-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясопродукти (Ковбасні вироби вищого ґатунку(сардельки вищого ґатунку, ковбаса варена Лікарська вищого ґатунку)
Завершена
81 543.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 407.72 UAH
мін. крок: 0.5% або 407.72 UAH
Період оскарження:
21.01.2021 10:04 - 27.01.2021 10:08
Вимога
Відхилено
Дискваліфікація
Номер:
b8244fb7ae9c42dfbfb047fc1cbde8f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-21-000409-c.b4
Назва:
Дискваліфікація
Вимога:
В списку необхідних документів (додаток2) не було вимоги на опис товару чи декларацію виробника.
Пов'язані документи:
Замовник
- 32.pdf 25.02.2021 12:27
Дата подачі:
17.02.2021 14:56
Вирішення:
Згідно п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі є частиною оголошення про проведення спрощеної закупівлі, і відповідно якщо замовник зазначає необхідні характеристики в оголошення, то дані характеристики є підставою для прийняття рішення про відповідність пропозиції вимогам оголошення та предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Дискваліфікація
Номер:
851c065b8b5443078993202f6c356e39
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-21-000409-c.a3
Назва:
Дискваліфікація
Вимога:
Пункт 9 оголошення: Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження - викладено в додатку № 2 до цього оголошення.
Додаток № 2
ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА
завірені копії або оригінали наступних документів:
- Статуту, або іншого установчого документу;
- виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- документ, яким визначено право підпису документів пропозиції та договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи).
Пункту про технічні характеристики немає
Пов'язані документи:
Замовник
- IMG_0001.pdf 17.02.2021 10:13
Дата подачі:
11.02.2021 14:23
Вирішення:
Учасник не подав документів для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.02.2021 10:16
Вимога
Залишено без розгляду
Дискваліфікація
Номер:
a76c40941e14474fac040f552c8678f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-21-000409-c.c2
Назва:
Дискваліфікація
Вимога:
Пункт 9 оголошення: Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження - викладено в додатку № 2 до цього оголошення.
1 із 5
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення закупівлі через систему електронних торгів
1. Замовник:
1.1. Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради «Роздільський дитячий будинок-інтернат».
1.2. Код ЄДРПОУ: 25551445
1.3. Місцезнаходження: 81650, Львівська обл., Миколаївський р-н., смт. Розділ вул. Б.Хмельницького,1.
1.4. 1.4. Категорія замовника – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі.
2. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Назва предмету закупівлі: М'ясопродукти (Ковбасні вироби вищого ґатунку(сардельки вищого ґатунку, ковбаса варена Лікарська вищого ґатунку)
2.1. Технічні (якісні) вимоги до товару: викладено в додатку № 1 до оголошення.
2.2. Кількість: 612 кг (відповідно до технічних вимог, викладених в додатку 1 до оголошення).
2.3. Місце поставки: 81650, Львівська обл.,Миколаївський р-н., смт. Розділ вул.Б.Хмельницького,1.
2.4. Термін поставки: з моменту підписання договору по 31 грудня 2021 року.
3. Очікувана вартість предмета закупівлі: 81543,00 грн. (вісімдесят одна тисяча п’ятсот сорок три гривні 00 коп.).
3.1. Розмір мінімального кроку пониження ціни – 0,5%.
3.2. Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цього оголошення. Неврахована Учасником вартість окремих витрат не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його цінової пропозиції.
3.3. Розрахунки за товар здійснюються у розмірі повної вартості партії товару, після його постачання, шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти ) банківських днів з дати фактичного отримання товару Замовником за видатковою накладною.
3.4. У випадку затримки оплати товару Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого товару на протязі 30 днів з дня надходження коштів на рахунок.
3.5. У разі, якщо закупівлю не буде профінансовано у повному обсязі, Замовник залишає за собою право скоригувати перелік та кількість товарів, що постачаються.
4. Період уточнення інформації про закупівлю: 27.01. 2021 р.
5. Кінцевий строк подання пропозиції: 04.02.2021 р.
