-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо та бензин А-92
Торги не відбулися
546 019.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 730.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 730.10 UAH
Період оскарження:
22.01.2021 10:33 - 03.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
aac4ae2fa40e4a89b6f25096e95a6300
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-000463-a.b1
Назва:
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Вимога:
1. Вимагаємо вилучити дискримінаційні вимоги Тендерної документації, керуючись статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі, щодо:
- надання документального підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності;
- надання документу, який підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві;
- надання ліцензії на роздрібну торгівлю;
- надання протоколу випробувань пропонованого товару;
- наявності розгалуженої мережу АЗС (не менше 2х АЗС в кожному обласному центрі) на всій території України.
- надання списку АЗС, на яких можна отоварити талони Учасника по всій території України повинен включати інформацію щодо: області, району, адреси, бренду, широти, довготи, статусу АЗС (із зазначенням документа, який підтверджує).
- надання копії паспортів якості заводу - виробника згідно сертифікатів відповідності, які видані саме на ім’я учасника, та дійсні до 31.12.2021 р
- надання атестату про акредитацію;
- надання оригіналу листа від власника або орендаря АЗС/АЗС.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
27.01.2021 15:13
Вирішення:
У відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі повідомляємо наступне:
Під час організації та проведення процедури закупівлі замовник неухильно дотримується усіх без винятку положення чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, у тому числі базових принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), серед яких:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
При проведені закупівлі за процедурою відкритих торгів Нами, Замовником торгів, враховано особливості законодавства в частині визначення кваліфікаційних критерії до Учасників торгів. Всебічно досліджено питання встановлення вимог щодо підтвердження матеріально-технічної бази та обладнання Учасника.
Заперечуємо факт дискримінаційного характеру положень тендерної документації. Наголошуємо, що замовник визначає ряд кваліфікаційних критеріїв, технічних характеристик на власний розсуд із дотриманням базових принципів здійснення закупівель, та із врахуванням особливостей предмету закупівлю, власних потреб.
Предметом закупівлі є паливо-мастильні матеріали, способом їх отримання - АЗС, наявність в Учасника АЗС на основі власності, оренді, користування підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам, передбаченим законодавством України в частині здійснення публічних закупівель, кваліфікаційний критерій 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Правові форми використання АЗС передбачені законодавством України, а саме Цивільний кодекс України. АЗС необхідні для забезпечення безперебійної діяльності замовника торгів. Гарантійні листи від власників АЗС є беззаперечним аргументом про наявність договірних відносин із Учасником торгів, та вкотре підтверджує факт безперебійної, своєчасної поставки пального на АЗС та відпуску пального автомобілям замовника.
Умова щодо наявності сертифікатів відповідності, виданих на ім’я Учасника, із терміном дії до 31.12.2021 року є законодавчо обґрунтована. Термін дії договору, укладеного за результатами торгів, до 31.12.2021 року, про що йдеться в положеннях документації. Сертифікати відповідності підтверджують факт наявності в Учасника, товару, що є предметом закупівлі, який відповідає всім вимогам законодавства України в частині технічних характеристик.
Наявність єдиного зразка талонів створює гарантії забезпечення здійснення відпуску пального на АЗС різних торгових марок, який потенційний Учасник залучатиме до виконання умов договору. Враховуючи неодноразові відрядження автомобілів замовника, дана умова лише регулює особливості належного відпуску пального на АЗС, які будуть передбачені в умовах тендерної пропозиції Учасника. Наявність талонів різних торгових марок перешкоджає належній діяльності замовника торгів, оскільки створює перепони у відпуску пального за різними зразками талонів на АЗС різних торгових марок.
Документальне підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг),відображених на талонах, зразки яких надано Учасником (ліцензійний договір) підтверджує відповідність кваліфікаційним вимогам, передбаченим законодавством України в частині здійснення публічних закупівель, кваліфікаційний критерій 1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» (наявність обладнання та матеріально-технічної бази). Звертаємо Вашу увагу, що після детального вивчення ринку, встановлено наявність єдиних зразків талонів у багатьох суб’єктів підприємницької діяльності, до прикладу: ТОВ «ВОГ КАРД», Підприємство з іноземними інвестиціями «АМІК Україна», ТОВ «БРСМ_НАФТА», ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ Україна», ПП «ОККО Контракт». Виходячи з вищенаведеного умова щодо забезпечення конкуренції є безумовно дотримана.
Вищезазначені умови законодавчо обґрунтовані. Законодавчо замовник не обмежений у прописані вимог, які б забезпечили в повному обсязі виконання умов договору, укладеного за результатами торгів. Окрім цього, аналіз ринку свідчить про БЕЗУМОВНУ КОНКУРЕНЦІЮ на ринку, що є предметом закупівлі, навіть при наявності вищезазначених вимог. Конкуренція присутня при наявності 2-х і більше постачальників.
Метою кваліфікаційних, технічних вимог є створення передумов для належного укладення договору та подальшого його виконання, недопущення недобросовісних Учасників, які не володіють належною матеріально-технічною базою, та демпінгують ціни.
Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, що заявник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність кваліфікаційним та технічним вимог, які є вкрай необхідні для забезпечення належного виконання умов договору, укладеного за результатами торгів.
В Україні відсутнє прецедентне право (правило, встановлене у попередній юридичній справі, яке є обов'язковим чи переконливим при вирішенні подальших справ із подібними питаннями або фактами) в практичному контексті. Рішення АМКУ по конкретних торгах не має загальнообов’язкової юридичної сили при проведенні інших торгів.
Враховуючи вищенаведене, членами тендерного комітету прийнято рішення щодо відмови у задоволені вимоги Учасника в частині внесення змін в умови тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.02.2021 08:00