• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (дератизація, дезінсекція) ДК 021:2015: 90920000-2 Єдиний закупівельний словник

Категорія замовника: п. 3 ч.4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 2 до Оголошення.

Торги не відбулися

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2021 15:26 - 27.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена

необгрунтоване рішення

Номер: ab61b8f6bc1d4fee9504ff30458ed6f2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-008144-b.c5
Назва: необгрунтоване рішення
Вимога:
До закупівлі за ідентифікатором UA-2021-01-21-008144-b №11022021 Від 11 лютого 2021 р. СКАРГА Уповноваженою особою Ладижинського дитячого будинку-інтернату 09 лютого 2021 р прийняте Протокольне рішення (протокол) № 47. де зазначено, що рішення про визнання переможцем ТОВ «НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ» скасовано і прийняте нове рішення через наявність скарг інших учасників про неправомірність визнання переможцем. Підставою рішення слугує ніби то факт не надання копії витягу з Реєстру, який підтверджує реєстрацію дезінфекційного засобу «Норат Екстра». Інших підстав, за якими Учасник ТОВ «НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ» не може бути переможцем процедури закупівлі Замовник не виявив. Протокольне рішення (протокол) № 47 в частині про відхилення пропозиції ТОВ «НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ» є хибним, не обґрунтованим і містить недостовірну інформацію з наступного». 1. Хибність і необґрунтованість Протокольного рішення (протокол) № 47 підтверджується наступним. Вичерпний перелік документів, котрі Учасник повинен долучити до цінової пропозиції, їх форма (зразок) зазначені в Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ІНША ІНФОРМАЦІЯ». Далі в тексті (Додаток 1) Прикінцевою частиною Додатку 1 зазначено, що «Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються, з посиланням на відповідні норми законодавства України.» Учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ» до цінової пропозиції долучено повний перелік документів, що були передбачені Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ІНША ІНФОРМАЦІЯ». В п.12 Додатку 1, обумовлено вимогу про необхідність надання «Сканованих копії сертифікатів на використовувані препарати». Таким документом є Свідоцтво про державну реєстрацію дезінфекційного засобу. Товариством з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ» такі сертифікати (Свідоцтва) не долучено до цінової пропозиції, але у відповідності до вимог Оголошення закупівлі за ідентифікатором UA-2021-01-21-008144-b, долучено Довідку про причину не подання таких документів, з посиланням на відповідні норми законодавства України. - В п.13. Додатку 1 другим абзацом зазначено що «Препарати (засоби), які пропонуються для використання під час надання послуг з санітарно-гігієнічної обробки приміщень повинні бути зареєстровані і дозволені до застосування в закладах соціального захисту на території України. Документи на препарати повинні бути чинними на строк дії договору.» Про те зазначене трактування не містить вимоги та обов’язку надати до цінової пропозиції копію витягу з Реєстру, який підтверджує реєстрацію дезінфекційного засобу. А тому не подання документів чи їх копій до цінової пропозиції, які не передбачені вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та вимогами до предмету закупівлі не можуть бути причиною дискваліфікації Учасника. 2. Недостовірність фактів Протокольного рішення (протокол) № 47. Частиною другою порядку денного Протокольного рішення (протокол) № 47 зазначено розгляд питання про відмову учасника ТОВ «НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ» і про прийняття рішення про відхилення пропозиції Учасника. Про те посадовими особами Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ» не видавались, не підписувались та не надсилались будь які документи про відмову як учасника закупівлі за ідентифікатором UA-2021-01-21-008144-b Трактування «відмова учасника» станом на 11.02.2021 не може бути доведена в законний спосіб З огляду на викладене, прошу: - Скасувати Протокольне рішення (протокол) № 47 від 09 лютого 2021 року, як таке що не ґрунтується на вимогах умов тендерної документації та містить недостовірну інформацію. - Забезпечити прийняття рішень у відповідності до встановлених вимог тендерної документації. - Визначити пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ» як таку, що відповідає вимогам оголошення спрощеної закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник ! Розглянувши Вашу скаргу № 11022021 від 11.02.2021 року, можу пояснити наступне. 1. Вимога щодо хибності та необґрунтованості Протокольного рішення № 47 , на яку Ви посилаєтесь відповідно до прикінцевої частини Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме «Якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції, не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються, з посиланням на відповідні норми законодавства України» не доцільна в даному випадку. Поясню чому. В цьому випадку дана вимога стосується документів, які не передбачені для Учасника законодавством України, тобто документи які безпосередньо мають відношення до Учасника. Наразі підстава для відмови стосувалася документів, які підтверджували препарати, які Учасник мав використовувати під час надання послуг. Тому дана вимога з Вашої сторони є безпідставна. 2. Щодо недостовірності фактів Протокольного рішення № 47, а саме трактування «відмову учасника» можу пояснити наступне. В даному випадку зроблена механічна помилка в закінчені слова «учасника», слово мало писатися «учаснику», а саме «відмову учаснику». Підтвердження даного факту є те що в Протоколі № 47 не має факту відмови Учасника від закупівлі, а є підстава для відхилення відповідно до п.1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. З огляду на викладене Ваша вимога буде відхилена.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Протокол № 51 про відхилення тендерної пропозиції Учасника не відповідає вимогам закону України " Про публічні закупівлі" та чинним нормативно- правовим актам

