-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо свинини (без кості) свіже чи охолоджене ; філе куряче свіже чи охолоджене, тушка птиці свіжа чи охолоджена,печінка свиняча свіжа чи охолоджена
Завершена
128 190.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 2 563.80 UAH
мін. крок: 2% або 2 563.80 UAH
Період оскарження:
20.01.2021 13:58 - 26.01.2021 00:00
Вимога
Відхилено
неправомірне визнання переможцем
Номер:
48800a2d11af473c9f33bf1ec02f0663
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-20-002448-c.a1
Назва:
неправомірне визнання переможцем
Вимога:
1. Відповідно до Додаток 1 до тендерної документації, ТЕХНІЧНА СПЕЦІФІКАЦІЯ містить чіткі вимоги до предмету закупівлі, а саме до печінки свинячої, де зазначено обов’язкова вимога – печінка свиняча має бути свіжою або охолодженою, не замороженою. Учасником ФОП Панченко А.А. надано декларацію виробника саме на заморожену печінку. Отже пропозиція Учасника ФОП Панченко А.А. не відповідає вимогам тендерної документації.
2. В порушення вимог п. 5.1. Розділ 5 Учасником ФОП Панченко А.А. в тендерній пропозиції надано копію експлуатаційного дозволу, виданого на ім’я особи, яка не являється ні Учасником торгів ні виробником товару. Відповідно до п. 8 ст. 20 ЗУ «Про основні принципи та вимоги щодо безпечності та якості харчових продуктів» операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього Закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів. Тендерна пропозиція Учасника ФОП Панченко А.А. не містить підтверджуючих документи про наявність в нього експлуатаційного дозволу.
3. Тендерна пропозиція Учасника ФОП Панченко А.А. містить довідку про дезінфекцію транспортного засобу, яка видана не спеціалізованою організацією. В зв’язку з чим Учасник ФОП Панченко А.А. не може гарантувати, що транспортний засіб, яким буде здійснюватися доставка товару буде відповідає санітарним нормам щодо транспортування харчових продуктів, з дотриманням вимог статей 43, 44 Закону України ”Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” та пункту 25.2 Розділу 25 Наказу Мінтранспорту України № 363 від 14.10.1997 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.02.2021 18:22
Вирішення:
1. Ретельно ознайомившись з Вашою вимогою Замовник вважає за необхідне відзначити наступне. Відповідно до пункту 1.1. розділу ІІІ тендерної документації згідно предмету закупівлі: «(ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 15110000-2 - М’ясо)» (М’ясо свинини (без кості) свіже чи охолоджене ; філе куряче свіже чи охолоджене, четверть куряча свіжа чи охолоджена)», було встановлено такі вимоги: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
…
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічну специфікацію;
…».
Поряд з тим, відповідно пункту 6.1 того ж розділу документації, Замовник встановив: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником».
Згідно пункту 2 додатку 1 до тендерної документації, передбачалось: «2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме, відповідну технічну специфікацію, яка обов’язково має містити інформацію про повне найменування, місцезнаходження, та контактний номер телефону виробника(виробників) - інформація має бути зазначена окремо по кожній товарній позиції даної закупівлі. Якість предмета закупівлі згідно технічної специфікації має відповідати чинним державним стандартам.».
Отже, виходячи з описаних вимог за документацією Замовник не передбачав прямої вимоги щодо надання документів у вигляді: посвідчення якості; декларації виробника; експертного висновку, тощо, з присутньою інформацією, що в цілком відповідає та підтверджує передбачені технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі за Додатком №1 до тендерної документації.
Менше з тим, пропозиція учасника-переможця містить в собі багатосторінковий файл з імям «ТП_м’ясо_ч.1.pdf - 28 січня 2021 21:04», де за сторінками 1-5 ФОП Панченко А.А. надає відповідний документ, котрий спростовує Ваше твердження в частині не відповідності його пропозиції.
2. Відповідно пункту 5.2 розділу ІІІ тендерної документації Замовник встановив таку вимогу: «- копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, та/або переробки, та/або реалізації харчових продуктів, якщо учасник є виробником відповідно до ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який можливо переглянути у реєстрі операторів ринку та потужностей, що знаходиться у відкритому доступі, якщо учасник не є безпосереднім виробником та здійснює реалізацію, зберігання та транспортування харчових продуктів, що є предметом даної закупівлі, надає Рішення про державну реєстрацію потужності, яке можливо переглянути у реєстрі операторів ринку (адреси складів із довідки про матеріально-технічну базу та зареєстрованих потужностей повинні співпадати).»
Відповідно даної вимоги достатньо зрозуміло, що у випадку якщо учасник не являється виробником запропонованої продукції та не передбачає відповідних видів діяльності оператора ринку згідно статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», в такого учасника відсутній обов’язок щодо надання до згаданого Вами за вимогою – експлуатаційного дозволу. Натомість такий учасник повинен Рішення про державну реєстрацію потужності, яке можливо переглянути у реєстрі операторів ринку (адреси складів із довідки про матеріально-технічну базу та зареєстрованих потужностей повинні співпадати), що власне і виконано ФОП Панченко А.А..
Будь-яких інших вимог, щодо надання експлуатаційного дозволу, тендерна документація не містить. Відтак, Ваша вимога в даній частині є необґрунтована та надумана.
3. Ідентична надуманість Вашої вимоги стосується і твердження про обов’язок надання учасниками довідки про дезінфекцію транспортного засобу, яка видана спеціалізованою організацією.
Замовник натомість було лише передбачено таке: «5.2. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
…
- копія чинних санітарних паспортів на всі транспортні засоби, зазначені в довідці (якщо такі є в наявності) та/або лист-пояснення, щодо причин відсутності даних документів з посиланням на діючі нормативно-правові акти; …».
Надані документи в складі пропозиції учасника-переможця в повній мірі задовольняють дану вимогу. Відтак, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено