-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
сир твердий, сир кисломолочний
Завершена
86 752.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 867.52 UAH
мін. крок: 1% або 867.52 UAH
Період оскарження:
20.01.2021 15:37 - 26.01.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога про необґрунтоване та передчасне рішення щодо визначення учасника-переможця.
Номер:
4d44073feac14820acc756ab8e67f4a2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-20-003562-c.c1
Назва:
Вимога про необґрунтоване та передчасне рішення щодо визначення учасника-переможця.
Вимога:
Абзацом другим частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), встановлено: Учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Відтак, вимагаємо від вас переглянути рішення згідно з протоколом уповноваженої особи №6 від 04.02.2021 року, виходячи з наступних обставин:
1) Додатком 3 до Оголошення спрощеної закупівлі Замовник було встановлено вимогу згідно пункту 4, а саме:
«… ТЗ повинні бути в гарантовано належному технічному стані придатному для перевезення відповідних продуктів харчування, що складають предмет закупівлі та підтверджується документально.»
Поряд з тим, відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», зокрема встановлено, що Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам: є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію. Однак, учасником не підтверджено що визначений ним транспортний засіб забезпечено результативним чищення та/або дезінфекцію.
2. Додатком 1 до Оголошення спрощеної закупівлі Замовник було зокрема встановлено вимогу про те, що Сир твердий «Російський класичний» 50% жирності, має відповідати ТУ У 15.5-24934992-005:2005 і мати торгову марку «Пирятин». Будь-яких еквівалентів умовами закупівлі Замовником не передбачалось. Відтак, враховуючи положення частини 4 статті 14 Закону «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.» та відсутністю встановлених Вами еквівалентів, тої продукції що може відповідати предмету закупівлі учасники повинні пропонувати виключно продукцію торгової марки «Пирятин» та відповідати тим нормативним документам, що Вами визначені згідно з Додатком №1 до Оголошення спрощеної закупівлі.
Разом з тим, пункт 5 додатку 3 до Оголошення спрощеної закупівлі, згідно якого встановлено що учасники повинні були надати документами, котрі підтверджують відповідність товару державним (міжнародним) стандартам ДСТУ, ТУ: сертифікат відповідності або якісне посвідчення або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або декларація виробника або інший документ згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів.
Але всупереч встановленим вимогам Оголошення спрощеної закупівлі, учасником ФОП Панченко Л.І. запропоновано сир твердий «Російський Звенигора» 50% жирності, що відповідає вимогам ТУ У 15.5-00447818-001-2004 торгової марки «Звенигора» та/або сир твердий «Російський» 50% жирності, що відповідає вимогам ТУУ10.5-00445920-005:2018 торгової марки «Переяслав-Молпродукт».
Враховуючи принципи здійснення публічних закупівель, зокрема - об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі, Замовник повинен був відхилити таку пропозицію, оскільки учасником не ФОП Панченко Л.І., з огляду на подані документи, не підтверджено встановлені вимоги до предмета закупівлі, тому повинна бути відхилена Замовником.
Наголошуємо, про рівень відповідальності уповноваженої особи з урахуванням статті 164-14 КУпАП, згідно частини 3 де передбачено, що не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону тягне за собою накладання штрафу в розмірі від 1,5 до 3 тисяч не оподаткованих мінімумів доходів громадян, що в грошовому еквіваленті становить від 25,5 тис. грн. до 51 тис. грн.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2021 18:47
Вирішення:
Ваша вимога буде врахована та найблищичім часом буде вжито відповідних заходів
Статус вимоги:
Задоволено