Номер: 0b4fd9fe242a4e0cb6ff997122cc9711
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-008144-b.a4
Назва: Протокол № 51 про відхилення тендерної пропозиції Учасника не відповідає вимогам закону України " Про публічні закупівлі" та чинним нормативно- правовим актам
Вимога:
Учасником в складі тендерної пропозиції папка Реєстраційні документи та Довідки містить файл pdf " Про неподачу документів та довідок"містить інформаційні довідки з посиланням на чинні нормативно- правові акти, які регулюють відміну отримання( подання) витягу з Реєстру платника єдиного податку. Також в зазанченому файлі міститься інформаційна довідка пояснення про те, що учасник не є платником ПДВ та відповідно не надає зазначені документи. Просимо ретельно вивчити та ознайомитися із документами, які містяться в складі тендерної пропопзиції учасника в системі Прозоро . Слід зазначити, якщо Учасником відповідно до законодавства України, не встановлена норма до подачі того чи іншого довільного ( реєстраційного) документу, Учасник надає лист- пояснення з посиланням на норматовно- правові акти. Просимо переглянути та ознайомитися тетально з усіма наявними документами Учасника
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учасник. Так дійсно Ви надали перелік інформаційних довідок про неподання даних документів, але Ви не врахували при цьому Закон України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 14 «Спрощені закупівлі», яка регулює процес даної закупівлі та відносини Замовника та Учасника. Відповідно до частини 2 ст. 14 Закону: Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону. Згідно частини 3 ст. 14 Закону: 3. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Дана частина статті 14 передбачає зазначення іншої інформації (вимог) в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Замовник самостійно і на свій розсуд визначає умови в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. Вимоги статті 17 та 16 Закону України «Про публічні закупівлі» регулюють процедури закупівлі. Згідно статті 13 Закону : Процедури закупівлі 1. Закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. 2. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. 3. Замовник здійснює процедури закупівлі, передбачені частиною першою цієї статті, шляхом використання електронної системи закупівель. Отже в розумінні Закону «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля не є процедурою закупівлі. Тому вимога про надання документів, зазначених в оголошені про спрощену закупівлю, законна. Інформаційна довідка про те що Учасник закупівлі не є платником ПДВ, доцільна та прийнята до уваги. Але надання витягу з Реєстру платника єдиного податку є обов'язковою умовою для даної закупівлі. Також хочу зазначити, що отримання даного документу для Учасника не складає труднощі, тому що зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно у контролюючому органі за місцем податкової адреси отримати (у тому числі в електронному вигляді) витяг з реєстру платників єдиного податку. Строк надання витягу з реєстру платників єдиного податку для зареєстрованих платників єдиного податку не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту, а для суб’єктів господарювання, які подали заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування, - двох робочих днів з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру. (п. 299.9 ПКУ). Шановний Учасник в подальшому прошу Вас бути більш уважним до вимог закупівлі, а також розрізняти в якій закупівлі Ви приймаєте участь. Закон України "Про публічні закупівлі" визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, визначає процедури закупівлі та інші закупівлі відповідно до вартісних меж.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне визначення переможцем

Номер: 7bba5a457c32480e911e3a5d5aafea91
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-008144-b.b3
Назва: Неправомірне визначення переможцем
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до п. 12 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники надають інформаційну довідку про перелік препаратів, які Учасник буде застосовувати під час надання послуг з санітарно-гігієнічної обробки приміщень. Скановані копії сертифікатів на використовувані препарати. Водночас, у складі пропозиції ТОВ "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ" відсутні будь-які сертифікати на вказаний перелік препаратів, є лише висновки ДСЕС. Просимо дотримуватися принципів публічних закупівель та відхилити пропозицію ТОВ "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, ваші зауваження доцільні та є обгрутованими, тому ваша вимога буде задоволена.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.02.2021 10:06
Вимога
Відкликано скаржником

