-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Банкетка медична 3-х місна зі спинкою МБС
Завершена
198 828.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 994.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 994.14 UAH
Період оскарження:
20.04.2017 17:41 - 26.04.2017 09:00
Вимога
Відхилено
вимого надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі
Номер:
663f2322141a41889b50b5198ce2ffc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-20-000769-a.b1
Назва:
вимого надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі
Вимога:
Відносно Вашого рішення:
За результатами аукціону щодо закупівлі меблів медичного призначення, найбільш економічно вигідною визначено пропозицію учасника ФОП "Пушня Марина Костянтинівна" ІПН 2690006605
Пропозиція учасника відхилена в зв’язку з тим, що Учасник не надав документи у відповідповідності вимогам Замовника, а саме:
- цінова пропозиція Учасника, оформлена не у відповідності до вимог Додатку №3 Запиту;
- відсутній гарантійний лист на проведення доставки, інсталяції та пуску обладнання за рахунок Учасника;
- Додаток № 2 – Договір поставки підлитий в систему після проведення Аукціону.
Ми вважаємо не аргументовано так як:
- цінова пропозиція оформлена у відповідності до вимог Додатку №3 Запиту, пропозиція прикриплена в систему;
-стосовно Вашого листа на проведення доставки, інсталяції та пуску обладнання за рахунок Учасника, так як ми беремо участь в закупівлі ми беремо на себе усі вимоги вказані замовником. Такий лист можемо предоставити.
-стосовно що Додаток № 2 – Договір поставки підлитий в систему після проведення Аукціону, то згідно пункту оголошення 4. Учасник повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf або jpg в складі своєї пропозиції наступні документи:
- копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку);
- копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), посвідчення/паспорт якості, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо);
- цінову пропозицію відповідно до технічних вимог.
Ми їх додали.
Договір підлитий після проведення аукціону тому що, не було обовязковою умовою його підкриплювати.
Тому вважаємо дискваліфікацію недостатньо аргументованою.
Просимо переглянути рішення так як згідно Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 3
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
05.05.2017 20:49
Вирішення:
Дякуємо за участь та повідомляємо:
Рішення замовника не потребує перегляду, оскільки учасник не уважно ознайомився з вимогами замовника.
У разі невідповідності даних МТВ в цілому та/або по окремим пунктам, або відсутності відповідності пунктів МТВ опису технічних та функціональних можливостей обладнання, Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію Учасника, згідно статті 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Пропозиція учасника не пройшла кваліфікацію, окільки на момент проведення аукціону не підтверджена документально вимогам замовника(причини невідповідності зазначені замовником в частині кваліфікація переможця). Стосовно додаткової інформації про причини невідповідності то на момент подання пропозиції в учасника також було відсутнє підтвердженням відповідності запропонованих товарів вищенаведеним характеристикам з посиланням на відповідний пункт (сторінку) в інструкції з експлуатації або у офіційній друкованій технічній документації (каталозі, проспекті) виробника.
Статус вимоги:
Відхилено