• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля марки ДГ 25-100

Торги не відбулися

809 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 096.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2021 13:28 - 05.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

ропозиція ТОВ «СЛАВРЕСУРС» була неправомірно відхилена замовником з підстав визначен протокол від 18.06.2021 №47.

Номер: b011d2da71074a87bd54189ca2a4c999
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-005327-b.a8
Назва: ропозиція ТОВ «СЛАВРЕСУРС» була неправомірно відхилена замовником з підстав визначен протокол від 18.06.2021 №47.
Скарга:
Відхиливши пропозицію ТОВ «СЛАВРЕСУРС» та визначивши ТОВ «Малайн» переможцем даної закупівлі Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність;, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Тому пропозиція ТОВ «СЛАВРЕСУРС» була неправомірно відхилена замовником з підстав визначен протокол від 18.06.2021 №47. Відхиливши пропозицію ТОВ «СЛАВРЕСУРС» Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність;, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. За таких обставин, уповноважена особа Замовника порушила вимоги статті 5 Закону не правомірно відхиливши пропозицію ТОВ «СЛАВРЕСУРС». Враховуючи вищевикладене, права та законі інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «СЛАВРЕСУРС».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.07.2021 01:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.07.2021 18:30
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2021 16:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасовано рішення уповноваженої особи відповідно до протоколу від 18,06.2021 року №47 про відхилення тендерної пропозицій учасника ТОВ «СЛАВРЕСУРС» 2. Скасовано рішення уповноваженої особи відповідно до протоколу від 22.06.2021 року №48 про визнання ПП «МАЛАЙН» переможцем процедури.
Автор: ТОВ "СЛАВРЕСУРС", Руслан Особенко +380674434930 ludos@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: b328f146bbd249e48ebaac0bbe8252eb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-005327-b.c7
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 23.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.04.2021 20:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.04.2021 20:58
Автор: ПП сев-сервіс 2000, Бондар Олена Васильовна +380472367511 sevservice2000@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Замовником прийняте суперечливе рішення щодо відхилення економічно вигідної пропозиції

Номер: 4e33bf1bf2c14f28a3cbcc575aa0f497
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-005327-b.c6
Назва: Замовником прийняте суперечливе рішення щодо відхилення економічно вигідної пропозиції
Скарга:
Замовником прийняте суперечливе рішення щодо відхилення економічно вигідної пропозиції .
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.04.2021 20:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.04.2021 22:07
Дата виконання рішення Замовником: 12.05.2021 22:26
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення про відхилення пропозиції скасовано відповідно до протоколу №42 від 12.05.2021
Автор: ТОВ "СЛАВРЕСУРС", Руслан Особенко +380674434930 ludos@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Замовник безпідставно відхилив економічно вигідну цінову пропозицію ТОВ "Славресурс" вкзавши причиною відхилення надумані підстави.

Номер: e787ef0ec8bf4bcca308927fa2f4f0e2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-005327-b.a5
Назва: Замовник безпідставно відхилив економічно вигідну цінову пропозицію ТОВ "Славресурс" вкзавши причиною відхилення надумані підстави.
Вимога:
Замовник безпідставно відхилив економічно вигідну цінову пропозицію ТОВ "Славресурс" вкзавши причиною відхилення надумані підстави. Та застосувавши вибіркове тлумачення вимог тендерної документації та документів зі складу ТОВ "МАЛАЙН", проігнорувавши аналогічні підстави невідповідності та відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МАЛАЙН", Замовником торгів порушено основні принципи здійснення закупівель. Підсумовуючи все зазначене вище, тендерний комітет Замовника грубо порушив порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку. Вважаємо оцінку таким упередженим діям Замовнка буде надавати колегія антимонопольного комітету
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вважаємо оцінку упередженності дій Замовнка зможе надати колегія антимонопольного комітету до якої надіслані скарги Учасників.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 615172f758d44eea877e8ce34b92adfc
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-005327-b.a4
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 11.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.03.2021 16:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.03.2021 21:45
Автор: ПП сев-сервіс 2000, Бондар Олена Васильовна +380472367511 sevservice2000@gmail.com
Вимога
Вирішена

