-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Тумба під системний блок
Завершена
115 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 580.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 580.00 UAH
Період оскарження:
20.01.2021 16:11 - 26.01.2021 18:00
Вимога
Вирішена
Оскарження визначення переможцем ФОП "БАЛЬОШЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ"
Номер:
02444d2ed13f4ff7a446c1245d12e6be
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-20-003954-c.a3
Назва:
Оскарження визначення переможцем ФОП "БАЛЬОШЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ"
Вимога:
За результатами спрощеної закупівлі UA-2021-01-20-003954-c (предмет закупівлі ДК 021: 2015: 39130000-2 Офісні меблі Тумба під системний блок) переможцем визнано ФОП "БАЛЬОШЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ". Але ми вважаємо, що ФОП "БАЛЬОШЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ" надав пропозицію, яка не відповідає умовам, визначеним в Оголошені Замовника, а саме: По-перше: в Розділі ІІІ Додатка№2 Замовником вимагається підтвердження наявності сертифікату якості на товар або висновока державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, так як товар повинен відповідати показникам безпечності та якості, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ. Учасником не було надано завірену копію ні сертифікату якості на товар, ні висновку державної СЕЕ. По-друге:в Розділі ІУ Додатка№2 Замовником вимагається підтвердження офіційної гарантії від виробника. Учасник в графі 3, також тільки поставив відповідь "ТАК", але самої гарантіїї учасником так і не було надано. По-третє:Учасником була надана фінансова звітність за 2019 рік, в той час як Оголошення розміщено Замовником 01 лютого 2021 року і Учасником подано пропозицію також в лютому 2021 року, а за умовами Замовника(п.10 Додатку №1) потрібно було надати копію балансу Учасника за попередній квартал або бухгалтерську довідку про розмір чистих активів на кінець попереднього кварталу, тобто на кінець 2020 року, а не 2019 року, що є також не відповідністью вимогам Замовника. В зв'язку з цими фактами та згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" просимо Вас як Замовника змінити рішення щодо визначення ФОП "БАЛЬОШЕНКО АНДРІЙ ГРИГОРОВИЧ" переможцем даної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2021 15:53
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу змінити рішення щодо визначення ФОП Бальошенка Андрія Григоровича переможцем закупівлі код ДК 021:2015: 39 13 0000-2 Офісні меблі (ідентифікатор – UA-2021-01-20-003954-c.a3) Комунальне підприємство Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» повідомляє наступне.
В Додатку №2 до документації проведення спрощеної закупівлі (Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі) Замовник наводить виключний перелік характеристик, яким повинен відповідати предмет закупівлі. В «Примітках» даного Додатку №2 чітко зазначено, що Учасник повинен обов’язково заповнити значення стовпця 3 вказуючи один із двох можливих варіантів «так» або «ні». Тобто, Учасник повинен вказати наявні чи відсутні у запропонованого Учасником товару необхідні для Замовника технічні (якісні) та кількісні характеристики.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ні у вказаному вами Додатку №2, ні в Додатку №1 (Перелік документів, які надаються учасниками) не вимагається від Учасника надавати сертифікат якості на товар або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар; підтвердження того, що товар відповідає показникам безпечності та якості, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ та офіційної гарантії від виробника безпосередньо до пропозиції. Вимагається лише підтвердити чи спростувати наявність тих чи інших характеристик.
ФОП Бальошенко А.Г. підтвердив наявність у нього необхідних сертифікатів та гарантії.
Крім того повідомляємо, що у пропозиції ФОП Бальошенка А.Г. наявний лист – пояснення від 02.02.2021 року вих. №21, де зазначається, що ФОП Бальошенко А.Г. перебуває на загальній системі оподаткування.
Підприємці на загальній системі оподаткування подають звітність раз на рік на початку року за попередній рік, а саме: протягом 40 (сорока) днів після закінчення року: з 1 січня до 9 лютого включно (відповідно до пп. 49.18.5 Податкового кодексу України).
Період подачі пропозицій по оспорюваній закупівлі завершився 02 лютого 2021 року.
Таким чином, Замовник не може вимагати у ФОП Бальошенка А.Г. податкову звітність за 2020 рік, оскільки, відповідно до чинного законодавства, на момент закінчення періоду подачі пропозицій, в учасника ще не виник обов’язок подавати таку звітність до контролюючого органу.
Отже, на підставі вищезазначеного в Комунального підприємства Київської міської ради «Телекомпанія «Київ» відсутні законні обґрунтовані підстави для відхилення пропозиції ФОП Бальошенка А.Г. та змінити рішення щодо визнання його переможцем.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Термін дії договору та поставки Товару
Номер:
2a317df68b354f2791225d10f790e692
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-20-003954-c.b2
Назва:
Термін дії договору та поставки Товару
Вимога:
Шановний Замовник, просимо уточнити терміни поставки Товару та терміни дії Договору, тому що у проекті Договору стоїть дата 31.12.2020, а термін поставки 2020 р.
Дякую!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2021 14:25
Вирішення:
Внесли відповідні зміни у документацію закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення обмеження конкуренції, встановлення дискримінації учасника, усунення вимоги, що не передбачена законодавством.
Номер:
b386b82eddec4ab09bab46c5a82fb6c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-20-003954-c.b1
Назва:
Вимога щодо усунення обмеження конкуренції, встановлення дискримінації учасника, усунення вимоги, що не передбачена законодавством.
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 5 до документації про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено обов’язок надання «згоди на використання персональних даних», зокрема, від посадової особи учасника – юридичної особи (далі – Згода).
Відповідно до Згоди необхідно зазначити «серія та номер паспорту, а також інформацію про те, ким виданий паспорт».
Відповідно до вимог Додатку 1 до документації про проведення спрощеної закупівлі, встановлено вимогу щодо надання копії паспорту, виключно, для фізичних осіб-підприємців.
Враховуючи вищезазначене, у складі пропозиції, відповідно до вимог документації про проведення спрощеної закупівлі, копія паспорту посадова особа учасника – юридичної особи не вимагається, отже у складі пропозиції не надається.
Ґрунтуючись на вищезазначеному, просимо внести зміни до вимог Додатку 5 до документації про проведення спрощеної закупівлі, та виключити з вимог Додатку 5 до документації про проведення спрощеної закупівлі: 1) інформацію про серію та номер паспорту, а також інформацію про те, ким виданий паспорт або 2) включити розповсюдження вимоги надання Згоди учасникам – юридична особа (щодо посадової особи учасника – юридичної особи).
Окремо зазначимо, що приватна інформація щодо посадової особи учасника – юридичної особи не є інформацією щодо учасника закупівлі та жодним чином не є інформацією, що входить до інформації включеної до пропозиції та/або договору про закупівлю, отже вимога такої інформаціє є незаконною. Вищезазначена вимога обмежує конкуренцію, встановлює дискримінацію учасника, не передбачена законодавством.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.01.2021 17:19
Вирішення:
Внесли відповідні зміни у документацію закупівлі
Статус вимоги:
Задоволено