• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК – 021:2015 код 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони комунального некомерційного підприємства «Вишгородська центральна районна лікарня» Вишгородської міської ради)

Завершена

1 749 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 747.20 UAH
Період оскарження: 21.01.2021 16:49 - 26.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 54ad3e24bb384560aaf3559dc4aad75c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-010349-b.a16
Назва: скарга
Скарга:
щодо дискримінаційних вимог Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 15.02.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.02.2021 10:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.02.2021 18:45
Дата виконання рішення Замовником: 22.02.2021 15:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконане
Автор: ПП Атлант, Насонов Геннадій Іванович +380442424547 Atlant.p.p@i.ua
Вимога
Відхилено

Копія дозволу Українського державного центру радіочастот на право експлуатації радіоелектронного засобу радіозв’язку (базової станції) аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 9 Вт у регіоні надання послуг

Номер: e02ab3e6c88245c6850e4da30e619abb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-010349-b.b15
Назва: Копія дозволу Українського державного центру радіочастот на право експлуатації радіоелектронного засобу радіозв’язку (базової станції) аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 9 Вт у регіоні надання послуг
Вимога:
Шановний замовник, дана вимога є дискримінаційною та такої, що суперечить чинному законодавству і обмежує добросовісну конкуренцію серед учасників процедури відкритих торгів. Щодо потужності вихідного сигналу передавача – 9 Вт, Чим саме обумовлено така потужність, якщо згідно Заокну вистачає і 2 Вт? Тому пропонуємо змінити необхідну потужність до 2 Вт. Потужності вихідного сигналу передавача у розмірі 2 Вт цілком достатньо для якісного та безперебійного зв’язку. ВЕЛИЧЕЗНЕ ПО ДРУГЕ: Порядок обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами регулюється Наказом МВС України від 18.04.2013 № 375 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16.05.2013 за № 746/23278). Зокрема, пунктом 2.1. Порядку передбачено, що транспорт реагування обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, зокрема радіостанціями, засобами стільникового, супутникового, транкінгового зв'язку. У пункті 2.2. цього ж нормативно-правового документи зазначено, що засоби радіотехнічного зв'язку використовуються з метою забезпечення постійного зв'язку між персоналом охорони транспорту реагування, пунктом (пунктами) централізованого спостереження, іншими структурними підрозділами суб'єкта охоронної діяльності. Також зазначимо, що вказаним документом передбачено можливість обладнання транспорту реагування різноманітними засобами зв'язку на вибір суб’єкта охоронної діяльності, а ні у якому разі не конкретний вид радіотехнічного зв'язку, який чомусь вимагає від потенційних учасників Замовник. ТОБТО ЯК БАЧИТЕ ЗАКОНОДАВЕЦЬ ДАЄ ВИБІР ЗВ'ЯЗКУ, А ВИ НІ, ТО ВИ ЩО КРУТІШЕ ЗА ЗАКОНОДАВЦЯ??? Тому вимагаємо виключення вимоги про надання Копії дозволу Українського державного центру радіочастот на право експлуатації радіоелектронного засобу радіозв’язку (базової станції) аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 9 Вт у регіоні надання послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі, учасникам необхідно копію дозволу Українського державного центру радіочастот на право експлуатації радіоелектронного засобу радіозв’язку (базової станції) аналогового ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача не менше 9 Вт у регіоні надання послуг. Повідомляємо, що дана вимога не носять дискримінаційного характеру, а тим більше не мають на меті звузити коло потенційних учасників. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Користуючись даним правом, було визначено вичерпний перелік документів, які повинні бути поданими з метою відбору учасників, які мають необхідну матеріально - технічну базу, кваліфікований персонал та досвід надання аналогічних послуг. Тобто, метою встановлення кваліфікаційних вимог є прагнення Замовника отримати послуги найвищої якості та бути впевненим, що переможець буде забезпечений усім необхідним для надання послуг. Додатково звертаємо увагу, що в Додатку 3 Тендерної документації зазначено наступне: виконавець повинен забезпечувати виклик групи швидкого реагування безпосередньо на «Об'єкт» 24 години на добу, щодня, забезпечити реагування на спрацювання тривожного сигналу ГШР протягом не більше 15 хвилин. Саме у разі виникнення подібної ситуації, для спілкування охоронця з групою, знадобиться та будуе просто необхідними якісний та постійний зв’язок. У зв’язку з тим, що об’єкт, що підлягає охороні, потребує посиленої охорони оскільки має особливе значення (Центральна районна лікарня, склад та лабороторії де знаходяться ліки які містять наркотичні складові а також Спеціальну палату стаціонарного лікування затриманих, взятих під варту чи засуджених осіб) вкрай важливо забезпечити безпеку відвідувачів, та працівників підприємства. Вважаємо, що даною вимогою, Ви не довели та документально не підтвердили необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердили неможливість виконання вказаної умови Документації та не довели, яким чином наведена вище умова Документації порушує ваші права та законні інтереси , пов’язані з участю у Процедурі закупівлі. Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (не менше двох одиниць, який відповідає вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність»), а також належить Учаснику на праві власності або є орендованими ;

