-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Паливо в картках (талонах)
Паливо в картках (талонах)
Торги не відбулися
12 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 125 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 125 000.00 UAH
Період оскарження:
20.01.2021 16:24 - 17.02.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
5d0fa7b2e303470f82d79b031df81796
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-20-006663-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Доброго дня!
20 січня 2021 року Львівським міським комунальним підприємством "Львівводоканал" (далі - Замовник) було оголошено процедуру відкриті торги з публікацією англійською мовою в електронній системі закупівель за предметом закупівлі: «ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти» та оприлюднено тендерну документацію (далі – Тендерна документація).
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕСТ КАРД» (далі – Товариство/Учасник) у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товарів, що відповідають предмету закупівлі має намір взяти участь у даній закупівлі.
При цьому, Замовником у Тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону (зокрема, – недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням) та положення ч. 4 ст. 22 Закону, а також права та законні інтереси Учасника, що призвело до порушення норм законодавства.
Товариство вважає, що дискримінаційними (по відношенню до себе) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають Учаснику взяти участь у процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є нижченаведені умови Тендерної документації, у зв’язку з цим, звертається з вимогою про їх усунення.
1. п. 3.2. Додатку № 2 «Технічні специфікації» до Тендерної документації визначена наступна вимога:
- розташування АЗС в межах міста Львова повинно бути на відстані до 6 км від місця стоянок автотранспортної техніки, а за межами області – до 20 км»
Відповідно до відкритих джерел, відповідність АЗС таким критеріям наявна лише в 1- 2 учасників ринку. Таким чином, інші потенційні учасники не зможуть взяти учать в закупівлі та надати свої пропозиції, що призведе до порушення економічної конкуренції та обмеження кола учасників.
Встановлення такого бар’єру як відстань до АЗС може свідчити лише про застосування непрозорого підходу під час формування умов Тендерної документації, що дозволить «відсіяти» інших потенційних учасників та обрати переможцем учасника під якого було заздалегідь прораховано відповідні кваліфікаційні критерії.
Водночас, учасник може забезпечити наявність відповідних АЗС по всім адресам місць стоянок, окрім 2 місць.
По даним 2 місцях стоянок за межами м. Львова, Учасник має АЗС але на більшій відстані.
1. Зокрема, по місцю стоянки: Львівська обл. с.Старе Село найближча АЗС Учасника ЛЬВIВСЬКА ОБЛАСТЬ , ПУСТОМИТIВСЬКИЙ РАЙОН , С/РАДА СОЛОНКІВСЬКА, АВТОДОРОГА КИЇВ-ЧОП, 539 КМ. +350М, АЗС З МАГАЗИНОМ знаходиться на відстані 21,4 км, що практично в межах похибки вимірювання відстані.
Відтак зміна в тендерній документації критерію відстані з 20 км до 25 км суттєво не вплине на розхід пального в Замовника, однак дозволить взяти участь в закупівлі іншим учасникам та створити конкурентне середовище для подання найкращої для Замовника цінової пропозиції.
2. Щодо місця стоянки Львівська обл., с. Плугів, то найближча АЗС Учасника знаходиться на відстані – 42,5км за адресою автодорога Львів-Кіровоград-Знам'янка 120км, с. Довжанка, Тернопільська область.
Водночас, за даним місцем стоянки наявні АЗС інших операторів ринку. Таким чином, вивівши в окремий лот здійснення заправки по місцю стоянки за адресою с. Плугів з’явиться можливість взяти участь в закупівлі ширшому колу учасників, які мають АЗС в даному регіоні та зможуть надати конкурентну пропозицію.
Водночас, ми як Учасники не будемо дискриміновані та зможемо взяти участь в закупівлі по інщим місцям стоянки, окрім цієї та конкурентні ціни.
Таким чином, не виділення в окремий лот закупівлі по місцю стоянки с. Плугів унеможливлює участь в закупівлі нас та інших учасників з їх ціновими пропозиціями та фактично обмежить конкуренцію. Оскільки за умови реальної конкуренції, яка буде досягнута шляхом усунення дискримінаційних умов, остаточна ціна після аукціону буде нижча, ніж коли «змагатись» у закупівлі будуть лише АЗС однієї групи компаній.
У зв’язку з цим, пропонуємо внести зміни в Тендерну документації згідно з якими:
- розділити закупівлю на 2 (два) лоти з метою уможливлення участі в закупівлях інших учасників ринку та формування конкурентної ціни.
Внесення вищезазначених змін до Тендерної документації, жодним чином не вплине на кінцевий результат закупівлі, а лише дозволить створити конкурентні умови для Учасника та інших постачальників з метою отримання Замовником найнижчої ціни та якісних товарів. Ринок нафтопродуктів, які постачаються через АЗС, є стабільним в частині постійних учасників і мереж АЗС, які ними пропонуються, що зумовлено обов’язковим державним ліцензування діяльності з роздрібних продажів пального через АЗС, і якщо Замовник вважає, що встановивши вимоги у Тендерній документації, які обмежують коло учасників лише однією-двома мережами АЗС, він забезпечить безперебійну поставку палива за найнижчою ціною, то це не так.
Саме через заздалегідь відому інформацію про мережу АЗС, яка потенційно зможе задовільнити вимоги Тендерної документації в чинній редакції, буде порушена економічна конкуренція і ціни закупівлі можуть бути значно завищені. При цьому Замовник отримає ту саму якість, яку б отримав, якщо б не звужував коло учасників вищевказаними умовами Тендерної документації.
Шляхом внесення змін до Тендерної документації Замовник лише розширить коло учасників, що посилить конкуренцію та, відповідно, надасть можливість визначити найбільш економічно вигідну пропозицію.
У зв’язку з цим, просимо внести наступні зміни в Тендерну документацію з метою усунення дискримінації учасників та можливості досягнення максимальної економії від проведення закупівлі, а саме:
1. внести зміни та викласти п. 3.2. та п. 4 Додатку № 2 «Технічні специфікації» до Тендерної документації в наступній реадкції:
3.2.«Розташування АЗС в межах міста Львова повинно бути на відстані до 6 км від місця стоянок автотранспортної техніки, а за межами області – до 25 км.
4. Адреси місць стоянок:
м.Львів вул.Зелена,64
м.Львів вул. Ч.Калини,15а
м.Львів вул.Перфецького,6
м.Львів вул.Олесницького,14
м.Львів вул.Тесленка,2
м.Львів вул.Міжгірна,50
м.Львів вул. Ч.Калини,15а
м.Львів вул.Луганська,2
м.Львів вул.Ряшівська,4а
м.Львів вул.Пластова, 13
м.Львів вул.Стрийська, 123
с. Крехів
смт. Магерів
с. Зарудці
с. Старе Село
м. Стрий
с. Кам"яноброди
с. Плугів – виключити з переліку місць стоянки та вивести в окремий лот
2. Розділити закупівлю на 2 (два) лоти з метою уможливлення участі в закупівлях Учасник та інших учасників ринку та формування конкурентної ціни. Вивести в 2 лот закупівлю по місцю стоянки за адресою: с. Плугів.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога ВЕСТ КАРД до Львівводоканал.docx 09.02.2021 11:58
- Протокол-відповідь №32-2.pdf 12.02.2021 11:01
Дата подачі:
09.02.2021 11:59
Вирішення:
Детально у протоколі
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.02.2021 15:01