• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ремонт (заміна запчастин), обслуговування оргтехніки, заправка картриджів для ЦБ ДЮСШ

Завершена

27 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135.00 UAH
Період оскарження: 20.01.2021 14:51 - 26.01.2021 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Невідповідність пропозиції умовам документації

Номер: f6295651c15a4a99b4444d74b997f044
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-20-003010-c.a1
Назва: Невідповідність пропозиції умовам документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу, що пропозиція ТОВ Гарант прінт сервіс не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки: - учасник не надав сертифікат відповідності на картриджі відновлені до лазерних принтерів. Натомість учасник надав лист-роз'яснення, в якому зазначає, що даний сертифікат замовник має вимагати від продавців картриджів. Сертифікат відповідності надається підприємствам, що надають послуги по заправці, відновленню і заміні картриджів (послуга "Вічний картридж"). Сертифікат підтверджує, що картриджі після відновлення (заправки) відповідають технічним вимогам в нормам, передбаченим виробниками офісної техніки і чинним законодавством України. - учасник не надав висновок СЕС на картриджі відновлені до лазерних принтерів. Висновок надається підприємствам, що надають послуги по заправці, відновленню і заміні картриджів (послуга "Вічний картридж"), і свідчить про те, що відновлені (заправлені) Учасником картриджі не несуть шкоди навколишньому середовищу, послуги надані без порушення вимог техніки безпеки, правил протипожежної безпеки, охорони праці та нормативно-правових документів із захисту довкілля. - учасник не проходив сертифікацію і не надав копію сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT «Системи менеджменту якості. Вимоги»). Натомість учасник надав лист-роз'яснення, в якому зазначає, що згідно вимог документації дана сертифікація не є обов'язковою. В тендерній документації Замовник чітко зазначив обо'язкові вимоги, однєю з яких було надання копії вищезазначеного сертифікату. Даний сертифікат підтверджує якість послуг, що надаються Учасником. - учасник не надав авторизаційний лист, виданий виданий виробником витратних матеріалів або його офіційним дистриб’ютором, про те, що виконавець є офіційним партнером виробника (дистриб’ютора). Видаткова накладна не є авторизаційним листом, і не підтверджує партнерські видносини між учасником (дистриб'ютором). - Замовником в тендерній документації були прописані вимоги щодо витратних матеріалів WELLDO. Учасник надав висновки СЕС на витратні матеріали іншої торгової марки, при цьому не надавши підтвердження того, що технічні характеристики запропонованого еквівалента є не гіршими. - учасник не надав фото товару. Натомість учасник навдав фото наклейок, хоча наклейки не є предметом закупівлі. - учасником надано договір від 14.01.2021 №04/01/21-ЕС між учасником та ПП "Центр утилізації", який у свою чергу не має права здійснювати утилізацію небезпечних відходів. Так, згідно даних ліцензійного реєстру (https://mepr.gov.ua/content/perelik-licenziativ-na-provadzhennya-gospodarskoi-diyalnosti-z-povodzhennya-z-nebezpechnimi-vidhodami.html), оприлюдненого на сайті Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, ліцензія ПП "Центр утилізації" відсутня. Враховуючи вищевикладене, просимо дискваліфікувати пропозицію Учасника, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації і чинному законодавству.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 05.02.2021 12:33