6. Критерії та методика оцінки пропозиції: єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з врахуванням податку на додану вартість (ПДВ).
7. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається замовником.
8. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору: не вимагається замовником.
9. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження - викладено в додатку № 2 до цього оголошення.
10. Цінова пропозиція подається у форматі PDF, JPEG або JPG за формою, що викладено в додатку № 3 до цього оголошення, і підписується керівником (або уповноваженою особою) учасника.
11. Інша інформація:
11.1. Переможець аукціону даної спрощеної закупівлі доставляє підписаний договір за адресою замовника.
Додатки до оголошення:
Додаток №1 - Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі;
Додаток № 2 - Вимоги до кваліфікації учасника;
2 із 5
Додаток № 3 - Форма пропозиції;
Додаток № 4 – Гарантійний лист;
Додаток № 1
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ
ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Технічні (якісні) вимоги до товару.
№ з/п
Повне (детальне) найменування предмету закупівлі
Технічні вимоги
Од.
вимі-ру
Кількість
1.
Сардельки
вищого гатунку
ДСТУ 4436:2005 Ковбасний виріб з чистою та сухою поверхнею,ніжної,соковитої консистенції. На зрізі фарш рожевого, або світлорожевого кольору,рівномірно перемішаний. Колір і смак - властиві даному продукту,без сторонніх запаху і присмаку.
кг
300
2.
Ковбаса варена Лікарська вищого гатунку
ДСТУ 4436:2005 Ковбасний виріб з чистою та сухою поверхнею,ніжної,соковитої консистенції. На зрізі фарш рожевого, або світлорожевого кольору,рівномірно перемішаний. Колір і смак - властиві даному продукту,без сторонніх запаху і присмаку.
кг
312
Продукція повинна бути упакована в ящики. Не бути генетично-модифікованим продуктом. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинними нормативними документами, затвердженими у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97- ВР ( зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 року 4004- ХІІ, наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 року №1140 «Про затвердження Державних санітарних норм та правил «Медичні вимоги до якості та безпечності харчових продуктів та продовольчої сировини». Товар при поставці повинен супроводжуватись декларацією виробника (якісними посвідченнями), видатковою накладною та іншими документами, які свідчать про його походження та якість, мати відповідне пакування та маркування. Товар повинен передаватися в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та забезпечення його якості під час транспортування. Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність якісним та санітарно-гігієнічним вимогам.
3 із 5
Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник.
Замовлення згідно заявки, один раз на тиждень.
Якість товарів повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, і підтверджуватися сертифікатом якості, відповідності, висновком санітарно-гігієнічної експертизи, тощо. За порушення якості товару постачальник заміняє його за свій рахунок протягом одного календарного дня.
Товари, що постачаються, повинні мати: необхідні копії сертифікатів якості виробника товару, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ. Партія товару має супроводжуватися документами (накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку).
Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки водія та санітарний паспорт автомобіля, яким поставляється товар.
Ціни вказуються за 1 кг виду товару (сало) з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт та тари.
Поставка Товару здійснюється за адресою: 81650 , Львівська обл.,Миколаївський р-н., смт.Розділ вул. Б.Хмельницького,1; автомобільним транспортом Постачальника.
Додаток № 2
ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник, у складі своєї пропозиції (до початку аукціону), повинен надати в електронному (сканованому в форматі PDF, JPEG або JPG) вигляді завірені копії або оригінали наступних документів:
- Статуту, або іншого установчого документу;
- виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- довідки про включення до ЄДРПОУ (для юридичних осіб);
- свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- документ, яким визначено право підпису документів пропозиції та договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи).
Про надання опису чи характеристики товару нічого не сказано
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2021 14:13
Вимога
Залишено без розгляду
Причина дискваліфікації?
Номер:
2b7f142d02154421a8edbe2c5651ed97
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-21-000409-c.a1
Назва:
Причина дискваліфікації?
Вимога:
Чому дискваліфікували Євровік?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2021 17:54
Вирішення:
Учасник не надав технічні характеристики товару.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.02.2021 13:54
Задовільнена:
Ні