-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Папір офісний, конверти, ручки кулькові
Завершена
78 940.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 394.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 394.70 UAH
Період оскарження:
22.01.2021 13:52 - 28.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі
Номер:
733477b04eee47d1a4f800bb22583150
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001383-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-01-22-001383-a на закупівлю Папір офісний, конверти, ручки кулькові, код ДК 021:2015 30190000-7 (Офісне устаткування та приладдя різне), де Замовником виступає Київський міський центр зайнятості, нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А-4 (297х210 мм) були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показник до паперу А-4 (297х210 мм): Товщина не менше 110мкм; Білизна (СІЕ) не менше 173%; Непрозорість не менше 95%; Жорсткість не менше mN-MD115, CD50; Вологість не менше 4,6%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до паперу А-4 (297х210 мм): Товщина не менше 108 мкм; Білизна (СІЕ) не менше 171%; Непрозорість не менше 94%; Жорсткість не менше mN-MD100, CD35; Вологість не менше 4,0% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол уповноваженої особи №9 27.01.2021 17:03
Дата подачі:
27.01.2021 10:08
Вирішення:
Шановний учаснику! Київський міський центр зайнятості, як замовник, самостійно визначає технічні характеристики предмету закупівлі, який необхідний для забезпечення його наявних потреб. Вимога щодо зміни технічних характеристик предмета закупівлі на запропоновані Вами, призведе до погіршення його якості в порівнянні із зазначеними у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що є не актуальним для замовника. Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога визнана такою, що задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.01.2021 17:05