-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт будівель та території КУ « Міський центр гуманітарної допомоги інформаційного та господарчого забезпечення» за адресою: м. Одеса, вул. Хімічна, 4. 3 черга»
Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівель викладаються українською мовою. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Місцезнаходження - Україна, 65091, Одеська обл., м. Одеса, вул. Комітетська, 10-А.
Завершена
6 895 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 479.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 479.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2021 11:43 - 04.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога,щодо скасування рішення тендерного комітету про визнання переможцем та невідхилення пропозиції іншого учасника
Номер:
2f88de897baa4330b9babff99fc3c704
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-004144-b.b2
Назва:
Вимога,щодо скасування рішення тендерного комітету про визнання переможцем та невідхилення пропозиції іншого учасника
Вимога:
Вимога,щодо скасування
рішення тендерного комітету про визнання переможцем
та невідхилення пропозиції іншого учасника
Підстави подання вимоги
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Управління капітального будівництва Одеської міської ради було проведено відкриті торги ID ab93a85cf9bf4af5893bb70eeadd6299, ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-01-22-004144-b на закупівлю «Капітальний ремонт будівель та території КУ « Міський центр гуманітарної допомоги інформаційного та господарчого забезпечення» за адресою: м. Одеса, вул. Хімічна, 4.3 черга»
Аукціон відбувся 09.02.2021 року.
Згідно повідомлення від «25» лютого 2021 року Замовник прийняв рішення по намір визнати переможцем процедури закупівлі ТОВ "Строй Імперія" код за ЄДРПОУ 42846419 та укласти договір з цим підприємством.
Вважаємо, що Замовник безпідставно та необґрунтовано визнав переможцем закупівлі ТОВ "Строй Імперія", оскільки тендерна пропозиція останнього не відповідала кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації.
Обґрунтування наявності порушених прав
Згідно преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» «метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції».
Стаття 3 Закону встановлює принципи здійснення закупівель, серед яких, зокрема:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Оскаржуваним рішенням Замовник в порушення ст. 30 Закону протиправно визнав переможцем учасника, пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Такими рішеннями Замовника було порушено право та охоронювані законом інтереси інших учасників, які понесли затрати на підготовку пропозиції, стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність направлену на отримання прибутку.
Обґрунтування незаконності рішення Замовника та фактичні обставини, що це підтверджують
І. Невідповідність пропозиції ТОВ "Строй Імперія" умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Учасники надають у складі тендерної пропозиції, сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно виконання будівельних робіт відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (сертифікат має бути чинним; виданим органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України. Ніяких пояснень, у разі відсутності сертифіката, чи посилань на законодавчі акти не передбачалось умовами тендерної документації.
ТОВ "Строй Імперія" не надали відповідні документи.
Звертаємо вашу увагу на те,що Замовник Управління капітального будівництва Одеської міської ради неодноразово проводив відкриті торги,де запитував від учасників сертифікат на систему управління якістю Учасника ДСТУ ISO 9001:2015.Проаналізувавши систему ProZorro бачимо,що переможці цих торгів надавали у складі своїх пропозицій даний сертифікат.
Так,наприклад,під час проведення процедури закупівлі «Реконструкція корпусу приймального відділення Міської клінічної лікарні № 10, розташованої за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61А»( Ідентифікатор закупівліUA-2020-07-17-003423-c) протоколом засідання тендерного комітету Управління капітального будівництва Одеської міської ради № 63/Т-4 від 11.08.2020 року була відхилена пропозиція учасника ТОВ "ЮЖСПЕЦМОНТАЖ" , де Замовник акцентує свою увагу не те,що є вимоги тендерної документації і надання документів передбачених тендерним завданням є обов’язковим.
Отже,признавши переможцем ТОВ "Строй Імперія" Замовник підкреслює свою дискримінаційність та вибірковість щодо оцінки тих чи інших учасників.
2. Невідповідність пропозиції ТОВ "Строй Імперія" умовам тендерної документації.
