• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Хліб пшеничний з борошна вищого ґатунку та хліб житній

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі «Тендерна документація» та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами, надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації

Завершена

643 350.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 216.75 UAH
Період оскарження: 20.01.2021 16:39 - 01.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 408451570adb4751b4a4a6f3dc5209f8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-20-006964-b.c1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо Вас надати пояснення: який Документ може надати Учасник, якщо у 2020 році використовувався орендований автотранспорт, а з 2021 року - власний. З метою запобігання непорозуміння та дискримінації Учасників, просимо Вас виключити вимогу на подання документів за 2020 рік, тим паче, що Товар Ви закуповуєте на 2021 рік. " Скан-копії оригіналу договору про дезінфекцію транспортного (-их) засобу (-ів) для перевезення аналогічної до предмета закупівлі продукції в 2020 році та оригіналу договору про проведення дезінфекції транспортного (-их) засобу (-ів) до кінця 2021 року або на пізніший строк.  Скан-копії оригіналів актів наданих послуг (виконаних робіт) по дезінфекції транспортного (-их) засобу (-ів) учасника для перевезення товару (обробка не рідше трьох разів в місяць) за грудень 2020 року та за січень 2021 року.  Скан-копії оригіналів платіжних доручень про оплату згідно договору дезінфекції транспортного (-их) засобу (-ів) та оригіналів актів звірки учасника з виконавцем дезінфекційних робіт". Шановний Замовнику, отримання даних перевірок займає значний проміжок часу, який перевищує час на підготовку документів за Торгами, тим паче, що такі перевірки повинні бути заплановані Держпродслужбою і здійснюватися стосовно затвердженого графіку перевірки підприємств. З метою запобігання дискримінації учасників та порушення Закону, просимо Вас внести зміни щодо терміну давності даних документів. Документи з такими строками давності зможе надати Учасник, який заздалегідь отримав інформацію про дану закупівлю з такими вимогами, що також є порушенням Закону України. "10. Учасник, в складі тендерної пропозиції, повинен надати копію акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю, стосовно додержання оператором ринку – виробником продукції, що пропонується до постачання, - вимог законодавства про харчові продукти, не більше ніж трьох місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції. 11. Учасник, в складі тендерної пропозиції, повинен надати копію акту Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведення заходу державного контролю оператора ринку – виробника продукції, що пропонується до постачання, у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP, не більше ніж трьох місячної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції." Шановний Замовнику з метою уникнення непорозуміння, просимо Вас внести можливість використання терміну "еквівалент" до Предмету закупівлі, який буде відповідати НД (ДСТУ) та Технічній характеристиці Товару. Оскільки в Протоколах вимірування, ГМО та ін документах буде вказано назву Товару або посилання на ТМ (у кожного Учасника Назва товару може відрізнятися від найменування Предмету закупівлі).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Договір про дезінфекцію транспортних засобів на 2021 рік лише підтверджує наміри учасника підтримувати санітарний стан задіяного транспорту для перевезення хлібобулочної продукції в належному стані у майбутньому. Підтвердженням проведення дезінфекції транспортних засобів є акти виконаних робіт. При цьому, акти виконаних робіт по дезінфекції транспортних засобів, якими учасник раніше здійснював перевезення хлібобулочних виробів (в тому числі під час виконання аналогічного договору), не потрібно оформлювати, вони повинні бути, при умові здійснення такої обробки. Вимога тендерної документації не стосується того, який транспорт, власний чи орендований, був задіяний. Вимога стосується підтвердження факту проведення дезінфекції транспортних засобів для перевезення хлібобулочної продукції під час ведення учасником своєї господарської діяльності, в тому числі виконання аналогічного договору. В країні спостерігається пандемія, відповідно, Замовник не розуміє, чому суб’єкта господарювання в сфері продуктів харчування потрібно попереджувати про необхідність дотримуватись у своїй діяльності санітарних норм. Профілактичні заходи необхідно проводити без будь-яких попереджень. Замовник, згідно діючого законодавства має повне право вимагати документи, які підтверджують відповідність предмета закупівлі та оператора ринку на виробництві та/або обігу харчового продукту встановленим нормам і правилам. Звертаємо увагу на те, що наприкінці кожного бюджетного року, на початку наступного бюджетного року, розпорядники бюджетних коштів – замовники торгів проводить конкурентні процедури по закупівлі товарів, в тому числі і продуктів харчування. Для підтвердження відповідності предмета закупівлі – харчового продукту технічним вимогам, в тому числі показникам якості та безпечності, замовники торгів визначають перелік документів (в тому числі протоколи досліджень, випробувань, акти контролю), які учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції. Чинність цих документів часовим терміном не визначено. Тому здійснення досліджень, випробувань, контрольних перевірок проводиться на вимогу Замовника. Такі вимоги, в більшості випадків, повторюються кожного року, на його початку, під час проведення процедур закупівель. Тому, на думку Замовника, терміну в 3 місяці достатньо для того, щоб оформити визначені документи і підтвердити відповідність учасника і продукції, яку він пропонує, вимогами законодавства та тендерної документації Замовника. Щодо еквіваленту: згідно вимог закону - технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Зауважимо, що тендерна документація не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Враховуючи наведене вище, Замовник вважає, що вимога не може бути задоволеною
Статус вимоги: Відхилено