Номер: 99046ee1d62f48648fdfb1eae2f498c7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-010349-b.b14
Назва: Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (не менше двох одиниць, який відповідає вимогам ЗУ «Про охоронну діяльність»), а також належить Учаснику на праві власності або є орендованими ;
Вимога:
Згідно статті 1 ЗУ "Про охоронну діяльність" транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. ТОМУ Є ПИТАННЯ: а чого це у Вас можливе використання орендованого транспорту, якщо ЗАКОН ЦЕ НЕДОЗВОЛЯЄ? В законі чітко вказано - у власності, тобто учасник є власником! Тому вимагаємо відкорегувати Вашу документацію згідно чинного законодавства!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Єдиною метою, якою ми керуємося при підготовці тендерної документації, є придбання вчасних та якісних послуг з охорони наших об’єктів при безумовному дотриманню принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, наведених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Вважаємо за доцільне звернути Вашу увагу, що пунктом 4 Ст. 3 Закону застерігається, що «відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом». Пункто 3 Ст. 16 Закону зазначено, що «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання. Одною з правових засад щодо залучення таких потужностей є оренда (у тому числі й автомобілів реагування, з оформленням відповідної документації). Отже, ми не вбачаємо в цій частині тендерної документації невідповідностей чинному законодавству України та не плануємо вносити зміни до її вимог.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Довідки МВС 30 днів

Номер: 258d207d6cbb41fd9e2d71a8e22bf7ca
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-010349-b.b13
Назва: Довідки МВС 30 днів
Вимога:
У Вас не міжнародні торги, а звичайні відкриті. Питання: як отримати довідку МВС (за 15 днів - це термін відкритих торгів), якщо вона отримується протягом 30 днів? Потрібно бути ясновидцем і замовити наперед? Також питання, якщо ви хочете знати, що охоронники дійсно не були засуджені, то може логічніше отримати на них "Свіжі" МВС перед підписанням договору вже від переможця безпосередньо, а не від 10 різних учасників? Що ж ми отримали задоволення від Вашої документації, сподіваємось, що Ви також отримаєте задоволення від написання відповідей. Успіху! Дуже очікуємо на відповіді. З повагою та найкращими побажаннями.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З метою уникнення ризиків потрапляння до складу охоронників лікувальної установи осіб, які нещодавно могли мати судимість за скоєння умисних злочинів, Замовник і встановив вимогу надання відповідної довідки МВС, яка видана не раніше тридцяти днів до моменту розкриття тендерних пропозицій. Також хочемо зауважити, що відповідно до ст. 16 Закону України "Про захист персональних даних", наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 максимальний строк надання Довідки встановлено протягом 30 календарних днів з дня надходження запиту. Разом з тим на даний час Державне Підприємство "ДОКУМЕНТ" надає послуги по здійсненню представницьких функцій у підрозділах МВС України з питань оформлення інформаційної довідки про відсутність або наявність судимостей. Термін видачі довідки від 3(трьох) до 14 (чотирнадцяти) робочих днів. Зважаючи на те, що строк подачі тендерної пропозиції складає 16 днів, будь-який учасник у разі відсутності довідки МВС, має змогу отримати вищезазначені довідки у строк достатній для учасні в закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Договір страхування 3 млн

