• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Бланкова продукція - 75 найменувань.

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Текст перекладу повинен бути засвідчений підписом уповноваженої особи Учасника і печаткою Учасника або засвідчений нотаріально, або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Завершена

75 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 375.00 UAH
Період оскарження: 21.01.2021 11:27 - 27.01.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: 8089aa3142f541c3bd43c7bbec080c6c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-000942-c.c3
Назва: Оскарження
Вимога:
Дії уповноваженої особи є надуманими та дискримінаційними, уповноважена особа може бути пов`язана певними відносинами та діяти в інтересах певного учасника закупівлі. Про це свідчать кваліфікаційні вимоги, наприклад термін поставки товарів 2 дні, що є фізично неможливим для жодного виробничого процесу. А також дії уповноваженої особи по дискваліфікації найбільш економічно вигідної пропозиції, незважаючи на основний критерій оцінки пропозиції ціна. Дії уповноваженої особи замовника можуть містити корупційну складову. Вимагаємо повністю скасувати дану закупівлю, як таку, що відбувається з порушенням чинного законодавства України. Уповноважену особу замовника притягнути до адміністративної відповідальності у відповідності до законодавства!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учасник, відповідно до норм частини сьомої статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону: «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.». Жодний з дев’яти учасників, які прийняли участь у спрощеній закупівлі, не звертався через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі (у тому числі і Фізична особа – підприємець Волошко Марина Олександрівна (ЄДРПОУ 2901023766). Пропозиція ФОП Волошко Марина Олександрівна не є найбільш економічно вигідною пропозицією, так як вона не відповідає вимогам Замовника та відхилена на підставі пункту 1 частини тринадцятої статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» (більш детальна інформація підстав відхилення Учасника викладено у Протоколі № 39 уповноваженої особи Центральної поліклініки МВС України від «08» лютого 2021 року). Щодо звинувачень Учасником Уповноваженої особи у будь-яких корупційних складових, порушенні чинного законодавства України та вимаганні притягнути до адміністративної відповідальності у відповідності до законодавства, - необхідно звертатись у відповідні правоохоронні органи з дотриманням відповідних норм чинного законодавства України. Вважаю свої дії правомірними.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.02.2021 19:48
Вимога
Вирішена

Оскарження дискваліфікації

Номер: d3fefc010814471bbe1c0a66f4439a1b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-000942-c.a2
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Помилки на які посилається замовник в протоколі про дискваліфікацію ФОП Волошко М.О. є формальними (несуттєвими) на те впливають на кінцеву ціну пропозиції. Надаємо цінову пропозицію з виправленнями. У відповідності до розділу ІХ та Х уповноважені та посадові особи замовника несуть відповідальність за порушення у сфері закупівель! Вимагаємо усунути порушення законодавства та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України. Вимагаємо відмінити дискваліфікацію ФОП Волошко М.О. як таку, що прийнята з порушеннями чинного законодавства України або ж повністю скасувати закупівлю, як таку, що відбувається з порушеннями чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Бланкової продукції – 75 найменувань (код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 22820000-4 «Бланки») (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-01-21-000942-с) розроблено на підставі Закону та Наказу Державного підприємства «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 і 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)» (далі - Наказ). Відповідно до норм Закону, формальні (несуттєві) помилки застосовуються під час проведення процедури «Відкриті торги» (пункт 19 частини другої статті 22. «Тендерна документація» розділу IV «Відкриті торги» Закону: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Застосування даної норми не передбачено під час проведення Спрощеної процедури закупівлі. Також, згідно чинного законодавства України, всі документи, які були надані після закінчення кінцевого строку подання пропозиції та аукціону до розгляду не приймаються. Надсилати (надавати) Замовнику на електронну пошту цінову пропозицію з виправленнями після результатів проведеного аукціону Учасник не може. Відповідно до норм частини сьомої статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону: «У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.». Враховуючи вище викладене, Учасник не може звертатись на етапі визначення переможця з вимогою про внесення будь-яких змін в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та/або приведення до відповідності до чинного законодавства України. Окрім цього, під час проведення даної Закупівлі, Замовником не публікувалась ніяка тендерна документація, яку Учасник вимагає привести у відповідність до чинного законодавства України. Пропозиція ФОП Волошко Марина Олександрівна не відповідає вимогам Замовника та відхилена на підставі пункту 1 частини тринадцятої статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» (більш детальна інформація підстав відхилення Учасника викладено у Протоколі № 39 уповноваженої особи Центральної поліклініки МВС України від «08» лютого 2021 року). Підстави для відміни даної Закупівлі відсутні. Вважаю свої дії правомірними.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження дискваліфікації

Номер: 34a929ec6c894b48a2a2222f7b3d9fad
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-000942-c.b1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
В протоколі про дискваліфікацію замовник посилається та технічні помилки (описки), відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, які можуть бути виправлені учасником, та не впливають на загальну вартість пропозиції. В період визначення переможця замовник не вийшов на зв`язок з учасником та не провів переговорну процедуру, в свою чергу ФОП Волошко М.О. надсилала замовнику на електронну пошту проект договору та цінову пропозицію за результатами аукціону. Дискваліфіковано найбільш економічно вигідну пропозицію, хоча основним критерієм оцінки пропозиці є ціна. Таким чином дискваліфікація ФОП Волошко М.О. є надуманою та необгрунтованою і прийнята з порушенням чинного законодавства України. Вимагаємо відмінити дискваліфікацію ФОП Волошко М.О. та повернутись до переговорного процесу та виправлення помилок в ціновій пропозиції, без зміни її загальної вартості. Або ж повністю відмінити закупівлю, як таку, що відбувається з порушеннями законодавства. Дана закупівля можливо організована під певного місцевого учасника та може містити корупційну складову!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Бланкової продукції – 75 найменувань (код згідно з ЄЗС ДК 021:2015 – 22820000-4 «Бланки») (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-01-21-000942-с) (далі - Закупівля) розроблено на підставі Закону та Наказу Державного підприємства «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 і 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)» (далі - Наказ). Відповідно до норм Закону, формальні (несуттєві) помилки застосовуються під час проведення процедури «Відкриті торги» (пункт 19 частини другої статті 22. «Тендерна документація» розділу IV «Відкриті торги» Закону: опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Застосування даної норми не передбачено під час проведення Спрощеної процедури закупівлі. Також, згідно чинного законодавства України, всі документи, які були надані після закінчення кінцевого строку подання пропозиції та аукціону до розгляду не приймаються. Надсилати Замовнику на електронну пошту проект договору та цінову пропозицію за результатами аукціону може Учасник, якого Замовник визначив переможцем процедури у відповідності до норм Закону та Наказу. Пропозиція ФОП Волошко Марина Олександрівна не є найбільш економічно вигідною пропозицією, так як вона не відповідає вимогам Замовника та відхилена на підставі пункту 1 частини тринадцятої статті 14 «Спрощені закупівлі» Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі» (більш детальна інформація підстав відхилення Учасника викладено у Протоколі № 39 уповноваженої особи Центральної поліклініки МВС України від «08» лютого 2021 року). В цьому Протоколі №39 не має посилань на технічні помилки (описки), які можуть бути виправлені Учасником. В період визначення переможця замовник не має права виходити на зв`язок з учасником та проводити переговорний процес з Учасником нормами Закону також не передбачено та заборонено законодавством (частина 13 статті 29. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Закону: «Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.».). Тобто, Учасник неодноразово порушує своїми діями Закон та законодавство України. Вважаю свої дії правомірними.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.02.2021 12:02