-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин марки А-95, бензин марки А-92, дизельне паливо
Завершена
153 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 768.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 768.05 UAH
Період оскарження:
20.01.2021 10:42 - 26.01.2021 10:36
Вимога
Вирішена
Проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Номер:
6d80433af8364e839ff2ae8fc41c40fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-20-001332-b.b1
Назва:
Проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимога:
Пунктом 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються по принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Проте, Замовником було вказано дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників встановленні в п.15 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника» до тендерної документації в якому вимагається «документ про право власності на АЗС або оренду АЗС»
В своїх Рекомендаціях від 09.04.2020 № 17-рк, Антимонопольним комітет України зазначив, що: «Разом із тим поставку замовнику нафтопродуктів суб’єкти господарювання можуть здійснювати з використанням карток, талонів тощо на пальне. У таких випадках продавець нафтопродуктів має право залучати необхідну кількість третіх осіб – підприємств, які мають відповідні права на експлуатацію АЗС (необхідних площ АЗС) і на виконання договірних відносин з продавцем забезпечують фактичну передачу (видачу) товару покупцю при пред’явленні останнім картки на пальне. Відтак продаж нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо на пальне не передбачає наявності в продавця розгалуженої системи саме власних або орендованих АЗС, а здійснюється через партнерські АЗС. Тобто, відпуск нафтопродуктів із використанням карток, талонів тощо, емітентом яких є потенційний учасник, не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС».
Виходячи з вище сказаного, та задля припинення Дискримінації потенційних учасників, вимагаємо від Замовника доповнити п.15 Додатку 2 Тендерної документації та викласти в такій редакції: «документ про право власності на АЗС або оренду АЗС або Партнерських договір з власниками АЗС що підтверджують право користування АЗС.»
Також дискримінаційною вимогою є п.16 Додатку 2 в якому вказано що: «інформацію про мережу АЗС Учасника у межах м. Івано-Франківська (не менше п’яти) по Україні (не менше двадцяти) на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту Замовника (вказати адреси АЗС);» Тобто, Вами встановлено вимогу наявності у межах м. Івано-Франківська (не менше п’яти) АЗС) по Україні (не менше двадцяти) проте дана вимога є дискримінаційною та такою що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників які можуть в повній мірі виконати дані умови, оскільки у м.Івано-Франківськ дану вимогу може виконати лиш мережа «ОККО» та необґрунтована необхідності наявності АЗС у межах м.Івано-Франківськ не менше п’яти та по Україні не менше двадцяти… та з яких міркувань та принципів виходив Замовник, визначаючи факт відсутності по Україні 20 АЗС, як недостатню кваліфікацію та неспроможність Учасників закупівель на поставку палива…
Враховуючи вищевикладене, керуючись п.4 ч.1, ч.4 ст.5, ч.5 ст.14 та ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо змінити пункт 16 Додатку №2 до Тендерної документації, а саме усунути дискримінаційну умову, відповідно до якої «інформацію про мережу АЗС Учасника у межах м. Івано-Франківська (не менше п’яти) по Україні (не менше двадцяти) на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту Замовника (вказати адреси АЗС);», або змінити та викласти в такій редакції: «інформацію про мережу АЗС Учасника у межах Івано-Франківської області (не менше п’яти) по Україні (не менше двадцяти) на яких буде здійснюватись заправка автотранспорту Замовника (вказати адреси АЗС)
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
У разі внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі строк для подання пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель не менше ніж на два робочі дні.
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.У разі ігнорування Замовником, будемо вимушене звернутись до АМКУ, Держаудитслужби та органів фінансового контролю.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол.pdf 25.01.2021 18:11
Дата подачі:
22.01.2021 15:51
Вирішення:
Відповідні зміни будуть внесені до документації про закупівлю.
Статус вимоги:
Задоволено