• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лікарські засоби різні (лабораторні реактиви)

Завершена

1 309 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 547.50 UAH
Період оскарження: 21.01.2021 11:25 - 04.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скасування гарантійного листа

Номер: 0e798b000fde47c58f26762a44d10e66
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-21-003051-b.c1
Назва: Скасування гарантійного листа
Вимога:
Шановний замовнику! Прохання видалити з тендерної документації пункт про надання гарантійних листів виробником. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель в тому числі є максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до частини 3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана вимога є дискримінаційною та призводить до звуження кола потенційних учасників та не забезпечує добросовісну конкуренцію, що може суттєво вплинути на рівень цін, ефективність проведення процедури закупівлі та прямо суперечить засадам здійснення публічних закупівель, бо призводить до відсутності фактичної конкуренції серед учасників та до здорожчання предмету закупівлі. Всі прекрасно розуміють, що дана вимога є просто тлумачення вимоги про надання гарантійного листа від виробника на своєчасне постачання товару. Згідно законодавства України, у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, виробник не несе жодної відповідальності за договорними відносинами. Дії Замовника в частині встановлення таких вимог порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині, а саме видалити з тендерної документації будь які тлумачення щодо надання гарантійних листів від виробника чи уповноважених представників
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне: Щодо вашого посилання на дискримінаційні вимоги які наведені в медико-технічному завданні, то в ЗУ «Про публічні закупівлі» в п.3 ст. 22 зазначено, що замовник в тендерній документації зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Також в цієї ж статті зазначено, що тендерна документація може іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином замовником приймаються пропозиції щодо предмету закупівлі (згідно до наведених технічних умов) або еквіваленти, тому про не які «ексклюзивні позиції одного виробника» не може бути і мови. Щодо Вашого посилання, що вимога надання оригіналів гарантійних листів від виробників є порушення Закону ЗУ «Про публічні закупівлі, та обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, то це є Ваша власна думка, прямої заборони в законодавстві щодо надання оригіналів гарантійних листів від виробників відсутня, в своїх роз’ясненнях АКМУ та Мінекономрозвитку щодо закупівлі лікарських засобів зазначені рекомендації, але ні де не йдеться, що така вимога ПОРУШУЄ діюче законодавства. До того ж при розгляді вищезазначеними установами зазначається, що кожен випадок повинен розглядатися окремо. В даному випадку нами не вбачається жодних підстав які змогли б спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі, а така вимога висунута для того, щоб бути впевненим в тому, що учасником який буде визначений як переможець закупівлі поставить якісні товари, саме від виробника таких товарі, також буде зведено до мінімуму ризик отримання підробних товарів, бо наш заклад є медичною установою та основна мита полягає в наданні якісної медичної допомоги. Згідно до вищевикладеного жодних дискримінаційних вимог Замовником не зазначено, а тендерна документація відповідає усім вимогам чинного законодавства України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2021 00:01