Не відповідність тендерної прпозиції умовам тендерної документації

Номер: 4ae633f3e35e400cbcc6f114ed294a7e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-008144-b.a2
Назва: Не відповідність тендерної прпозиції умовам тендерної документації
Вимога:
Додатком № 1 Замовник встановив вимогу: п. 13 Скановані копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на препарати (засоби), які будуть використовуватися під час проведення заходів з санітарно-гігієнічної обробки приміщень. Препарати (засоби), які пропонуються для використання під час надання послуг з санітарно-гігієнічної обробки приміщень повинні бути зареєстровані і дозволені до застосування в закладах соціального захисту на території України. Учасником для виконання предмету закупівлі запропоновані засоби, а саме: "Адвіон" та "Demand 10CS", які у відповідності до сфери застосування, що зазначено у висновку деравної сантіарно- епідеміологічної експертизи, не призначені до використання ( дитячтих ) закладах соціального захисту, що не відповідає умовам тендерної документації. Додатком № 2 Технічні вимоги Замовник зазначив: 5.Виконавець повинен мати свідоцтво про державну реєстрацію кожного засобу, видане Держсанепідслужбою, та висновок Державної санепідеміологічної експертизи про відповідність препаратів встановленим медичним критеріям безпеки /показникам.Згiдно п. 7 Порядку, пiсля прийняття рiшення про державну реєстрацiю (перереєстрацiю) дезiнфекцiйного засобу, МОЗ Украiни вноситься iнформацiя про засiб до Державного реестру дезiнфекцiйних засобiв (далi - Реестр). Засiб вважаеться зареестрованим з моменту внесения його до Реестру. Реестр розмiщуеться на офiцiйному веб-сайтi МОЗ для вiльного доступу. Слід зазначити, що Учасник не скановану копію з витягу з Реєстру, який підтверджує реєстрацію дезінфекційного засобу Норат Екстра та родефакум, чим не виконав вимогу тендерної документації. Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція ТОВ "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ" не відповідає умовам тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, ваша вимога розглянута. Так під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника ТОВ "НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ ЦЕНТР ДЕЗІНФЕКТОЛОГІЇ ТА ПРОФІЛАКТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ", дійсно відсутня копія з витягу з Реєстру, який підтверджує реєстрацію дезінфекційного засобу Норат Екстра.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.02.2021 10:06
Вимога
Відхилено

Неправомірне відхилення

Номер: c4caf34feee94807ae11f4409bdcb8ed
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-008144-b.b1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовник! Пропозиція ФОП Кузик О.П. була відхилена Замовником на підставі Протокольного рішення № 38 уповноваженої особи Ладижинського дитячого будинку-інтернат від 03.02.2021. Пропозиція учасника була відхилена через те, що (цитата з протоколу) «ФОП Кузик О.П. була надана довідка про препарати, які будуть використовуватися але надані сертифікати не всі відповідають заявленим препаратам. А саме, в першій позиції зазначений препарат Клейова пастка «Захисник» від комах, натомість Паспорт безпеки наданий на препарат «Захисник від грузинів клейова пастка», сертифікат на заявлений препарат відсутній». ФОП Кузик О.П. не погоджується з рішенням замовника і зазначає про наступне. ФОП Кузик О.П. у складі пропозиції надало довідку про перелік препаратів (засобів), які будуть використовуватися під час проведення заходів з санітарно-гігієнічної обробки приміщень. Під час оформлення довідки дійсно була допущена механічна помилка і замість препарату «Захисник від грузинів клейова пастка» був зазначений «Захисник» від комах. Водночас, на «Захисник від грузинів клейова пастка» у складі пропозицію надано як паспорт безпеки, так і висновок ДСЕЕ, в додатку до якого зазначено про даний препарат. До того ж, акцентуємо вашу увагу на тому, що Оголошення не містить вимог до кількості зазначених препаратів, водночас, ФОП Кузик О.П. зазначено в довідці про два інших препарати, на яких також надано документальне підтвердження. При цьому також зауважимо, що всі вимоги Оголошення дотримано та виконано в повному обсязі. На останок нагадуємо, одним з принципів публічних закупівель, згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» є принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас переглянути своє рішення стосовно ФОП Кузик О.П. та повернути нас на оцінку.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши довідку про препарати, я дійшла висновку що це не може бути механічна помилка, тому як Учасник чітко розмежував препарати за видом наданих послуг, а саме дезінсекція та дератизація. Дезінсекція — комплекс профілактичних і винищувальних заходів для знищення і врегулювання кількості комах та захисту від них. Дератизація – це комплекс заходів для знищення гризунів (щурів, мишей, полівок та ін.). Тому зазначений в довідці препарат «Захисник» від комах не може бути механічною помилкою. Що стосується Оголошення про вимоги до кількості зазначених препаратів, то дійсно я вимоги до кількості використовуваних препараті не зазначала, щоб не було дискримінації. Кожний Учасник може зазначити ту кількість препаратів, яку він використовує під час надання послуги. Але є вимога що до всіх препаратів, які будуть використовуватися, Учасники повинні надати відповідні документи. Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію Учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Таким чином вимога Учасника підлягає відхиленню відповідно до п.1 ч. 13 ст. 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено