-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне
Папір перфорований - 80 уп, папір рулонний без перфорації (20 штук в упаковці) - 20 уп, папір офісний формату А4 для використання в копіювальній техніці та принтерах (в упаковці 5 пачок) - 100 уп, ручка масляна - 1000 шт, ручка на ліпучці - 30 шт, папка регістратор 8 см - 20 шт, зошит А4 (96 аркушів) - 10 шт.
Завершена
129 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 645.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 645.00 UAH
Період оскарження:
21.01.2021 12:39 - 27.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
b263cb486c9d4a7f86332a456b68d8e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-21-004511-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2021-01-21-004511-b на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне» де Замовником виступає Департамент соціальної політики виконкому Івано-Франківської міської ради.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2021-01-21-004511-b нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вкладення.doc 26.01.2021 13:05
Дата подачі:
26.01.2021 13:05
Вирішення:
Кожна із зазначених Замовником характеристик має суттєве значення для якості паперу та передбачає придбання «покращеного», більш гладкого паперу класу В, що коштує трохи дорожче, але забезпечує кращу працездатність офісної техніки та економію коштів на її обслуговування. Офісна техніка, принтери та сканери часто виходять з ладу саме через поганий матеріал аркушів. Тонкі листи мнуться, друкувати на них складно, а надто щільні або шорсткі можуть пошкодити механізм. В зв’язку з великою кількістю звернень громадян до департаменту необхідно забезпечити безперебійну швидку роботу, а тому працівники не можуть допускати заминання паперу, вихід з ладу техніки.
У додатку 4 відсутні посилання на будь - якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку, Замовником зазначені технічні характеристики оригіналу або еквіваленту, тобто передбачена можливість для Учасників надавати еквівалент зазначеного паперу. На ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торговельних марок, які виготовляють продукцію із зазначеними характеристиками.
Саме вказані параметри ( відсоток білизни/яскравості, непрозорість) повністю відповідають потребам Замовника.
Таким чином, доводи щодо дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі паперу офісного формату А4 слід вважати безпідставними,а вимогу щодо зниження показників, зазначених у додатку 4 недоцільною, адже такі зміни суттєво вплинуть на якість паперу та відповідно роботу Замовника.
Зазначені показники встановлювались Замовником виключно з метою закупівлі якісного паперу для потреб департаменту.
Статус вимоги:
Відхилено