Послуги щодо дезінсекції (знищення кількості побутових комах) та дератизації (знешкодження гризунів) в тому числі 2 Лоти:
Лот 1 - Послуги щодо дезінсекції (знищення кількості побутових комах) та дератизації (знешкодження гризунів) на об’єктах Запорізького державного медичного університету (учбові корпуси, аудиторно-спортивний корпус, гуртожитки, їдальня, гараж, віварій) ( код CPV ДК 021:2015 – 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень);
Лот 2 - Послуги щодо дезінсекції (знищення кількості побутових комах) на об’єкті ЗДМУ - Медичний фаховий коледж ЗДМУ( код CPV ДК 021:2015 – 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень)
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Послуги щодо дезінсекції (знищення кількості побутових комах) та дератизації (знешкодження гризунів) в тому числі 2 Лоти:
Лот 1 - Послуги щодо дезінсекції (знищення кількості побутових комах) та дератизації (знешкодження гризунів) на об’єктах Запорізького державного медичного університету (учбові корпуси, аудиторно-спортивний корпус, гуртожитки, їдальня, гараж, віварій) ( код CPV ДК 021:2015 – 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень);
Лот 2 - Послуги щодо дезінсекції (знищення кількості побутових комах) на об’єкті ЗДМУ - Медичний фаховий коледж ЗДМУ( код CPV ДК 021:2015 – 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень)
(код CPV ДК 021:2015 – 90920000-2 - Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень);
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лот 1, 2 - код ДК 021:2015 – 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (окремі частини предмету закупівлі (лоти).
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
зазначені в додатку №2 до цієї документації.
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Лот 1 -1 послуга,
Лот 2- 1 послуга.
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: ЛОТ 1 –
Місце надання послуг – пр..Маяковського, б.26, б.24, б.24А, вул..Сталеварів, б.36Б, б.42, б.40, б.38, б.36, б.36А, б.31Б, б.31А, б.31В, м.Запоріжжя, Запорізька обл.., Вознесенівський р-н, 69035
ЛОТ 2 – Місце надання послуг - вул. Космічна, буд. 2В будівля Медичного фахового коледжу ЗДМУ м.Запоріжжя, 69027
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: Лот 1 – 170 000,00 грн. з ПДВ., Лот 2- 8 000, 00 з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 28.01.2021 р. 09-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 05.02.2021 р. 12-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Період оскарження:22.01.2021 13:06 - 28.01.2021 09:00
Вимога
Вирішена
Щодо відповідності тендерної пропозиції умовам закупівлі
Номер:cd8386a164074554a6a81964b49effb1
Пов'язана кваліфікація:ФОП ГОНЧАР СТАНІСЛАВ ВІКТОРОВИЧ, UA-EDR 3012905576
Ідентифікатор запиту:UA-2021-01-22-005943-b.b3
Назва:Щодо відповідності тендерної пропозиції умовам закупівлі
Вимога:
В ціновій пропозиції до Лоту 1 Послуги щодо дезінсекції (знищення кількості побутових комах) та дератизації (знешкодження гризунів) на об’єктах Запорізького державного медичного університету (учбові корпуси, аудиторно-спортивний корпус, гуртожитки, їдальня, гараж, віварій) ФОП Гончар С.В. подана вартість послуг, яка значно відрізняється від вартості, зазначеної даним учасником при проведенні аукціону. ФОП Гончар С.В. у своїй ціновій пропозиції до Лоту 1 вказав вартість послуг за одиницю (1 м2): дезінсекція – 1,1 грн., дератизація – 0,8 грн; та загальну вартість послуг: дезінсекція – 73093,79 грн., дератизація – 53159,12 грн. (сумарно – 126252,91 грн, при проведенні аукціону - 151503,49 грн.). Виходячи із наведених даних ФОП Гончар С.В., площа, що підлягає обробці, становить 66448,9 м2, як для дезінсекції, так і для дератизації. Згідно Додатка №2 до Оголошенні про закупівлю «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» загальна площа для проведення дезінсекції по Лоту 1 становить 330325,0 м2, загальна площа для проведення дератизації по Лоту 1 становить 169077,3 м2. При проведенні розрахунків вартості послуг за ціновою пропозицією ФОП Гончар С.В до Лоту 1 вартість дезінсекції становитиме 363357,5 грн., дератизації – 135261,81 грн., сумарно – 498619,34 грн., що майже в 3 рази більше очікуваної вартості закупівлі.
Отже, дані, зазначені ФОП Гончар С.В. у ціновій пропозиції до Лоту 1, є недостовірними.
Просимо переглянути тендерну пропозицію ФОП Гончар С.В. на відповідність вимогам тендерної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:23.02.2021 14:47
Вирішення:Відповідно до п.3 Оголошення учасник підтвердив Інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, відповідно до Додатку 2 Оголошення:
- заповнену учасником в повному обсязі Таблицю 1 спроможності (можливості) надання послуги технічним вимогам Оголошення (Додаток 2).
