• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код за ДК021:2015-24930000-2 – «Фотохімікати»

Завершена

199 152.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 5 974.00 UAH
Період оскарження: 20.01.2021 14:04 - 26.01.2021 14:09
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».

Номер: fba8bbcaa00645bcab9ab76b8f3c9065
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-20-001063-a.a3
Назва: ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМЕД».
Вимога:
Шановний Замовнику! Протоколом №81 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.02.2021р. було прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІМЕД» пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі, зокрема медико-технічним, Замовника до предмету закупівлі, що викладені в Додатку №1 «Технічні вимоги до товару», код за ДК021:2015 - 24930000-2 – «Фотохімікати» оголошення про закупівлю. Не розгляд еквіваленту свідчить про те, що уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, порушуючи основоположні принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Такий підхід грубо порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальник, оскільки ч. 5. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тож, чому Замовник не діє в рамках Закону України «Про публічні закупівлі»?! Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення уповноваженої особи (Протокол №81 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.02.2021р., відмінити (скасувати), оскільки рішення є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», адже наша пропозиція є такою що повністю відповідає вимогам Замовника та є значно економічно вигідною за пропозиції інших учасників (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-20-001063-a), щоб не порушувати ч. 5. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: КНП «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» розглянула Вашу вимогу UA-2021-01-001063-a.a3, щодо відхилення вашої пропозиції на закупівлі згідно коду за ДК021:2015-24930000-2 – «Фотохімікати», ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-20-001063-a. КНП «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської міської ради» (далі Замовник), під час формування Закупівлі, керувалася Законом України «Про публічні закупівлі» у новій редакції від 19.04.2020 року, а саме Статтею 14 «Спрощені закупівлі». Відповідно до розділу 3 п.п.2-3 Замовник визначив технічні, якісні характеристики на предмет закупівлі, сформував предмет закупівлі, виходячи з власних потреб та досвіду використання (застосування) товару, які викладено в Додатку №1 оголошення про закупівлі. В період уточнення, а саме 25.01.2021, вами та іншим потенційним учасником ФО-П Гехт Р.Б., було викладено вимоги щодо умов закупівлі, я на виконання абзацу 3 розділу 7 Статті 14, надав коректне та аргументоване роз’яснення щодо звернення учасників спрощеної закупівлі, та відмовив у їх задоволенні. Вами була подана цінова пропозиція в якій ви (п.п.1-2) підтвердили те, що ви ознайомилися та погоджуєтеся з умовами викладеними в оголошенні про закупівлю та додатках до нього. Ознайомившись з вашою пропозицію я зауважив невідповідність вашої пропозиції до умов закупівлі та відхилив її, причини відхилення викладено в Протоколі №81. Отже, відповідно до викладеного вище, нами дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель, при формуванні Закупівлі Стаття 14 розділи 1 – 6, на етапі кваліфікації Стаття 14 розділи 10 – 14. Ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам викладеним в Додатку №1, а від того була відхилена відповідно до розділу 13 п. 1 Статті 14 (Спрощені закупівлі), а тому немає жодних законних підстав для задоволення вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.02.2021 13:34
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: d7def80596fe4cdfbb00947d75c6c2ac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-20-001063-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі Код за класифікатором код за ДК021:2015-24930000-2 – «Фотохімікати» Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть, але ж : Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто , Ви можете вказати, який саме еквівалент, але заборонити НЕ МОЖЕТЕ! Нагадаємо, що еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та інформацію про те, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд аналогів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників. Зазначення найменувань плівок з його унікальними технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування плівок суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником, а також керуюсь ст.ст. 2, 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Вимагаємо внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції аналог плівки, що зазначені в Інформації для проведення закупівлі товарів через систему електронних торгів по закупівлі код за ДК021:2015-24930000-2 – «Фотохімікати» . Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! КНП «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» розглянув Вашу вимогу щодо закупівлі згідно коду за ДК021:2015-24930000-2 – «Фотохімікати», ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-20-001063-a, та надає наступні роз’яснення. КНП «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» (далі Замовник), під час формування Закупівлі, керувався Законом України «Про публічні закупівлі» у новій редакції від 19.04.2020 року, а саме Статтею 14 «Спрощені закупівлі». Відповідно до розділу 4 (Чотири), абзац 2 (Два), у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно, зазначення аналогів під час спрощеної закупівлі є правом, а не обов’язком Замовника. Під час формування Закупівлі, Замовник визначає технічні, якісні характеристики на предмет закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб та досвіду використання (застосування) товару. Оскільки, продукція під торгівельною маркою зазначеною в оголошенні про закупівлю (Додаток №1) використовується нами не вперше, та має високі якісні та технічні характеристики, вирішено закупити продукцію саме цієї торгової марки. Враховуючи те, що дана продукція у вільному доступі, та може постачатися будь-яким потенційним Учасником, закупівля даної продукції жодним чином не суперечить розділу 5 Статті 14. Отже, відповідно до викладеного вище, нами дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель при формуванні Закупівлі і наразі немає підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін в Документацією для проведення закупівлі через систему електронних закупівель