Номер: 2ca3d251200e41f99c274c8d7648d56a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-010349-b.b12
Назва: Договір страхування 3 млн
Вимога:
Доброго вечора, шановний замовнику! Питання 1: Керуючись нормами Закону України «Про страхування»(далі Закон) страхування може бути добровільним або обов’язковим. Відповідно до ст.6 «Добровільне страхування та його види» до видів добровільного страхування відносять страхування відповідальності перед третіми особами(п.15 ст.6 Закону). Тобто даний вид страхування є добровільним, а не обов’язковим. Питання 2: закупівля у вас на 1 749 440,00 грн, а договір страхування - 3 млн? Логічне питання: що ви будете робити з рештою 1,2 млн? От звідки Ви берете ці цифри? Чи дійсно там монетку кидаєте? 3 млн - це не 6%, не 50% , не 100%. То звідки ця цифра??? Надайте документ, звідки у Вас така цифра і на основі чого вона сформована? Тому вимагаємо виключити вимогу про Договір добровільного страхування професійної відповідальності учасника перед третіми особами, чинний на момент розкриття тендерних пропозицій. Загальна страхова сума (ліміт відповідальності) по цьому Договору повинен становити не менше 3 млн. грн. та внести зміни, а ні - то АМКУ чекає на нас із Вами, тільки Ви без охорони залишитесь ,але Вам це мабуть не суттєво. Успіхів! Чекаємо на відповідь!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Статутний фонд 6% від ОВ

Номер: e8df12d7880d4613b9478b5732d3ef26
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-010349-b.b11
Назва: Статутний фонд 6% від ОВ
Вимога:
Вечір добрий, шановний замовнику! А чому статутний фонд має бути саме 6 % від очікуваної вартості? Чому не 6,2 або 6,5 або 7? Чи 150% від очікуваної вартості??? Ось дійсно, як Ви складаєте ці вимоги? Яким законодавством керуєтесь? Скажіть яким, і ми собі почитаємо, де таке написано. Чи Ви на своїх зборах тендерного комітету монетку підкидаєте, яку цифру поставити - 6 чи 16%? Згідно Закону України «Про господарські товариства», Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», Господарського кодексу України обмеження щодо мінімального розміру статутного капіталу товариства з обмеженою відповідальністю та товариства з додатковою відповідальністю відсутні (мінімальні розміри їхніх статутних капіталів не обмежуються). Згідно вище вказаного чинного законодавства України на сьогодні не встановлено обов’язкового мінімального розміру статутного капіталу для приватних підприємств, розмір статутного капіталу приватного підприємства визначається засновником (засновниками) самостійно. Для приватних підприємств мінімальний розмір статутного капіталу не встановлено. Тому вкотре наголошуємо, не відповідати нам, що нам так хочется згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" і що Ви можете встановлювати свої додаткові вимоги, так, Ви можете, але вимоги, які відповідають здоровому глузду, і хоч якось керуються законом! А не все, що Вам заманеться! Також почитайте практику АМКУ щодо цього питання і подивіться скільки рішення АМКУ на користь скаржника з приводу даного питання! Тому вимагаємо виключити вимогу про те, що при цьому внесок учасників (сформований статутний фонд) повинен складати не менше 6% від очікуваної вартості закупівлі і внести зміни! Інакше, зустрінемося в АМКУ, тим паче Вам з Вишгорода не дуже далеко їхати!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Замовником встановлено вимогу щодо суми сформованого статутного фонду не менше 6% від очікуваної вартості закупівлі в зв’язку з тим, що хоче укласти договір з надійним партнером, який у разі неякісного виконання послуг з охорони об’єкту нестиме гарантії компенсації ймовірної шкоди, заподіяного майну Замовника. Замовник має право беззаперечне право на додаткові гарантії на надання якісних послуг, зокрема надійного партнера який може гарантувати їх якісне виконання протягом терміну дії договору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Аналогічний договір

Номер: 74ed99a7b24a48a2b0b932b404714814
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-010349-b.b10
Назва: Аналогічний договір
Вимога:
Замовнику, Тендерною документацією визначено, що під аналогічним договором мається на увазі договір з надання послуг з охорони державних підприємств (організацій) з кількістю постів не менше 4, який оприлюднений в системі електронних закупівель «Прозорро». По - перше, чому для Вас бульш важливий не сам факт підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору в учасника, що свідчимите про надання якісних послуг Вам, як замовнику, а встановлення критеріїв які лише ускладнюють вибір переможця та не сприяють обранню найкращого надавача послуг? Для нас незрозуміло, чим може відрязнятись надання послуг державному підприємству та, наприклад, комунальному чи приватному. Якщо керуватись здоровим глуздом, то стає зрозумілим, що форма власності замовника жодним чином не впливає на якість послуг, які надаються. По-друге, такий договір має бути ще й оприлюдненим в системі електронних закупівель «Прозорро». Якщо брати до уваги, що аналогічні договори можуть бути укладені з підприємствами приватної власності, то стає сумнівною їх наявність в системі "Прозорро". Замовнику, ми як учасник, вимагаємо припинити лобіювати інтереси конкретного учасника, та навмисно ускладнювати процедуру публічної закупівлі, встановлюючи дискримінаційні критерії до вибору учасників. Вимагаємо виключити дане визначення поняття аналогічності договорів, що свідчили б про наявність відповідного досвіду в учасників, а саме прибрати пункти: "охорони державних підприємств" та "який оприлюднений в системі електронних закупівель «Прозорро»". У випадку ігнорування чи необґрунтованого відхилення нашої вимоги, ми будемо вимушені звертатись до Держаудитслужби для моніторингу даної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Свідоцтва охоронників 4 розряду

Номер: e1c08a42f65443b8bd7cae2f4104c078
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-010349-b.b9
Назва: Свідоцтва охоронників 4 розряду
Вимога:
Також, дуже цікавить вимога щодо надання в складі пропозиції копій свідоцтв про проходження охоронниками навчання у відповідному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації «охоронник» четвертого розряду (не менше 50% від задіяних охоронників), решта – третього розряду, державного зразку для всіх охоронників, яких планується задіяти. Чим Ви керувались, Замовнику, встановлюючи останню? Відповідно до Наказу МІНІСТЕРСТВА ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 29.12.2004 N 336, встановлено такі кваліфікаційні вимоги до професії "охоронник": 3-й розряд(**) Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та професійна підготовка на виробництві. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 2 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 3 років. Охорона об'єктів з високим ступенем ризику(*). 4-й розряд(**) Повна загальна середня освіта та професійно-технічна освіта. Підвищення кваліфікації та стаж роботи за професією охоронника 3 розряду - не менше 1 року. Або стаж роботи за професією (службовою діяльністю), пов'язаною із захистом громадського порядку, боротьбою зі злочинністю, охороною об'єктів та майна, - не менше 4 років. Даним НПА передбачено також, що у випадках, передбачених законодавством, охоронник 3 та 4 розряду має право на використання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, або вогнепальної зброї. При цьому, охоронник 3 розряду також має право здійснювати охорону об'єктів з високим ступенем ризику. Різниця полягає лише в стажі роботи за професією (службовою діяльністю). Якісні показники кваліфікації охоронника 3 та 4 розряду абсолютно ідентичні. При цьому, особа, яка проходить навчання, сама обирає чи отримувати їй кваліфікацію охоронника 4 розряду, чи ні. На сьогодні, встановивши дану вимогу, Ви, Замовнику, грубо порушуєте принцип максимальної економії та ефективності, тому що змушуєте учасників організовувати навчання для працівників та отримувати кваліфікацію, яка законом не передбачена в обов'язковому порядку, а також є абсолютно непотрібною для охорони Вашого об'єкту, тому що для цього достатньо залучити охоронників навіть 2 розряду, не кажучи вже про третій та четвертий. Проте, навіть якщо хтось з учасників виявить бажання організувати відповідне навчання для своїх працівників, то не зможе взяти участь у Вашій закупівлі з банально простої причини: охоронці просто не встигнуть пройти відповідне навчання до закінчення строку подачі пропозицій. Тобто, даною вимогою Ви обмежили право на участь усіх учасників які не мають, та, як виявляється, не повинні мати в штаті охоронників 4 розряду. Що стосується свідоцтв державного зразку, то повідомляємо, що ст.14 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI передбачено, що персонал охорони навчається, проходить підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації в навчальних закладах різних форм власності. Підготовка персоналу охорони 1-3 розряду може також здійснюватися суб'єктами охоронної діяльності. Тому, для нас залишається незрозумілим, на підставі чого Ви встановлюєте вимоги, не передбачені чинним законодавством та вимагаєте свідоцтво про набуття(підвищення) відповідної кваліфікації державного зразка, свідомо обмежуючи участь учасників, які відповідного свідоцтва не мають. На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити дискримінаційну вимогу про наявність у штаті учасника охоронців 4 розряду та надання свідоцтв державного зразка.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Законом надане право на власний розсуд визначати кваліфікаційні вимоги, які є необхідними з точки зору замовника для належного виконання умов договору. У зв’язку з тим, що об’єкт, що підлягає охороні, потребує посиленої охорони оскільки має особливе значення (Центральна районна лікарня, склад та лабораторії де знаходяться ліки які містять наркотичні складові а також Спеціальну палату стаціонарного лікування затриманих, взятих під варту чи засуджених осіб), то на глибоке переконання Замовника, охоронники, що задіяні, потребують постійного підвищення кваліфікації та отримувати нові знання відповідно до ліцензійних умов з охоронної діяльності необхідних для виконання своїх обов’язків. У зв’язку з цим Вимоги замовника не дискримінують Учасників, оскільки будь-який учасник має право та можливість мати належну матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Про досвід роботи на ринку

Номер: 6ad2b56db59e43f39d183211fc345b9d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-010349-b.b8
Назва: Про досвід роботи на ринку
Вимога:
Приєднуючись до вимог інших учасників, ми використовуємо своє право на звернення до замовника з вимогою. Замовнику, поясніть, на підставі якого нормативно-правового акту Вами вимагається наявність в учасників досвіду роботи на ринку охоронних послуг не менше 3 років? По-перше, ні Законом України "Про охоронну діяльність" від 22.03.2012 № 4616-VI, ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960, не встановлено жодних вимог до суб'єкта охоронної діяльності стосовно строку провадження господарської діяльності. Тобто, відповідно до законодавства, новостворене підприємство може надавати охоронні послуги хоч в день отримання ліцензії. По-друге, Законом України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII, конкретніше статтею 16, визначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Тобто, Законом прямо встановлено, що на підтвердження досвіду надання аналогічних послуг, замовник може вимагати надання аналогічних договорів та супутніх документів, що є достатнім підтвердженням такого досвіду. В свою чергу, зауважуємо, що за три роки існування, охоронне підприємство може не виконати жодного договору та не мати абсолютно ніякого досвіду, проте відповідно до Вашої документації, Замовнику, такий учасник є найбільш якісним надавачем послуг. Тому, вимагаємо виключити дану вимогу, через її абсурдність, дискримінаційний характер, порушення основних принципів здіянення закупівель та обмеження участі новостворених підприємств та підприємств які не мають 3 років досвіду на ринку охоронних послуг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Спеціаліст з обслуговування охоронної та пожежної сигналізації (електромонтер) з робітничою кваліфікацією не менше 5 розряду

