-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо (Вугілля марки АМ або еквівалент)
Торги не відбулися
604 756.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 6 048.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 048.00 UAH
Період оскарження:
21.01.2021 10:34 - 16.03.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
b58d217d3c9948c9aeb80e41b2412ccc
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-21-001946-b.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 16.04.2021 11:06
- 1. Скарга на ДНЗ ПТУ _40 Новоукраїнка.doc 16.04.2021 11:06
- рішення від 20.04.2021 № 8408 + лист Замовнику.pdf 21.04.2021 12:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.04.2021 № 9517.pdf 30.04.2021 15:27
- рішення від 29.04.2021 № 9517.pdf 06.05.2021 18:54
- Пояснення на скаргу UA-2021-01-21-001946-b c3 Севсервіс.pdf 26.04.2021 17:49
- Пояснення на скаргу UA-2021-01-21-001946-b c3 Севсервіс.doc 26.04.2021 17:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2021 13:34
Дата розгляду скарги:
29.04.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2021 12:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.05.2021 18:54
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення Державниим навчальним закладом «Професійно – технічне училище №40 м. Новоукраїнка» порядку проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ або еквівалент)»
Номер:
884ad65fa24b4cb49bec4c332e52948e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-21-001946-b.b2
Назва:
СКАРГА щодо порушення Державниим навчальним закладом «Професійно – технічне училище №40 м. Новоукраїнка» порядку проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ або еквівалент)»
Скарга:
СКАРГА щодо порушення Державниим навчальним закладом «Професійно – технічне училище №40 м. Новоукраїнка» порядку проведення процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 09110000-3 – Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки АМ або еквівалент)»
Пов'язані документи:
Учасник
- Реєстр лаболаторій 17025-VL_08.04.2021.xlsx 16.04.2021 11:01
- Акт відбору проби та копія Додатку В.pdf 16.04.2021 11:01
- Копії залізничних накладних та посвідчень якості.pdf 16.04.2021 11:01
- Лист пояснення №23.pdf 16.04.2021 11:01
- Довідка №12.pdf 16.04.2021 11:01
- Лист №03-К від ТК 92.jpg 16.04.2021 11:01
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.pdf 16.04.2021 11:01
- Витяг з реєстру акредитованих лаболаторій.pdf 16.04.2021 11:01
- Лист ТППУ.pdf 16.04.2021 11:01
- Скарга ПТУ 40.doc 16.04.2021 11:01
- Лист №68 від ДП Вуглеінновація.jpg 16.04.2021 11:01
- Скарга ПТУ 40.pdf 16.04.2021 11:01
- Рішення від 20.04.2021 № 8422 (+лист Замовнику).pdf 21.04.2021 18:00
- інформація про перенесення розгляду скарги від 28.04.2021 № 7211.pdf 30.04.2021 10:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2021 № 10449.pdf 13.05.2021 19:29
- Рішення від 12.05.2021 № 10449.pdf 17.05.2021 20:08
- Пояснення на скаргу UA-2021-01-21-001946-b b2 Фартоп.pdf 26.04.2021 17:48
- Пояснення на скаргу UA-2021-01-21-001946-b b2 Фартоп.doc 26.04.2021 17:49
- Протокол №13.doc 28.05.2021 10:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.04.2021 11:09
Дата розгляду скарги:
28.04.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.04.2021 18:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.05.2021 20:08
Дата виконання рішення Замовником:
28.05.2021 10:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Даним листом на виконання норми абзацу 3 частини 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо Вас про усунення порушень, зазначених у скарзі ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ФАРТОП» № UA-2021-01-21-001946-b.b2 та рішенні №10449-р/пк-пз від 12.05.2021р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель і надаємо в якості підтвердження відповідний протокол тендерного про скасування рішення про визначення переможця.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
d5e3f99f51654ad3a647f4429f575597
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-21-001946-b.a1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Скарга на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ на ПТУ № 40 від 12.02.21.pdf 14.02.2021 11:50
- рішення від 17.02.2021 № 2848 + лист Замовнику.pdf 17.02.2021 19:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.02.2021 № 3536.pdf 26.02.2021 15:57
- рішення від 25.02.2021 № 3536.pdf 02.03.2021 19:20
- Пояснення по скарзі UA-2021-01-21-001946-b a1.docx 22.02.2021 14:12
- Пояснення по скарзі UA-2021-01-21-001946-b a1.PDF 22.02.2021 14:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2021 11:52
Дата розгляду скарги:
25.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2021 19:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.03.2021 19:21
Дата виконання рішення Замовником:
11.03.2021 10:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вих. № 188 від 11.03.2021 р.
Орган оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України
03680, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Даним листом на виконання норми абзацу 3 частини 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо Вас про усунення порушень, зазначених у скарзі ПП "АКВАНТ" №UA-2021-01-21-001946-b.a1 та рішенні №3536-р/пк-пз від 25.02.2021р. Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель і надаємо в якості підтвердження Лист з переліком змін від 11.03.2021 року.
Голова тендерного комітету Дмитро ГОЛУБ
«Затверджено»
Протокол тендерного комітету
№ 7 від 11.03.2021 року
Перелік змін, що вносяться до документації
1. В п.1. розділу ІІІ тендерної документації видалити абзац 17 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації
2. Абз. 1 п. 1 розділу ІV тендерної документації викласти в новій редакції:
1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 20.03.2021р. до 00:00.
3. П.п.2.2 п. 2 додатку 1 до тендерної документації викласти в новій редакції:
«2.2. Оригінали документів, підтверджуючих трудові відносини працівника з учасником (трудові книжки працівників (першу сторінку з прізвищем, останню сторінку про прийняття на роботу) або договір, чи контракт між працівником та роботодавцем, тощо), надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України про працю.»
4. Розділ ІІ Додатку 3 до тендерної документації викласти в новій редакції:
«II. ЯКІСТЬ ТОВАРІВ
2.1. Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику товар (товари), якість якого відповідає умовам встановленим у тендерній документації, також товар повинен відповідати умовам :
Зольність на сухий стан палива Аd, %, - не більше ніж 16
Загальна волога на робочий стан палива Wrt , %,- не більше ніж 7
Фракція (розмір кусків)— 13-25 мм..
2.2. У разі невідповідності кількості фактично поставленого вугілля кількості, вказаної у накладних на відвантаження Товару, Постачальник зобов’язується за власний рахунок в 5 денний термін здійснити поставку недоотриманого Товару.
2.3. Якість товару може бути покращена за умови, що таке покращення не призведе до збільшення загальної суми, визначеної в цьому договорі.»