Номер: e830ae45688d4cd4bac244742bd227a6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-20-001063-a.b1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Документацією для проведення закупівлі через систему електронних закупівель
Вимога:
Шановний Замовнику! В п. 7 Технічних вимог до товару Додатку 1 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель зазначено найменування товару одного виробника (Плівка рентгенологічна медична синьо чутлива РМПС 30х40см №100 Кровлекс-ОРГ, Плівка рентгенологічна медична синьо чутлива РМПС 24х30см №100 Кровлекс-ОРГ та Плівка рентгенологічна медична синьо чутлива РМПС 18х24см №100 Кровлекс-ОРГ) з детальними технічними вимогами відповідно до Таб.1, що в свою чергу вказує на те, що Замовник з однієї сторони допускає подачу еквівалентів, оскільки детально розписані технічні характеристики плівок, а з іншої сторони забороняє (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-20-001063-a), зазначивши, що аналоги або еквіваленти розглядати не буде. Оскільки закупівля оголошена Замовником є спрощеною, тож підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом. А от аналог це схожий за своєю суттю продукт, який є гіршим за технічними показниками ніж, оригінал продукту чи його еквівалент. Тож, звертаємо Вашу увагу на порушення з вашого боку процедури спрощених закупівель, де однією з ключових вимог до проведення спрощеної закупівлі є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару з технічними характеристиками без зазначення про можливість подання еквівалентів. Такий підхід грубо порушує положення Закону «Про публічні закупівлі», згідно якого Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, Вимагаємо внести відповідні зміни в Документацію для проведення закупівлі через систему електронних закупівель (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-20-001063-a), яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів вищезгаданих плівок для створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, щоб не порушувати ч. 5. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам Документації на предмет встановлених дискримінаційний умов, які порушують ч. 5. ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! КНП «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» розглянув Вашу вимогу щодо закупівлі згідно коду за ДК021:2015-24930000-2 – «Фотохімікати», ідентифікатор закупівлі UA-2021-01-20-001063-a, та надає наступні роз’яснення. КНП «Гайсинська центральна районна лікарня Гайсинської районної ради» (далі Замовник), під час формування Закупівлі, керувався Законом України «Про публічні закупівлі» у новій редакції від 19.04.2020 року, а саме Статтею 14 «Спрощені закупівлі». Відповідно до розділу 4 (Чотири), абзац 2 (Два), у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно, зазначення аналогів під час спрощеної закупівлі є правом, а не обов’язком Замовника. Під час формування Закупівлі, Замовник визначає технічні, якісні характеристики на предмет закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб та досвіду використання (застосування) товару. Оскільки, продукція під торгівельною маркою зазначеною в оголошенні про закупівлю (Додаток №1) використовується нами не вперше, та має високі якісні та технічні характеристики, вирішено закупити продукцію саме цієї торгової марки. Враховуючи те, що дана продукція у вільному доступі, та може постачатися будь-яким потенційним Учасником, закупівля даної продукції жодним чином не суперечить розділу 5 Статті 14. Отже, відповідно до викладеного вище, нами дотримано усіх принципів здійснення публічних закупівель при формуванні Закупівлі і наразі немає підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено