• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 03221111-7 – Буряк (буряки), ДК 021:2015 03221112-4 – Морква (морква), ДК 021:2015 03221113-1 – Цибуля (цибуля), ДК 021:2015 03221410-3 - Капуста качанна (капуста), ДК 021:2015 03221270-9 – Огірки (огірки свіжі), ДК 021:2015 03221240-0 – Помідори (помідори свіжі), ДК 021:2015 03222111-4 – Банани (банани), ДК 021:2015 03222220-1 – Апельсини (апельсини), ДК 021:2015 03222321-9 – Яблука (яблука), ДК 021:2015 03222210-8 – Лимони (лимони), ДК 021:2015 03222312-3 – Аґрус (аґрус), ДК 021:2015 03221250-3 – Кабачки (кабачки, баклажани), ДК 021:2015 03222333-6 – Вишні та черешні (черешня), ДК 021:2015 03222331-2 – Абрикоси (абрикоси), ДК 021:2015 03222332-9 – Персики (персики), ДК 021:2015 03222322-6 – Груші (груші)

Завершена

164 727.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 823.64 UAH
Період оскарження: 21.01.2021 15:09 - 27.01.2021 14:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо невідповідності пропозиції вимогам замовника

Номер: 18fa67882d13480c9438a5e1293a0216
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-002154-c.c3
Назва: Щодо невідповідності пропозиції вимогам замовника
Вимога:
Шановний замовнику! звертаємо вашу увагу на чисельні невідповідності пропозиції ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ,яку було визнано переможцем, а саме: - Замовник вимагав надати перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів ринку харчових продуктів -у складі пропозиції ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ документ відсутній; - Замовник вимагав надати медичні довідки водіїв щодо придатності керування транспортним засобом -у складі пропозиції ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ документ відсутній; - Надано договір на транспортування товару - укладений російською мовою, без перекладу. - Надано тимчасові реєстраційні посвідчення, термін дії яких сплив. Тобто факти не надано підтвердження належності машин до підприємства з яким укладено договір. - У договорі на дезінфекцію ТЗ не зазначено перелік автомобілів, отже неможливо визначити чи проходять саме ці автомобілі дезінфекцію. - Учасником надано експлуатаційний дозвіл та договір оренди приміщення на різні адреси. З огляду на вищевикладене просимо замовника уважно вивчити документацію ФОП БОРЗДОВОЇ ОЛЕКСАНДРИ ІВАНІВНИ, переглянути своє рішення про визнання переможцем. У разі бездіяльності або порушення наших прав будемо вимушені звернутися до відповідних органів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник ФОП Заводова Н.І.! Стосовно Вашої вимоги надаємо обґрунтування щодо вибору переможцем спрощеної закупівлі ФОП Борздової О.І. (далі – Учасник). Пропозиція Учасника відповідає вимогам Замовника та за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною. Критерієм вибору переможця згідно оголошення є ціна 100%. Так, згідно Ваших зауважень щодо пропозиції Учасника повідомляємо: - перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання харчових продуктів з підтвердженням щодо реєстрації їх в реєстрі операторів ринку харчових продуктів Учасник вказав у довідці про документи, що підтверджують якість харчового продукту (перелічив їх в цій довідці); - Учасник надав копії чинних медичних книжок з відмітками про проходження ними обов`язкового профілактичного огляду, чим підтвердив кваліфікаційні вимоги щодо водіїв; - договір на транспортування товару чинний на момент подачі пропозиції, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. Переклад копій російськомовних документів документацією не вимагався; - згідно п.1 Додатка №2 до оголошення Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази де вказав реєстраційні номери автомобілів та види (типи) кузовів та надав копії свідоцтв про реєстрацію автотранспортних засобів, копію договору на транспортування товару з підприємством, що має присвоєний особистий реєстраційний номер потужності виданий Держспоживслужбою, відповідно до Закону про безпечність, та проводить дезінфекцію за договором про послуги з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватись перевезення предмету закупівлі. Вважаємо, якщо в договорі не вказані реєстраційні номери автомобілів, то дезінфекцію проходять всі автомобілі підприємства без винятку. Інших документів не вимагалось; - в експлуатаційному дозволі на приміщення вказано стару назву вулиці Торгова. З огляду на вищевикладене повідомляємо, що підстави для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відсутні. Дякуємо за увагу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2021 09:37
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: 5694874d658849909fb56f3c76633438
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-002154-c.c2
Назва: Дискримінація
Вимога:
Замовником у Додатку 2 встановлена вимога, що учасник повинен надати у складі пропозиціх акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. (наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР»). Згідно підп.9) ст..7 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», компетентний орган у сфері державного контролю: встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів. Тобто, компетентний орган у щорічному плані встановлює щодо операторів ринку періодичність інспектування, аудиту. У разі відсутності оператору ринку у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, така перевірка оператору ринку не проводиться, крім позапланових заходів. Згідно ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності. З огляду на вищенаведене, інспектування та аудит оператора ринку здійснюється тільки за наявності законодавчих підстав (включення до щорічного плану державного контролю (плановий захід) чи позаплановий захід (з підстав, визначених у Законі), а тому обов’язковість надання вищезазначених документів є законодавчо необґрунтованою, у зв’язку з тим, що заходи державного контролю у оператора ринку могли й не проводитись. З огляду на вищенаведене, прошу внести зміни до тендерної документації та зазначити надання таких документів учасником може бути за наявності таких актів або листів у оператору ринку.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник! У Додатку №2 до Оголошення відсутня дана вимога, п. 5 вимагається тільки гарантійний лист про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР). А згідно додатку №1 потрібно надати акт перевірки суб’єкта господарювання районними/міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС. Мається на увазі акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та/або акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР та/або акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров`я та благополуччя тварин.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.01.2021 14:16
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація

Номер: 10216bfd9d1a473cb71f68445c6e521c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-002154-c.a1
Назва: Дискримінація
Вимога:
Замовником вимагається у Додатку 1, що учасник зобовязаний надати у складі пропозиції акт перевірки суб’єкта господарювання районними/міськими управліннями/відділами ГУ ДПСС, щодо цього питання хочу зазначити: згідно підп.9) ст..7 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», компетентний орган у сфері державного контролю: встановлює у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, відбору зразків та лабораторних досліджень (випробувань) щодо кожної потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів та/або кормів. Тобто, компетентний орган у щорічному плані встановлює щодо операторів ринку періодичність інспектування, аудиту. У разі відсутності оператору ринку у щорічному плані державного контролю періодичність інспектування, аудиту, така перевірка оператору ринку не проводиться, крім позапланових заходів. Згідно ст. 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності. З огляду на вищенаведене, інспектування та аудит оператора ринку здійснюється тільки за наявності законодавчих підстав (включення до щорічного плану державного контролю (плановий захід) чи позаплановий захід (з підстав, визначених у Законі), а тому обов’язковість надання вищезазначеного документу є законодавчо необґрунтованою, у зв’язку з тим, що заходи державного контролю у оператора ринку могли й не проводитись. З огляду на вищенаведене, прошу внести зміни до тендерної документації та зазначити надання таких документів учасником може бути за наявності таких актів або листів у оператору ринку.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня ! Шановні учасники! Документація для проведення спрощеної закупівлі розроблена згідно Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти, затверджених наказом Мінекономіки від 30.10.2020 №2208-20, розроблених, відповідно до Плану заходів з реформування системи шкільного харчування, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2020 р. № 1008-р, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України спільно із іншими органами влади. Так згідно п.22, п.30 Методичних рекомендацій під час визначення вимог до учасників процедури закупівлі необхідно враховувати норми Закону про безпечність та зазначати відповідну інформацію в тендерній документації відповідно до частини третьої статті 22 Закону. Під час закупівлі кейтерингових послуг або Товарів замовник у тендерній документації може передбачати необхідність надання інформації про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.01.2021 11:59