• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельне паливо, Нафтовий газ скраплений, Бензин А-92, Бензин А-95 (код ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти)

Місце поставки талонів - заправочні станції на території м. Кам’янець-Подільський (не менше 2-х станцій) (талони або скретч - карти).

Завершена

1 636 770.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 24 551.55 UAH
Період оскарження: 21.01.2021 14:26 - 02.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Про порушення Замовником законодавства. Про визначення переможцем учасника ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ», пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.

Номер: b8b922a4938b439180b80022f0fde3e4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-006599-b.b1
Назва: Про порушення Замовником законодавства. Про визначення переможцем учасника ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ», пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації.
Вимога:
Враховуючи вищезазначені невідповідності пропозиції учасника ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» Замовник повинен був відхилити пропозицію учасника, як таку, що не відповідає умовам документації. Не відхиливши пропозицію учасника, яка підлягала відхиленню – Замовник порушив основні принципи здійснення закупівель, що закріплені в статті 5 Закону, зокрема об’єктивна оцінка тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям та зловживанням. З метою усунення виявленого порушення законодавства – вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. В інакшому випадку звернемося до АМКУ. ДЕТАЛІ У ВКЛАДЕННІ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Через систему електронних закупівель від ТОВ "ТД МТК" надійшла вимога, щодо усунення порушення, які виникли під час проведення закупівлі до ПДАТУ (Замовника). Закон України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. При цьому згідно ч.3 ст.31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається Замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Водночас, виходячи зі змісту ч. 1 ст. 24 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях, оприлюднених Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України. Разом з тим, з метою дотримання принципу прозорості, Замовник звертає увагу учасника на те, що в складі тендерної пропозиції ТОВ МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ наявні всі документи, передбачені вимогами тендерної пропозиції. Всі виявлені ТОВ "ТД МТК" недоліки, які пов’язані з оформленням тендерної пропозиції, не впливають на зміст тендерної пропозиції. Наприклад, незаповнення графи «ціна за одиницю, грн, без ПДВ» ніяким чином не впливає на ціну з ПДВ. ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» є платником податку на додану вартість. Нас, як Замовника, цікавить саме ціна з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Учасником ТОВ «МАГІСТРАЛЬ-ГАЗ» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано копії аналогічний договорів, видаткові накладні та листи-відгуки по наданих копіях аналогічних договорів за підписом та відтиском печатки замовника товару або надання послуги, виконанню робіт за договором із зазначенням номеру, дати договору та переліку товару, послуг або робіт. Жодних інших вимог чи обмежень ТД не встановлено. Підписання додаткової угоди про розірвання Договору обома сторонами є їх вільним волевиявленням та не може бути доказом неналежного чи не повного виконання Договору. Таким чином, відповідно до вищенаведеного, вимога щодо усунення порушення, які виникли під час проведення закупівлі, яка надійшла від ТОВ "ТД МТК" не підлягає розгляду та задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено