• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

Дезінфекційний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук (фл. 1000мл) - 120шт; дезінфікуючий засіб для обробки рук, шкіри, невеликих за площею поверхонь, некритичних медичних виробів (банка, 200 серветок) - 100; дезінфікуючий засіб для гігієнічної дезінфекції рук (кан.5000мл) - 30шт; Дезінфікуючий засіб для швидкої дезінфекції поверхонь(фл. 1000мл з піноутворюючим тригером) - 20шт; дезінфікуючий засіб для дезінфекції поверхонь, достерилізаційного очищення, стерилізації виробів медичного призначення (пл.1000 мл) - 120шт; дезінфікуючий засіб для обробки білизни під час автоматичного прання (контейнер 5кг) - 30шт; дезінфікуючий засіб для обробки поверхонь, ВМП, знезараження медичних відходів та медичних виробів одноразового використання(банка1кг,(300таб) - 12шт

Завершена

105 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 528.00 UAH
Період оскарження: 22.03.2017 13:53 - 27.03.2017 13:00
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: c2c057dd884e4ba9abe5b9f109cdd456
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-22-001472-b.b3
Назва: Вимога
Скарга:
Шановний Замовнику! Вами сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є, серед іншого, жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин в %. Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника, торгові марки яких зазначені в документації та неможливо підібрати еквіваленти на ринку України. А це порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу №35 Зовнішторвидав України, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до учасників. Ви лобіюєте певного виробника, або запланували вже учасника- переможця? Далі, в технічному завданні є обмеження, що засіб не повинен вмістити аміни ,ЧАС, феноксіпропанол, гуанідини. Це речовини, які НЕ є агресивними, або алергенами. При тому, що в одних засобах Ви вимагаєте вміст ЧАСів та амінів, а в інших - ні! . Вимагаємо усунути всі дискримінаційні вимоги, в іншому випадку будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ, антикорупційного органу та представників Громадського контролю!
Пов'язані документи: reviewers
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 06.05.2017 13:38
Автор: ООО "ВІК-ХХІ ВІК", Фаина Марковна Иоффе +38044-393-42-45 vik-xxi-vek@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

