• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб пшеничний вищого ґатунку (порізаний та упакований)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі «Тендерна документація» та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації

Завершена

504 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 520.00 UAH
Період оскарження: 20.01.2021 17:49 - 01.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 935bf2d29be54bd7bf21e66fbda30bc7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-20-007769-b.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас внести зміни до ТД по наданню дкументів за 2020 рік, бо закупівля Товару планується Вами на 2021 р, а Учасник міг у 2020 році використовувати орендований автотранспорт, а в 2021 році - власний. Тоді він не зможе надати документи за 2020 рік, що заздалегідь звужує коло Учасників і приводить до дискримінації. " Скан-копії оригіналу договору про дезінфекцію транспортного (-их) засобу (-ів) для перевезення аналогічної до предмета закупівлі продукції в 2020 році та оригіналу договору про проведення дезінфекції транспортного (-их) засобу (-ів) до кінця 2021 року або на пізніший строк.  Скан-копії оригіналів актів наданих послуг (виконаних робіт) по дезінфекції транспортного (-их) засобу (-ів) учасника для перевезення товару (обробка не рідше трьох разів в місяць) за грудень 2020 року та за січень 2021 року.  Скан-копії оригіналів платіжних доручень про оплату згідно договору дезінфекції транспортного (-их) засобу (-ів) та оригіналів актів звірки учасника з виконавцем дезінфекційних робіт." Шановний Замовнику, підготовка нижчевказаних документів за часом перевищує проведення Закупівлі. Проведення таких перевірок підприємства повинні бути внесені в графіки та затверджені Держпродслужбою, на які виробник не може вплинути. Просимо внести зміни построку давності данних документів. Такий документ зможе надати тільки той Учасник, який був заздалегідь попереджений про умови даної закупівлі, що є порушенням Законодавства. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати копію протоколу лабораторних випробувань стосовно наявності чи відсутності в продукції ГМО, не більш ніж трьох місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції.10. Учасник, в складі тендерної пропозиції, повинен надати копію акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю, стосовно додержання оператором ринку – виробником продукції, що пропонується до постачання, - вимог законодавства про харчові продукти, не більше ніж трьох місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції. "11. Учасник, в складі тендерної пропозиції, повинен надати копію акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю оператора ринку – виробника продукції, що пропонується до постачання, у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP, не більше ніж трьох місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції." Шановний Замовнику з метою запобігання непорозуміння, просимо Вам Згідно ЗУ внести можливість використання терміну "еквівалент", який повністю відповідатиме НД (ДСТУ) та технічним характеристикам, оскільки надані документи можуть містити посилання на назву запропонованогоТовару, на ТМ та ін.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за звернення. Враховуючи ваше звернення Замовник повідомляє наступне: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Договір про дезінфекцію транспортних засобів на 2021 рік лише підтверджує наміри учасника підтримувати санітарний стан задіяного транспорту для перевезення хлібобулочної продукції в належному стані у майбутньому. Підтвердженням проведення дезінфекції транспортних засобів є акти виконаних робіт. При цьому, акти виконаних робіт по дезінфекції транспортних засобів, якими учасник раніше здійснював перевезення хлібобулочних виробів (в тому числі під час виконання аналогічного договору), не потрібно оформлювати, вони повинні бути, при умові здійснення такої обробки. Вимога тендерної документації не стосується того, який транспорт, власний чи орендований, був задіяний. Вимога стосується підтвердження факту проведення дезінфекції транспортних засобів для перевезення хлібобулочної продукції під час ведення учасником своєї господарської діяльності, в тому числі виконання аналогічного договору. На сьогоднійшні день в країні спостерігається пандемія, спричииена коронавірусною інфекцією, тому Замовник не розуміє, чому Вас, як суб’єкта господарювання в сфері продуктів харчування потрібно попереджувати про необхідність дотримуватись у своїй діяльності санітарних норм. Невже без попередження ви ніяких профілактичних заходів проводити не будете? Замовник, згідно діючого законодавства має повне право вимагати документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі та оператора ринку на виробництві та/або обігу харчового продукту встановленим нормам і правилам. Звертаємо увагу на те, що наприкінці кожного бюджетного року, на початку наступного бюджетного року, розпорядники бюджетних коштів – замовники торгів проводить конкурентні процедури по закупівлі товарів, в тому числі і продуктів харчування. Для підтвердження відповідності предмета закупівлі – харчового продукту технічним вимогам, в тому числі показникам якості та безпечності, замовники торгів визначають перелік документів (в тому числі протоколи досліджень, випробувань, акти контролю), які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції. Чинність цих документів часовим терміном не визначено. Тому здійснення досліджень, випробувань, контрольних перевірок проводиться на вимогу Замовника. Такі вимоги, в більшості випадків, повторюються кожного року, на його початку, під час проведення процедур закупівель. Тому, на думку Замовника, терміну в 3 місяці достатньо для того, щоб оформити визначені документи і підтвердити відповідність учасника і продукції, яку він пропонує, вимогами законодавства та тендерної документації Замовника. Щодо питання еквіваленту - незалежно від назви, продукція, що закуповується, повинна виготовлятися та відповідати згідно діючим національним (державним) стандартам.
Статус вимоги: Відхилено