• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Сметана не менше 20% жирності

Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради»63304, Україна, Харківська область, м. Красноград, вул. Соборна, буд. 77,тел.,+380574472191,факс+380574470328, ЄДРПОУ 43991328; категорія п.3 ч.4. ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі); вид аб. 3., п. 5, ч. 2, ст. 4 (спрощена закупівля)

Завершена

174 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 871.50 UAH
Період оскарження: 22.01.2021 09:33 - 28.01.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне відхилення

Номер: f0523148087140caa1d4ece033efed07
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-22-001036-b.b1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення 05.02.2021 року Комунальна установа «Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради» (далі – Замовник) відхилила пропозицію Фізичної особи – підприємця Шульгінова Олега Івановича (далі – ФОП Шульгінов О. І.). Відповідно до абз. 2 п. 14 ст. 14 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. В протоколі № 39 від 05.02.2021 року Замовник виклав причини відхилення моєї пропозиції, з якими я не погоджуюсь та керуючись нормами Закону вимагаю надати мені додаткову аргументацію по наступним підставам: 1. Щодо неподання актів виконаних робіт з дезінсекції та дератизації потужностей. Відповідно до п. Г п. 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» п. 3.1. «Зміст і спосіб подання пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки пропозиції» Інструкції для учасників під час проведення спрощеної процедури закупівлі товару (далі – Інструкція), учасники мали надати у складі пропозиції «акти виконаних робіт з дезінсекції та дератизації потужностей (об’єктів), зазначених у інформаційній довідці, за період з 01.10.2020р. до дати подання тендерної пропозиції». Тобто даною вимогою не визначено скільки разів має бути проведена дезінсекція та дератизація потужностей протягом вказаного періоду та не встановлено кількість актів виконаних робіт з дезінсекції та дератизації потужностей, яка має бути надана у складі пропозиції. Крім того чинним законодавством встановлено, що профілактичні дезінфекційні заходи проводяться не рідше двох разів на рік - навесні та восени (абз. 2 ст. 33 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб»). ФОП Шульгінов О. І. у складі пропозиції надав файл «Акти дератизація, дезінсекція.pdf», у якому надані акти виконаних робіт з профілактичної дезінсекції та дератизації № 26/19/3 від 29.09.2020 року та № 26/19/4 від 29.12.2020 року. Дата подання пропозицій даної закупівлі – 04.02.2021 року. Шульгінов О. І. у складі пропозиції надав акти виконаних робіт з профілактичної дезінсекції та дератизації № 26/19/3 від 29.09.2020 року та № 26/19/4 від 29.12.2020 року, тобто за період з 01.10.2020р. до дати подання тендерної пропозиції, що відповідає вимогам Інструкції. Таким чином моя пропозиція по цій підставі відхилена неправомірно. 2. Щодо надання документів по запровадження Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). Відповідно до п. 1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» п. 3.1. «Зміст і спосіб подання пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки пропозиції» Інструкції для учасників під час проведення спрощеної процедури закупівлі товару, учасники мали надати: «Для підтвердження функціонування (або впровадження) системи управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг перевезення на підприємстві Учасника та/або Перевізника (у разі, якщо перевезення предмету закупівлі здійснюється із залученням Перевізника), Учасник обов’язково надає сертифікат на відповідність одному із стандартів ДСТУ ISO 22000/ ISO 22000/ ДСТУ 4161/ IFS/ BRC/ FSSC 22000. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікату(ів), надається позитивний акт Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (форма акту затверджена наказом Мінагрополітики України № 446 від 08.08.2019) та для підтвердження, відповідно, Учасником або Перевізником запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), наступні документи: - наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; - політику щодо безпечності харчових продуктів; - план(и) НАССР, що передбачені одним із стандартів ДСТУ ISO 22000/ ISO 22000/ ДСТУ 4161/ IFS/ BRC/ FSSC 22000; - програми-передумови, що передбачені одним із стандартів ДСТУ ISO 22000/ ISO 22000/ ДСТУ 4161/ IFS/ BRC/ FSSC 22000; - звіти про результати внутрішніх аудитів; - журнали, що передбачені одним із стандартів ДСТУ ISO 22000/ ISO 22000/ ДСТУ 4161/ IFS/ BRC/ FSSC 22000». Тобто за умовами Інструкції, учасники мали надати у складі пропозиції сертифікат на відповідність одному із стандартів ДСТУ ISO 22000/ ISO 22000/ ДСТУ 4161/ IFS/ BRC/ FSSC 22000 стосовно надання послуг перевезення на підприємстві Учасника та/або Перевізника (у разі, якщо перевезення предмету закупівлі здійснюється із залученням Перевізника). Інші документи щодо запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), учасники мали надати тільки за відсутності вищевказаного сертифікату. ФОП Шульгінов О. І. у складі пропозиції надав сертифікат перевізника (ФОП Горбачова Дмитра Васильовича) ДСТУ ISO 22000: 2007 (ISO 22000: 2005, IDT) на систему управління безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг щодо транспортування харчових продуктів. Послуги перевезення надаються перевізником ФОП Горбачовим Дмитром Васильовичем мені за договором про внутрішні перевезення вантажів автомобільним транспортом у місцевому та міжміському сполученні від 10 листопада 2020 року № 11.2020/8, який є у складі моєї пропозиції. Таким чином за умовами Інструкції, учаснику спрощеної закупівлі ФОП Шульгінову О. І. у складі пропозиції не потрібно було надавати документи щодо запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), оскільки він надав сертифікат на відповідність стандарту ДСТУ ISO 22000: 2007 (ISO 22000: 2005, IDT). Таким чином моя пропозиція по цій підставі відхилена неправомірно. Керуючись вищевикладеним вимагаю скасувати неправомірне рішення щодо відхилення моєї пропозиції або надати мені додаткову аргументацію щодо причин невідповідності моєї пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вашу пропозицію буде розглянуто сьогодні.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 08.02.2021 14:53