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ

Номер: bf80ac820c5443459865399402034630
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-005327-b.b3
Назва: ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Вимога:
Детально ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які обмежують право нашого підприємства на участь в даній процедурі, що є порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - Пункт 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з якою одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - Частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; Щодо наявних в тендерній документації дискримінаційних вимог: Згідно п. 7 Додатку 6 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до Документації, а саме: Учасник закупівлі, повинен надати у складі пропозиції документи, що засвідчує реальне походження вугілля, яке підлягає подальшому постачанню - діючі дозволи від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин та експлуатації відповідних механізмів. Таким чином, учасник повинен надати 2 дозволи: - дозвіл від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин. - дозвіл на експлуатацію відповідних механізмів. Виробник, у якого наше підприємство має намір придбати вугілля, яке є предметом закупівлі здійснює його виробництво шляхом сортування з рядового вугілля. Статус легальності виробника підтверджено виданим на його ім’я дозволом на експлуатацію відповідного устаткування, який виданий територіальним органом Держпраці. Згідно з п. 6 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі за текстом – Порядок) дозвіл за формою згідно з додатком 1 видається роботодавцеві - на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 2, а саме: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Таким чином, роботи зі сортування та збагачення корисних копалин НЕ ВКЛЮЧЕНІ ДО ДОДАТКУ 2 ПОРЯДКУ, а отже виробник з яким співпрацює наше підприємство згідно з нормами чинного законодавства НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ЙОГО ОТРИМУВАТИ. Таким чином у зв’язку з відсутністю в виробника з яким співпрацює наше підприємство дозволу від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин наше підприємство не зможе прийняти участь у даній закупівлі, що є дискримінацією по відношенню до нашого підприємства, оскільки виробник з яким співпрацює наше підприємство згідно з нормами чинного законодавства НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ОТРИМУВАТИ дозвіл від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в п. 7 Додатку 6 до тендерної документації та виключити з нього вимогу щодо того, що учасник закупівлі, повинен надати у складі пропозиції дозвіл від спеціального уповноваженого органу на виконання робіт підвищеної небезпеки із виробництва або сортування та збагачення корисних копалин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога прийнята, внесено зміни до документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ

Номер: 1c0b48c79c5340019a923580d24c5ae9
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-005327-b.b2
Назва: ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Вимога:
Детально ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які обмежують право нашого підприємства на участь в даній процедурі, що є порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - Пункт 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з якою одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - Частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; Щодо наявних в тендерній документації дискримінаційних вимог: Згідно п. 6 Додатку 6 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до Документації, а саме: Оригінал або копію посвідчення якості на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів (або виробника пропонованої марки вугілля (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля на адресу учасника торгів) та договір з яким надано у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації, на поставку вугілля марки, яка закупляється за даними торгами) не раніше 2020 року лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005), з показниками зольності та вологи, а також оригінал документа про атестацію (або про відповідність) відповідної лабораторії. Тобто посвідчення про якість ОБОВ’ЯЗКОВО повинно бути видане лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005). Наше підприємство має посвідчення якості на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, видане на наше ім’я лабораторією у 2020 році, проте лабораторія, яка видала посвідчення про якість не атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005), проте має атестат про акредитацію на відповідність вимогам ДСТУ ISO/ІЕС 17025:2017 (ISO/ІЕС 17025:2017) у сфері випробування вугілля кам’яного, який виданий Національним агентством з акредитації України. Таким чином ми не зможемо прийняти участь в даній закупівлі, оскільки незалежна лабораторія, яка видала нам посвідчення про якість не атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005) що є дискримінаційною вимогою відносно нашого підприємства, оскільки ЗАКОНОДАВЧИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ОДЕРЖАННЯ АТЕСТАТУ НА ВІДПОВДНІСТЬ ВИМОГАМ ДСТУ 10012:2005 НЕМАЄ та ми не можемо примусити лабораторію одержувати законодавчо не передбачений документ. Щодо обов’язковості лабораторіям мати атестат про відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 повідомляємо наступне: 1. До кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань разом з галуззю атестації. Вимірювальна лабораторія могла посилатися на свідоцтво про атестацію для засвідчення своїх вимірювальних можливостей, використовувала свідоцтво для пропозиції своїх послуг потенційним замовникам. 2. З 01 січня 2016 р. набув чинності Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII, стаття 7 якого передбачає регламентацію на законодавчому рівні повноважень центральних органів виконавчої влади, інших державних органів уповноважувати на проведення певних вимірювань, не пов'язаних з оцінкою відповідності продукції, процесів та послуг, у сфері законодавчо регульованої метрології. 3. В Законі України «Про метрологію та метрологічну діяльність» ВІДСУТНЄ ПОНЯТТЯ АТЕСТАЦІЯ ЛАБОРАТОРІЇ. 4. З 01.01.2016 року перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться ВИКЛЮЧНО НАЦІОНАЛЬНИМ АГЕНТСТВОМ З АКРЕДИТАЦІЇ УКРАЇНИ на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2017. 5. ЗАКОНОДАВЧИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ОБОВ’ЯЗКОВОГО проведення перевірки компетентності лабораторії відповідність вимогам ДСТУ 10012:2005 немає. Тобто, встановивши вимогу про те, що посвідчення про якість на минулу партію товару повинно бути видане ВИКЛЮЧНО лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005) ЗВУЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ лише тими, які співпрацюють з лабораторіями, які мають атестат на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005), ЗАКОНОДАВЧИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ОДЕРЖАННЯ ЯКОГО НЕМАЄ. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в п. 6 Додатку 6 до тендерної документації та викласти його в наступній редакції: «Оригінал або копію посвідчення якості на минулу партію відповідної пропонованої марки вугілля, виданого на ім’я учасника процедури торгів (або виробника пропонованої марки вугілля (або будь-якого іншого суб’єкта господарювання, що здійснює реалізацію та/або відвантаження вугілля на адресу учасника торгів) та договір з яким надано у складі тендерної пропозиції відповідно до пункту 3 Додатку 5 до тендерної документації, на поставку вугілля марки, яка закупляється за даними торгами) не раніше 2020 року лабораторією, яка атестована на відповідність вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005 (або стан вимірювання в лабораторії відповідає вимогам стандарту ДСТУ 10012:2005) або ДСТУ ISO/ІЕС 17025:2017 (ISO/ІЕС 17025:2017), з показниками зольності та вологи, а також оригінал документа про атестацію (або про відповідність або атестат про акредитацію) відповідної лабораторії."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога прийнята, внесено зміни до документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ

Номер: e86c57f31c3e4c7b89701a3f5cdc8603
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-005327-b.c1
Назва: ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Вимога:
Детально ознайомившись з вимогами тендерної документації, вважаємо, що тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які обмежують право нашого підприємства на участь в даній процедурі, що є порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: - Пункт 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з якою одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - Частини 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; Щодо наявних в тендерній документації дискримінаційних вимог: Згідно п. 5 Додатку 6 до тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у цьому Додатку до Документації, а саме: Гарантійний лист виданий учасником торгів з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля перед поставкою замовнику в радіусі 30 кілометрів від складу замовника в присутності представника Замовника, із зазначенням місця зважування (адреси населеного пункту, вулиці). Надати копії документів про чинну повірку ваг та дозвіл від власника на їх використання учасником. Таким чином участь у процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті учасники, які мають у власності або в користуванні стаціонарні ваги, які розташовані в радіусі в радіусі 30 кілометрів від складу замовника. Наше підприємство має в користуванні мобільні ваги, тобто може здійснювати зважування вугілля безпосередньо на складі Замовника, проте прийняти участь в даній закупівлі не має можливості, оскільки не може виконати вимогу тендерної документації щодо зазначення в гарантійному листі адреси населеного пункту та вулиці, де буде здійснюватися зважування вугілля. Вказувати як місце зважування адреси розташування складів Замовника ми також не маємо законного права, оскільки встановлювати наші мобільні ваги на складах Замовника ми маємо право лише з дозволу самого Замовника. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в п. 5 Додатку 6 до тендерної документації, передбачити можливість використання для зважування вугілля мобільних вагів та викласти його в наступній редакції: «Гарантійний лист виданий учасником торгів з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля перед поставкою замовнику в радіусі 30 кілометрів від складу замовника в присутності представника Замовника, із зазначенням місця зважування (адреси населеного пункту, вулиці) або шляхом використання мобільних вагів, які належать учаснику на праві власності або використовуються на підставі договору оренди чи надання відповідних послуг. Надати копії документів про чинну повірку ваг та дозвіл від власника на їх використання учасником»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога прийнята, внесено зміни до документації.
Статус вимоги: Задоволено