорони не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника не менше 5 років, обмежується коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, шляхом видалення даного пункту.
Пов'язані документи:
Замовник
- ПротоколТК_10_21 від 28.01.2021 надання роз'яснень охорона.docx 28.01.2021 14:55
Дата подачі:
25.01.2021 15:01
Вирішення:
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Разом з тим, будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (стаття 24 Закону).
Тендерною документацією за процедурою відкритих торгів на закупівлю Охоронних послуг (Послуги з охорони майна Державного підприємства «Державний експертний центр Міністерства охорони здоров’я України»), ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги, оприлюдненою Замовником 22 січня 2021 року о 14:17 через електронну систему закупівель, у порядку визначеному законодавством, визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Додатком 4 Тендерної документації визначено Загальні вимоги до Учасника, зокрема наявність досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п’яти) років.
Вищезазначену вимогу встановлено Замовником з огляду на таке:
Дійсно, ліцензія на надання послуг з охорони не має обмежень, ані по території, ані по терміну дії, ані по об’єктам надання послуг. Водночас, неможливо заперечити той факт, що досвід роботи, досвід персоналу (уміння та навички співробітників охоронної організації), матеріально-технічна база суб’єкту господарювання – все це набувається у процесі здійснення професійної діяльності. Крім того, вимоги до охорони об’єктів високого ступеню ризику відрізняються від вимог до охорони звичайних об’єктів, як то складських приміщень, будівельних майданчиків, приватних будівель (квартир), офісних приміщень, тощо.
Будівля, споруди, територія, інше рухоме та нерухоме майно Замовника є об’єктом з високим ступенем ризику, оскільки Замовник, є уповноваженою Міністерством охорони здоров’я України спеціалізованою експертною організацією у сфері доклінічного вивчення, клінічних випробувань та державної реєстрації лікарських засобів (в тому числі медичних імунобіологічних препаратів) в межах, що визначені законами України “Про лікарські засоби” та “Про захист населення від інфекційних хвороб”, є головною організацією в Україні у сфері здійснення фармаконагляду, стандартизації медичної допомоги та медичного, в тому числі фармацевтичного, обслуговування, включаючи розробку відповідних медико-технологічних документів та проектів нормативних актів. Задля виконання своїх статутних завдань Замовник досліджує, зберігає, знищує медичні імунобіологічні препарати, наркотичні засоби, психотропні речовини та прекурсори. Територія, об’єкту охорони - 8230 кв.м. На підприємстві встановлено суворий пропускний режим. Чисельна кількість робочих місць, розміщених в будівлі, близько 400 чоловік. Об’єкт охорони щоденно відвідує (окрім вихідних та святкових днів) понад 100 осіб.
Охоронна організація має забезпечити безперебійну роботу (4) чотирьох постів, з них цілодобових постів – 3 (три), 1 (один) денний пост. Персонал охорони Учасника здійснює охорону об’єкту, забезпечує пропускний режим на об’єкті, охорону майна та співробітників Замовника. Права та обов'язки персоналу охорони визначаються Законом України «Про охоронну діяльність».
Охоронна спеціалізована організація, несе повну матеріальну відповідальність за збитки, спричинені Замовнику внаслідок неналежного виконання ним своїх зобов’язань.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо цілком обґрунтованою та доцільною вимогу щодо відповідного досвіду виконання аналогічних договорів.
Враховуючи вищевикладене, за результатами розгляду вимоги номер UA-2021-01-22-001626-c.b2 щодо внесення змін до тендерної документації, шляхом видалення пункту щодо наявності досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п’яти) років - Замовником прийнято рішення про часткове задоволення цієї вимоги, шляхом внесення змін до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Наявність досвіду охорони об'єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п'яти) років
Номер:
9f5b1535367e4f479adb9ea3ed89f98b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001626-c.b1
Назва:
Наявність досвіду охорони об'єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п'яти) років
Вимога:
Шановний Замовнику, вимога "наявність досвіду охорони об’єктів високого ступеню ризику не менше 5 (п’яти) років" є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг з охорони не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в Учасника не менше 5 років, обмежується коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2021 14:58
Опис причини скасування:
зміна вимоги
Дата скасування:
25.01.2021 14:59