• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 15831000-2- Цукор (цукор), ДК 021:2015 15831600-8- Мед (мед)

Завершена

80 676.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 403.38 UAH
Період оскарження: 22.01.2021 11:25 - 28.01.2021 11:01
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо невідповідності пропозиції вимогам замовника

Номер: ca72d24d6aaa415b820d63b82a8ef84f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-000790-c.a6
Назва: Щодо невідповідності пропозиції вимогам замовника
Вимога:
Шановний замовнику! звертаємо вашу увагу на чисельні невідповідності пропозиції ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ,яку було визнано переможцем, а саме: - Замовник вимагав надати перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів ринку харчових продуктів -у складі пропозиції ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ документ відсутній; - Замовник вимагав надати медичні довідки водіїв щодо придатності керування транспортним засобом -у складі пропозиції ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ документ відсутній; - Надано договір на транспортування товару - укладений російською мовою, без перекладу. - Надано тимчасові реєстраційні посвідчення, термін дії яких сплив. Тобто факти не надано підтвердження належності машин до підприємства з яким укладено договір. - У договорі на дезінфекцію ТЗ не зазначено перелік автомобілів, отже неможливо визначити чи проходять саме ці автомобілі дезінфекцію. - Учасником надано експлуатаційний дозвіл та договір оренди приміщення на різні адреси. З огляду на вищевикладене просимо замовника уважно вивчити документацію ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ, переглянути своє рішення про визнання переможцем. У разі бездіяльності або порушення наших прав будемо вимушені звернутися до відповідних органів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник ФОП Заводова Н.І.! Стосовно Вашої вимоги надаємо обґрунтування щодо вибору переможцем спрощеної закупівлі ФОП Борздової О.І. (далі – Учасник). Пропозиція Учасника відповідає вимогам Замовника та за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною. Критерієм вибору переможця згідно оголошення є ціна 100%. Так, згідно Ваших зауважень щодо пропозиції Учасника повідомляємо: - перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів ринку харчових продуктів Учасник вказав у довідці про документи, що підтверджують якість харчового продукту (перелічив їх в цій довідці); - Учасник надав копії чинних медичних книжок з відмітками про проходження ними обов`язкового профілактичного огляду, чим підтвердив кваліфікаційні вимоги щодо водіїв; - договір на транспортування товару чинний на момент подачі пропозиції, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. Переклад копій російськомовних документів документацією не вимагався; - згідно п.1 Додатка №2 до оголошення Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази де вказав реєстраційні номери автомобілів та види (типи) кузовів та надав копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів, копію договору на транспортування товару з підприємством, що має присвоєний особистий реєстраційний номер потужності виданий Держспоживслужбою, відповідно до Закону про безпечність, та проводить дезінфекцію за договором про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватись перевезення предмету закупівлі. Вважаємо, якщо в договорі не вказані реєстраційні номери автомобілів, то дезінфекцію проходять всі автомобілі підприємства без винятку. Інших документів не вимагалось; - в експлуатаційному дозволі на приміщення вказано стару назву вулиці Торгова. З огляду на вищевикладене повідомляємо, що підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відсутні. Дякуємо за увагу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2021 09:41
Вимога
Залишено без розгляду

Не законодавчо обгрунтована вимога

Номер: 22dc6600eb3c4e5d9d69e16face7dd67
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-000790-c.c5
Назва: Не законодавчо обгрунтована вимога
Вимога:
Замовником в Додаток № 1 технічні вимоги вказано, що Кожна партія товару супроводжується товарною накладною, де має бути зазначено: номер, дата видачі; найменування потужності виробника та його номер експлуатаційного дозволу чи номер реєстрації оператора ринку; найменування постачальника; його адреса та номер експлуатаційного дозволу чи номер реєстрації оператора ринку; найменування вантажоодержувача; найменування продукту; одиниці виміру; кількість, тощо. З даного питання хочу зазначити, що товарна накладна являється первинним бухгалтерським документом, вимоги щодо змісту на оформлення даного первинного документу містяться в статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" , а саме: Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені у паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити, якщо інше не передбачено окремими законодавчими актами України: назву документа (форми); дату складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Встановлюючи вимогу, що накладна повинна містити найменування потужності виробника та його номер експлуатаційного дозволу чи номер реєстрації оператора ринку; адреса та номер експлуатаційного дозволу чи номер реєстрації оператора ринку Постачальника є законодавчо необгрунтованою, Тому прошу Вас виключити зазначені вимоги з Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учасник! Дана вимога про зазначення в товарній накладній номера експлуатаційного дозволу чи номера реєстрації оператора ринку є бажаною та не обов`язковою. Так в статті 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" зазначено що, неістотні недоліки в документах, що містять відомості про господарську операцію, не є підставою для невизнання господарської операції, за умови, що такі недоліки не перешкоджають можливості ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції, та містять відомості про дату складання документа, назву підприємства, від імені якого складено документ, зміст та обсяг господарської операції тощо. Учасникам процедури закупівлі необхідно підтверджувати у складі тендерних пропозицій інформацію щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону про безпечність. У разі, якщо під час дії Договору, Постачальником будуть змінені потужності, що задіються ним у виробництві, переробці, реалізації харчових продуктів, Постачальник зобов’язаний протягом 3-х днів надати Замовнику копію повідомлення паро присвоєння реєстраційного номера на такі потужності.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 31.01.2021 09:21
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: 62c22061c2e043c2b3c28a8504d7accd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-000790-c.c4
Назва: Дискримінація
Вимога:
Замовником у Додатку 2 встановлена вимога, що учасник повинен надати у складі пропозиціх акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»). Згідно підп.9) ст..7 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», компетентний орган у сфері державного контролю: встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів. Тобто, компетентний орган у щорічному плані встановлює щодо операторів ринку періодичність інспектування, аудиту. У разі відсутності оператору ринку у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, така перевірка оператору ринку не проводиться, крім позапланових заходів. Згідно ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності. З огляду на вищенаведене, інспектування та аудит оператора ринку здійснюється тільки за наявності законодавчих підстав (включення до щорічного плану державного контролю (плановий захід) чи позаплановий захід (з підстав, визначених у Законі), а тому обов’язковість надання вищезазначених документів є законодавчо необґрунтованою, у зв’язку з тим, що заходи державного контролю у оператора ринку могли й не проводитись. З огляду на вищенаведене, прошу внести зміни до тендерної документації та зазначити надання таких документів учасником може бути за наявності таких актів або листів у оператору ринку.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! У Додатку №2 до Оголошення відсутня дана вимога, п. 5 вимагається тільки гарантійний лист про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). А згідно додатку №1 потрібно надати акт перевірки суб’єкта господарювання районними/міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС. Мається на увазі акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та/або акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров`я та благополуччя тварин.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.01.2021 15:21
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: 03886f51d8f6420d85ee9d8fce39f368
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-000790-c.a3
Назва: Дискримінація
Вимога:
Замовником вимагається у Додатку 1, що учасник зобовязаний надати у складі пропозиції акт перевірки суб’єкта господарювання районними/міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС, щодо цього питання хочу зазначити: згідно підп.9) ст..7 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», компетентний орган у сфері державного контролю: встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів. Тобто, компетентний орган у щорічному плані встановлює щодо операторів ринку періодичність інспектування, аудиту. У разі відсутності оператору ринку у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, така перевірка оператору ринку не проводиться, крім позапланових заходів. Згідно ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності. З огляду на вищенаведене, інспектування та аудит оператора ринку здійснюється тільки за наявності законодавчих підстав (включення до щорічного плану державного контролю (плановий захід) чи позаплановий захід (з підстав, визначених у Законі), а тому обов’язковість надання вищезазначеного документу є законодавчо необґрунтованою, у зв’язку з тим, що заходи державного контролю у оператора ринку могли й не проводитись. З огляду на вищенаведене, прошу внести зміни до тендерної документації та зазначити надання таких документів учасником може бути за наявності таких актів або листів у оператору ринку.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня ! Шановні учасники! Документація для проведення спрощеної закупівлі розроблена згідно Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, затверджених наказом Мінекономіки від 30.10.2020 №2208-20, розроблених, відповідно до Плану заходів з реформування системи шкільного харчування, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2020 р. № 1008-р, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України спільно із іншими органами влади. Так згідно п.22, п.30 Методичних рекомендацій під час визначення вимог до учасників процедури закупівлі необхідно враховувати норми Закону про безпечність та зазначати відповідну інформацію в тендерній документації відповідно до частини третьої статті 22 Закону. Під час закупівлі кейтерингових послуг або Товарів замовник у тендерній документації може передбачати необхідність надання інформації про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.01.2021 11:18
Вимога
Залишено без розгляду

Код ДК

Номер: ada610d708b44dcd92e921e20331f660
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-000790-c.b2
Назва: Код ДК
Вимога:
Уважно вивчивши Єдиний закупівельний словник хочу зазначити, що мед НАТУРАЛЬНИЙ відноситься до коду ДК 021:2015 - 03142100-9, а за кодом, який оголошено в документації 15831600-8 мед виготовлений з цукрового сиропу, який містить воду, цукор і лише 2% натурального меду. Чи допустимо постачання зазначеного меду за кодом ДК який оголошений в документації до закладів освіти?
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Просимо Вас керуватися інформацією про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до технічних вимог (додаток №1). На підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Учасник подає довідку у довільній формі про можливість постачання товару Замовнику з урахуванням вимог, визначених у таблиці. Код товару визначено згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Назві номенклатурної позиції – «мед», найбільше відповідає код згідно ДК 021:2015 15831600-8 – «Мед» (інших характеристик меду за даним кодом Єдиного закупівельного словника не зазначено, а тим паче склад меду). Нам, як Замовнику доцільно використовувати даний код Єдиного закупівельного словника для даної спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.01.2021 16:34
Вимога
Залишено без розгляду

Код ДК

Номер: 3e2d1ff9c7314c36ad5fefff126a2c9f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-000790-c.c1
Назва: Код ДК
Вимога:
Замовником помилково віднесено в одну процедуру закупівлі Мед. Оскільки Мед не відноситься до коду класифікатора 15830000-5, код класифікатор Меду - 03142100-9. Прошу виправити невідповідності.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Шановні учасники, код товару визначено згідно Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого наказом Мінекономіки №1082 від 11.06.20, щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета накупівлі. Назві номенклатурної позиції – «мед», найбільше відповідає код згідно ДК 021:2015 15831600-8 – Мед. Просимо Учасників, перед подачею пропозицій ретельно вивчити графік та маршрут постачання продуктів харчування до закладів освіти, та врахувати всі свої витрати на поставку в цінову пропозицію. Дякуємо за увагу!
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.01.2021 09:59