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
09f1762221534892bdc45ec5004325bd
declined
0
resolved
Вимога
Відхилено
Безпідставне відхилення (неуважне ознайомлення Замовника з документацією)
Номер:114b52fd077844bc8fe2b18db4075103
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АНТ-ГРУП", UA-EDR 38834879
Ідентифікатор запиту:UA-2021-01-22-005943-b.c2
Назва:Безпідставне відхилення (неуважне ознайомлення Замовника з документацією)
Вимога:
Згідно протоколу №15 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ щодо відхилення пропозиції ТОВ «Торгівельна Компанія «АНТ-ГРУП» за Лотом №1
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі:
- в складі пропозиції учасником не надано документи на препарати (засоби), які будуть використовуватися учасником при наданні послуг, а саме: Свідоцтва про державну реєстрацію або Сертифікати відповідності (якості), на пестициди та агрохімікати які учасник планує використовувати при наданні послуг: «Захисник» клейові пастки від комах та «Захисник» клейові пастки від гризунів, що не відповідає вимогам п.2.7 Додатку 2 Оголошення.
ТОВ «Торгівельна Компанія «АНТ-ГРУП» зазначає, що у складі пропозиції було надано усі необхідні документи на препарати (засоби), які будуть використовуватися, а саме: файл «препарати документи» (14 аркушів), у якому надані Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, витяги з держреєстру деззасобів та сертифікати /паспорти якості.
Серед переліку вищезазначеного файлу є «Захисник» клейові пастки від комах та «Захисник» клейові пастки від гризунів, який не є препаратом або дезінфекційним засобом, а пристроєм додаткового контролю та моніторингу популяції шкідників.
Відповідно до Наказу 26.05.2004 N 266 МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ «Про затвердження Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи матеріалів на дезінфекційні засоби»
повідомляємо, що ЗАХИСНИК - клейові пастки від гризунів та комах, «ЗАХИСНИК» клейові пастки від тарганів та мурах, НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ Державній реєстрації відповідно до вимог чинного законодавства України.
Наказ МОЗУ [ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0726-04#Text | https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0726-04#Text ] тут є визначення терміну дезінфекційного засобу (п.3,7), і сама Постанова [ https://www.kmu.gov.ua/npas/40902070 | https://www.kmu.gov.ua/npas/40902070 ]
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо дії Замовника щодо дискваліфікації ТОВ «ТК «АНТ-ГРУП», як переможця допорогової закупівлі, необґрунтованими.
ТОВ «ТК «АНТ-ГРУП» чітко виконало усі умови тендерної документації.
Вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію та визнати нас Переможцем.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:23.02.2021 14:34
Вирішення:Доброго дня!
Вимогами оголошення вимагались Документи на препарати (засоби) які будуть використовуватися учасником при наданні послуг а саме: Свідоцтва про державну реєстрацію або Сертифікати відповідності (якості), тощо на пестициди та агрохімікати які учасник планує використовувати при наданні послуг п.2.7
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.ст 14 п.7
У період уточнення до 28.01.2021р.Ви мали змогу звернутися до Замовника з вимогою внести зміни до документації. Звернень з Вашого боку не було, що свідчило про Вашу згоду з усіма вимогами Замовника.
Замовник на свій розсуд визначає технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі.
Статус вимоги:Відхилено
09f1762221534892bdc45ec5004325bd
declined
declined
Вимога
Відхилено
Неврахування всіх наданих документів
Номер:41b058e51a5b4ef18fa3e28964211ec6
Пов'язана кваліфікація:ФОП ГОНЧАР СТАНІСЛАВ ВІКТОРОВИЧ, UA-EDR 3012905576
Ідентифікатор запиту:UA-2021-01-22-005943-b.a1
Назва:Неврахування всіх наданих документів
Вимога:
Доброго дня.
Просимо відмінити рішення про відхилення пропозиції ТОВ Мартлет по закупівлі Лоту 1, у зв’язку з тим що не було оголошено про намір використовувати препарати «ВЕПО» та «Щелкунчик» з вичерпаним терміном реєстрації. Також у тендерній пропозиції було надано реєстраційні документи на інші препарати (а саме Ратид-2, ДЕТ, К-Отрин) з аналогічним призначенням до використання, термін реєстрації котрих не вичерпано., тому вважаємо що рішення відхилити тендерну пропозицію є безпідставним з причин неврахування всіх наданих документів, що відповідають умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Вирішення:Згідно п. 2.6 Додатка 2 до Оголошення учасник повинен подати інформаційну довідку з зазначенням переліку препаратів, які Учасник планує використовувати під час надання послуг.
ТОВ «Мартлет» було надано інформаційну довідку з переліком препаратів, які ТОВ «Мартлет» планує використовувати під час надання послуг з дезінсекції та дератизації: дератизаційні: Ратид-2, Щелкунчик, дезінсекційні: К-Отрин, ДЕТ, ВЕПО. Отже, за умовами Оголошення, перелічені дезінфекційні засоби ТОВ «Мартлет» плануєте використовувати при наданні послуг.
Документи, що подаються у складі тендерної пропозиції повинні бути чинними на момент розкриття тендерних пропозицій.
Згідно вимог п. 2.8. Додатка 2 до Оголошення ТОВ «Мартлет» надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на «Родентицидну принаду «Щелкунчик» термін дії якого закінчився 27.07.2020 року.
П. 2.7. Додатка 2 до Оголошення передбачалось надати документи на препарати (засоби) які будуть використовуватися учасником при наданні послуг а саме: Свідоцтва про державну реєстрацію або Сертифікати відповідності (якості), тощо на пестициди та агрохімікати які учасник планує використовувати при наданні послуг.
Свідоцтва про державну реєстрацію або Сертифікати відповідності (якості), тощо на пестициди та агрохімікати які учасник планує використовувати при наданні послуг ТОВ «Марлет» у складі тендерної пропозиції не надано.
Враховуючи вищезазначене відхилення пропозиції ТОВ «Марлет» є обґрунтованим, вимога – безпідставна.