Номер: ba8719011b734f80a394beaad39f9574
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-010349-b.b7
Назва: Спеціаліст з обслуговування охоронної та пожежної сигналізації (електромонтер) з робітничою кваліфікацією не менше 5 розряду
Вимога:
По-перше, відповідно до ДСПТО 7241.C.33.14 - 2014 Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 5 розряду виконує наступні завдання та обов'язки: Розбирає, здійснює капітальний ремонт, складає, встановлює і центрує високовольтні електричні машини та електроапарати різних типів і систем з напругою до 15 кВ. Налагоджує схеми та усуває дефекти у складних пристроях засобів захисту та приладах автоматики і телемеханіки. Обслуговує силові та освітлювальні установки з особливо складними схемами вмикання електроустаткування та схем машин і агрегатів, зв'язаних у поточну лінію, а також устаткування з автоматичним регулюванням технологічного процесу. Здійснює монтаж і ремонт кабельної мережі напругою понад 35 кВ, з монтуванням увідних пристроїв і з'єднувальних муфт. Виконує ремонт, монтаж, установлення і налагодження ртутних випрямлячів і високочастотних установок потужністю понад 1000 кВт. Проводить монтаж, ремонт, налагодження та обслуговування пристроїв автоматичного регулювання режимів роботи доменних, сталеплавильних печей, прокатних станів, блокувальних, сигналізаційних, керуючих пристроїв тунельних печей, систем диспетчерського автоматизованого керування, поточно-транспортних технологічних ліній, зварювального устаткування з електронними схемами керування, агрегатів електроустаткування і верстатів із системами електромашинного керування, із зворотним зв'язком по струму та напрузі. Ремонтує складне електроустаткування сушильних та вакуумних печей, унікальних автоматів максимального струму та автоматичних стрічок. Проводить балансування роторів електричних машин, виявляє та усуває вібрацію. В той час як Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду виконує наступні завдання: нескладні роботи на відомчих електростанціях, трансформаторних електропідстанціях з повним їх вимиканням від напруги оперативних перемикань у електромережі, ревізією трансформаторів, вимикачів, роз'єднувачів і приводів до них без розбирання конструктивних елементів. Регулює навантаження електроустаткування, встановленого на обслуговуваній дільниці. Ремонтує, заряджає і встановлює вибухобезпечну арматуру. Обробляє, зрощує, ізолює і паяє проводи напругою понад 1000 В. Обслуговує і ремонтує сонячні і вітрові енергоустановки потужністю понад 50 кВт. Бере участь у ремонті, оглядах і технічному обслуговуванні електроустаткування з виконанням робіт з розбирання, складання, налагодження та обслуговування електричних приладів, електромагнітних, магнітоелектричних і електродинамічних систем. Ремонтує трансформатори, перемикачі, реостати, пости управління, магнітні пускачі, контактори та іншу нескладну апаратуру. Виконує окремі складні ремонтні роботи під керівництвом електромонтерів вищої кваліфікації. Виконує такелажні операції із застосуванням кранів та інших вантажопідйомних машин. Бере участь у прокладанні трас і проводки. Заряджає акумуляторні батареї. Фарбує зовнішні частини приладів і устаткування. Реконструює електроустаткування. Обробляє за кресленням ізоляційні матеріали: текстоліт, гетинакс, фібру тощо. Перевіряє маркування простих монтажних і принципових схем. Виявляє та усуває відмовлення, несправності і пошкодження електроустаткування з простими схемами вмикання. Як бачимо, відповідно до Державного стандарту для робіт з встановлення, монтажу та пусконалагоджування систем охоронно - тривожної сигналізації в повній мірі достатньо кваліфікаційного рівня Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 3 розряду. Тому, встановлення данної вимоги в тендерній документації свідчить про змову з Учасником з яким в минулому вже укладались договори та про навмисне обмеження кола учасників, шляхом встановлення подібних вимог. Для довідки, із аналізу закупівлі UA-2018-07-04-001527-c Антимонопольним комітетом України було розглянути аналогічне питання, в якому останній вказує на дискримінацію та недоведеність встановлення вимоги про наявність електромонтера з робітничою кваліфікацією не менше 5 розряду
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено