-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів
Завершена
2 406 204.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 032.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 032.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2021 10:48 - 04.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга стосовно рішень Замовника при визнанні переможця
Номер:
3c2a813f5d164fb2ae2fc826e90f11b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-002641-b.c5
Назва:
Скарга стосовно рішень Замовника при визнанні переможця
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРОК-ОХОРОНА» (далі – Скаржник) - звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель у зв’язку з порушенням Замовником порядку проведення процедури закупівлі та вимог законодавства, щодо проведення процедури закупівлі і просить, зокрема, зобов’язати Замовника скасувати Рішення засідання тендерного комітету про визнання переможцяем процедури закупівлі у зв’язку з невідповідністю його тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 18.02.2021 16:56
- Аналогычний Договір 18.02.2021 16:56
- Довідка про атесованих охоронників 18.02.2021 16:56
- Довідка про наявність групи швидкого реагування 18.02.2021 16:56
- Довідка про ніявність кваліфікованих працівників 18.02.2021 16:57
- Довідка про наявність МТБ 18.02.2021 16:57
- Довідка про наявність спецзасобів 18.02.2021 16:57
- Довідка про наявність форменного одягу 18.02.2021 16:57
- Довідка про проходження оглядів атестованих працівників 18.02.2021 16:57
- Довідка про наявність сучасних засобів зв"язку 18.02.2021 16:57
- Довідка про уповноважену особу 18.02.2021 16:57
- Лист-роз"яснення 18.02.2021 16:57
- Наказ № 3 18.02.2021 16:57
- Рішення учасника 18.02.2021 16:57
- Протокол 18.02.2021 16:57
- Проект договору 18.02.2021 16:57
- рішення від 22.02.2021 №3180 + лист замовнику.pdf 23.02.2021 14:33
- інформація про перенесення розгляду скарги від 03.03.2021 № 2754.pdf 05.03.2021 09:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2021 № 4767.pdf 12.03.2021 16:34
- на заміну помилково оприлюдненій інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2021 № 4760.pdf 12.03.2021 18:05
- рішення від 11.03.2021 № 4760.pdf 16.03.2021 20:46
- Відомості з ЄДРПОУ.pdf 26.02.2021 17:47
- Протокол №29 ТК від 11.02.2020.pdf 26.02.2021 17:48
- Лист ТОВ МБК Сінергія від 11.02.2021 №1102-С.pdf 26.02.2021 17:48
- Пояснення по суті скарги ТОВ КРОК-ОХОРОНА.pdf 26.02.2021 17:48
- Пояснення по суті скарги ТОВ КРОК-ОХОРОНА.docx 26.02.2021 17:48
- Лист КП Міська інфраструктура від 10.02.2021 №82-5.pdf 26.02.2021 17:48
- Протокол 52.PDF 17.03.2021 12:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.02.2021 17:10
Дата розгляду скарги:
03.03.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.02.2021 14:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.03.2021 20:47
Дата виконання рішення Замовником:
17.03.2021 12:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Повідомляємо про виконання рішення №4760-р/пк-пз, що підтверджується протоколом засідання тендерного комітету від 17.03.2021 №52
Скарга
Відхилено
Скасування про рішення визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БІЗНЕС БЕЗПЕКА», та рішення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» код ДК 021:2015: 79710000-5 - Послуги з охорони, Послуги з охорони об’єктів
Номер:
6a092de55c7c44e29d605c27289fbf4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-002641-b.b4
Назва:
Скасування про рішення визнання переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ОХОРОННО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФАЛЬКОН БІЗНЕС БЕЗПЕКА», та рішення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» код ДК 021:2015: 79710000-5 - Послуги з охорони, Послуги з охорони об’єктів
Скарга:
ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» вважає, що рішення про визнання переможцем ТОВ «ОКК «ФАЛЬКОН БІЗНЕС БЕЗПЕКА» є безпідставним, незаконним та таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси. Також дискримінаційним щодо не нерівного ставлення до інших учасників.
Разом з цим, вважаємо, що протокол №28 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ « АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» є безпідставним, незаконним та таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси, дискримінаційним щодо не нерівного ставлення до ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ», а також прийняте для звуження кола потенційних учасників торгів.
В обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії та бездіяльності Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ.pdf 18.02.2021 11:29
- рішення від 22.02.2021 № 3149 + лист Замовнику.pdf 23.02.2021 13:48
- інформація про перенесення розгляду скарги від 03.03.2021 № 2748.pdf 05.03.2021 19:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2021 № 4767.pdf 12.03.2021 18:20
- рішення від 11.03.2021 № 4767.pdf 16.03.2021 19:31
- Лист КП Міська інфраструктура від 10.02.2021 №82-5.pdf 26.02.2021 15:29
- Лист ТОВ МБК Сінергія від 11.02.2021 №1102-С.pdf 26.02.2021 15:29
- Пояснення по суті скарги ТОВ Агенція ДЖЕБ.pdf 26.02.2021 15:29
- Протокол №29 ТК від 11.02.2020.pdf 26.02.2021 15:29
- Пояснення по суті скарги ТОВ Агенція ДЖЕБ.docx 26.02.2021 15:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.02.2021 12:04
Дата розгляду скарги:
03.03.2021 17:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.02.2021 13:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.03.2021 19:31
Вимога
Є відповідь
Розяснення щодо дискваліфікації та законне обгрунтування причин не надання вимоги про невідповідність
Номер:
36cbdc59d32f4265a67f69ca303be018
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-002641-b.a3
Назва:
Розяснення щодо дискваліфікації та законне обгрунтування причин не надання вимоги про невідповідність
Вимога:
Ознайомившись з протоколом №28 від 10.02.201 вважаємо безпідставним рішення Замовника, щодо дискваліфікації ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ». У зв’язку з цим вважаємо зазначити наступне.
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Отже подання вимоги, що стосується дискваліфікації ТОВ «АГЕНЦІЯ ДЖЕБ» та надання Замовником відповіді, є обов’язком останнього.
Так, у протоколу, Вами зазначено, що в тендерній пропозиції ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» міститься не заповнений проект договору, відповідно до вимог Розділу IV, Результати торгів та укладання договору про закупівлю, п. 3 Проект договору про закупівлю.
Вважаємо безпідставною та протиправною причину дискваліфікації.
В обґрунтування вважаємо зазначити наступне.
Згідно із приписами Розділу IV, Результати торгів та укладання договору про закупівлю, п. 3 Проект договору про закупівлю, вказано, що «Проект договору про закупівлю Учасник подає в окремому файлі проект договору у заповненому вигляді, він повинен містити підпис та печатку учасника (за наявності), згідно з Додатком 5 до тендерної документації. Проект договору не є остаточним і вичерпним і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником - переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні умови до договору.»
За змістом вказаного вбачається, що вказаний синтаксичний склад речення не містить, що проект договору відповідно до вимоги повинен надаватися в складі тендерної пропозиції.
Крім цього, Розділ IV має назву «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», що свідчить про те, що вказані дії стосуються виключно етапу за результатами торгів та підписання договору.
Натомість Розділ ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», визначає вичерпний перелік документів, серед якого відсутній документ, як проект договору.
Разом з цим, ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» надано проект Договору який підписано на кожній сторінці та проставлено печатку. Крім цього, надано лист (11 Лист згода з проектом договору) від 01.02.2021 №ТД-002641/14, яким підтверджено, що ТОВ «АЕНЦІЯ «ДЖЕБ» погоджується з проектом договору та виконанням обов’язків по ньому.
Відповідно до частини 16 статті 29 профільного закону, встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відтак, у разі виявлення невідповідності в документах учасника Замовник повинен
надіслати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак Замовник, цього не вчинив.
Отже вважаємо, що Замовник навмисно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ», так як рішення є безпідставним, незаконним та таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси, а також прийняте для звуження кола потенційних учасників торгів Вказана причина жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції тим більше, не свідчить про відсутність кваліфікаційної та технічно спроможності ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ», що не відповідає вимогам тендерної пропозиції.
На підставі вищевказаного, просимо надати обґрунтовану відповідь з яких підстав Замовник в порушення Закону України «Про публічні закупівлі» дискваліфікував ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ».
Водночас, просимо скасувати прийняте рішення та закінчити розгляд пропозиції ТОВ «АГЕНЦІЯ «ДЖЕБ» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Замовник
- Про надання розяснення UA-2021-01-22-002641-b.a3 від 10.02.21.pdf 11.02.2021 12:59
Дата подачі:
10.02.2021 19:16
Вирішення:
Відповідь на вимогу від 10.02.2021 р (додається)
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо аномально низької вартості охоронних послуг закладеної Замовником у ТД
Номер:
3e67bc6c5e5940658d34441d31ac009c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-002641-b.a2
Назва:
Щодо аномально низької вартості охоронних послуг закладеної Замовником у ТД
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо увагу, що у ТД Вами закладена аномально низька сума виконання послуг, якої недостатньо для погашення обов’язкових платежів та виплати мінімальної заробітної плати працівникам.
Виходячи з того, що працювати будуть 30 охоронників, беручи до уваги очікувану вартість предмета закупівлі та строк надання послуг, Ви пропонуєте оплату оплату чол/годин в розмірі 37,55 грн/год. з ПДВ.
Але мусимо звернути увагу, що виходячи з діючих норм податкового законодавства, а також з врахуванням обсягу офіційних податків, а саме: 22% сплати ЄСВ, 1,5% воєнного збору та 18% податку на доходи фізичних осіб, сума за годину роботи працівників на 2021 рік не повинна бути меншою ніж 52,90 грн/година, (для юридичних осіб, які надають послуги з врахуванням ПДВ) та 46,40 грн/година (для фізичних осіб або фізичних осіб – підприємців , платників єдиного податку).
Таким чином, наданий Вами розрахунок чол/годин суперечить вимогам законодавства, буде приводити до того, що домовленості Замовника з Виконавцем щодо надання кількості охоронних послуг відповідно до дислокації об’єкта будуть порушуватися, надаватися у меншій кількості, також завідомо будуть порушуватися вимоги трудового законодавства.
Вимагаємо усунути порушення діючого законодавства та внести зміни у ТД, а саме, привести у відповідність до вимог законодавства коригування кількості охоронних послуг до очікуваної вартості охоронних послуг та враховуючи строк надання послуг, в іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України. Сподіваємось на порозуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2021 15:27
Вирішення:
Шановний Учаснику! Стосовно Вашої вимоги щодо внесення змін до Тендерної документації замовника повідомляємо, що відповідно до пункту 1 до додатку 3 до Тендерної документації, замовник визначив, що ціна включає всі витрати учасника.
За таких обстави, до таких витрат учасника відносяться і витрати по його обов’язку щодо сплати визначених діючим законодавством України податків та зборів, у зв’язку з тим, що замовник не формує собівартості предмета закупівлі, а здійснюють оплату договору про закупівлю відповідно до фінансування, затвердженого кошторисом (фінансовим планом).
Крім того слід зазначити, що відповідно до ст. 190 ГКУ, вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні регульовані ціни. Вільні ціни визначаються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін, а у внутрішньогосподарських відносинах — також за рішенням суб’єкта господарювання, тому зростання витрат учасника або заробітної плати працівників учасника в жодному разі не впливає на вартість договору про закупівлю, укладеного учасником із цим замовником за результатами процедури закупівлі чи спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, у тендерного комітету відсутні підстави для внесення змін до Тендерної документації замовника, у зв’язку з чим підстав для задоволення даної вимоги щодо внесення змін до Тендерної документації слід відмовити у повному обсязі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо аномально низької вартості охоронних послуг закладеної Замовником у ТД
Номер:
4188c259a0e94207a71bea558d78da6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-002641-b.a1
Назва:
Щодо аномально низької вартості охоронних послуг закладеної Замовником у ТД
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо увагу, що у ТД Вами закладена аномально низька сума виконання послуг, якої недостатньо для погашення обов’язкових платежів та виплати мінімальної заробітної плати працівникам.
Виходячи з того, що працювати будуть 30 охоронників, беручи до уваги очікувану вартість предмета закупівлі та строк надання послуг, Ви пропонуєте оплату оплату чол/годин в розмірі 37,55 грн/год. з ПДВ.
Але мусимо звернути увагу, що виходячи з діючих норм податкового законодавства, а також з врахуванням обсягу офіційних податків, а саме: 22% сплати ЄСВ, 1,5% воєнного збору та 18% податку на доходи фізичних осіб, сума за годину роботи працівників на 2021 рік не повинна бути меншою ніж 52,90 грн. (для юридичних осіб, які надають послуги з врахуванням ПДВ).
Таким чином, наданий Вами розрахунок чол/годин суперечить вимогам законодавства, буде приводити до того, що домовленості щодо надання кількості охоронних послуг відповідно до дислокації об’єкта будуть порушуватися, надаватися у меншій кількості, також завідомо будуть порушуватися вимоги трудового законодавства.
Вимагаємо усунути порушення діючого законодавства та внести зміни у ТД, а саме, привести у відповідність до вимог законодавства коригування кількості охоронних послуг до очікуваної вартості охоронних послуг та враховуючи строк надання послуг, в іншому випадку нам доведеться звернутися з відповідними скаргами до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби України. Сподіваємось на порозуміння.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2021 10:49
Опис причини скасування:
помилка
Дата скасування:
25.01.2021 14:09