Відповідно до п.4 додатку 2 Тендерної документації «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджуються документами сканованими з оригіналів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення………»
ТОВ "Строй Імперія" у складі своєї пропозиції надає Рішення №2 від 13.05.2020року, де зазначається,що «Призначити на посаду директора ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВlДАЛЬНIСТЮ «СТРОИ IМПЕРIЯ»
- Лисай Iрину Леонiдiвну з 14 травня 2020 року(перший день роботи)»
Однак,ТОВ "Строй Імперія" у складі своєї пропозиції надає наказ №14-к про призначення директора від 13 травня 2020 року підписаний директором Лисай І.Л.,але Лисай І.Л на час 13.05.2020 року не була директором ТОВ "Строй Імперія" і тим паче не мала права підпису!
Отже,даний наказ є «нікчемним» і не відповідає,як умовам тендерної документації так і діючому законодавству України
3. Невідповідність пропозиції ТОВ "Строй Імперія" кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Відповідно до п.2 додатку 1 Тендерної документації «….Учасник повинен підтвердити обов’язкову наявність у штаті Учасника наступних фахівців: - інженерно-технічного персоналу та спеціалістів робочих професій (кошторисник - не меньше 1 особи, виконавець робіт - не меньше 1 особи, монтажник будівельний - не меньше 1 особи, бетоняр - не меньше 1 особи, стропальник - не меньше 1 особи)…»
ТОВ "Строй Імперія" у складі своєї пропозиції надає трудову книжку,наказ про призначення на співробітника Городинець Н.М.,що працює на посаді інженера з проектно-кошторисної документації.
Однак,як бачимо в класифікаторі професій України є,як інженер з проектно-кошторисної документації так і,окремо, кошторисник.Тобто це різні за своїми функціональними обов’язками професії!
Замовник вимагав надати у складі своїх пропозицій, саме кошторисника(!) і не передбачав заміну цього фахівця іншим.
Таким чином, Учасник ТОВ "Строй Імперія" не відповідає кваліфікаційним та іншим критеріям Замовника, відповідно до чого його пропозиція мала бути відхилена. Учасник ТОВ "Строй Імперія" порушив суттєві вимоги тендерної документації, що є підставою для дискваліфікації вказаного учасника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Замовником торгів всі ці порушення були проігноровані.
Дії Замовника щодо акцептування учасника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Замовник «не помітив» жодного з вищезазначених порушень та акцептував Учасника, пропозиція якого не відповідає ключовим вимогам Тендерної документації, як того вимагає Тендерна документація.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ст.ст. 3, 18, 30 Закону України “Про публічні закупівлі”
ПРОШУ:
1. Управління капітального будівництва Одеської міської ради скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Строй Імперія", відхилити пропозицію цього учасника та продовжити розгляд пропозицій інших Учасників.
З повагою,
Директор ТОВ "СК"ГРАДО-СТРОЙ" С.В. Мішакін
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога до тендерного комітету Хімічна 4_ 3 черга.pdf 01.03.2021 12:41
Дата подачі:
01.03.2021 12:41
Вирішення:
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
92b39006a6944b32a520ce6504f6d79f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-004144-b.a1
Назва:
щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовниу, за вимогами тендерної документації вимагається: Довідка виконання аналогічного договору, за підписом уповноваженої особи та скріплена печаткою Учасника – таблиця № 3. Підтверджується сканованими копіями документів виготовлених з оригіналів зазначеного договору, вартість аналогічного договору повина бути не менше 30% від суми очікуваної вартості...ця вимога є дискрімінаційною, а саме зазначення вартісного показнику виконання аналогічного договору порушує рівні умови для участі в процедурах закупівель українським та іноземним учасникам. Зважаючи на практику рішень АМКУ щодо даного питання вимагаємо прибрати з умов кваліфікаційного критерію вартістні показники
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2021 16:32
Вирішення:
Замовник відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Та вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, так п. 3 додатку № 1 до тендерної документації,передбачена наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що підтверджується сканованими копіями документів виготовлених з оригіналів зазначеного договору, вартість аналогічного договору повинна буди не менше 30% від суми очікуваної вартості, відгука від замовника або генерального підрядника або підрядника або субпідрядника про його виконання, відгук повинен бути на фірмовому бланку з номером та датою видачі відгуку (не раніше оголошення про проведення процедури закупівлі в системі prozorro.gov.ua, також містити назву закупівлі та номер оголошення, предмета закупівлі), містити інформацію про номер та дату договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт, своєчасність, наявність чи відсутність зауважень. Замовник дотримується всіх принципів здійснення публічних закупівель та не встановлює жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Статус вимоги:
Задоволено