Щодо відповідіЗамовника на попередю скаргу

Номер: 5237ab8bde6c4e659b9889fb871f6043
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-22-001472-b.b4
Назва: Щодо відповідіЗамовника на попередю скаргу
Скарга:
Замовнику! Ваші посадові особи практикують корупційні схеми з компанією, яку обрали переможцем, при цьому прикладаєте шаблонну безграмотну відписку на нашу скаргу, розроблену працівниками учасника- переможця, яка фігурує в якості відповіді на наші скарги на всіх торгах лікувально-профілактичних закладах м. Львова та області. Замість того, щоб слідувати літері Закону, Ви акцептуєте дорожчу пропозицію учасника- це є не що інше,як прояв корупції!!!. В телефонній розмові Ваш працівник Галина Григоріївна зазначила, що Ваша установа має право вибрати компанію -переможця, яка їй зручніша! Ви що, закуповуєте за власні кошти харчі для дому?! Ви бюджетна установа! Ми запропонували повні еквіваленти тим засобам, які зазначені в документації за меншу суму. Ми звертаємось до КРУ та антикорупційного орану з метою припинення протизаконних корупційних дій Замовника!
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: "Порядком здійснення допорогових закупівель",затвердженим Наказом Державного підприємства "Зовшішторгвидав України" від 13.04.20416р.№35 не встановлено обмежень щодо можливості Замовника здійснювати закупівлю окремої торгової марки товару,тому Замовник не зобов"язаний вказувати примітки щодо можливості учаснмиків подавати пропозиції на еквівалент товару,до якого подано оголошення про проведення закупівлі.Технічне завдання на вказану закупівлю зроблено так,як потрібно для роботи медичного закладу.
Статус вимоги: Задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.05.2017 23:09
Задовільнена: Ні
Автор: ООО "ВІК-ХХІ ВІК", Фаина Марковна Иоффе +38044-393-42-45 vik-xxi-vek@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 5da870f7635848c7999688b69037307e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-22-001472-b.b2
Назва: Вимога
Скарга:
Шановний Замовнику! Ваші дії вказують на корупційний зговір між посадовими особами Замовника та акцептованою компанією , яку Ви заздалегідь запланували в переможці. В протоколі відхилення Ви зазначили,що засоби не відповідають вимогам документації,та ми не надали гарантійні листи завода-виробника на засоби "Лізоформін Плюс піна" та "Дезеліт Т60". По-перше, вимоги щодо надання гарантійних листів є протизаконними і це визнав АМКУ (рішення від 26.02.2014 № 237-р/пк-ск , від 18.04.2014 № 429-р/пк-ск, АМКУ від 11.02.2014 №172-р/пк-ск)! Ми закупили необхідну кількість цих засобів і є їх власниками. Що в такий ситуації завод може гарантувати? Гарантійний лист від нашої компанії, яка є власником товару - "Лізоформін Плюс піна" та "Дезеліт Т60" ми надали. По-друге, яким вимогам наша пропозиція не відповідає? Складається таке враження,що метою Замовника є не економія бюджетних коштів, а заробіток посадових осіб на відкатах, який обіцяв їм учасник! Якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду, ми звернемовся з відповідним листом до Департаменту Охорони здоров"я, КРУ, представників Громадського контролю з метою припинення корупційного свавілля!
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: На Вашу вимогу від 04.04.2017р.повідомляємо,що вимога щодо надання гарантійного листа є обов"язковою,оскільки враховуючи специфіку роботи нашої установи є потреба в одержанні безпосередньо від виробника гарантій щодо своєчасної поставки якісного товару.Посилання на рішення АМКУ є неправомірним і не може використовуватись,як керівництво дії,оскільки це рішення діє лише для оскарження певної процедури.Також слід зазначити,що рішення АМКУ , на яке Ви посилаєтесь,було прийнято у 2014р.На той момент діяв Закон"Про здійснення державних закупівель"№1197-VII від 10.04.14р.,який втратив чинність.Процедура закупівлі проводиться згідно Закону"Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015р.,тому посилання на дане рішення є безграмотним та містить лише залякувальний характер. Будь-ласка,прийміть це до відома і більш не використовуйте у своїх наступних листах,оскільки складається враження,що Ваша фірма викоритовує "колекторські" методи тиску на Замовника,бо не може запропонувати якісний товар. Також,слід зауважити,що згідно абз.4 ч.3 ст.7 Закону України "Про публічні закупівлі",органи уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель та згідно ч.3 ст.9 громадяни,громадські організації та їх спілки не мають права втручатися у процедуру закупівлі. Вашими діями Ви справляєте тиск на Замовника та безпідставно звинувачуєте у корупції, немаючи на це доказів.Якщо Ви надалі будете своїми діями впливати на хід закупівлі,то ми змушені будемо звернутися до правохоронних органів.
Статус вимоги: Задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.04.2017 13:14
Задовільнена: Ні
Автор: ООО "ВІК-ХХІ ВІК", Фаина Марковна Иоффе +38044-393-42-45 vik-xxi-vek@ukr.net
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 7129e50eb8b14b2080085b21079891d2
Ідентифікатор запиту: UA-2017-03-22-001472-b.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є, серед іншого, жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин в %. Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника, торгові марки яких зазначені в документації та неможливо підібрати еквіваленти на ринку України. А це порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу №35 Зовнішторвидав України, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до учасників. Ви лобіюєте певного виробника, або запланували вже учасника- переможця? Далі, в технічному завданні є обмеження, що засіб не повинен вмістити аміни ,ЧАС, феноксіпропанол, гуанідини. Це речовини, які НЕ є агресивними, або алергенами. При тому, що в одних засобах Ви вимагаєте вміст ЧАСів та амінів, а в інших - ні! . Вимагаємо усунути всі дискримінаційні вимоги, в іншому випадку будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ, антикорупційного органу та представників Громадського контролю!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ НА ДЕЗІНФЕКЦІЙНІ ЗАСОБИ складені згідно вимог чинного законодавства та не містять дискримінаційних вимог.Твердження щодо жорсткого обмеження вмісту активно-діючих речовин в % є безпідставні оскільки є значення не більше або не менше. На ринку України є зареєстровані дезінфікуючі засоби. які повністю відповідають заявленим МТВ. Тому ми жодним чином не дискримінуємо потенційних учасників. Також слід зауважити. що згідно абз.4 ч.3 ст 7 ЗУ "Про публічні закупівлі" Органи, уповноважені на здійснення контролю у сфері закупівель, не мають права втручатися в проведення процедур закупівель. Та згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" Ч. 3 ст 9 Громадяни і громадські організації та їх спілки не мають права втручатися у процедуру закупівлі.
Статус вимоги: Задоволено