-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання за ДК 021:2015 - 90910000-9 (послуги з прибирання службових приміщень Миколаївської облдержадміністрації, яка знаходиться за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 22)
площа прибирання 1432,6 кв.м (більш детальна інформація щодо кількості надання послуг наведена у Додатку 2 до Тендерної документації)
Торги не відбулися
412 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 060.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 060.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2021 09:54 - 11.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції
Номер:
ccd827d6201848ec90bac7e38a584fc2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001449-b.a3
Назва:
Вимога щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
В порядку частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати додатково аргументацію, щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, так як на наше переконання тендерний комітет не врахував наступні факти:
Прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 06.12.2019, яким внесено зміни до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV, передбачено, що: Закон набирає чинності через чотири місяці з дня його опублікування (опубліковано 28.12.2019).
У той же час юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом (тобто до 28.04.2020), подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.
Враховуючи викладене вище та лист-роз’яснення Міністерства юстиції України № 245/8.4.4/32-21 від 13.01.2021 року (прикріплене) наголошуємо, що станом на 31.03.2021 нормативно-правовий акт, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, відсутній, а тому замовник не має права відхиляти тендерну пропозицію у разі, якщо кінцевим бенефіціарним власником юридичної особи є фізична особа та у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відсутня повна інформація про кінцевого бенефіціарного власника, визначена згаданим вище Законом, а саме відсутня лише інформація про дату народження, серію та номер паспорта громадянина України кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи Козолупа Сергія Миколайовича, решта необхідних даних на нього є. З огляду на викладене маємо намір звернутися з цього приводу до Органу оскарження.
Також нагадуємо Замовнику, про те що за аналогічні дії Замовника Кодексом України про адміністративні правопорушення передбачено відповідальність за частиною 3 статті 164-14.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист Міністерства юстиції України.pdf 01.04.2021 10:55
Дата подачі:
01.04.2021 10:55
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» тендерний комітет Миколаївської обласної державної адміністрації додатково повідомляє таке.
В обгрунтування вимоги ПП «Клінінг-Про» наведено норми Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX, яким внесено зміни до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» і передбачено, що вищезазначений Закон набирає чинності через чотири місяці з дня його опублікування.
Також пунктом 4 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону від 06.12.2019 № 361-IX встановлено, що юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності.
Водночас, як вищезазначений Закон, так і лист Міністерства юстиції України від 13.01.2021 № 245/8.4.4/32-21, встановлюють порядок щорічного підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи та роз’яснюють строки такого щорічного підтвердження з урахуванням необхідності прийняття нормативно-правового акту, яким має бути затверджено форму та зміст структури власності.
При цьому звертаємо увагу, що імперативна норма, яка міститься у пункті 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо обов’язку замовника відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» була включена до Закону України «Про публічні закупівлі» з часу його прийняття, тобто з 25.12.2015, та діє в повному обсязі для всіх замовників з 1 серпня 2016 року.
Пункт 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (в редакції Закону України від 26.11.2015 № 835-VIII, яка набрала чинності з 01.01.2016) визначив вичерпний обсяг інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, яка мала бути внесена до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, зокрема такої інформації, як: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером).
Проте, як Вам вже повідомлялось, обсяг наявної у державному реєстрі інформації про кінцевого бенефіціарного власника ПП «Клінінг-Про» не відповідає обсягу інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Зокрема, відсутня інформація про дату народження, серію та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.
Отже, враховуючи вищезазначені вимоги, та інформація про кінцевого бенефіціарного власника ПП «Клінінг-Про», відсутність якої в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань стала підставою для відхилення тендерної пропозиції, мала бути внесена до державного реєстру, починаючи з 01.01.2016.
У зв’язку з необхідністю неухильного додержання вимог чинного законодавства, зокрема пункту 9 частини першої статті 17, пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерну пропозицію ПП «Клінінг-Про» було відхилено.
Враховуючи вищевикладене, вимога UA-2021-01-22-001449-b.а3 щодо відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» вважається необгрунтованою та відхиляється.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції
Номер:
e69ae25a9312474c9298d96a11f21055
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001449-b.c2
Назва:
Відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
1. Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»:
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
2. Протоколом № 12 від 24.03. 2021 року тендерну, пропозицію Приватного підприємства «Клінінг-Про» відхилено відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: щодо ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЛІНІНГ ПРО», 35721142 відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник-юридична особа, зокрема дата народження, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності).
3. Вважаємо недостатньою аргументацію щодо підстав для відхилення і вимагаємо надати додаткову інформацію про причини цього, виходячи з наступного: відповідно до даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за кодом ЄДРПОУ юридичної особи 35047973, кінцевим бенефіціарним власником (контролером) є КОЗОЛУП СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ, Україна, 04176, місто Київ, Набережно-Печерська дорога, будинок 3, квартира 85 з часткою – 100 відсотків. Він же є генеральним директором Приватного підприємства «Клінінг-Про». Інших бенефіціарних власників (контролерів) у підприємства не має.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЛІНІНГ ПРО», 35721142 не є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), а також не є учасником закупівлі, а тому дані про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) цього Товариства не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції іншого підприємства, а саме: Приватного підприємства «Клінінг-Про».
Залишаємо за собою право подання скарги до органу оскарження, щодо незаконного відхилення нашої тендерної пропозиції, а також вжиття дій щодо притягнення винних осіб Замовника до передбаченої законодавством адміністративної відповідальності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2021 14:19
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги ПП «Клінінг-Про» щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель тендерний комітет Миколаївської обласної державної адміністрації повідомляє таке.
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів).
При цьому згідно з пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться визначені цим Законом відомості про юридичну особу, зокрема інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності.
Під час ознайомлення з інформацією щодо ПП «Клінінг-Про» (код ЄДРПОУ 35047973), яка міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (станом на 12.03.2021 09:40:41), з’ясовано, що обсяг наявної у державному реєстрі інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не відповідає обсягу інформації, передбаченої пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Зокрема, відсутня інформація про дату народження, серію та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи.
Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі, зокрема, не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі», та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, відхилення тендерної пропозиції ПП «Клінінг-Про» відбулось у зв’язку з необхідністю виконання замовником покладеного на нього частиною першою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідного обов’язку.
Враховуючи вищевикладене, вимога UA-2021-01-22-001449-b.c2 щодо скасування рішення про дискваліфікацію пропозиції ПП «Клінінг-Про» є безпідставною та відхиляється.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушень допущених Замовником під час проведення кваліфікації
Номер:
51c834bea93f480a8256c52e060351cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001449-b.c1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень допущених Замовником під час проведення кваліфікації
Вимога:
Вимагаємо скасувати неправомірно прийняте рішення щодо учасника ФОП Ліхневська М.В. Твердження Замовника, що учасником не накладено КЕП на документи подані у складі пропозиції не відповідає дійсності, є неправомірним та підлягає скасуванню. Повний текст вимоги у прикріплених файлах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf.p7s 03.03.2021 17:16
- Вимога.pdf 03.03.2021 17:16
Дата подачі:
03.03.2021 17:16
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель тендерний комітет Миколаївської обласної державної адміністрації повідомляє таке.
Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто кожний документ тендерної пропозиції (матеріал чи інформація) у будь-якому випадку повинен містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються цією тендерною документацією.
Встановлення вищезазначених вимог у тендерній документації, які замовник визнав за необхідне включити до неї, відповідає абзацу першому частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з пунктами 17, 23 частини першої статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон) кваліфікований електронний підпис – це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, а засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки - це апаратно-програмний або апаратний пристрій чи програмне забезпечення, які реалізують криптографічні алгоритми генерації пар ключів та/або створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки, який відповідає вимогам цього Закону.
Статтею 18 цього ж Закону визначено складові кваліфікованої електронної довірчої послуги створення, перевірки та підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що включають:
надання користувачам електронних довірчих послуг засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки для генерації пар ключів та/або створення кваліфікованих електронних підписів чи печаток, та/або перевірки кваліфікованих електронних підписів чи печаток, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
технічну підтримку та обслуговування наданих засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки.
Частиною другою статті 18 Закону встановлено, що кваліфікований електронний підпис вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, зокрема, перевіркою встановлено, що на момент створення кваліфікованого електронного підпису був чинним кваліфікований сертифікат електронного підпису підписувача, отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису тощо.
Отже, Законом регламентовано обов’язкові характеристики кваліфікованого електронного підпису, в тому числі його збереження у спеціальних засобах кваліфікованого електронного підпису.
Виходячи з вищевикладеного, тендерною документацією було визначено вичерпний перелік нормативно-правових актів, з урахуванням вимог яких мають бути подані документи тендерної пропозиції, - Закони України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Водночас, в обгрунтування Вашої вимоги наведено постанову Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», згідно з якою в рамках реалізації експериментального проекту окремим суб’єктам, надано можливість використання до 31 грудня 2021 року удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Проте, ця постанова, по-перше, не відноситься до вищезазначених законів, а по-друге, не надає Вам, як учаснику закупівлі, права не дотримуватись вимог тендерної документації.
Крім того, протягом часу подання тендерних пропозицій від Вас не надходило жодного звернення відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» про надання роз’яснень щодо тендерної документації.
За результатами перевірки кваліфікованого електронного підпису учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://сzо.gov.uа/verify було встановлено такі характеристики підпису: Тип підпису: Удосконалений, Сертифікат: Кваліфікований, Тип носія особистого ключа: Незахищений.
Отже, враховуючи вимоги тендерної документації, а також тип носія особистого ключа: Незахищений, вважаємо, що на Вашу тендерну пропозицію не накладено саме кваліфікований електронний підпис, як було передбачено тендерною документацією.
Враховуючи вищевикладене, вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію пропозиції ФОП Ліхневської М.В. є безпідставною та відхиляється.
Статус вимоги:
Відхилено