-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Ацетилен розчинний марки Б (другого гатунку))
Торги не відбулися
1 077 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 385.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 385.00 UAH
Період оскарження:
22.01.2021 09:41 - 04.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії Замовника
Номер:
d5d810c9021b42a8bb46c54ac245f01f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001176-b.c5
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-22-001176-b Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма «Кріогенсервіс» (надалі – Скаржник, Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно технічної документації подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини, а саме ацетилен розчинний марки Б (другого гатунку) що зазначено у оголошені та технічній документації.
За результатами розгляду пропозиції Товариства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства (протокол від 15.02.2021 засідання тендерного комітету КПЖ «Світанок»).
Підставою для відхилення зазначено наступне:
«1. Учасником на підтвердження кваліфікації надано лист відгук датований березнем 2020 року, що суперечить п. г) Приміток до Додатку № 1 тендерної документації, а саме: «» г) у випадку надання у складі тендерної пропозиції довідок, листів, відомостей, відгуків, витягів отриманих від інших установ, такі документи повинні бути датовані не раніше дня виходу оголошення»
2. Відповідно до п. 4 Інформація, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у тендерній документації, учасник повинен надати: п. 4.2. Документи, що визначені у додатку № 4 до тенедрної документації. Учасник надав засвідчену копію «Карта даних небезпечного фактору» не в повному обсязі (надано титульну сторінку та лист 1 з 8)та у вигляді в якому неможливо прочитати текст та реквізити в повному обсязі, що суперечить п. ж) Приміток до Додатку № 1 тендерної документації, а саме: ж)якщо учасник подає (завантажує у електронному вигляді) копію будь-яких документів – такі копії мають бути чіткими, щоб була можливість прочитати текст та всі реквізити документу»
3. Карта небезпечного фактору є офіційним документом, який підтверджує факт (наявність) державної реєстрації державного фактора. Затвердженого Постановою №19 від 20.05.2002 року Державною санітарно-епідеміологічною службою Міністерства охорони здоров‘я України».
Що стосується листа відгуку, який датований березнем 2020 року, дане положення не може суперечити вимогам наявності кваліфікації у Учасника можливості в повному обсязі виконати умови закупівлі.
Що стосується порушенням п.4 Інформація, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, при розгляді даного пункту замовником визначено, що учасник подає карту даних небезпечного фактору, що здійснив Скаржник, Замовник в тендерній документації не уточнив, що повинно бути подано даний документ зі всіма додатками.
Що ж стосується не можливості прочитати документ, то дане не відповідає дійсності, адже поданий документ можливо прочитати.
Скаржник має в наявності всі необхідні матеріали, техніку, спеціальні знання в даній галузі, дозвільні документи.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник необ'єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «ЕКОТЕХ».
При цьому визнаючи переможцем ТОВ «ЕКОТЕХ», Замовник не врахував, що даним підприємством не було подано:
1) Додаток 1,таблиця 3, розділ 2 " Відомості про Учасника "-даний документ не був наданий до закінчення кінцевого строку подання пропозицій.
2) Додаток 4 " Інформаційна довідка (в довільній формі, за підписом і печаткою) (у разі наявності) на фірмовому бланку (за наявності) від Учасника процедури закупівлі, яка містить документальне підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим цим Додатком та тендерною документацією ."
3)Таблиця 3, розділ 4 ,"Заповнений Додаток 4. (сканований оригінал). " Учаснику необхідно було заповнити таблицю з технічними характеристиками ацетилену - даний документ не був наданий до закінчення кінцевого строку подання пропозицій.
ТОВ «ЕКОТЕХ» надав такі Відомості лише на етапі розгляду його пропозиції після аукціону. Даний документ не відноситься до інформації та/або документу, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, та не є документом, який підтверджує права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, у зв‘язку з чим не може бути доданий впродовж 24 годин з моменту опублікування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, і не може бути прийнятий до уваги замовником.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору із Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов'язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ Фірма «Кріогенсервіс» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 15 лютого 2021 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕКОТЕХ» зазначене у протоколі від 22 лютого 2021 року.
Додатки:
1. Тендерна документація.
2. Копія протоколу від 15 лютого 2021 року.
3. Копія карти даних небезпечного фактору.
4. Скріншот із сайту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-22-001176-b про долучення ТОВ «ЕКОТЕХ» документів на стадії розгляду пропозицій.
5. Копії документів поданих ТОВ «ЕКОТЕХ» на стадії розгляду документів.
Пов'язані документи:
Учасник
- скрін_із закупівлі.png 02.03.2021 12:00
- Копії документів поданих ТОВ ЕКОТЕХ на етапі розгляду.pdf 02.03.2021 14:58
- Копія карти даних небезпечного фактору.pdf 02.03.2021 14:58
- Протокол від 15.02.2021 р.pdf 02.03.2021 14:58
- Протокол від 22.02.2021 р.pdf 02.03.2021 14:58
- Скарга.pdf 02.03.2021 14:58
- скрін_із закупівлі.png 02.03.2021 14:58
- Тендерна документація Замовника.pdf 02.03.2021 14:58
- скрін_із закупівлі.png 02.03.2021 16:55
- Рішення від 04.03.2021 № 4132 (+лист Замовнику).pdf 05.03.2021 15:17
- інформація про перенесення розгляду скарги від 16.03.2021 № 3726.pdf 17.03.2021 15:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2021 № 6167.pdf 29.03.2021 18:55
- Рішення від 26.03.2021 № 6167.pdf 31.03.2021 22:28
- виконання рішення Scan.pdf 02.04.2021 10:10
- Письмо АМК Scan.pdf 02.04.2021 10:10
- Протокол згідно рішення АМК.docx 02.04.2021 10:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.03.2021 14:33
Дата розгляду скарги:
16.03.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.03.2021 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.03.2021 22:28
Дата виконання рішення Замовником:
02.04.2021 10:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне підприємство КП «ЖИТЛОСЕРВІС «СВІТАНОК» повідомляє про те що тендерний комітет згідно прийнятого рішення 26.03.2021р. № 6167-р/пк-пз Постійною діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, скасувує рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЕКОТЕХ" переможцем процедури закупівлі за № UA-2021-01-22-001176-b по предмету закупівлі «24320000-3 Основні органічні хімічні речовини (Ацетилен розчинний марки Б (другого гатунку)) код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини.
Протокол від 02.04.2021року додається.
Скарга
Скасована
Скарга на дії Замовника
Номер:
8e7212936e6541c5a819e3f483b9921b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001176-b.c4
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-01-22-001176-b Товариство з обмеженою відповідальністю Фірма «Кріогенсервіс» (надалі – Скаржник, Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно технічної документації подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини, а саме ацетилен розчинний марки Б (другого гатунку) що зазначено у оголошені та технічній документації.
За результатами розгляду пропозиції Товариства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства (протокол від 15.02.2021 засідання тендерного комітету КПЖ «Світанок»).
Підставою для відхилення зазначено наступне:
«1. Учасником на підтвердження кваліфікації надано лист відгук датований березнем 2020 року, що суперечить п. г) Приміток до Додатку № 1 тендерної документації, а саме: «» г) у випадку надання у складі тендерної пропозиції довідок, листів, відомостей, відгуків, витягів отриманих від інших установ, такі документи повинні бути датовані не раніше дня виходу оголошення»
2. Відповідно до п. 4 Інформація, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у тендерній документації, учасник повинен надати: п. 4.2. Документи, що визначені у додатку № 4 до тенедрної документації. Учасник надав засвідчену копію «Карта даних небезпечного фактору» не в повному обсязі (надано титульну сторінку та лист 1 з 8)та у вигляді в якому неможливо прочитати текст та реквізити в повному обсязі, що суперечить п. ж) Приміток до Додатку № 1 тендерної документації, а саме: ж)якщо учасник подає (завантажує у електронному вигляді) копію будь-яких документів – такі копії мають бути чіткими, щоб була можливість прочитати текст та всі реквізити документу»
3. Карта небезпечного фактору є офіційним документом, який підтверджує факт (наявність) державної реєстрації державного фактора. Затвердженого Постановою №19 від 20.05.2002 року Державною санітарно-епідеміологічною службою Міністерства охорони здоров‘я України».
Що стосується листа відгуку, який датований березнем 2020 року, дане положення не може суперечити вимогам наявності кваліфікації у Учасника можливості в повному обсязі виконати умови закупівлі.
Що стосується порушенням п.4 Інформація, яка підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, при розгляді даного пункту замовником визначено, що учасник подає карту даних небезпечного фактору, що здійснив Скаржник, Замовник в тендерній документації не уточнив, що повинно бути подано даний документ зі всіма додатками.
Що ж стосується не можливості прочитати документ, то дане не відповідає дійсності, адже поданий документ можливо прочитати.
Скаржник має в наявності всі необхідні матеріали, техніку, спеціальні знання в даній галузі, дозвільні документи.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що Замовник необ'єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «ЕКОТЕХ».
При цьому визнаючи переможцем ТОВ «ЕКОТЕХ», Замовник не врахував, що даним підприємством не було подано:
1) Додаток 1,таблиця 3, розділ 2 " Відомості про Учасника "-даний документ не був наданий до закінчення кінцевого строку подання пропозицій.
2) Додаток 4 " Інформаційна довідка (в довільній формі, за підписом і печаткою) (у разі наявності) на фірмовому бланку (за наявності) від Учасника процедури закупівлі, яка містить документальне підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим цим Додатком та тендерною документацією ."
3)Таблиця 3, розділ 4 ,"Заповнений Додаток 4. (сканований оригінал). " Учаснику необхідно було заповнити таблицю з технічними характеристиками ацетилену - даний документ не був наданий до закінчення кінцевого строку подання пропозицій.
ТОВ «ЕКОТЕХ» надав такі Відомості лише на етапі розгляду його пропозиції після аукціону. Даний документ не відноситься до інформації та/або документу, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, та не є документом, який підтверджує права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, у зв‘язку з чим не може бути доданий впродовж 24 годин з моменту опублікування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, і не може бути прийнятий до уваги замовником.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору із Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов'язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ Фірма «Кріогенсервіс» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 15 лютого 2021 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕКОТЕХ» зазначене у протоколі від 22 лютого 2021 року.
Додатки:
1. Тендерна документація.
2. Копія протоколу від 15 лютого 2021 року.
3. Копія карти даних небезпечного фактору.
4. Скріншот із сайту https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-22-001176-b про долучення ТОВ «ЕКОТЕХ» документів на стадії розгляду пропозицій.
5. Копії документів поданих ТОВ «ЕКОТЕХ» на стадії розгляду документів.
Пов'язані документи:
Учасник
- скрін_із закупівлі.png 02.03.2021 11:45
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
02.03.2021 12:01
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення Переможця
Номер:
4e833e0a787b4c70b87f0277dfefdee3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001176-b.c3
Назва:
Неправомірне визначення Переможця
Вимога:
Просимо переглянути рішення про Визначення Переможцем торгів ТОВ ЕКОТЕХ,оскільки їх тендерна пропозиція не містить всіх необхідних документів,які вимагалися тендерною документацією. А саме : 1) Додаток 1,таблиця 3,розділ 2 " Відомості про Учасника "-даний документ не був наданий до закінчення кінцевого строку подання пропозицій. ТОВ ЕКОТЕХ надав такі Відомості лише на етапі розгляду його пропозиції після аукціону. Даний документ не відноситься до інформації та/або документу, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону,та не є документом,який підтверджує права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.,тому він не може бути доданий впродовж 24 годин з моменту опублікування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель,і не може бути прийнятий до уваги замовником. 2) Додаток 4 " Інформаційна довідка (в довільній формі, за підписом і печаткою) (у разі наявності) на фірмовому бланку (за наявності) від Учасника процедури закупівлі, яка містить документальне підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим цим Додатком та тендерною документацією ." -даний документ не був наданий до закінчення кінцевого строку подання пропозицій. ТОВ ЕКОТЕХ надав такі Відомості лише на етапі розгляду його пропозиції після аукціону. Даний документ не відноситься до інформації та/або документу, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону,та не є документом,який підтверджує права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.,тому він не може бути доданий впродовж 24 годин з моменту опублікування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель,і не може бути прийнятий до уваги замовником. 3)Таблиця 3 ,розділ 4 ,"Заповнений Додаток 4. (сканований оригінал). " Учаснику необідно було заповнити таблицю з технічними характеристиками ацетилену - даний документ не був наданий до закінчення кінцевого строку подання пропозицій. ТОВ ЕКОТЕХ надав такі Відомості лише на етапі розгляду його пропозиції після аукціону. Даний документ не відноситься до інформації та/або документу, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону,та не є документом,який підтверджує права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.,тому він не може бути доданий впродовж 24 годин з моменту опублікування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель,і не може бути прийнятий до уваги замовником. Враховуючи все вищезазначене,просимо переглянути рішення та дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВ ЕКОТЕХ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2021 14:03
Вирішення:
Розглянувши на засіданні тендерного комітету Вашу вимогу щодо перегляду рішення про визначення переможцем торгів маємо повідомити наступне:
Тендерний комітет вважає що надані за власним бажанням документи Учасником ТОВ «ЕКОТЕХ» підпадають під формальні помилки описані в пункті 2 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації.
2. Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
та не є суттєвими для відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ЕКОТЕХ».
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Неправомірне визначення Переможця
Номер:
6d7b1cbe12174b3dbf0f4ea0981eed2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001176-b.c2
Назва:
Неправомірне визначення Переможця
Скарга:
Просимо переглянути рішення про Визначення Переможцем торгів ТОВ ЕКОТЕХ,оскільки їх тендерна пропозиція не містить всіх необхідних документів,які вимагалися тендерною документацією.
А саме :
1) Додаток 1,таблиця 3,розділ 2 " Відомості про Учасника "-даний документ не був наданий до закінчення кінцевого строку подання пропозицій. ТОВ ЕКОТЕХ надав такі Відомості лише на етапі розгляду його пропозиції після аукціону. Даний документ не відноситься до інформації та/або документу, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону,та не є документом,який підтверджує права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.,тому він не може бути доданий впродовж 24 годин з моменту опублікування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель,і не може бути прийнятий до уваги замовником.
2) Додаток 4 " Інформаційна довідка (в довільній формі, за підписом і печаткою) (у разі наявності) на фірмовому бланку (за наявності) від Учасника процедури закупівлі, яка містить документальне підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі, встановленим цим Додатком та тендерною документацією ." -даний документ не був наданий до закінчення кінцевого строку подання пропозицій. ТОВ ЕКОТЕХ надав такі Відомості лише на етапі розгляду його пропозиції після аукціону. Даний документ не відноситься до інформації та/або документу, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону,та не є документом,який підтверджує права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.,тому він не може бути доданий впродовж 24 годин з моменту опублікування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель,і не може бути прийнятий до уваги замовником.
3)Таблиця 3 ,розділ 4 ,"Заповнений Додаток 4. (сканований оригінал). " Учаснику необідно було заповнити таблицю з технічними характеристиками ацетилену - даний документ не був наданий до закінчення кінцевого строку подання пропозицій. ТОВ ЕКОТЕХ надав такі Відомості лише на етапі розгляду його пропозиції після аукціону. Даний документ не відноситься до інформації та/або документу, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону,та не є документом,який підтверджує права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.,тому він не може бути доданий впродовж 24 годин з моменту опублікування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель,і не може бути прийнятий до уваги замовником.
Враховуючи все вищезазначене,просимо переглянути рішення та дискваліфікувати пропозицію Учасника ТОВ ЕКОТЕХ
Пов'язані документи:
Учасник
- для тендера.pdf 24.02.2021 14:01
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
24.02.2021 14:03
Вимога
Вирішена
ГОСТ
Номер:
237414431b3f4f0b8f759aa7a4425596
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-22-001176-b.b1
Назва:
ГОСТ
Вимога:
Найбільші виробники Ацетилену ( ПП "ЛАНГ", ПрАТ "Лінде Газ УКраїна") в своїх сертифікатах вказують ТУ У. Для підтвердження можемо надати копії сертифікатів якості. Тим більше,що вказаний Вами ГОСТ НЕ ДІЄ на території України.
Просимо Вас внести зміни в документацію та змінити ГОСТ
Пов'язані документи:
Учасник
- сертификат (1).pdf 25.01.2021 11:28
- №118 Ацетилен 10-11.12.20 (40Л0.pdf 25.01.2021 11:29
- ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД .docx 25.01.2021 13:14
Дата подачі:
25.01.2021 11:29
Вирішення:
Зважаючи на Вашу вимогу, ми внесли зміни до тендерної документації, та додали до вимог у сертифікатах ТУ У.
Статус вимоги:
Задоволено